quote:
En toen kwam fok er tussen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was eerst van plan om vroeger naar bed te gaan...
dat is op zich ook een prestatiequote:Op dinsdag 16 december 2008 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens is DuTank weer leuk bezig. Nu staat hij meer in MED dan in de AKQ-tussenstanden.
Uhuh, bizar hequote:
Het was gewoon saai en er zat totaal geen tempo in de show.quote:Op maandag 15 december 2008 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat was er zo verschrikkelijk aan?
Nee, Pokémon. Ik wilde de Elite Four bereikenquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En toen kwam fok er tussen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de icesavers hier... ik heb vandaag mn geld terug gekregen![]()
Van het ministerie of van Icesave zelf?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de icesavers hier... ik heb vandaag mn geld terug gekregen![]()
Nee, maar ik heb in de tijd dat ik er niet bij kon werkelijk niks anders gedaan dan voorheen hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga je nu ook gelijk heel chique eten WG?
Bovendien lig ik al 2 dagen behoorlijk ziek op bed, dus eten zal sowieso beperkt blijven tot trachten wat crackers binnen te houden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga je nu ook gelijk heel chique eten WG?
Van de Nederlandsche Bankquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het ministerie of van Icesave zelf?
Just curious...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
ben ik eens braaf voor school bezig, stuur ik m'n animatie door, heb ik de verkeerde versie van het programma. Te nieuw![]()
Wal-Mart staat niet goed in http://www.nu.nl/opmerkel(...)taart-geweigerd.html , nu de rest lezenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef MaJo het volgende:
Wow eerste dag is echt super
Ik had verwacht dat ik nog niet veel zou kunnen doen maar mocht meteen aan de slag. Resultaat:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)taart-geweigerd.html
http://www.nu.nl/wetensch(...)-meer-calorieen.html
http://www.nu.nl/internet(...)-gevonden-in-ie.html
http://www.nu.nl/internet(...)software-iphone.html
Dit zijn artikelen die ik zelf geschreven heb, heb er nog veel meer online gezet maar daar staat anp onder
Heb je er weer een klus bij omdat je je anders verveelde?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef MaJo het volgende:
Ik had verwacht dat ik nog niet veel zou kunnen doen maar mocht meteen aan de slag. Resultaat:
Dit zijn artikelen die ik zelf geschreven heb, heb er nog veel meer online gezet maar daar staat anp onder
Niks mis met een broodje hamburger met bacon, kaas, ketchup, mosterd, augurk en ui anders hoorquote:
Wel als je er 'vadsig' voor aan zetquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niks mis met een broodje hamburger met bacon, kaas, ketchup, mosterd, augurk en ui anders hoor
Maar... maar... het is zo'n treffende omschrijving! Echt gezond zijn ze iig nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel als je er 'vadsig' voor aan zet
Vooral dat derde artikel. Ik vind het heerlijk te lezen hoe Internet Explorer de grond in geschreven wordt.quote:
is het de bedoeling dat er bij dat tweede artikel verwezen wordt naar "te wijten aan" in googlequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef MaJo het volgende:
Daarbij is het discutabel of wijten hier beter is dan danken. Dat hangt van je standpunt af of het slecht is of goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat er bij dat tweede artikel verwezen wordt naar "te wijten aan" in google
Wijten slaat volgens mij terug op het verbranden van meer calorieën, wat door apneu komt. Het is opvallend dat veel mensen met apneu obesitas hebben, maar dat wordt niet direct als oorzaak aangewezen voor het verbranden van de extra calorieën.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:23 schreef B.ertha het volgende:
Ook nog ja
-edit: nee, eigenlijk heb je ongelijk. Het is wel te wijten aan, want obesitas is slecht. Je kunt alleen niet zeggen dat het te wijten is aan, want het is opvallend, niet bewezen.
Ik pas rond half november... wanneer jij WG?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je wel vrij snel het formulier opgestuurd ?
redelijk snel jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je wel vrij snel het formulier opgestuurd ?
Volgens mij al de 1e dag dat het kon.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik pas rond half november... wanneer jij WG?
Als ik er van uit ga dat veel mensen dat hebben gedaan zullen ze later misschien een maand kunnen behandelen in de tijd die het eerst kostte om een dag of week te doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij al de 1e dag dat het kon.
Ja !quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is Baarle-Nassau een beetje geinig?
ik herinner me alleen dat er veel chocolade te verkrijgen was en dat er een lijn dwars doorheen liep (België-Nederland geloof ik). Maar ik ben er dan ook alleen doorheen gewandeld en toen weer verder. Ik geloof wel dat ik toen dacht: Jammer dat we niet wat meer tijd hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is ook de reden dat ik het vraagquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik herinner me alleen dat er veel chocolade te verkrijgen was en dat er een lijn dwars doorheen liep (België-Nederland geloof ik). Maar ik ben er dan ook alleen doorheen gewandeld en toen weer verder. Ik geloof wel dat ik toen dacht: Jammer dat we niet wat meer tijd hebben
Een plaatje van een dode lolcat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef Etcetera het volgende:
jaja Nem
wat krijgen we van je als je het niet doet
Omdat ik een grafhekel(ja, een grafhekel) heb aan lolcatsquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:38 schreef Etcetera het volgende:
een dode nog welwaarom geen levende
Dealquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Doe mij maar het plaatje van de dode lolcat. Ik kom wel een keertje een biertje drinken wanneer de boel af is
ik vind lolcats leukquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ik een grafhekel(ja, een grafhekel) heb aan lolcats
Hoezo?quote:
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef MaJo het volgende:
Ohquote:
15 januari moeten we over zijn. Dus laten we zeggen vanaf 1 februariquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Enig idee wanneer jullie huis echt een beetje bewoonbaar zal zijn?
Ik zal met Tinuviel overleggen of het weekend van de 17e/18e kan, is dat goed?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
15 januari moeten we over zijn. Dus laten we zeggen vanaf 1 februari
* t e s tquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef Soempie het volgende:
Hoi, ik dacht: even testen of er nog iemand online is.
Van Feb?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal met Tinuviel overleggen of het weekend van de 17e/18e kan, is dat goed?
Ah, nee, vanaf 1 feb had ik even niet gezienquote:
We hebben hier prima ziekenhuizenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, nee, vanaf 1 feb had ik even niet gezien
Dat wordt dus een probleempje, want tegen die tijd is Tinuviel de volle 9 maanden zwanger... en dan ben ik liever een beetje in de buurt van ons ziekenhuisje en thuisje
Misschien dat het de eerste week februari nog ergens haalbaar is, maar daar kan ik op dit moment vanzelfsprekend niks over zeggen
Waarschuwing: in de spoilertag staat een niet erg smaakvolle grap.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, nee, vanaf 1 feb had ik even niet gezien
Dat wordt dus een probleempje, want tegen die tijd is Tinuviel de volle 9 maanden zwanger... en dan ben ik liever een beetje in de buurt van ons ziekenhuisje en thuisje
Misschien dat het de eerste week februari nog ergens haalbaar is, maar daar kan ik op dit moment vanzelfsprekend niks over zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben hier prima ziekenhuizen
Maar nee, ik snap het. Het punt is dat als we de 15 over moeten zijn dan is het allemaal nog steeds wel een chaos waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]iemand een gokje wie de derde gaat maken?
ik heb niks geplandquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschuwing: in de spoilertag staat een niet erg smaakvolle grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Oepsquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wal-Mart staat niet goed in http://www.nu.nl/opmerkel(...)taart-geweigerd.html , nu de rest lezen
Dat komt omdat er de ene keer wel een reclame tussenstaat en de andere keer nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De linespacing vind ik ook wat vreemd: de ene keer twee enters, de andere keer meer...
Thanksquote:
Nope, dit is een stap richting mijn eigenlijke doel: journalist wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je er weer een klus bij omdat je je anders verveelde?
Thanksquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd MaJo, erg tof dat je meteen aan de slag kunt! En je schrijft leuk
Ik ga pannenkoeken bakken in de nieuwe koekenpan die ik voor Sinterklaas heb gekregen![]()
ZOMG dat is helemaal niet de bedoelingquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat er bij dat tweede artikel verwezen wordt naar "te wijten aan" in google
Uhuhquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Maar moet jij ook de inhoud editten als het niet goed is? Want ik kwam pas een artikel tegen waarvan ik dacht: welke dwaas heeft dit gemaakt en welke dwaas heeft dit doorgevoerd
Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoor
Maar dan zou het de tweede zijn geweest en Nemo de derde
In dat geval was ik de eerste geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoor
Maar dan zou het de tweede zijn geweest en Nemo de derde
als we zo gaan beginnen denk ik dat ik de eerste was geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval was ik de eerste geweestEn de tweede
Ik had gewaarschuwd...quote:
hey er komen 2 bij kijken hoorquote:
Zoiets, jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ja je mag niets kwaads zeggen over vrouwen, daar kunnen ze niet tegen
Neuh, blijf lekker hier hangen en slowchattenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik nog een poging zal doen om een film te gaan kijken of niet
oh ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
daaromquote:
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade (quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mannen kunnen nooit iets goed doen, jeweets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoiets, jamaar o wee als mannen iets doms zeggen of doen
MaJo had het over een boerenkooldate, daar haakte ik op in. En ik had het ook nog over een tweede nognietgeplande date, dat zou wel erg zijn, hè?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Was net even aan het teruglezen, en nu ben ik benieuwd; Wyccie had het over een date, is dat een-date of een date met vrienden?
Hehe ja of een salade..daar teren ze dan de hele dag op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade () die ze "lekker fris" of "zomers" hebben gemaakt door er een appel in kleine stukjes doorheen gesneden te hebben. Soms besluiten vrouwen dat huzarensalade met twee geroosterde boterhammen prima avondeten is, wat dan ook nog es pas om half negen in de avond geserveerd wordt).
huzarensalade met appelquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade () die ze "lekker fris" of "zomers" hebben gemaakt door er een appel in kleine stukjes doorheen gesneden te hebben. Soms besluiten vrouwen dat huzarensalade met twee geroosterde boterhammen prima avondeten is, wat dan ook nog es pas om half negen in de avond geserveerd wordt).
* maakt mentale notitiequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, de hoofdpijnsmoes is ook onzinnig. Het is namelijk bewezen dat je hoofdpijn van sex weggaat(adrenaline en endorfine als ik me niet vergis). Dus kort door de bocht zou je dan JUIST moeten sexen
Kijk, dat was te verwachtenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Huzarensalade met appel
Doe mij dan gewoon een normale fruitsalade. Zo zomers. Lekker fris.
nou, dat heeft bij mij eigenlijk nog nooit geholpen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ja of een salade..daar teren ze dan de hele dag op.
Trouwens, de hoofdpijnsmoes is ook onzinnig. Het is namelijk bewezen dat je hoofdpijn van sex weggaat(adrenaline en endorfine als ik me niet vergis). Dus kort door de bocht zou je dan JUIST moeten sexen
Als ik morgenavond niet in de bieb zit doe ik mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef iamredleader het volgende:
Half negen, Nederland 1
Groot Dictee der Nederlandse Taal - Woensdag 17/12 om 20:30
Ik denk dat migraine iets moeilijker ligtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
nou, dat heeft bij mij eigenlijk nog nooit geholpen hooreen hele erge lachbui daarentegen doet soms de truc
Ik ben 26quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen denk ik dat ik de eerste was geweest
edit: oh wacht jij bent wat ouder tochdan de tweede waarschijnlijk
Dat zeg je expres he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Huzarensalade met appel
Doe mij dan gewoon een normale fruitsalade. Zo zomers. Lekker fris.
Dat laatste berichtje? Ik snap het wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Als iemand dat berichtje van MaJo begrijpt, laat het ff weten
MaJo dacht dat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Met jou kan ik praten! Monstertrucks! Straaljagers!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
huzarensalade met appel
als diner
om half 9 's avonds
mjah kan wel zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat migraine iets moeilijker ligt
Welnee!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zeg je expres he?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Monstertrucks! Straaljagers!
Weet je zeker dat dat een goed idee is? Je interpunctie en hoofdlettergebruik vallen nogal tegen en zo te zien kan je kennis van de vervoegingen ook wel een update gebruiken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah kan wel zijn
oh en ik ga proberen mee te doen aan het Dicteeals ik het onthoudt
en er zin in heb
kun je via internet meedoen
quote:
Christquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat een goed idee is? Je interpunctie en hoofdlettergebruik vallen nogal tegen en zo te zien kan je kennis van de vervoegingen ook wel een update gebruiken.
NN!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga naar bed de laptop uitschakelen en slapen
tot morgen!
DLTBBB!quote:
wauw, ik ruik de frustraties hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
agreequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ben ik ook tegen het bestellen van salades bij de McDonald's
* B.ertha meldtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Was vandaag zo ziek dat ik echt bijna geen hap door mn keel kon krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kerst is on it's way...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was vandaag zo ziek dat ik echt bijna geen hap door mn keel kon krijgen.
's ochtends niet gegeten, 's middags niet gegeten, 's avond 1 bordje soep.
En zojuist de klapperr... (een dag geen vlees gegeten is een dag niet geleefd) toch maar een bifi worstje naar binnen gewerkt.
Ik verheug me al op de dag dat ik alles in kan gaan halen
Tja... ik verbaas me ook elke keer weer dat rayman is laat nog niet van de tv gehaald is met elke week de zelfde slechte grappen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet echt...
De typetjes zien er wel leuk uit, maar het verhaal er omheen stelt niets voor.
Ik vroeg me na een kwartier af wanneer er een leuke grap of zo kwam (die waren er niet of nauwelijks...) en ik heb welgeteld 3 keer echt moeten lachen gedurende anderhalf uur (godzijdank zonder pauze).
Ik vroeg me net wel hardop af of we nu zo verpest zijn met hetgeen we al gezien hebben in het verleden of dat sommige mensen kennelijk alles leuk vinden als het een raar pruikje en pakje aan heeft...
Wait, what?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
DLTBBB!
(Ik ga nu écht Heroes kijken)
Daar hoor ik dan duidelijk niet bij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
of dat sommige mensen kennelijk alles leuk vinden als het een raar pruikje en pakje aan heeft...
Dont Let The Bed Bugs Bite (maar bedbugs is vast één woord)quote:
Tineke Schoutenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet echt...
Ik vroeg me na een kwartier af wanneer er een leuke grap of zo kwam (die waren er niet of nauwelijks...) en ik heb welgeteld 3 keer echt moeten lachen gedurende anderhalf uur (godzijdank zonder pauze).
Ik vroeg me net wel hardop af of we nu zo verpest zijn met hetgeen we al gezien hebben in het verleden of dat sommige mensen kennelijk alles leuk vinden als het een raar pruikje en pakje aan heeft...
Het valt wel mee, maar het is wel een geschikte rant. De afgelopen jaren heeft niemand dit bij mij geflikt overigens, mijn moeder weet dat ik huzarensalade niets vind dus als dat op het menu staat is er voor mij vaak een kroket met een buts frietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wauw, ik ruik de frustraties hier
Ik moet zeggen dat ik vanuit de zaal ook niet echt lachsalvo's heb gehoord, dus kennelijk valt het met de gemiddelde theaterbezoeker nog wel mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar hoor ik dan duidelijk niet bij.
Iemand vond dat ik onderstaande moest zien, omdat dat heel grappig zou zijn. Ik versta een groot deel niet goed en wat ik wel versta vind ik niet leukquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet echt...
Ja, eeeggghhhh...quote:
Mocht je besluiten het te kijken, kijk dan ook even naar degene in het roze pakje: die vind ik er echt uitzien als een old-skool militantie feministische über-potquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iemand vond dat ik onderstaande moest zien, omdat dat heel grappig zou zijn. Ik versta een groot deel niet goed en wat ik wel versta vind ik niet leuk
Daarbij is het altijd leuk een neprant te starten waarvan je al weet dat de haren overeind gaan staan van anderenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het valt wel mee, maar het is wel een geschikte rant. De afgelopen jaren heeft niemand dit bij mij geflikt overigens, mijn moeder weet dat ik huzarensalade niets vind dus als dat op het menu staat is er voor mij vaak een kroket met een buts friet
Tja.. ik zal ook wel een aparte smaak hebben...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eeeggghhhh...
André van Duin kan als meneer Wijdbeens of zoiets soms (ik zeg 'soms') wel grappig zijn, maar naar het theater ga ik niet voor hem...
Ik heb deze inderdaad eerder gebruikt en mij bevalt ie welquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij is het altijd leuk een neprant te starten waarvan je al weet dat de haren overeind gaan staan van anderen
3 jaar geleden zat ik nog niet in de AKQ SC dus dat telt nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen denk ik dat ik de eerste was geweest
edit: oh wacht jij bent wat ouder tochdan de tweede waarschijnlijk
Van Duin vond ik vroeger erg leuk, nu is dat een stuk minder. Dat komt onder andere doordat ik de grappen nu veel langer van te voren zie aankomenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. ik zal ook wel een aparte smaak hebben...
Maar van Duin heb ik ook nooit leuk gevonden. Wat mij betreft mochten de bejaarden hem houden.
Spiraaltje heeft een hoger percentage zwangerschappen dan bij het juiste gebruik van de pil, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
3 jaar geleden zat ik nog niet in de AKQ SC dus dat telt niet
Denken dat je zwanger bent terwijl dat niet de bedoeling is...God wat een stress levert dat op zeg
Spiraaltje ftw![]()
![]()
Ik wilde mijn Voortplantingsboek erbij halen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spiraaltje heeft een hoger percentage zwangerschappen dan bij het juiste gebruik van de pil, maar dat terzijde
Helemaal zelf weten, maar daarvoor ga ik niet naar de Mac. De twee belangrijkste redenen om naar de Mac te gaan voor mij zijn:quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
En trouwens, ik bestel gewoon salade bij de MacDonald's als ik daar zin in heb, ja!![]()
Laatst een spicy cranberry-burger geprobeerd bij de Burger King. Was wel ok.
Waarom? Om dat te checken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde mijn Voortplantingsboek erbij halen.![]()
Ik heb vandaag al genoeg medische kennis tot me genomen.
NIetesquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spiraaltje heeft een hoger percentage zwangerschappen dan bij het juiste gebruik van de pil, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ergens wel ironisch dat voor het maken van een boek over voortplanting een plant die kans ontnomen is...
Joh, ik wist niet dat er meerdere soorten warenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NIetes
Jij bedoelt vast het koperspiraaltjeen die heb ik niet
Mijne is veiliger dan sterilisatie.... somehow
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
-Ik heb stevige trek, wat eigenlijk op hetzelfde neer komt. In de zomer ga ik er nog wel es heen om een McFurby te halen of een ander ijsje. Ik ga er in elk geval niet heen om een salade te kopen
nee hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
van de ene ga je bloeden als een rund en krijg je buikpijn, de ander is een godsgeschenkquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joh, ik wist niet dat er meerdere soorten waren
Zo is mij dat geleerd op school, bij verschillende vakkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nee hoor, hoe kom je daarbij?
scheelt 0,01 procent in het voordeel van het spiraaltje
Als ik zin heb in iets gezonds (dressinggezeik jaja), maar de rest per se naar de Mac moet, dan moet dat maar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Helemaal zelf weten, maar daarvoor ga ik niet naar de Mac. De twee belangrijkste redenen om naar de Mac te gaan voor mij zijn:
-Het is op dat moment praktisch
-Ik heb stevige trek, wat eigenlijk op hetzelfde neer komt. In de zomer ga ik er nog wel es heen om een McFurby te halen of een ander ijsje. Ik ga er in elk geval niet heen om een salade te kopen
Ja, ik meen me te herinneren dat dat niet zo zwart-wit is. De onderzoeken hebben nogal uiteenlopende resultaten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom? Om dat te checken?
Uit Baarle-Hertog kun je ook vuurwerk smokkelen. De bus is een alternatief voor iedereen zonder rijbewijs/bijna-bijstandsgerechtigden die toch nog risico's willen nemen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
dat vraag ik me van de helft van de dingen af die ik hier neer zetquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor wie het iets interesseert.Waarom vertel ik dit?
Ik dacht er altijd aan mee te kunnen doen, maar ik lijd aan chronische faalangst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Half negen, Nederland 1
Groot Dictee der Nederlandse Taal - Woensdag 17/12 om 20:30
Je maakt het toch anoniem thuis, who cares als je faalt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht er altijd aan mee te kunnen doen, maar ik lijd aan chronische faalangst.
Ik heb pas ook bij de burgerking gegeten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
En trouwens, ik bestel gewoon salade bij de MacDonald's als ik daar zin in heb, ja!![]()
Laatst een spicy cranberry-burger geprobeerd bij de Burger King. Was wel ok.
Krulpatat is voor meisjes.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb pas ook bij de burgerking gegeten.
Ik moet zeggen.. die krulpatat die ze daar hebben is gewoon lekker. Beter dan die gore patat van de mac iig.
Deze pizzeria bezorgt nogquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Krulpatat is voor meisjes.![]()
Hehe nee, het is wel een beetje gekruid, lekker ja.
Ja, hoor.....ik heb weer honger.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Krulpatat is voor meisjes.![]()
Hehe nee, het is wel een beetje gekruid, lekker ja.
Ja, hoor.....ik heb weer honger.
Meen je dat nou?quote:
Wtf. Waarom verkopen ze dat nergens ?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Krijgt Wyccie zo nog meer honger?
Misschien is de markt voor met-gesmolten-kaas-gevuld-spek kleiner dan je denkt...quote:Op woensdag 17 december 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wtf. Waarom verkopen ze dat nergens ?
Uit de categorie ontbijt is die burrito die ze daar hebben ook wel bijzonder slechtquote:Op woensdag 17 december 2008 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is de markt voor met-gesmolten-kaas-gevuld-spek kleiner dan je denkt...
Ik ben nu op zoek naar een lijst van de ongezondste dingen die je in restaurants kan kopen, zoals de Monster Thickburger maar dan nog erger
quote:Nobody eats this because it tastes amazing, men eat it because they relish the idea of eating the most unhealthy thing available, the ultimate statement of "I do what I want".
Daarentegen wil ik het eigenlijk wel een keer proberen...quote:Op woensdag 17 december 2008 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is de markt voor met-gesmolten-kaas-gevuld-spek kleiner dan je denkt...
Ik ben nu op zoek naar een lijst van de ongezondste dingen die je in restaurants kan kopen, zoals de Monster Thickburger maar dan nog erger
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.menshealth.com(...)s/19_Worst_Drink.php
wtf.. 30 oz.. dat is bijna een liter
quote:Jamba Juice calls it a smoothie; we call it a milkshake. In fact, this beverage contains more sugar than two pints of Ben and Jerry's Butter Pecan ice cream.
Turn Down the Power: Seventy-five percent of this chain's "power smoothies" contain in excess of 100 grams of sugar.
http://www.menshealth.com(...)_Food_in_America.phpquote:
De grote bekers in de bioscoop zijn ook een liter en moet je eens kijken hoeveel mensen daar mee lopenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.menshealth.com(...)s/19_Worst_Drink.php
wtf.. 30 oz.. dat is bijna een liter
Ik zou na twee van die frietjes dingen al vol zitten volgens mijquote:Op woensdag 17 december 2008 08:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.menshealth.com(...)_Food_in_America.php
De ergste volgens de lijst heb ik 1 keer op in Vegas![]()
-edit- althans, OP is een groot woord. Ik heb ervan gegeten
1. Ja dat is ook lomp veelquote:Op woensdag 17 december 2008 08:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grote bekers in de bioscoop zijn ook een liter en moet je eens kijken hoeveel mensen daar mee lopen
Ja wij hebben zo'n ding met z'n 3-en gedeeld.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou na twee van die frietjes dingen al vol zitten volgens mij
[..]
Helemaal eensquote:1. Ja dat is ook lomp veel
Ja dat ligt inderdaad nog wel zwaarder op de maag ben ik bangquote:2. maar dat is cola of sinas of net wat, dit is een liter milkshake
Join the club, ik werd eergistermiddag ziek, vervolgens mocht ik 14 uur in een bus zitten. Daarna 24 uur in m'n bed gelegen en ik ben nu nog steeds helemaal nergensquote:
Hoe was het voor die 14 uur?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Join the club, ik werd eergistermiddag ziek, vervolgens mocht ik 14 uur in een bus zitten. Daarna 24 uur in m'n bed gelegen en ik ben nu nog steeds helemaal nergens
Het weekend was verder erg geslaagd, zaterdag heel erg lekker kunnen boarden, volop zon en hele mooie pistes. Zondag nauwelijk geboard omdat de liften dicht waren vanwege de wind en maandag alleen in de ochtend ff een paar keer naar beneden geweest omdat ik me toen al slap voelde.quote:
Ziekgemeldquote:Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef Soempie het volgende:
En heb je nu nog vakantie? Of ziekgemeld?
Goh.. jullie ook alquote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Join the club, ik werd eergistermiddag ziek, vervolgens mocht ik 14 uur in een bus zitten. Daarna 24 uur in m'n bed gelegen en ik ben nu nog steeds helemaal nergens
Ik hou gelukkig wel gewoon alles binnen, maar ik moet soms zo hard hoesten dat het lijkt of ik al m'n ingewanden eruit ga gooien, zal ook een leuk geluid zijn geweest voor m'n reisgenotenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh.. jullie ook al![]()
Ik heb vanochtend zowaar weer een boterham naar binnen gekregen (en binnen gehouden), dus dat is al meer dan maandag+dinsdag bij elkaar.
Nouja, beter dan dat je in je vakantie ziek bent.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ziekgemeld![]()
Ik had liever gewoon naar m'n werk gegaan, maar dat zit er nu gewoon even niet in.
Ik eet brinta, dat gaat wat makkelijker naar binnen. En lekker warm voor je keel.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh.. jullie ook al![]()
Ik heb vanochtend zowaar weer een boterham naar binnen gekregen (en binnen gehouden), dus dat is al meer dan maandag+dinsdag bij elkaar.
Ik vind het toch duidelijk minder lekker, maar ik ontbijt ook liever met Frosties dan met cornflakesquote:
In Brinta hoort geen suikerquote:Op woensdag 17 december 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik vandaag ook Brinta gegeten. Dat is best een gezond ontbijt, tot je er een enorme lading suiker of stroop overheen gooit om het lekker te maken
Ooit een paar afleveringen gezien, sprak me niet echt aan.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand hier Rome gezien eigenlijk? In het studieboek hebben ze het over een arena en ik heb wel weer es zin in wat groots opgezet Romeins gedoe
Ohoh, als dit nog lang doorgaat heeft FOK! er een nieuwe patat/friet-discussie bijquote:
Ik ben er een paar keer geweest, ze hebben daar een Colloseum en een Circus Maximus...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand hier Rome gezien eigenlijk? In het studieboek hebben ze het over een arena en ik heb wel weer es zin in wat groots opgezet Romeins gedoe
je wou toch ziek zijnquote:
quote:
jawel want zonder is het niet weg te krijgenquote:
God noquote:Op woensdag 17 december 2008 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ohoh, als dit nog lang doorgaat heeft FOK! er een nieuwe patat/friet-discussie bij
die ene keer dat ik denk: ja speel meteen maar afquote:Op woensdag 17 december 2008 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ff spammen:
http://kersthit.com
EIndexamenproject van een jongen van het conservatorium hier, en het refrein is ingezongen door mijn vriend plus nog wat koorgenoten
Ik had ook mee zullen doen ware het niet dat ik maandag echt te beroerd was
WTF, hoe komen dat soort gastjes er toch bij??quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
en ik kwam vanochtend wat gozertjes tegen die Sieg Heil riepen
en nee daar heb ik niets van gezegd, ik had niet echt de behoefte om in elkaar gerost te worden
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik was dus in m'n eentje, het regende vieze motregen, en ik was op weg naar de bushalte.
Dan zou ik ook even rustig aan doenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond trouwens net als gisteren echt belachelijk rustig aan doen. Heb deze week nog 3 concerten te zingen (waarvan 2 in de buitenlucht) en ben erg aan het kwakkelen
![]()
GIsteren "Maybe baby" gezien, Britse film met House in de hoofdrol en verder o.a. Rowan Atkinson, Joanna Lumley en Dawn FrenchDie waren echt getypecast maar de film was zelf best mooi
Sinterklaas suprise?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef Soempie het volgende:
LB en Etcie![]()
M'n surprise is af.Nu moet ik voor morgen nog een opdracht maken.
Euh Perry? Bij de wandelafdeling.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
AIaiai, ik moet ook nog cadeautjes kopen voor zondag...
Op mijn lootje stond:
- zwarte riem
- whiskey
- noorse sokken
- handschoenen
- strohrumen het budget is 15 euro....
Nu heb ik handschoenen gekocht voor 6 euro, en dacht makkelijk noorse sokken te kunnen vinden. Dat zijn toch gewoon geitenwollensokken?Ik dacht dat Xenos of de Tuinen dat wel zou hebben, maar nee hoor....
Iemand een tip??
Ah, nee daar was ik ook al geweest inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh Perry? Bij de wandelafdeling.
het gaat toch om het dessin, niet om het materiaal?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nee daar was ik ook al geweest inderdaad.
De enige winkel waar ik wel 'Noorse' sokken vond was de Bristol, en die waren voor 80% polyester
Neuh, volgens mij bedoelt hij echt de gewone geitenwollensokken... en dan wil ik geen synthetische troep geven.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het gaat toch om het dessin, niet om het materiaal?
Ik heb wel eens een riem gekocht, voor 8 euro. Weet niet meer waar
Een beetje fatsoenlijke riem ook niet... en je wilt toch ook niet aankomen met maar 1 cadeautje, dus dan worden het maar sokken en handschoenenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:18 schreef Whiteguy het volgende:
15 euro, daar haal je geen whisky voor hoor.
Lange zit.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:16 schreef B.ertha het volgende:
Nou, ik was hier om 10 uur en het einde van de opdracht komt eindelijk in zicht
We zetten nu de puntjes op de i en straks gaan we het printen, ik hoop hier over een uur klaar te zijn. Rotopdracht
Oh, de dump, dat is geen slecht idee! Die is hier wel jaquote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Soempie het volgende:
http://www.henkdehaas.nl/dumpshop/26/
Is er niet zo'n winkel in Groningen?
Ik bega even een halsmisdaad door de grap uit te leggen:quote:Op woensdag 17 december 2008 10:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of ik snap em niet![]()
Of ik vind hem gewoon niet grappig
Leuk is het niet maar ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
en ik kwam vanochtend wat gozertjes tegen die Sieg Heil riepen
en nee daar heb ik niets van gezegd, ik had niet echt de behoefte om in elkaar gerost te worden
Ik dacht dat het een peuk was. En dat hij daardoor niet meer zou roken -hoe weet ik ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bega even een halsmisdaad door de grap uit te leggen:
De hoofdpersoon gaat naar de sportschool en er gespierd, stoer en lekker uit te zien.
Maar die vogel bijt zijn neus af. En het eerste waar mensen dan naar kijken is die neus die weg is.
Dus dat hele "jaren naar de sportschool gaan" heeft dan geen zin meer.
/dooddoenmodus
Whehehe eigenlijk niet eens zo gekquote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een peuk was. En dat hij daardoor niet meer zou roken -hoe weet ik ook niet-, waardoor hij zou gaan snoepen en dik zou worden.
Don't ask
Krijg jij in dollars betaald dan ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
De dollar is in 3-4 werkdagen 13 cent gezakt
Ah.. in dat geval snapte ik hem wel maar vond ik hem gewoon niet grappigquote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bega even een halsmisdaad door de grap uit te leggen:
De hoofdpersoon gaat naar de sportschool en er gespierd, stoer en lekker uit te zien.
Maar die vogel bijt zijn neus af. En het eerste waar mensen dan naar kijken is die neus die weg is.
Dus dat hele "jaren naar de sportschool gaan" heeft dan geen zin meer.
/dooddoenmodus
Ik ben nooit ziekquote:Op woensdag 17 december 2008 19:12 schreef Soempie het volgende:
Bijna iedereen in de SC is ziek.![]()
Kun je je niet ziekmelden voor morgen, MaJo?
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Krijg jij in dollars betaald dan ofzo?
Ik voel me net een hangende plaat maar je maakt jezelf alleen maar zieker door steeds maar door te gaan terwijl je je niet lekker voelt.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
38 graden
en ben zo ontzettend moe, val bijna in slaapmaar ik moet ook zoveel doen
Ik ga het concept maar eens in mijn signature zetten ofsoquote:Op woensdag 17 december 2008 19:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan is het vervelend ja, Doe jij veel internationaal werk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |