Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoor
Maar dan zou het de tweede zijn geweest en Nemo de derde
In dat geval was ik de eerste geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoor
Maar dan zou het de tweede zijn geweest en Nemo de derde
als we zo gaan beginnen denk ik dat ik de eerste was geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval was ik de eerste geweestEn de tweede
Ik had gewaarschuwd...quote:
hey er komen 2 bij kijken hoorquote:
Zoiets, jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ja je mag niets kwaads zeggen over vrouwen, daar kunnen ze niet tegen
Neuh, blijf lekker hier hangen en slowchattenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik nog een poging zal doen om een film te gaan kijken of niet
oh ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
daaromquote:
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade (quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mannen kunnen nooit iets goed doen, jeweets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoiets, jamaar o wee als mannen iets doms zeggen of doen
MaJo had het over een boerenkooldate, daar haakte ik op in. En ik had het ook nog over een tweede nognietgeplande date, dat zou wel erg zijn, hè?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Was net even aan het teruglezen, en nu ben ik benieuwd; Wyccie had het over een date, is dat een-date of een date met vrienden?
Hehe ja of een salade..daar teren ze dan de hele dag op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade () die ze "lekker fris" of "zomers" hebben gemaakt door er een appel in kleine stukjes doorheen gesneden te hebben. Soms besluiten vrouwen dat huzarensalade met twee geroosterde boterhammen prima avondeten is, wat dan ook nog es pas om half negen in de avond geserveerd wordt).
huzarensalade met appelquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade () die ze "lekker fris" of "zomers" hebben gemaakt door er een appel in kleine stukjes doorheen gesneden te hebben. Soms besluiten vrouwen dat huzarensalade met twee geroosterde boterhammen prima avondeten is, wat dan ook nog es pas om half negen in de avond geserveerd wordt).
* maakt mentale notitiequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, de hoofdpijnsmoes is ook onzinnig. Het is namelijk bewezen dat je hoofdpijn van sex weggaat(adrenaline en endorfine als ik me niet vergis). Dus kort door de bocht zou je dan JUIST moeten sexen
Kijk, dat was te verwachtenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Huzarensalade met appel
Doe mij dan gewoon een normale fruitsalade. Zo zomers. Lekker fris.
nou, dat heeft bij mij eigenlijk nog nooit geholpen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ja of een salade..daar teren ze dan de hele dag op.
Trouwens, de hoofdpijnsmoes is ook onzinnig. Het is namelijk bewezen dat je hoofdpijn van sex weggaat(adrenaline en endorfine als ik me niet vergis). Dus kort door de bocht zou je dan JUIST moeten sexen
Als ik morgenavond niet in de bieb zit doe ik mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef iamredleader het volgende:
Half negen, Nederland 1
Groot Dictee der Nederlandse Taal - Woensdag 17/12 om 20:30
Ik denk dat migraine iets moeilijker ligtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
nou, dat heeft bij mij eigenlijk nog nooit geholpen hooreen hele erge lachbui daarentegen doet soms de truc
Ik ben 26quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen denk ik dat ik de eerste was geweest
edit: oh wacht jij bent wat ouder tochdan de tweede waarschijnlijk
Dat zeg je expres he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Huzarensalade met appel
Doe mij dan gewoon een normale fruitsalade. Zo zomers. Lekker fris.
Dat laatste berichtje? Ik snap het wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Als iemand dat berichtje van MaJo begrijpt, laat het ff weten
MaJo dacht dat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Met jou kan ik praten! Monstertrucks! Straaljagers!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
huzarensalade met appel
als diner
om half 9 's avonds
mjah kan wel zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat migraine iets moeilijker ligt
Welnee!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zeg je expres he?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Monstertrucks! Straaljagers!
Weet je zeker dat dat een goed idee is? Je interpunctie en hoofdlettergebruik vallen nogal tegen en zo te zien kan je kennis van de vervoegingen ook wel een update gebruiken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah kan wel zijn
oh en ik ga proberen mee te doen aan het Dicteeals ik het onthoudt
en er zin in heb
kun je via internet meedoen
quote:
Christquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat een goed idee is? Je interpunctie en hoofdlettergebruik vallen nogal tegen en zo te zien kan je kennis van de vervoegingen ook wel een update gebruiken.
NN!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga naar bed de laptop uitschakelen en slapen
tot morgen!
DLTBBB!quote:
wauw, ik ruik de frustraties hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
agreequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ben ik ook tegen het bestellen van salades bij de McDonald's
* B.ertha meldtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Was vandaag zo ziek dat ik echt bijna geen hap door mn keel kon krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kerst is on it's way...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was vandaag zo ziek dat ik echt bijna geen hap door mn keel kon krijgen.
's ochtends niet gegeten, 's middags niet gegeten, 's avond 1 bordje soep.
En zojuist de klapperr... (een dag geen vlees gegeten is een dag niet geleefd) toch maar een bifi worstje naar binnen gewerkt.
Ik verheug me al op de dag dat ik alles in kan gaan halen
Tja... ik verbaas me ook elke keer weer dat rayman is laat nog niet van de tv gehaald is met elke week de zelfde slechte grappen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet echt...
De typetjes zien er wel leuk uit, maar het verhaal er omheen stelt niets voor.
Ik vroeg me na een kwartier af wanneer er een leuke grap of zo kwam (die waren er niet of nauwelijks...) en ik heb welgeteld 3 keer echt moeten lachen gedurende anderhalf uur (godzijdank zonder pauze).
Ik vroeg me net wel hardop af of we nu zo verpest zijn met hetgeen we al gezien hebben in het verleden of dat sommige mensen kennelijk alles leuk vinden als het een raar pruikje en pakje aan heeft...
Wait, what?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
DLTBBB!
(Ik ga nu écht Heroes kijken)
Daar hoor ik dan duidelijk niet bij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
of dat sommige mensen kennelijk alles leuk vinden als het een raar pruikje en pakje aan heeft...
Dont Let The Bed Bugs Bite (maar bedbugs is vast één woord)quote:
Tineke Schoutenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet echt...
Ik vroeg me na een kwartier af wanneer er een leuke grap of zo kwam (die waren er niet of nauwelijks...) en ik heb welgeteld 3 keer echt moeten lachen gedurende anderhalf uur (godzijdank zonder pauze).
Ik vroeg me net wel hardop af of we nu zo verpest zijn met hetgeen we al gezien hebben in het verleden of dat sommige mensen kennelijk alles leuk vinden als het een raar pruikje en pakje aan heeft...
Het valt wel mee, maar het is wel een geschikte rant. De afgelopen jaren heeft niemand dit bij mij geflikt overigens, mijn moeder weet dat ik huzarensalade niets vind dus als dat op het menu staat is er voor mij vaak een kroket met een buts frietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wauw, ik ruik de frustraties hier
Ik moet zeggen dat ik vanuit de zaal ook niet echt lachsalvo's heb gehoord, dus kennelijk valt het met de gemiddelde theaterbezoeker nog wel mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar hoor ik dan duidelijk niet bij.
Iemand vond dat ik onderstaande moest zien, omdat dat heel grappig zou zijn. Ik versta een groot deel niet goed en wat ik wel versta vind ik niet leukquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet echt...
Ja, eeeggghhhh...quote:
Mocht je besluiten het te kijken, kijk dan ook even naar degene in het roze pakje: die vind ik er echt uitzien als een old-skool militantie feministische über-potquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iemand vond dat ik onderstaande moest zien, omdat dat heel grappig zou zijn. Ik versta een groot deel niet goed en wat ik wel versta vind ik niet leuk
Daarbij is het altijd leuk een neprant te starten waarvan je al weet dat de haren overeind gaan staan van anderenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het valt wel mee, maar het is wel een geschikte rant. De afgelopen jaren heeft niemand dit bij mij geflikt overigens, mijn moeder weet dat ik huzarensalade niets vind dus als dat op het menu staat is er voor mij vaak een kroket met een buts friet
Tja.. ik zal ook wel een aparte smaak hebben...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eeeggghhhh...
André van Duin kan als meneer Wijdbeens of zoiets soms (ik zeg 'soms') wel grappig zijn, maar naar het theater ga ik niet voor hem...
Ik heb deze inderdaad eerder gebruikt en mij bevalt ie welquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij is het altijd leuk een neprant te starten waarvan je al weet dat de haren overeind gaan staan van anderen
3 jaar geleden zat ik nog niet in de AKQ SC dus dat telt nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen denk ik dat ik de eerste was geweest
edit: oh wacht jij bent wat ouder tochdan de tweede waarschijnlijk
Van Duin vond ik vroeger erg leuk, nu is dat een stuk minder. Dat komt onder andere doordat ik de grappen nu veel langer van te voren zie aankomenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. ik zal ook wel een aparte smaak hebben...
Maar van Duin heb ik ook nooit leuk gevonden. Wat mij betreft mochten de bejaarden hem houden.
Spiraaltje heeft een hoger percentage zwangerschappen dan bij het juiste gebruik van de pil, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
3 jaar geleden zat ik nog niet in de AKQ SC dus dat telt niet
Denken dat je zwanger bent terwijl dat niet de bedoeling is...God wat een stress levert dat op zeg
Spiraaltje ftw![]()
![]()
Ik wilde mijn Voortplantingsboek erbij halen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spiraaltje heeft een hoger percentage zwangerschappen dan bij het juiste gebruik van de pil, maar dat terzijde
Helemaal zelf weten, maar daarvoor ga ik niet naar de Mac. De twee belangrijkste redenen om naar de Mac te gaan voor mij zijn:quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
En trouwens, ik bestel gewoon salade bij de MacDonald's als ik daar zin in heb, ja!![]()
Laatst een spicy cranberry-burger geprobeerd bij de Burger King. Was wel ok.
Waarom? Om dat te checken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde mijn Voortplantingsboek erbij halen.![]()
Ik heb vandaag al genoeg medische kennis tot me genomen.
NIetesquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spiraaltje heeft een hoger percentage zwangerschappen dan bij het juiste gebruik van de pil, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ergens wel ironisch dat voor het maken van een boek over voortplanting een plant die kans ontnomen is...
Joh, ik wist niet dat er meerdere soorten warenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NIetes
Jij bedoelt vast het koperspiraaltjeen die heb ik niet
Mijne is veiliger dan sterilisatie.... somehow
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
-Ik heb stevige trek, wat eigenlijk op hetzelfde neer komt. In de zomer ga ik er nog wel es heen om een McFurby te halen of een ander ijsje. Ik ga er in elk geval niet heen om een salade te kopen
nee hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
van de ene ga je bloeden als een rund en krijg je buikpijn, de ander is een godsgeschenkquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joh, ik wist niet dat er meerdere soorten waren
Zo is mij dat geleerd op school, bij verschillende vakkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nee hoor, hoe kom je daarbij?
scheelt 0,01 procent in het voordeel van het spiraaltje
Als ik zin heb in iets gezonds (dressinggezeik jaja), maar de rest per se naar de Mac moet, dan moet dat maar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Helemaal zelf weten, maar daarvoor ga ik niet naar de Mac. De twee belangrijkste redenen om naar de Mac te gaan voor mij zijn:
-Het is op dat moment praktisch
-Ik heb stevige trek, wat eigenlijk op hetzelfde neer komt. In de zomer ga ik er nog wel es heen om een McFurby te halen of een ander ijsje. Ik ga er in elk geval niet heen om een salade te kopen
Ja, ik meen me te herinneren dat dat niet zo zwart-wit is. De onderzoeken hebben nogal uiteenlopende resultaten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom? Om dat te checken?
Uit Baarle-Hertog kun je ook vuurwerk smokkelen. De bus is een alternatief voor iedereen zonder rijbewijs/bijna-bijstandsgerechtigden die toch nog risico's willen nemen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is Baarle-Nassau een beetje geinig?
dat vraag ik me van de helft van de dingen af die ik hier neer zetquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor wie het iets interesseert.Waarom vertel ik dit?
Ik dacht er altijd aan mee te kunnen doen, maar ik lijd aan chronische faalangst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Half negen, Nederland 1
Groot Dictee der Nederlandse Taal - Woensdag 17/12 om 20:30
Je maakt het toch anoniem thuis, who cares als je faalt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht er altijd aan mee te kunnen doen, maar ik lijd aan chronische faalangst.
Ik heb pas ook bij de burgerking gegeten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
En trouwens, ik bestel gewoon salade bij de MacDonald's als ik daar zin in heb, ja!![]()
Laatst een spicy cranberry-burger geprobeerd bij de Burger King. Was wel ok.
Krulpatat is voor meisjes.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb pas ook bij de burgerking gegeten.
Ik moet zeggen.. die krulpatat die ze daar hebben is gewoon lekker. Beter dan die gore patat van de mac iig.
Deze pizzeria bezorgt nogquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Krulpatat is voor meisjes.![]()
Hehe nee, het is wel een beetje gekruid, lekker ja.
Ja, hoor.....ik heb weer honger.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Krulpatat is voor meisjes.![]()
Hehe nee, het is wel een beetje gekruid, lekker ja.
Ja, hoor.....ik heb weer honger.
Meen je dat nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |