Omdat ik een grafhekel(ja, een grafhekel) heb aan lolcatsquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:38 schreef Etcetera het volgende:
een dode nog welwaarom geen levende
Dealquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Doe mij maar het plaatje van de dode lolcat. Ik kom wel een keertje een biertje drinken wanneer de boel af is
ik vind lolcats leukquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ik een grafhekel(ja, een grafhekel) heb aan lolcats
Hoezo?quote:
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef MaJo het volgende:
Wow eerste dag is echt super
Ik had verwacht dat ik nog niet veel zou kunnen doen maar mocht meteen aan de slag. Resultaat:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)taart-geweigerd.html
http://www.nu.nl/wetensch(...)-meer-calorieen.html
http://www.nu.nl/internet(...)-gevonden-in-ie.html
http://www.nu.nl/internet(...)software-iphone.html
Dit zijn artikelen die ik zelf geschreven heb, heb er nog veel meer online gezet maar daar staat anp onder
Ohquote:
15 januari moeten we over zijn. Dus laten we zeggen vanaf 1 februariquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Enig idee wanneer jullie huis echt een beetje bewoonbaar zal zijn?
Ik zal met Tinuviel overleggen of het weekend van de 17e/18e kan, is dat goed?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
15 januari moeten we over zijn. Dus laten we zeggen vanaf 1 februari
* t e s tquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef Soempie het volgende:
Hoi, ik dacht: even testen of er nog iemand online is.
Van Feb?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal met Tinuviel overleggen of het weekend van de 17e/18e kan, is dat goed?
Ah, nee, vanaf 1 feb had ik even niet gezienquote:
We hebben hier prima ziekenhuizenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, nee, vanaf 1 feb had ik even niet gezien
Dat wordt dus een probleempje, want tegen die tijd is Tinuviel de volle 9 maanden zwanger... en dan ben ik liever een beetje in de buurt van ons ziekenhuisje en thuisje
Misschien dat het de eerste week februari nog ergens haalbaar is, maar daar kan ik op dit moment vanzelfsprekend niks over zeggen
Waarschuwing: in de spoilertag staat een niet erg smaakvolle grap.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, nee, vanaf 1 feb had ik even niet gezien
Dat wordt dus een probleempje, want tegen die tijd is Tinuviel de volle 9 maanden zwanger... en dan ben ik liever een beetje in de buurt van ons ziekenhuisje en thuisje
Misschien dat het de eerste week februari nog ergens haalbaar is, maar daar kan ik op dit moment vanzelfsprekend niks over zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben hier prima ziekenhuizen
Maar nee, ik snap het. Het punt is dat als we de 15 over moeten zijn dan is het allemaal nog steeds wel een chaos waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]iemand een gokje wie de derde gaat maken?
ik heb niks geplandquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschuwing: in de spoilertag staat een niet erg smaakvolle grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Oepsquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wal-Mart staat niet goed in http://www.nu.nl/opmerkel(...)taart-geweigerd.html , nu de rest lezen
Dat komt omdat er de ene keer wel een reclame tussenstaat en de andere keer nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De linespacing vind ik ook wat vreemd: de ene keer twee enters, de andere keer meer...
Thanksquote:
Nope, dit is een stap richting mijn eigenlijke doel: journalist wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je er weer een klus bij omdat je je anders verveelde?
Thanksquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd MaJo, erg tof dat je meteen aan de slag kunt! En je schrijft leuk
Ik ga pannenkoeken bakken in de nieuwe koekenpan die ik voor Sinterklaas heb gekregen![]()
ZOMG dat is helemaal niet de bedoelingquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat er bij dat tweede artikel verwezen wordt naar "te wijten aan" in google
Uhuhquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Maar moet jij ook de inhoud editten als het niet goed is? Want ik kwam pas een artikel tegen waarvan ik dacht: welke dwaas heeft dit gemaakt en welke dwaas heeft dit doorgevoerd
Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoor
Maar dan zou het de tweede zijn geweest en Nemo de derde
In dat geval was ik de eerste geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is weleens paniek geweest van mijn zijde hoor
Maar dan zou het de tweede zijn geweest en Nemo de derde
als we zo gaan beginnen denk ik dat ik de eerste was geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval was ik de eerste geweestEn de tweede
Ik had gewaarschuwd...quote:
hey er komen 2 bij kijken hoorquote:
Zoiets, jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ja je mag niets kwaads zeggen over vrouwen, daar kunnen ze niet tegen
Neuh, blijf lekker hier hangen en slowchattenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik nog een poging zal doen om een film te gaan kijken of niet
oh ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
daaromquote:
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade (quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mannen kunnen nooit iets goed doen, jeweets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoiets, jamaar o wee als mannen iets doms zeggen of doen
MaJo had het over een boerenkooldate, daar haakte ik op in. En ik had het ook nog over een tweede nognietgeplande date, dat zou wel erg zijn, hč?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Was net even aan het teruglezen, en nu ben ik benieuwd; Wyccie had het over een date, is dat een-date of een date met vrienden?
Hehe ja of een salade..daar teren ze dan de hele dag op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade () die ze "lekker fris" of "zomers" hebben gemaakt door er een appel in kleine stukjes doorheen gesneden te hebben. Soms besluiten vrouwen dat huzarensalade met twee geroosterde boterhammen prima avondeten is, wat dan ook nog es pas om half negen in de avond geserveerd wordt).
huzarensalade met appelquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben hun excuses wel beter voor elkaar: ongesteld zijn of hormonen worden te pas en te onpas gebruikt als excuses om hun mik vol te proppen met chocola, terwijl ik nog een even geschikt excuus moet vinden voor het verorberen van te veel vlees en drank (afgezien van barbecues dan. Deze kunnen ook door vrouwen gebruikt worden voor vlees en drank, maar bizar genoeg gaan die vaak aan de huzarensalade () die ze "lekker fris" of "zomers" hebben gemaakt door er een appel in kleine stukjes doorheen gesneden te hebben. Soms besluiten vrouwen dat huzarensalade met twee geroosterde boterhammen prima avondeten is, wat dan ook nog es pas om half negen in de avond geserveerd wordt).
* maakt mentale notitiequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, de hoofdpijnsmoes is ook onzinnig. Het is namelijk bewezen dat je hoofdpijn van sex weggaat(adrenaline en endorfine als ik me niet vergis). Dus kort door de bocht zou je dan JUIST moeten sexen
Kijk, dat was te verwachtenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Huzarensalade met appel
Doe mij dan gewoon een normale fruitsalade. Zo zomers. Lekker fris.
nou, dat heeft bij mij eigenlijk nog nooit geholpen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ja of een salade..daar teren ze dan de hele dag op.
Trouwens, de hoofdpijnsmoes is ook onzinnig. Het is namelijk bewezen dat je hoofdpijn van sex weggaat(adrenaline en endorfine als ik me niet vergis). Dus kort door de bocht zou je dan JUIST moeten sexen
Als ik morgenavond niet in de bieb zit doe ik mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef iamredleader het volgende:
Half negen, Nederland 1
Groot Dictee der Nederlandse Taal - Woensdag 17/12 om 20:30
Ik denk dat migraine iets moeilijker ligtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
nou, dat heeft bij mij eigenlijk nog nooit geholpen hooreen hele erge lachbui daarentegen doet soms de truc
Ik ben 26quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen denk ik dat ik de eerste was geweest
edit: oh wacht jij bent wat ouder tochdan de tweede waarschijnlijk
Dat zeg je expres he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Huzarensalade met appel
Doe mij dan gewoon een normale fruitsalade. Zo zomers. Lekker fris.
Dat laatste berichtje? Ik snap het wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Als iemand dat berichtje van MaJo begrijpt, laat het ff weten
MaJo dacht dat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Als iemand dat berichtje van MaJo begrijpt, laat het ff weten
Met jou kan ik praten! Monstertrucks! Straaljagers!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
huzarensalade met appel
als diner
om half 9 's avonds
mjah kan wel zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat migraine iets moeilijker ligt
Welnee!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zeg je expres he?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Monstertrucks! Straaljagers!
Weet je zeker dat dat een goed idee is? Je interpunctie en hoofdlettergebruik vallen nogal tegen en zo te zien kan je kennis van de vervoegingen ook wel een update gebruiken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah kan wel zijn
oh en ik ga proberen mee te doen aan het Dicteeals ik het onthoudt
en er zin in heb
kun je via internet meedoen
quote:
Christquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat een goed idee is? Je interpunctie en hoofdlettergebruik vallen nogal tegen en zo te zien kan je kennis van de vervoegingen ook wel een update gebruiken.
NN!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga naar bed de laptop uitschakelen en slapen
tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |