abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64040630

Trailers -- > http://www.apple.com/trailers/independent/knowing/

Verenigde Staten
Thriller / Science-Fiction

geregisseerd door Alex Proyas
met Nicolas Cage, Rose Byrne en Chandler Canterbury

Een leraar, Ted Myles (Nicolas Cage), opent een tijdcapsule op de basisschool waar ook zijn zoon Caleb zijn lessen volgt. Vijftig jaar eerder is de capsule gevuld door leerlingen tijdens een oprichtingsceremonie van de school. Bij het onderzoek naar de cryptische boodschappen die zich in de capsule bevinden doet hij een verbazingwekkende ontdekking: de boodschappen voorspellen met zeer grote precisie de data, aantal slachtoffers en geografische coördinaten van iedere grote ramp van de afgelopen 50 jaar. Andere voorspellingen die in de documenten staan moeten nog plaats vinden. Eén daarvan voorspelt een algehele vernietiging van de aarde op zeer korte termijn. Ted doet er vervolgens alles aan om de autoriteiten voor het komende drama te waarschuwen, maar tevergeefs. Ted zelf moet nu alles op alles zetten om de dreigende catastrofe af te wenden.

23 april in de bios
pi_64041106
.
  maandag 15 december 2008 @ 22:14:35 #3
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_64043287
Als ik de poster zie, denk ik spontaan aan Scorcher VI .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_64044963
Geinig concept, ben benieuwd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64132749
Ik heb in deze film meegespeeld

Hij komt trouwens 2 april uit voor zover ik weet
pi_64144029
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef Smeich het volgende:
Ik heb in deze film meegespeeld

Hij komt trouwens 2 april uit voor zover ik weet
ALs wat ?
pi_64145278
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

ALs wat ?
Hoofdrolspeler denk ik.
pi_64152488
Vond de 2e trailer erg vermakelijk. Had niet gedacht dat hij zo Sci Fi zou worden, maar ben toch benieuwd.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_64178909
Ik was grotendeels een feature extra, in één scene een typische background extra en heb ook nog als crew member gefungeerd leuk leuk! In een aantal scenes, die ook in de trailer te zien zijn, ben ik met Nic te zien (zou leuk zijn als ik uiteraard in de film wel te zien ben, je weet t nooit maar moet haast wel) en ik heb ook nog frontaal tegen hem in moeten lopen in een scene die ook veelvuldig terugkomt in beide trailers. Die scenes waren opgenomen in Melbourne maar het moet dus NYC voorstellen. Ook bij de treinramp scene was ik aanwezig, wat een geweldige chaos was , leek wel 9/11. Schitterend om mee te maken! Ze hadden mij ook voor de vliegramp scene gevraagd en een op school, maar kon toen jammer genoeg niet... Al met al, een geweldig leuke ervaring rijker! En Nic is tof!
pi_66748512
Deze wil ik zien!
pi_66784177

9 April dus!

Hier trouwens de imdb link en een foto uit de film waar ik op sta
Met het krantje onder de linkerarm meteen links naast Nic

Eén van de scenes waarin ik ook zit
http://www.traileraddict.com/clip/knowing/subway
Hier een van de grotere rampenscenes uit de film in de metro, als 'vervolg op de link hierboven. Ook hier ren ik ergens rond.'..chaotisch!
http://www.traileraddict.com/clip/knowing/subway-part-ii
En de airplane crash scene
http://www.traileraddict.com/clip/knowing/air-crash
pi_66784245
Nicolas Cage
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:41:37 #13
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_66784855
Smeich, ben jij dit?

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_66801962
Nope. In die clip ben ik wellicht op 00:01 te herkennen aan mijn kruin op mijn achterhoofd naast Nic's hoofd Ik had het zelf niet opgemerkt na tweemaal die clip gezien te hebben maar een vriend van mij herkende mij meteen..ik ben er nog steeds niet zeker van maar ja. In deze scene moest ik tegen Nic inlopen en overkomen als een in haast zijnde gefrustreerd en gestresst business mannetje. Ik begon als laatste bij de kiosk waar hij vervolgens met die vrouw praat (in deze scene sta ik om het hoekje daar ik werd gevraagd de crew mee te helpen om oa de extra's op de set te coordineren...waarschijnlijk omdat, naar ik en anderen dachten, ik al teveel geluk had gehad tijdens voorgaande scenes ) en moest ik sneller dan de rest van de groep tegen Nic inlopen. Ik moest ook recht in de camera lopen toen ze deze scene vanuit zijn point of view gingen filmen. Dus wie weet ben ik wel in die ene seconde vlak voor het knipwerk van deze clip te zien .. zo niet, dan erm ja..niet. Nu ik dit zo zie had ik toch liever recht achter hem gelopen waar die lekkere modellen ook ergens rondliepen

De voorloper van deze scene is een scene dat hij uit zijn net geparkeerde auto springt. Tijdens de opname hiervan liep ik telkens voor een auto waar het portier van open ging en een man uitstapte en een big ass camera leek hierop gesteld. Ik herkende die man ergens van maar ik kon er maar niet opkomen.... toen na 4/5 takes plots Nic uit die auto stapte (leuk moment! want niemand wist wanneer hij zich nu uiteindelijk liet zien en dit was dus meteen tijdens de 1e scene die dag) was ik ten eerste zo van "fuck, dat was hem!" en ik wist plotsklaps dat die man zijn stand-in was tijdens The Rock, die je dus af en toe wel herkent in die film.

Aaaanyways, back to the topic at hand. Ik vind de tweede trailer die uitkwam so so... minder gericht om het doomsday scenario maar met meer bleke mannetjes... ben benieuwd! Richard Kelly had zich trouwens als eerste met dit project gemoeid. Ik meen me ook eens gelezen te hebben, looong time ago, dat M. Night Shyamalan geinteresseerd was in een dergelijk script.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:15:57 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_67490090
Trailer gezien en lijkt me leuk vermaak
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67525502
Hij is inmiddels al te downkoopen. bagger kwaliteit.
pi_67527827
Film is wel oke.

Smeich: cool!
pi_67540046
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Jnk18 het volgende:
Film is wel oke.

Smeich: cool!
Gisteren gezien, en ik vond hem tof

Bekeek de film zonder dat ik maar iets over had gelezen, daarom vond ik het verrassend dat het plot een wending naar een Sci-fi genre nam. Dit overigens zonder z'n geloofwaardigheid te verliezen.

Alleen vond ik Nic Cage een beetje matig en geroutineerd acteren. Jammer, ben toch altijd gecharmeerd van hem geweest.

En Smeich: Lucky bastard
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67598275
Net in de Sneak gezien en ik moet zeggen dat hij me erg meeviel.

De 1e 100 minuten van de film waren gewoon echt goed, mooi gefilmd, lekker donker met een gave soundtrack, goede effecten en een interessant en zeer spannend verhaal. Helaas ontspoort hij een klein beetje daarna, maar toch niet zo erg als ik eigenlijk had verwacht.

De een zal het niks vinden, de ander stoort zich er minder aan, maar feit blijft wel dat de film verder weinig fout doet. Vooral de rampen-scenes die we ook in de trailers al terug zagen komen maken enorm veel indruk, de 1e keer had ik eigenlijk al bijna het idee dat ze misschien iets te ver zijn gegaan. Kortom, een erg vermakelijke film met goede effecten, veel spanning en mooie beelden.

7/10
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_67605669
Ook ik heb de film gisteren in de Sneak Preview gezien.

Het was een vermakelijke film. Zoals boven me aangegeven zijn de eerste 100 minuten behoorlijk leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6/10
pi_67606052
Ja dat met die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ook een stuk minder leuk.. begon zo goed.
pi_67606812
Het einde is écht jammer.
  woensdag 1 april 2009 @ 12:42:23 #23
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_67608819
Ik ga em zien met m,n vriendin.
Ben benieuwd, de trailer zag er zeer veelbelovend uit.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_67609675
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Veive het volgende:
Het einde is écht jammer.
Nee Joh, gelukkig niet zo'n standaard hollywood einde
SPOILER
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67609703
Spoilers zijn zo aantrekkelijk om op te klikken! en ik moet hem nog zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')