Nope. In die clip ben ik wellicht op 00:01 te herkennen aan mijn kruin op mijn achterhoofd naast Nic's hoofd

Ik had het zelf niet opgemerkt na tweemaal die clip gezien te hebben maar een vriend van mij herkende mij meteen..ik ben er nog steeds niet zeker van maar ja. In deze scene moest ik tegen Nic inlopen en overkomen als een in haast zijnde gefrustreerd en gestresst business mannetje. Ik begon als laatste bij de kiosk waar hij vervolgens met die vrouw praat (in deze scene sta ik om het hoekje daar ik werd gevraagd de crew mee te helpen om oa de extra's op de set te coordineren...waarschijnlijk omdat, naar ik en anderen dachten, ik al teveel geluk had gehad tijdens voorgaande scenes

) en moest ik sneller dan de rest van de groep tegen Nic inlopen. Ik moest ook recht in de camera lopen toen ze deze scene vanuit zijn point of view gingen filmen. Dus wie weet ben ik wel in die ene seconde vlak voor het knipwerk van deze clip te zien .. zo niet, dan erm ja..niet. Nu ik dit zo zie had ik toch liever recht achter hem gelopen waar die lekkere modellen ook ergens rondliepen
De voorloper van deze scene is een scene dat hij uit zijn net geparkeerde auto springt. Tijdens de opname hiervan liep ik telkens voor een auto waar het portier van open ging en een man uitstapte en een big ass camera leek hierop gesteld. Ik herkende die man ergens van maar ik kon er maar niet opkomen.... toen na 4/5 takes plots Nic uit die auto stapte (leuk moment! want niemand wist wanneer hij zich nu uiteindelijk liet zien en dit was dus meteen tijdens de 1e scene die dag) was ik ten eerste zo van "fuck, dat was hem!" en ik wist plotsklaps dat die man zijn stand-in was tijdens The Rock, die je dus af en toe wel herkent in die film.
Aaaanyways, back to the topic at hand. Ik vind de tweede trailer die uitkwam so so... minder gericht om het doomsday scenario maar met meer bleke mannetjes... ben benieuwd! Richard Kelly had zich trouwens als eerste met dit project gemoeid. Ik meen me ook eens gelezen te hebben, looong time ago, dat M. Night Shyamalan geinteresseerd was in een dergelijk script.