Hoe was het voor die 14 uur?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Join the club, ik werd eergistermiddag ziek, vervolgens mocht ik 14 uur in een bus zitten. Daarna 24 uur in m'n bed gelegen en ik ben nu nog steeds helemaal nergens
Het weekend was verder erg geslaagd, zaterdag heel erg lekker kunnen boarden, volop zon en hele mooie pistes. Zondag nauwelijk geboard omdat de liften dicht waren vanwege de wind en maandag alleen in de ochtend ff een paar keer naar beneden geweest omdat ik me toen al slap voelde.quote:
Ziekgemeldquote:Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef Soempie het volgende:
En heb je nu nog vakantie? Of ziekgemeld?
Goh.. jullie ook alquote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Join the club, ik werd eergistermiddag ziek, vervolgens mocht ik 14 uur in een bus zitten. Daarna 24 uur in m'n bed gelegen en ik ben nu nog steeds helemaal nergens
Ik hou gelukkig wel gewoon alles binnen, maar ik moet soms zo hard hoesten dat het lijkt of ik al m'n ingewanden eruit ga gooien, zal ook een leuk geluid zijn geweest voor m'n reisgenotenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh.. jullie ook al![]()
Ik heb vanochtend zowaar weer een boterham naar binnen gekregen (en binnen gehouden), dus dat is al meer dan maandag+dinsdag bij elkaar.
Nouja, beter dan dat je in je vakantie ziek bent.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ziekgemeld![]()
Ik had liever gewoon naar m'n werk gegaan, maar dat zit er nu gewoon even niet in.
Ik eet brinta, dat gaat wat makkelijker naar binnen. En lekker warm voor je keel.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh.. jullie ook al![]()
Ik heb vanochtend zowaar weer een boterham naar binnen gekregen (en binnen gehouden), dus dat is al meer dan maandag+dinsdag bij elkaar.
Ik vind het toch duidelijk minder lekker, maar ik ontbijt ook liever met Frosties dan met cornflakesquote:
In Brinta hoort geen suikerquote:Op woensdag 17 december 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik vandaag ook Brinta gegeten. Dat is best een gezond ontbijt, tot je er een enorme lading suiker of stroop overheen gooit om het lekker te maken
Ooit een paar afleveringen gezien, sprak me niet echt aan.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand hier Rome gezien eigenlijk? In het studieboek hebben ze het over een arena en ik heb wel weer es zin in wat groots opgezet Romeins gedoe
Ohoh, als dit nog lang doorgaat heeft FOK! er een nieuwe patat/friet-discussie bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |