ALs wat ?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef Smeich het volgende:
Ik heb in deze film meegespeeld![]()
![]()
![]()
Hij komt trouwens 2 april uit voor zover ik weet
Gisteren gezien, en ik vond hem tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was ook een stuk minder leuk.. begon zo goed.
Nee Joh, gelukkig niet zo'n standaard hollywood eindequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dan moet je er zeker niet op gaan klikken. Anders weet je hoe de film zal eindigenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:12 schreef raaavi het volgende:
Spoilers zijn zo aantrekkelijk om op te klikken!en ik moet hem nog zien!
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee Joh, gelukkig niet zo'n standaard hollywood eindeGeen standaard hollywoodeinde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het andere veel minder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zat er nogal wat van die geforceerde sentimentaliteit in waarvan ik geen fan ben, maar dat hoort nu eenmaal bij de Amerikaanse rampenfilm.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Ja hoor, het zit er allemaal in: Nicolas Cage is "held" met een emotieloze blik, z`n vriend en collega die hem niet begrijpt, een klein eng meisje met lange zwarte haren, een groot en eng afgelegen huis,
veel actie (die er overigens wel ok uit ziet) en een ontzettend klef einde. Inderdaad, zo voorspelbaar als het klinkt is Knowing ook. En toch heeft het wel iets kijkbaars. Vooral het eerste gedeelte is best te doen. Daarna wordt het te lang gerekt en het einde is echt ontzettend klef, slecht en te lang.
IMDB Cijfer: 7,0/10
Mijn Cijfer: 5,7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
quote:Op zondag 5 april 2009 23:00 schreef Stukjekaas het volgende:
Zaterdag gezien en hoewel ik er meer van had verwacht omdat de trailer veelbelovend was, heb ik ervan genotenVooral het acteerwerk van Nicolas Cage was deze keer weer erg goed. Er zat ook voldoende spanning in,
Het acteerwerk van Nicolas cage was weer erg goed??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem gisteren in een volle bioscoop zaal gezien en we hebben volop zitten lachen, zijn acteerwerk was lachwekkend slecht... 0 emotie, absurde acties, de scene bijvoorbeeld dat hij achter iemand aanrent met een honkbal knuppel? Het idee van de film vond ik vrij sterk, de uitwerking en het einde behoorlijk slecht. Het enige positieve waren de special effects, de matige muziek van Beltrami deed ook behoorlijk pijn aan mijn oren.
Oh Nicolas cage is en blijft een houten klaas.
Knowing: een mager 6je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De crash zelf was erg sterk, maar die brandende brokstukken daarna waren dan weer matig. Dat vuur was soms zo overduidelijk nep dat het storend werd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
Ik vond het een goede film, alleen van het einde had ik iets meer verwacht. De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!Nee dat haalde ik er ook nog wel enigszins uit, het deed mij alleen wel veel denken aan die film The Forgotten, ook allemaal van die stoïcijnse mannetjes die niet konden praten, maar dat vond ik nog wel een sterk iets van de film, de uitwerking, en de opbouw naar het einde was echt om te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, heb hem ook al neergeladenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef raaavi het volgende:
Hij is inmiddels al te downkoopen. bagger kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik de muziek wel een beetje misplaatst, maar de special effects waren erg mooi. Ik vond het einde niet eens zo erg cliché, maar de verwijzing naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was toch wel erg duidelijk.
Wat betreft de kwaliteit van het exemplaar wat ik "in handen heb gekregen"... de video was best goed (op een paar door het beeld lopende mensen na), alleen het geluid was vooral bij de stukken met een zware bas BIZAR slecht. Je hoorde amper het geluid nog. Maar algemene kwaliteit was erg goed.
Dit is dus zo'n voorbeeld van een film die ik zou kopen zodra hij op DVD uitkomt, ook al heb ik hem al gedownload.
EDIT:quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie heeft trouwens vd week die schamele review gelezen in het ad?
Volgens het AD is het een slappe film zonder enig intressant einde.
En dat hij voor de rest in bv de Metro, en op div internet sites (imdb) een dikke vette voldoende krijgt.
Zijn ze retarded geworden bij het AD ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT2: Oh, ziet ik daar een dvdrip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door joepie91 op 12-04-2009 00:20:44 ]ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Het AD heeft in dit geval gewoon gelijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie heeft trouwens vd week die schamele review gelezen in het ad?
Volgens het AD is het een slappe film zonder enig intressant einde.
En dat hij voor de rest in bv de Metro, en op div internet sites (imdb) een dikke vette voldoende krijgt.
Zijn ze retarded geworden bij het AD ofzo?
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ik vond m zelf ook idd op het eind te EO. Maar dat is denk ik ook wat de meningen zal verdelen over deze film. De sfx waren wel goed in orde![]()
![]()
Mja, ik vond het niet eens zo heel verschrikkelijk, al was het misschien wel net even wat te zoet in vergelijk met de rest van de film.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:43 schreef dapluiz het volgende:
Ik vond m zelf ook idd op het eind te EO. Maar dat is denk ik ook wat de meningen zal verdelen over deze film. De sfx waren wel goed in orde
Is er trouwens nog iemand die de moraal achter het verhaal te pakken heeft gekregen? Volgens mij iets in de trant van "we moeten het nog maar eens opnieuw proberen met de aarde, als je kijkt hoe verneukt het nu is."
Or something along those lines.
Oh, en je avatar is kaduuk.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Tja, volgens mij ging het er nog niet eens om dat we het verneukt hadden, meer dat de aarde gewoon niet meer te redden wasquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Is er trouwens nog iemand die de moraal achter het verhaal te pakken heeft gekregen? Volgens mij iets in de trant van "we moeten het nog maar eens opnieuw proberen met de aarde, als je kijkt hoe verneukt het nu is."
Or something along those lines.
Oh, en je avatar is kaduuk.
En ja, i know, maar geen zin om me avatar ergens anders te uploaden![]()
![]()
Mooie Film die lekker weglijkt, maar was het toch net niet helemaal, 7 uit 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
Jij figureert in de states ofzo? je hebt toch ook mee gedaan met Watchmen? Dat is wel wat anders dan figureren in Talpa productiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!
![]()
![]()
Het was een film over profeten, en ook wel erg voorspelbaar zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.![]()
Wat een klote film, vooral door deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef JohnLocke het volgende:
Het was een film over profeten, en ook wel erg voorspelbaar zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 07:44 schreef dapluiz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele film door had ik het idee dat Meneer Nicoal Cage 'er wat aan zou gaan doen' .. iets in de trent van deze 'happening' proberen te voorkomen.
Stemt hij zo gemakkelijk in op het eind. Bah, dat verrastte me wel
: (People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Nou we hebben em dan gister gezien in Pathe Schouwburgplein in Rotterdam.
En zowel ik als m,n vriendin vonden hem ontzettend fucking bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was idd nogal obvious ja.Set Sail, For Fail.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
Ik vond het een goede film, alleen van het einde had ik iets meer verwacht. De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!In mijn hoofd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never underestimate the predictability of stupidity![]()
Vond het ook een erg leuke film! De ramp scenes waren zo vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:28 schreef speedy_kevin het volgende:
Vond het ook een erg leuke film! De ramp scenes waren zo vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
quote:
Denk dat die aliens ook zo bedoeld waren als een soort engelen.
De makers borduurden duidelijk voort op het *de goden zijn kosmonauten* effect.Set Sail, For Fail.
Heb de film een week geleden gezien in de VSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het nog een best goeie film, zeker de actiescenes"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een beetje een matige film. Paar keer door het geluid geschrokken. Mooie special effects af en toe, maar het verhaal was echt onder de maat, kon me niet heel erg boeien..
[ Bericht 7% gewijzigd door Steve op 14-05-2009 00:06:20 (Omdat Mike het zegt.) ]"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Ach de film is allang uit, om daar nou nog steeds spoilertags voor te gaan gebruiken... Plus, die opmerkingen zijn nog redelijk algemeen."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Dat zegt niets, niet iedereen ziet een film zodra die uit is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Ach de film is allang uit, om daar nou nog steeds spoilertags voor te gaan gebruiken... Plus, die opmerkingen zijn nog redelijk algemeen.
Je bent niet meer verplicht spoiler tags te zetten als het in de OP of TT staat.
voorlopig nog wel aub.![]()
Wat hebben die steentjes nou uiteindelijk met die aliens te maken?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Mijn God, een paar briljante scenes maar over het algemeen niet meer dan een gigantische trap in je ballen deze film.
Ik zat op het eind echt met open bek vol ongeloof te kijken. Het eind van deze film is niet meer dan een grote 'fuck you' naar de kijker. Bah.Ik ga naar huis.![]()
Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat de regisseur de 'christenen' ook in de zeik neemt door te impliceren dat de 'aliens' Adam en Eva (Caleb en Abby) hebben 'gecreeërd' en dat de aliens in ware de scheppers van het leven zijn. (Aliens = God).
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
ik vond de film op zich wel aardig, maar het plot en vnl. het einde zó cheesy...
m'n vriend was echt pissig![]()
![]()
Kan niet wachten todat ik hem kan zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
Kan niet wachten todat ik hem kan zien!ik zit een goeie bootleg te kijken nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing to see here, carry on![]()
Vond het een waardeloze film. Voorspelbaar van het begin tot het eind. Vond het einde ook nog eens tegenvallen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
Kan niet wachten todat ik hem kan zien!Gister ook al hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.![]()
Ik heb vanmorgen al de 1080p versie binnengehaald.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Cam, DVD5, DVD9, 1080P, elke versie is even kut. Wat een belachelijke KUT film. Eerste 40 minuten zijn spannend maar halverwege heeft Scientology de aandelen overgenomen ofzo want ineens komen er belachelijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KUT FILM. Alsof je naar een thriller kijkt en aan het eind springt het beeld over naar U Zij de Glorie.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Ik had al over het einde gelezen en ik dacht: dan kan het alleen maar meevallen. Maar zelfs nu was het nog een belediging. Dan is die film met Kevin Kostner de hetzelfde thema heeft, Dragonfly, veel beter.
En dan nog een hoog IMDB cijfer ook nog, zijn ze debiel ofzo?
Wat pas echt tof was geweest was dat er wel een grote ramp kwam aan het eind maar dat dat dan werd veroorzaakt door Cage zn bemoeizucht.
Snapte ook niet dat de er een locatie doorgegeven moest worden voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de auto.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Niet gemerkt, ik was op dat moment al bierflesjes naar mn tv aan t gooien van ellende,quote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat de regisseur de 'christenen' ook in de zeik neemt door te impliceren dat de 'aliens' Adam en Eva (Caleb en Abby) hebben 'gecreeërd' en dat de aliens in ware de scheppers van het leven zijn. (Aliens = God).
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
film begon zo geweldig en tot de helft zat de spanning en het verhaal er goed in.
ik verwachte ook iets heel bijzonders maar come on, aliens als de ark van noach en kids die van overal op de wereld gekozen worden.
en waarom zouden die aliens 50 jaar geleden al beginnen met die domme boodschappen en zo fucking moeilijk doen om die kids op de goede plek te krijgen.
ze hadden ook die kinderen gewoon ff kunnen ontvoeren vlak voor het eind.
daarnaast kun je aliens best wegzetten als superintelligente wezens maar om ze nu jomanda achtige kwaliteiten mee te geven waarmee ze de exacte toekomst konden voorspellen ging me toch echt iets te ver.
de special effects vond ik ook wel tegenvallen, beetje te duidelijke computeranimatie....
bovendien was de 2e helft van de film plagiaat van zoveel andere films en dan dat die met zijn vader verzoent en ze samen gelukkig sterven, nee dat was ook nooit eerder te zien geweest.
ongelooflijk, van een hele sterke start na zoiets slechts.![]()
Dat was ook het eerste dat ik me afvroeg toen de aftiteling liep.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef melovechai het volgende:
en waarom zouden die aliens 50 jaar geleden al beginnen met die domme boodschappen en zo fucking moeilijk doen om die kids op de goede plek te krijgen.
ze hadden ook die kinderen gewoon ff kunnen ontvoeren vlak voor het eind.
Waarom al die moeite als ze die kids ook gewoon op hadden kunnen pikken?
Het haalt het doel van de eerste helft van de film helemaal naar beneden.
Het eindshot met die boom was wel mooi overigens.![]()
![]()
Boutfilm. Tot het moment dat ze met de aliens etc begonnen was de film nog wel te pruimen, daarna gewoon een slaapfilm.
Cage zit altijd met zo'n enorme droge kop te acteren. Dit kwam meer over als de national treasure films maar dan met meer actie (en veel meer cgi).![]()
Door wat positieve woorden hier dacht ik dat het geen onaardige film zou worden. Bleek het toch een onaardige film te zijn![]()
![]()
Jullie zijn allemaal gek!![]()
Vette film! Niemand opgevallen dat die vliegtuigcrash 1 lang shot is?Mijn visie hierop: een van de thema's in de film is de vraag over determinisme, dat alles wat gebeurt effect heeft op wat volgt. De aliens zijn zo geavanceerd, dat ze hiervoor de formulie hebben ontdekt, en dus alles terug kunnen brengen naar een set nummers. Die geven ze aan die kinderen als waarschuwing (of profetie, om in de sfeer te blijven?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef melovechai het volgende:
daarnaast kun je aliens best wegzetten als superintelligente wezens maar om ze nu jomanda achtige kwaliteiten mee te geven waarmee ze de exacte toekomst konden voorspellen ging me toch echt iets te ver.
).
Ik stoorde me als (als ongelovige) totaal niet aan de christelijke thema's. Ik vond ze juist mooi verwerkt."Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)![]()
Al draagt een aap....quote:Op zondag 28 juni 2009 12:07 schreef MrData het volgende:
Jullie zijn allemaal gek!![]()
Vette film! Niemand opgevallen dat die vliegtuigcrash 1 lang shot is?![]()
Verschrikkelijke film. Zoals anderen ook al aangeven, begint het wel aardig, maar het verhaal ontspoort zodra de aliens komen. Dan probeert de film af en toe te gaan scoren met goedkope sentimenten en is het voor mij verpest. Sowieso ben ik de films van Cage wel beu waarin-ie als een bezeten idioot met z'n kind bezig is. Het ergste was daarbij nog de gebarentaal die vader en zoon kenden, die alleen maar in de film gestopt was zodat er op het einde een emotioneel afscheid gemaakt kon worden. Voeg daarbij de nikszeggende rol van Rose Byrne, die alleen het hysterische vrouwtje mocht spelen en de ellende is compleet.
Wat mij betreft had er nog een extra datum op het papier van Cage gestaan, en wel 20-03-2009, de datum dat deze film een release kreeg.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Woepie, twee hele vette scenes in een film die verder gewoon een misdaad tegen de menselijkheid is.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:07 schreef MrData het volgende:
Vette film! Niemand opgevallen dat die vliegtuigcrash 1 lang shot is?Ik ga naar huis.![]()
En nee er zijn niet genoeg superlatieven om de kutheid van deze geaborteerde vrucht te beschrijven.Ik ga naar huis.![]()
Wat een overtrokken reacties allemaal![]()
Als je er niet te diep over nadenkt was het gewoon een vermakelijke film. Sommigen van jullie reageren alsof de film een persoonlijke aanval is op jullie geloof in atheïsme ofzo.![]()
Niets overtrokken, als ze eerst leuk beginnen met een zo werkelijk geinige film en je vervolgens volledig in je gezicht kotsen en je de bonkjes en stukjes struif uit je ogen mag vissen en tot overmaat van ramp een roestig mes in je ballen steken heb je het recht om ietwat geïrriteerd te zijn.Ik ga naar huis.![]()
Sommige films zijn een belediging voor je intelligentie en Knowing is er een van. Als een film slecht hoort te zijn, zoals B-films, dan maakt het me niet uit. Als een film pretendeert meer te zijn dan-ie waarmaakt en met goedkope trucjes probeert de kijker te manipuleren, dan kan-ie een lading kritiek krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef Symer het volgende:
Wat een overtrokken reacties allemaal![]()
Als je er niet te diep over nadenkt was het gewoon een vermakelijke film. Sommigen van jullie reageren alsof de film een persoonlijke aanval is op jullie geloof in atheïsme ofzo.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Een aardige film als je je verstand op nul zet... maar er zitten genoeg twijfelachtige acties in.. dat is waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spread your love like a fever!![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:43 schreef nietzman het volgende:
Niets overtrokken, als ze eerst leuk beginnen met een zo werkelijk geinige film en je vervolgens volledig in je gezicht kotsen en je de bonkjes en stukjes struif uit je ogen mag vissen en tot overmaat van ramp een roestig mes in je ballen steken heb je het recht om ietwat geïrriteerd te zijn.
Als ik mijn intelligentie niet beledigd wil hebben ga ik wel iets van Dostoyevsky lezen, daar kijk ik geen films voor en al helemaal geen films met Nicolas Cage.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Sommige films zijn een belediging voor je intelligentie en Knowing is er een van. Als een film slecht hoort te zijn, zoals B-films, dan maakt het me niet uit. Als een film pretendeert meer te zijn dan-ie waarmaakt en met goedkope trucjes probeert de kijker te manipuleren, dan kan-ie een lading kritiek krijgen.
Er wordt idd een filosofisch subplot gebruikt in een poging een redelijk simpele film meer lading te geven en ik geef toe dat je daar makkelijk doorheen prikt. Maar dat boeit me niet zoveel, ik heb 1 simpel criterium waarop ik een film beoordeel en dat is de vraag of ik me vermaakt heb tijdens het kijken, bij deze film is dat antwoord: Ja.![]()
Ik denk dat je niet helemaal snapt wat ik bedoel. Ik kijk ook naar een film voor het entertainment en het hoeft helemaal geen intelligent plot te hebben. Deze week heb ik ook Transformers 2 gezien en dan is het allemaal prima...verstand op 0 en genieten van de aktie. Maar Knowing pretendeert meer te zijn dan wat simpel vermaak en gebruikt allerlei manipulatieve foefjes waar je zo doorheen prikt. Als je dat combineert met het tenenkrommende acteerwerk, dan vermaak ik me op een gegeven moment niet meer, maar zit je gewoon je tijd te verdoen.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:18 schreef Symer het volgende:
Als ik mijn intelligentie niet beledigd wil hebben ga ik wel iets van Dostoyevsky lezen, daar kijk ik geen films voor en al helemaal geen films met Nicolas Cage.
Er wordt idd een filosofisch subplot gebruikt in een poging een redelijk simpele film meer lading te geven en ik geef toe dat je daar makkelijk doorheen prikt. Maar dat boeit me niet zoveel, ik heb 1 simpel criterium waarop ik een film beoordeel en dat is de vraag of ik me vermaakt heb tijdens het kijken, bij deze film is dat antwoord: Ja.
Waar en hoe pretendeert Knowing dan meer te zijn dan wat het is? De zoveelste sci-fi film met dure effecten en vergezochte plotwendingen.
In science fiction worden allerlei ridicule verhalen uit de duim gezogen om dingen uit te leggen, parallelle universa, tijdreizen, klonen, robots, etc.... ik vind niet dat een film zichzelf plots erg serieus neemt omdat ze deze keer komen aanzetten metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zelf ook geen superfilm en vond enkele dingen ook maar onnozel, maar beledigend vond ik het nu ook weer niet. Gewoon de blockbuster van de maand. Niet echt erg anders qua thematiek, ambities en doel dan I Am Legend, Dark City of I, Robot (om maar wat te zeggen).The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Eens in de zoveel tijd roept een film zo'n reactie op. Ik had het bv ook bij Running Scared of Hostel. Ik vind die andere SF-films die je noemt overigens allemaal vele malen beter.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Het einde? Adam, eva, boom des levens, wuivend graan, iedereen anders dood (zondvloed) en Aliens. Het is een kruising tussen de bijbel en scientologie.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waar en hoe pretendeert Knowing dan meer te zijn dan wat het is?Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ik snap de afschuw voor deze film niet helemaal. Het einde is een tikkeltje bizar, maar ik vind het eigenlijk best bij de film passen. Daarnaast zitten er een paar goede "in your face"-scenes in en is de toon van de film vrij donker voor een Hollywood-film, best gewaagd dus. Een groot minpunt vind ik het slechte acteerwerk, ik blijf Nicolas Cage toch maar een matige acteur vinden.Ja, dus? Voel je je nu beledigd? Waarom mag een film niet religieus getint zijn? Het biedt wat betreft een perfecte verklaring die helemaal niet geforceerd overkomt. Enkel het EO-achtige einde (rennen door waaiend graan naar een boom) is misschien wat overdreven, maar als je je bedenkt dat tien seconden eerder de hele Aarde is ontploft kan je het toch moeilijk een happy end noemen.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het einde? Adam, eva, boom des levens, wuivend graan, iedereen anders dood (zondvloed) en Aliens. Het is een kruising tussen de bijbel en scientologie.
Ik ben in ieder geval positief verrast door deze film.
[ Bericht 3% gewijzigd door Merkie op 11-07-2009 04:45:03 ]2000 light years from home![]()
Same here. Heb me goed vermaakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:38 schreef Merkie het volgende:
Ik ben in ieder geval positief verrast door deze film.![]()
Ik vond het geen slechte film, heb ze wel eens erger gezien. Heb me prima vermaakt, idd niet te ver doorgaan op alles. Okay, sommige dingen waren wel corny, maar dat hoort hou je toch altijd wel. Film had wat mij betreft wel mogen stoppen op het moment dat die kids de lucht in gingen met het spaceship. Wat erna kwam was wel overbodig, droeg niks bij voor mij.
Misschien vond ik 'm wel okay doordat ik juist dacht door allerlei reacties en reviews dat ie superslecht zou zijn, viel alleen maar mee.
Whatever I want.![]()
Nahja die Aliens maken het weer wat minder echt, vind ik wel een minpunt verder was het idee wel heel leuk![]()
...buiten de aliens om vond jij de film/het verhaal dus realistisch/geloofwaardig?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:05 schreef Mestras het volgende:
Nahja die Aliens maken het weer wat minder echt, vind ik wel een minpunt verder was het idee wel heel leuk
![]()
Je suis Charlie Sheen![]()
Tsja iedereen zo zijn mening. Jouw reactie geeft hoogtens de beperking van jouw geestelijke vermogens aanquote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
...buiten de aliens om vond jij de film/het verhaal dus realistisch/geloofwaardig?![]()
![]()
Sorry maar jij hebt een wetenschappelijke graad?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja iedereen zo zijn mening. Jouw reactie geeft hoogtens de beperking van jouw geestelijke vermogens aan
![]()
Mag ik dan zo vrij zijn je te vragen of je niet toevallig aan autisme lijdt, je komt namelijk nogal vreemd uit de hoek. Eerst begin je er zelf over dat ieder zo zijn mening heeft maar vervolgens meen je dat het op basis van één relatief weinig inhoudelijke zin geoorloofd is maar een oordeel te vellen over mijn "geestelijke vermogens"?
Knowing was een onmiskenbare cheap shot @ the box office, een crossover van meerdere populaire genres (horror, disaster, thriller/suspense, adventure, etc) die door de gefragmenteerde aard eigenlijk op alle vlakken de plank misslaat. Met een eng meisje dat rechtstreeks uit de amerikaanse remake van Ringu gekopieerd lijkt te zijn en een Cage die na een film lang als een idioot rond te hebben gerend, overacting wijdbeens en met open mond meent te moeten herdefinieren. Dit shot op zich had korte metten kunnen maken met alle resterende geloofwaardigheid, als je daarvan althans nog had kunnen spreken.
Lang hiervoor al wist de film zich herhaaldelijk volkomen belachelijk te maken. Cage als hoogleraar deed me bijvoorbeeld al vreemd opkijken maar dat deze 'zeer slimme' man ( "huhuhu hij geeft les aan een vooraanstaande universiteit") in een 'mysterieuze' cijferreeks verkregen via zijn zoontje dat op dezelfde school zat als een horror orakel, gechoqueerd concludeert dat de cijferreeks simpelweg data bevat van rampen..![]()
![]()
(...compleet met aantallen slachtoffers en coordinaten..
)
Nee, omdat ik dit alles 'goedkoop', gemakkelijk, slecht geschreven, slecht geacteerd en ronduit zonde van het hoge budget maar vooral ook de tijd en aandacht van regisseur Alex Proyas vind, mankeert er iets aan mijn verstandelijke vermogens? Of tja, daarmee geef ik je nog te veel credit. Van enige onderbouwing was ten tijde van jouw post natuurlijk nog geen sprake
Ter afsluiting wil ik je nogmaals vragen of je niet toevallig autistisch bent, dat zou ik namelijk erg grappig vinden.
Je suis Charlie Sheen![]()
Whehehe, ik heb deze film gekeken omdat ik hoorde dat er wel wat special effects in zaten, maar jemig wat een ontzettend bagger verhaal zeg.Die alienshit ook op het einde....
Vermakelijk wel hoor, maar dat kwam in mijn ogen door de leuke effecten het verhaal was echt ruk. 4/10
It's you my love, you who are the stranger![]()
Ik dacht tijdens de eerste helft dat het een goede bovennatuurlijke film was a la the Sixth Sense...
Tot die Aliens verschenen, wat een bagger![]()
![]()
Wat maakt die dolle Nicolas toch veel avonturen mee hé?
Vond deze wel vermakelijk. Ik hoef hem niet nog een keer te zien ofzo, maar vond het geen ramp.![]()
Gisteren gezien, gewoon teveel kleine dingetjes die niet kloppen...
Met die coördinaten kon ik nog leven (met de coördinaten gebruikt in de film kun je nooit een straathoek vinden)
Maar vervolgens wat verderop in de film:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste 45 min. heeft de film potentie, daarna gaat ie keihard de Marianentrog in..
Vermakelijk, niet meer dan dat..![]()
Dat vind ik geen plotholes eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:39 schreef DJKoster het volgende:
Gisteren gezien, gewoon teveel kleine dingetjes die niet kloppen...
Met die coördinaten kon ik nog leven (met de coördinaten gebruikt in de film kun je nooit een straathoek vinden)
Maar vervolgens wat verderop in de film:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfffffff... ja eerste helft begon goed, mooie spanningopbouw.
Daarna domme alien-mongolen die fluisteren. Nou nou nou, wtf is dat? Aliens hebben wel wat beters te doen dan een stelletje mens-kneuzen te redden via het fluisteren.
Vooral toen dat wijf (lekker mokkel overigens) erbij kwam werd het vooral emotioneel gejank (deed me een beetje aan War of the Worlds denken, begin was tof, daarna alleen maar kattegejank).
Ongelofelijk neppe graphics overigens. En Cage moet eens stoppen met de dronkaard en bad father spelen.
4/10.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Wat een ongelofelijke bagger. Ik zat helemaal in het verhaal tot aan het moment datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen kreeg de film ineens een gigantisch 'wtf' gehalte. Als je alleen al de genre's bekijkt die imdb eraan linkt:Romkom en animatie missen er nog net aan.quote:Action | Drama | Mystery | Sci-Fi | Thriller
Ik zal nooit weer met opzet een film kijken met Nicolas Cage.Want je weet niets, tot ik het je vertel.![]()
Precies. Als je iedere film kapot wilt maken moet je dat gaan doen inderdaad. Maar ja, quasi intellectuelen die hun smaak boven die van de gemiddelde filmkijker stellen zijn nou eenmaal zo.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:39 schreef RijstNatie het volgende:
Een film zo gaan analyseren zoals sommige hier doen!!
My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Wat vond je precies mooi aan de film? Ik vond het begin vermakelijk, na 10 minuten was me al duidelijk hoe de rest van de film zou gaan en ben ik blijven kijken omdat ik nieuwsgierig was naar de special effects. Gezien dat mijn vakgebied is. Ik zou de film niemand aanraden want het is qua verhaal echt 2 uur weg gegooid uit je leven.quote:
It's you my love, you who are the stranger![]()
Leuk om zo tussendoor te kijken, maar echt super was ie niet.
Het begon erg goed, maar het einde werd zo afgeraffeld. Erg jammer.![]()
Exact. Gewoon een goed entertainende film. Aanrader voor iedereen die van entertainment houdt in plaats van quasi intellectueel gezwets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:05 schreef Dizer het volgende:
Prima vermaakt tijdens deze film. Leuke verassing!My soul is painted like the wings of butterflies![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef brushaway het volgende:
Dat die mongolen nog bestaan waarvoor ze zulke films maken. Irritant.![]()
![]()
Boh gek, deze film was zó slecht dat ik na het zien ervan mijn ogen wilde uitsteken met een priem
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: