Dat is dus het probleem. 10 man moeilijkheid is op dit moment prima wat mij betreft. 25 man is gewoon te makkelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef stbabylon het volgende:
nou ja, zolang 10 mans moeilijker zijn dan 25... (sartherion 3 drakes up)
Op level 80 ren je daar heeeeeeeeeeel hard doorheen, chop chop, eindbaas dood, achievement gehaald.quote:Op maandag 15 december 2008 16:17 schreef Ps2K het volgende:
Gnomeregan...De kutste instance in WoW
En zeer kut ik moet er nog heen voor the seeker achievement
Purple is ook gewoon de nieuwe blue... zat je in de eerste maanden van WoW nog UBRS te raiden met 15man, nu zit je Naxx te raiden met 10man - met het verschil dat je in naxx na elke boss verschillende epics krijgt.quote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef Zith het volgende:
Het is nu bijna 1 maand na launch van de expansion en ik heb nu 31 lvl 80 epics.. (ben druid, dus heb een epic healing/spell-dps/feral set)
Ik moet al hit items hebben met hit gems en daarna kan ik alleen SP gems gebruiken omdat haste niet goed genoeg is om te gemmen, haste is maar een halve stat vergeleken met SP, wat praktisch alleen op items zit die geen hit hebben en als zo'n item dropt moet je ook nog maar eens de mazzel hebben om het te winnen omdat de gemiddelde mage alleen crit of wat dan ook stacked en dan op mijn hit items komen rollen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Dan pak je toch gewoon die hit + spellpower item, je kan niet alles hebben... Haste is ook wel op te lossen met wat gems.
Oja en clockwise? Gewoon rechtdoor rennen werkt ook toch? + aan de ene kant van de hitbox, - aan de andere kant en bij een change gewoon snel naar de overkant rennen.
Lijkt mij wel, zeker 10 en 25 ook wel.quote:Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef HzHertz het volgende:
Ey fok!kers kom normaal nooit in het WoW topic maar heb nu vraagje
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Gabbersaurus
Dit is mijn paladin, zou ik al naxx kunnen healen?
Ah mooi, andere hier mee eens? dan ga ik der voorquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, zeker 10 en 25 ook wel.
Ouch, die cloth items. Ik hoop dat je daarvoor geen cloth class hebt benadeeldquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Ah mooi, andere hier mee eens? dan ga ik der voor
Zal ik nooit doenquote:Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ouch, die cloth items. Ik hoop dat je daarvoor geen cloth class hebt benadeeld.
Die laatste boss van HoL HC heb je wel een heel gezond verstand voor nodig.quote:Op maandag 15 december 2008 16:30 schreef stbabylon het volgende:
1700+ spell en gezond verstand en je kunt alles aan wat WotLK nu naar ons toe gooit.
Hetzelfde geldt voor een crit-immune tank of DPS dat over de 2k komt.
En dat alles kan behaald worden met een stuk of 10 heroics.
Best wel sad eigenlijk.
stats > armor. Ik vind het eigenlijk heel triest dat ik leer en cloth moet dragen omdat er zo weinig caster mail dropped. Het is hetzelfde met de quest rewards... overal zit attack power opquote:Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ouch, die cloth items. Ik hoop dat je daarvoor geen cloth class hebt benadeeld.
Je bedoelt, iedereen op zijn tenen staan, tank niet over-aggro-en, melee-dps doen en de healer iedereen topped off houden.... Ja, met gezond verstand is dat heeeeeeeeel goed te doen.quote:Op maandag 15 december 2008 16:31 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Die laatste boss van HoL HC heb je wel een heel gezond verstand voor nodig.
Waarom faalt iedereen bij ons altijd als ze moeten rennen voor zijn nova, heb het nog nooit gehaald met een hele groep, heb hem vanaf 75% samen met de tank gedaan de rest was dood gegaan.quote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt, iedereen op zijn tenen staan, tank niet over-aggro-en, melee-dps doen en de healer iedereen topped off houden.... Ja, met gezond verstand is dat heeeeeeeeel goed te doen.
Het zal wel aan mij liggen, maar mijn huntertje komt alleen maar gedropte mail tegen met caster-eigenschappen...quote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
stats > armor. Ik vind het eigenlijk heel triest dat ik leer en cloth moet dragen omdat er zo weinig caster mail dropped. Het is hetzelfde met de quest rewards... overal zit attack power op
FF aangepastquote:Op maandag 15 december 2008 16:31 schreef HzHertz het volgende:
Die laatste boss van HoL HC heb je mensen die opletten voor nodig.
Als healer kan je bij Loken gewoon heel het gevecht stil staanquote:Op maandag 15 december 2008 16:31 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Die laatste boss van HoL HC heb je wel een heel gezond verstand voor nodig.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef Murloc het volgende:
[..]
FF aangepast
Is makkelijk zat, maar heb hem 1 keer in een pug gedaan...
zat een of andere hunter in de groep. Wist z'n FD niet te vinden, growl op pet op auto..
Je kunt het wel raden....
Ga je dan niet super hard doodquote:Op maandag 15 december 2008 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als healer kan je bij Loken gewoon heel het gevecht stil staan
Als je op een goede plek gaat staan niet. (Ik moet eigenlijk zeggen: Als de tank Loken tanked in het midden van dat "plateau" zeg maar) Dan kan je gewoon een beetje aan de rand blijven staan.quote:Op maandag 15 december 2008 16:58 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Ga je dan niet super hard dood??
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Kabarquote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar mijn huntertje komt alleen maar gedropte mail tegen met caster-eigenschappen...
Meerdere keren op normal en heroic gedaan. Iedereen (dus ook de hunter) op zijn tenen en niemand rennen. De nova doet veel minder damage (potentieel) dan de debuff. Dus gewoon door healen. Kan er ook niemand fouten maken.quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Waarom faalt iedereen bij ons altijd als ze moeten rennen voor zijn nova, heb het nog nooit gehaald met een hele groep, heb hem vanaf 75% samen met de tank gedaan de rest was dood gegaan.
Dus heb me achievements wel gehaald.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html;jsessionid=7F54925D450118AF9F3831D06507933D.app25_04?topicId=13129889689&sid=1quote:Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef HzHertz het volgende:
Ey fok!kers kom normaal nooit in het WoW topic maar heb nu vraagje
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Gabbersaurus
Dit is mijn paladin, zou ik al naxx kunnen healen?
Rofl.quote:
Ik was vorig jaar quest rond de level 40 ergens. Dus ik heb het ook niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat betekent toch wel dat je er vorig jaar ook al was met de kerst... Hoop ik...
Ik ga Metzer of die kut goblin trouwens ook niet meer reden. Heb ik al 3x gedaan en ze zitten elk jaar weer in dezelfde shit. Bekijk het maar.
Beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef GI het volgende:
Ik was vorig jaar quest rond de level 40 ergens. Dus ik heb het ook niet meegekregen
Achievement.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat betekent toch wel dat je er vorig jaar ook al was met de kerst... Hoop ik...
Ik ga Metzer of die kut goblin trouwens ook niet meer reden. Heb ik al 3x gedaan en ze zitten elk jaar weer in dezelfde shit. Bekijk het maar.
Mits je je green of red xmas hat weet te krijgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:20 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Achievement.....
Denk aan je merrymaker titel en je violet proto-drake
Exhalted Wyrmcrest?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:31 schreef GI het volgende:
Wat is eigenlijk de makkelijkste manier om een drake te krijgen ?
Ik heb de Bronze (geen Proto) uit timed Strat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:31 schreef GI het volgende:
Wat is eigenlijk de makkelijkste manier om een drake te krijgen ?
Het klonk alsof je quest ipv kerst typte.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:30 schreef GI het volgende:
WoopsIk was vorig jaar ten tijde van de quest wou ik typen
Die proto-drake gaat 310%quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik geef geen kont om de World Event achievements. Als je ziet hoeveel werk je moet verrichten voor een proto-drake die je ook op andere manieren kunt krijgen (in een andere kleur). Dan maar niet.
Merry-maker title heeft straks iedereen en zijn pet.
En die xmas hat heb ik nog van de eindbaas van Scholomance, toen we die nog met z'n 10-en deden.
Die zag ik een vliegen maar niks mee gedaan, omgquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Draz het volgende:
[..]
Time-Lost Prot Drake is een rare spawn in Storm Peaks. Een kill is een 100% drop.
Soloable?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Die zag ik een vliegen maar niks mee gedaan, omg
Onze 'vaste' raidgroep bestaat uit:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Katth het volgende:
Gisteren voor het eerst Naxx 10 man gecleared. Duurde even omdat we niet genoeg mensen hadden die al level 80 waren. Ik moet zeggen dat Sapphiron fight erg cool bedacht is. Kel'Thuzad daarentegen is gewoon tank and spank.
Leuke dagger geloot van Kel'Thuzard voor mijn mage The Soulblade. Al met al geslaagde avond.
Jullie nemen 4x dezelfde DPS class mee en vindt het vreemd dat het niet lukt :Squote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Onze 'vaste' raidgroep bestaat uit:
Pala MT
2 Druid OT/DPS
4 Mages
1 Resto Druid
1 Holy Priest
1 Holy Pala
Wipen dat we doen.We komen niet eens voorbij Patchwerk (20% op enrage) of de Gargoyle trash in de andere wing. Arachnid Wing en DK Wing daarintegen hebben we zonder al te veel pijn en moeite gecleared.
Er zijn maar een paar req's in WotLKquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Vanavond maar eens me eerste heroics gaan doen. Zijn er nog gear requirements voor of hebben ze het zo makkelijk gemaakt dat je er naar binnen kan rennen met een pug?
Welkomquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Bryze het volgende:
Hai, dacht registreer ff.. ik speel nl. ook WoW
Whehe dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar req's in WotLK
Naxx > level 80
Archavon > Wintergrasp moet van jouw zijn
die baas in Nexus > key van sartharion of zoiets, maar die hoeft maar 1 man te hebben
Voor de rest, doe je maar wat je wil
Welkomquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Bryze het volgende:
Hai, dacht registreer ff.. ik speel nl. ook WoW
Sinds WOTLK gaat het redelijk rap jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:16 schreef Bryze het volgende:
[..]
dank
word dit topic goed uitgewoond?
The eye of eternity daar heb je de key nodig die van sapphiron droptquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar req's in WotLK
Naxx > level 80
Archavon > Wintergrasp moet van jouw zijn
die baas in Nexus > key van sartharion of zoiets, maar die hoeft maar 1 man te hebben
Voor de rest, doe je maar wat je wil
welke spec heb je dan preciesquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:33 schreef magge het volgende:
Hai!
tvp
Ik probeer momenteel dualwield death knight:)
Woosh!
2500dps op trash and 2700 op de bazen in Nexus hc gistere
nee toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:19 schreef Hanstin het volgende:
[..]
The eye of eternity daar heb je de key nodig die van sapphiron dropt
Al een tijdje ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:16 schreef Bryze het volgende:
[..]
dank
word dit topic goed uitgewoond?
Sorry schat, ik kan niet op " game" sites via mijn werk. Izze allemaal geblokkeerd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:21 schreef CraniuM het volgende:
[..]
welke spec heb je dan precies
ik atm http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Xzen
GI Joe ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef magge het volgende:
[..]
Al een tijdje ja.
Beetje dood in 't weekend, maar doorgaans prima
oh en pas op voor Bab, dies een beetje maf..
ik heb nu 53/3/15, ben weer ff blood gegaan omdat unholy saai begon te wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:28 schreef magge het volgende:
[..]
Sorry schat, ik kan niet op " game" sites via mijn werk. Izze allemaal geblokkeerd.
Maak ff screenshotje of post je spec ff in woorden hierzo, kijk ik even mee.
Neen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ik heb nu 53/3/15, ben weer ff blood gegaan omdat unholy saai begon te worden
hoe bevalt je dat dw-en?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:39 schreef magge het volgende:
[..]
Neen!
51/13/7 of 50/0/21
Zijn de twee dps specs! (zelf fan van 51/13/7)
Ik ben zelf iets van 13/31/26 ofzo =)
Dualwield he
Wij hebben helaas een shadow priest in de groep. Gast is altijd zo stoned als ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
Pala MT
2 Druid OT/DPS
4 Mages
1 Resto Druid
1 Holy Priest
1 Holy Pala
Prima, ik vind 't erg leuk. En de damage is ziek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef Bryze het volgende:
[..]
hoe bevalt je dat dw-en?
ik heb zelf 17/0/54, ja ik speel ook DK
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:55 schreef Murloc het volgende:
[..]
Is zo'n emo die al 3 keer de guild verlaten heeft omdat hij geen raidspot kreeg... dps is ongeveer gelijk aan de MT...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Bryze het volgende:
http://www.wowhead.com/?talent=jZG0exhx0RhoZfMohxckxcq0ko
0/33/38 ?
prima, ben benieuwt.. wowwebstat zijn ook prima
ik ben niet tevreden over de dps die ik creeer met me uh spec ;<
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Waarom ben ik een beetje maf
(ja goed, ik weet wel waarom ik het ben, maar waarom vind jij het)
En Malygos kun je doen als 1 iemand de key heeft
nee zeg nouquote:
Whipen op Patchwerk en de gargoyles betekent gewoon dat raid dps gewoon niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Pala MT
2 Druid OT/DPS
4 Mages
1 Resto Druid
1 Holy Priest
1 Holy Pala
Wipen dat we doen.We komen niet eens voorbij Patchwerk (20% op enrage) of de Gargoyle trash in de andere wing. Arachnid Wing en DK Wing daarintegen hebben we zonder al te veel pijn en moeite gecleared.
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef Bryze het volgende:
is de doorsnee WoW-speler niet altijd maf?
en dan heb je ook nog retards en goldspammersquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf ja.
Wyri is de maffe n3rd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf ja.
Hier nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Bryze het volgende:
en dan heb je ook nog retards en goldspammers
spammenot ftw. Nergens last vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef Bryze het volgende:
och man, bij ons (neptulon) whisperen ze je zelfs..
gister hadden we er voor de lol een in de guild ge-invite![]()
Die vallen onder door geslagen nerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Bryze het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog retards en goldspammers
Uhu dat sowiesoquote:
Zit er nog steeds mee in me hoofd, is het het waard om mining op te geven en dat op een alt te doen en die kleden te gaan makenquote:
Gewoon kijken welk level het is, is het een level 1 gewoon negerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Ik kreeg laatst ook zo'n whisper
Spammert: Hello
Babylon: yo
Babylon: what's up
Spammert: Sorry to disturb you, but we've got a large stock of gold and were wondering if you would be interested to buy some
Babylon: reported
quote:
Level een komt naar mij toegelopen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Gewoon kijken welk level het is, is het een level 1 gewoon negeren.
Al komt dat puur en alleen door de glyph of Maul (maul now hits an additional target) en bezerker (Mangle hits 3 targets and no cooldown). Maul crits voor 5k en mangle 4k, en ik heb 40% crit chance dus... Op trash zit ik dan gemakkelijk op 2.5k met pieken van 5k, op bosses en single target blijf ik steken op een normale 1.5k dps.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Drood tanks *knijpt ogen samen*, de enige die mij er uit kunnen dps-en...
/jaloers
Yep, onder opties is ergens een DPS graphquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef Murloc het volgende:
Zith, is die grafiek onder het Recount scherm ook onderdeel van Recount?
Zekerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef Bryze het volgende:
en.. hebben jullie zin aan arena s5?
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:49 schreef magge het volgende:
[..]
Level een komt naar mij toegelopen..
" Hai"
-Hello
" Could you help me for a second?"
err, sure, what can I do you for?
Open trade.
Trade 20k gold.
-" Stay here"
Logout.
Ik zo wtf!
2seconden laten
" Hai"
-Hello
/who
<Gustavar <Last Resort> >
Opens Trade.
Trade hem 20k.
" Thanks"
Opens trade
Trade 2k.
" Fair men are a rare breed."
Mages zijn ook fucking fail.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie nemen 4x dezelfde DPS class mee en vindt het vreemd dat het niet lukt :S
Synergie?
Ja, gaat altijd beter als we die niet meeenemen. Zelfs in 25-man :squote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Mages
[..]
Mages zijn ook fucking fail.
Blasphemy!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Mages
[..]
Mages zijn ook fucking fail.
Rofl, door een tank.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Drood tanks *knijpt ogen samen*, de enige die mij er uit kunnen dps-en...
/jaloers
Waarheid, van die mongolen die frost bolts op sapphiron schieten en zich dan afvragen waarom hun dps zo laag is. Daar ga ik geen CoE voor op gooien.quote:
Wacht als ik het goed begrijp zeg jij tegen diegene dat hij je een tip moet geven? En dan vind je het gek?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:42 schreef stbabylon het volgende:
En gisteren, de tering, plaatsvervangende schaamte.
LF één of andere 410 enchant, zijn mats
Ik krijg mats, 5 dust teveel, ik zeg dat
Geef zo maar terug zegt hij
Dus ik chant, geef hem zijn 5 dust terug, geen tip, dus ik zeg: Thanks for the tip....
Hij opent trade, pleurt er 10g in en trekt daarna een grote bek open dat ik me niet moet aanstellen
Nee joh, alles best, die 410 enchanting heeft me geen hol gekost, kreeg ik in eens toen ik zondag aanlogte, geen probleem!
Die krijgt dus geen enchants meer van mij.
Haha, dat is idd fail. Snap niet dat ze geen FFB spec hebben voor raids. Ben blij dat onze MT een unholy death knight is, dus CoE hebben we niet nodig. Ebon plague ftw!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarheid, van die mongolen die frost bolts op sapphiron schieten en zich dan afvragen waarom hun dps zo laag is. Daar ga ik geen CoE voor op gooien.
Ik vind het al sowieso belachelijk dat ik het moet zeggen. Ik geef iedereen (ook guildies) een tip voor craften. Craften kost geld, dat moet je wel even waarderen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Wacht als ik het goed begrijp zeg jij tegen diegene dat hij je een tip moet geven? En dan vind je het gek?
Ik zou je ook tip geven als je het zegt krijg dan maar lekker de terring
Craften kost geld? Niet als zij de mats leveren. Alleen bij cooldowns vraag ik geld. De rest doe ik gratis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het al sowieso belachelijk dat ik het moet zeggen. Ik geef iedereen (ook guildies) een tip voor craften. Craften kost geld, dat moet je wel even waarderen.
En hoeveel kostte die enchanted rod je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Craften kost geld? Niet als zij de mats leveren. Alleen bij cooldowns vraag ik geld. De rest doe ik gratis.
Recipes kosten jou wel geld. Het is niet meer dan normaal om er wat voor te geven vind ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Craften kost geld? Niet als zij de mats leveren. Alleen bij cooldowns vraag ik geld. De rest doe ik gratis.
of die recepies? of die mats die je op worthless items hebt geproptquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef Zith het volgende:
[..]
En hoeveel kostte die enchanted rod je?
Pakt de maintank ze toch gewoon op?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
Kutzooi. KT op 7%, stomme offtank ging dood voordat de adds kwamen.
Mja die kon dat niet al te lang volhouden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:52 schreef rechtslinks het volgende:
[..]
Pakt de maintank ze toch gewoon op?
Wie heeft het over enchanting? Ik heb Alchemy.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef Zith het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:42 schreef stbabylon het volgende:
En gisteren, de tering, plaatsvervangende schaamte.
LF één of andere 410 enchant, zijn mats
Ik krijg mats, 5 dust teveel, ik zeg dat
Geef zo maar terug zegt hij
Dus ik chant, geef hem zijn 5 dust terug, geen tip, dus ik zeg: Thanks for the tip....
Hij opent trade, pleurt er 10g in en trekt daarna een grote bek open dat ik me niet moet aanstellen
Nee joh, alles best, die 410 enchanting heeft me geen hol gekost, kreeg ik in eens toen ik zondag aanlogte, geen probleem!
Die krijgt dus geen enchants meer van mij.
Whehe dat is anders, lvl 1 whisper spam sletjes komen niet buiten het start gebied ze blijven daar gewoon staan waar je inloggen. Deze huppelt rond en geeft je 20kquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:49 schreef magge het volgende:
[..]
Level een komt naar mij toegelopen..
" Hai"
-Hello
" Could you help me for a second?"
err, sure, what can I do you for?
Open trade.
Trade 20k gold.
-" Stay here"
Logout.
Ik zo wtf!
2seconden laten
" Hai"
-Hello
/who
<Gustavar <Last Resort> >
Opens Trade.
Trade hem 20k.
" Thanks"
Opens trade
Trade 2k.
" Fair men are a rare breed."
Eh die paar gold? Ik ben enorme hoeveelheden kwijt aan groene items kopen op de AH zodat ik enchanting mats heb, die pleur ik op Vellums die ik een vriend laat maken. Een beetje 400 enchanting Scroll komt dan zo op de 150~200g qua kosten. Die zet ik op de AH en met een beetje geluk verkoop ik het voor 75g zodat ik tenminste nog iets terug krijg.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:14 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Kom op zeg, die paar gold...
Dan vraag je maar wat meer voor je echt zeldzame enchants die je misschien hebt. Het is echt niet zo dat enchanting moeilijk is om te levelen ofzo hoor.
Als ik een skill lvl up ging, vroeg ik er sowieso niks voor.
Simpele dingen deed ik gewoon gratis als ik toch niks aan het doen was, soms krijg je een tip, soms niet.
Voor de raid enchants en rare/world drops vroeg ik wel wat. Soms komen ze ook terug voor de lastigere enchants, omdat ze nu weten dat je een betrouwbare enchanter bent, en krijg je volgende keer wel een tip, of je zegt vooraf gewoon dat je graag wat ervoor terug wilt.
Maar ja, dat is mijn mening maar, en zo heb jij ook jouw mening.
Jullie ook alquote:Op woensdag 17 december 2008 00:49 schreef sanakthe het volgende:
Sartharion met 2 drakes, jammer dat ik er niet bij was.
Hopelijk volgende week wel op poging met 3 drakes.
Als je het niet al gedaan hebt, ga naar shozelare basin (hoe je het ook schrijft)quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:30 schreef Gierigesloeber het volgende:
Echtik moet nog 5 bars tot 80 en heb echt geen zin meer
heb niet echt leuke quests meer ofzo.
Fap fap fapquote:Op woensdag 17 december 2008 03:26 schreef Windigo het volgende:
Mijn pally in Desolace:
[ afbeelding ]
Mijn pally in Feralas:
[ afbeelding ]
Mijn Pally in Dragonblight:
[ afbeelding ]
En mijn Mage in SW:
[ afbeelding ]
Simpel.. Rode enchants kosten 10g als ik op 450 zit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Gz, en nu de belangrijkste vraag:quote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef Murloc het volgende:
Gisteravond ook Naxx10 voor eerst leeg gespeeld
4 wipes op KT door iemand die in de void zones bleef staan of anderen die minder dan 10y van iemand af stonden.
Bij 1 wipe komt een gast met detonate mana recht op me aflopen
Niks...quote:
Zulkian ben ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:05 schreef Bryze het volgende:
had ik gezien, dacht ik ^^ en die op je blog zijn ook van jou neem ik aan
scheelt ook maar 13def voor je capped benquote:Op woensdag 17 december 2008 10:06 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Gruntorz Hoiheb daar trouwens niet mn def cap gear aan maar mn towngear
Eeuwig zonde dat de gun daarheen gingquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef Murloc het volgende:
[..]
Niks...
DK had helmet, gun ging naar dps warrior (was enige die hem kon gebruiken) en wand ging naar spriest (die dus 2 wipes veroorzaakt had).
Maar was al erg blij met loot van Sapphiron
ah oke, best coolquote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef GI het volgende:
[..]
Zulkian ben ik.
Gnrarghs is mijn zwagertje
Vaalipanay is mijn vrouw
Grogsha is mijn schoonmoeder
Hornkip is mijn schoonvader
Troll female is beterquote:Op woensdag 17 december 2008 10:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Vette shit heorc female
![]()
We spelen die vijf characters alleen als we allemaal willen spelen. 2 van de vijf is dit het hoogste char van en van de andere drie is mijn zwagertje normaal gesproken vooral EVE aan het spelen en speelt mijn schoonvader vooral zijn alliance huntard.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Bryze het volgende:
[..]
ah oke, best coolzoveel waar je samen mee speelt.. en ook gewoon schoonvader en moeder
![]()
Idd hubba hubba hubbaquote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Bryze het volgende:
[..]
ah oke, best coolzoveel waar je samen mee speelt.. en ook gewoon schoonvader en moeder
![]()
[..]
Troll female is beter
Nice lewts!quote:
Zou u die ergens anders kunnen hosten? <3quote:Op woensdag 17 december 2008 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Zojuist een Char-Cust aangevraagd (Mijn Orc Male krijgt een sex-change-operation). Toen het helemaal klaar was kreeg ik dit plaatje. Ik vond het wel humor
[ afbeelding ]
crap, een https
https://www.wow-europe.com/character/images/pcnc/en/success.jpg
Ja, maar ja..quote:
*fab fab fab*quote:
tyquote:Op woensdag 17 december 2008 10:48 schreef magge het volgende:
[..]
Nice lewts!
Ik wil ook gewoon raiden goddammit ><
In de schoonfamilie speelde er helemaal niemand, totdat ik het gewoon geinstalleerd heb op de PC van mijn schoonvaderquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef Bryze het volgende:
maar zoals jij, zal me nooit lukken, helaas
wtbquote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef GI het volgende:
[..]
Gewoon een nerdmeisje vinden, verliefd, verloofd, getrouwd. En dan wow installeren. Works like a charm.
hahaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef GI het volgende:
[..]
In de schoonfamilie speelde er helemaal niemand, totdat ik het gewoon geinstalleerd heb op de PC van mijn schoonvaderAccount erbij en gaan.
Gewoon een nerdmeisje vinden, verliefd, verloofd, getrouwd. En dan wow installeren. Works like a charm.
danku dankuquote:Op woensdag 17 december 2008 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Char-cust picture ge-update in mijn post
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Zojuist een Char-Cust aangevraagd (Mijn Orc Male krijgt een sex-change-operation). Toen het helemaal klaar was kreeg ik dit plaatje. Ik vond het wel humor
[ afbeelding ]
(Op speciaal verzoek in mijn eigen FoBo gepleurt)
Op FOK!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef Bryze het volgende:
[..]
haha
ik vind alleen meisjes die juist niet van gamen houden![]()
waar heb je haar gedownload?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:19 schreef GI het volgende:
[..]
Op FOK!
Silmarwen (Ga zelf maar naar het fotoboek)
Zeg, we fappen hier alleen op female draenei hoor!quote:
* magge 's respect voor GI is gegroeit, met zn 25cm.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef Ps2K het volgende:
Hmmm nu ben ik aan het twijvelen... male dreanei shaman of female...
Dammit, geblokkeerd!!quote:
Whehe de mijne is zelfs bekeerd tot het Horde zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef Bryze het volgende:
[..]
haha
ik vind alleen meisjes die juist niet van gamen houden![]()
waar heb je haar gedownload?
Zit wel iets in... ooit een draenei op een horse gezien? dat is echt foooogly!quote:
Uhm...2quote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef magge het volgende:
[..]
* magge 's respect voor GI is gegroeit, met zn 25cm.
Koop je een andere mountquote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zit wel iets in... ooit een draenei op een horse gezien? dat is echt foooogly!
Je mist niet veel, maar 1 hit op de zoek opdracht vrouw 18 -50 jaar die in NL ingeschreven isquote:
Vrij irritant om female dranei priest te hebben. Stomme snowflakes achievementquote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef Murloc het volgende:
[..]
Zeg, we fappen hier alleen op female draenei hoor!![]()
Toch?
Klopt, ik liep er met 77 gemakkelijk en snel doorheen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar veel spelers op snel op 80 hebben, aangezien ze dezelfde xp uitdelen op ieder level voor die quests daar.
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ex speelt bij mij in de guild. Female Tauren Druid (Princess Boobkin ^_^) .
quote:No Search Results
Your search did not produce any results. To ensure that you're searching by parameters allowed by the Armory, make sure to:
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef magge het volgende:
Iemand hier nog een horde guild die en " hele goede" DK nodig hebben?
2700 dps in 5mans?![]()
De meeste guilds zitten vol idioten... daarom zit ik in een twee mans guild waarvan de GM nooit online isquote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef Bryze het volgende:
is het zo moeilijk om een goede guild te vinden voor een goede dpsdk?
Dat is wel het slechtste wat je kunt doenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef SharQueDo het volgende:
Geen patchday today.
Misschien ga ik m'n female nelf ook maar eens changen naar een male nelf. Nu lang genoeg female nelf gespeeld, denk ik... Twijfel twijfel.
Klopt, op een gegeven moment ben ik midden in Dalaran naakt gaan staan dansen en dat aankondigen in /2quote:Op woensdag 17 december 2008 12:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Vrij irritant om female dranei priest te hebben. Stomme snowflakes achievement
Uiteraard had ik het over die 10g die je van die gozer haast afgetroggeld had, maar goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh die paar gold? Ik ben enorme hoeveelheden kwijt aan groene items kopen op de AH zodat ik enchanting mats heb, die pleur ik op Vellums die ik een vriend laat maken. Een beetje 400 enchanting Scroll komt dan zo op de 150~200g qua kosten. Die zet ik op de AH en met een beetje geluk verkoop ik het voor 75g zodat ik tenminste nog iets terug krijg.
[...]
Enchanting levellen kost BAKKEN vol met geld. Ik ga niet gratis enchanten tijdens het levellen zodat ik bij 430 weer gratis enchants kan zetten. Dan kan ik net zo goed meteen 15k weggooien.
Misschien heel vreemd, maar ik geef niet 15k uit zodat ik twee ring enchants heb. Ik geef 15k uit zodat ik minstens 30k er aan kan verdienen op het moment dat ik de echt goede enchants heb.
Je kunt toch gewoon op jouw manier enchanting blijven levelen, en als er dan iemand aankomt die een enchant nodig heeft waar jij een skill up mee krijgt, en hij heeft de mats, dan is dat toch alleen maar handig?quote:Ik kan ook enchanting levellen door alleen maar gratis enchants te doen voor mensen die hun eigen mats meenemen, maar dan ben ik over een jaar nog niet 430. En zolang ik niet 430 ben, kan ik ook de goede chants niet doen die men zo graag wil hebben.
Dan heb ik het toch net iets groter aangepaktquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De meeste guilds zitten vol idioten... daarom zit ik in een twee mans guild waarvan de GM nooit online is
1. Kazzak is full of LR Fanboys.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef Bryze het volgende:
is het zo moeilijk om een goede guild te vinden voor een goede dpsdk?
Ja, ik zit er ook aan te denken. Ik heb toch nog charaters zat waarmee ik kan spelen om bij mijn irl vrienden te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Bryze het volgende:
Neptulon is een zeer actieve server, veel PvE guilds, veel DK's, veel van die DK's zuigen..
misschien moet je aan een migrate gaan denken om iets goeds te vinden?
Ik vind het nog altijd jammer dat die niet bij Alliance zitten. Anders zou ik die spelenquote:
De vrouw van de Kirin Tor leider is een High Elf, zelfde model, andere kleur ogenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd jammer dat die niet bij Alliance zitten. Anders zou ik die spelen.
Princess Boobkin is haar note/nickname. Ze heet Sophia in het spel.quote:
Enkel healthstonequote:Op woensdag 17 december 2008 14:24 schreef Murloc het volgende:
[..]
healtsthone + Haunt + Siphon Life!
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Net een 64 DK in Dalaran hiero, '"WTB 65 Emblems of Heroism''.
Ik heb er die BoA shoulders van gekocht voor m'n pala. Maakt 70-80 een stukje snellerquote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Net maar de T7 gloves gehaald voor 60 badges. Geen idee wat ik er anders mee moet.
Hmmmmm, boobsquote:Op woensdag 17 december 2008 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Mijn note is: boobs
zou niet weten waarom /rolleyes
Oja dat wil ik ook nog wel eens proberen, die bind to account. Zijn die items veel beter dan questgear of dingen uit instances van rond je level?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er die BoA shoulders van gekocht voor m'n pala. Maakt 70-80 een stukje sneller.
Nou ja, ongeveer zo goed als blauwe. Maar het gaat vooral om de shoulders, die geven 10% meer xp van mobs.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat wil ik ook nog wel eens proberen, die bind to account. Zijn die items veel beter dan questgear of dingen uit instances van rond je level?
Flare (zit ik), imbalanced.. voor hardcore progress/raiding (echter niet makkelijk bij te komen)quote:Op woensdag 17 december 2008 14:03 schreef magge het volgende:
[..]
Ja, ik zit er ook aan te denken. Ik heb toch nog charaters zat waarmee ik kan spelen om bij mijn irl vrienden te zijn.
En ik heb al een tijdje op neptulon gespeeld, met mijn warlock.
Welke guild(s) zou jij aanraden?
Dat kan zeker ja, ik heb de shoulders, trinket en weapon en het bevalt uitstekend moet ik zeggenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Oh dat wist ik niet. Ja da's wel handig dan. En ze scalen ook met je level toch? Dus in principe kan je het aan een level 1 geven en ze dragen tot je 80 bent.
Hebben ze geen hekel aan migraters?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:00 schreef Bryze het volgende:
[..]
Flare (zit ik), imbalanced.. voor hardcore progress/raiding (echter niet makkelijk bij te komen)
verder zijn er een hele lading guilds die ook prima pve hebben.. intereseer ik me echter niet indaarom weet ik niet echt namen (A)
Neptulon - Realm Forum
Stackt die bonus dan ook? Zijn meerdere items toch met een XP bonus, dat je dan 20/30% krijgt ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef rechtslinks het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja, ik heb de shoulders, trinket en weapon en het bevalt uitstekend moet ik zeggen
Die BoA dingen en recruit a friend!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef rechtslinks het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja, ik heb de shoulders, trinket en weapon en het bevalt uitstekend moet ik zeggen
Enkel de shoulders hebben een bonus.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Stackt die bonus dan ook? Zijn meerdere items toch met een XP bonus, dat je dan 20/30% krijgt ofzo.
not that i knowquote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef magge het volgende:
[..]
Hebben ze geen hekel aan migraters?
Oh okay, nouja op een laag level is het altijd wel chill om een trinket te hebben en het wapen doet ook vast meer dps dan de gemiddelde. Wil namelijk ooit nog een keer een druid gaan levellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:25 schreef rechtslinks het volgende:
[..]
Enkel de shoulders hebben een bonus.
Kazzak wel dus. ^^ ontzettende hekel!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:29 schreef Bryze het volgende:
[..]
not that i know
zie daar geen reden toe
vanwaar die vraag?
wazig...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:33 schreef magge het volgende:
[..]
Kazzak wel dus. ^^ ontzettende hekel!
Domme vraag maar hoe kom je aan die BoA items?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat wil ik ook nog wel eens proberen, die bind to account. Zijn die items veel beter dan questgear of dingen uit instances van rond je level?
Ja, ik heb hier niets meer dusquote:Op woensdag 17 december 2008 15:41 schreef Bryze het volgende:
[..]
wazig...
ben je echt van plan te migraten dan?
Je kan ze kopen in dalaran bij die emblem vendors. En ik geloof dat die vendor in wintergrasp ook een aantal pvp-oriented BoA dingen heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Domme vraag maar hoe kom je aan die BoA items?
weet nietquote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef magge het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier niets meer dus
Waarom niet?
Geen zorgen, ik ben Kazzak gewend.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef Bryze het volgende:
[..]
weet nietvan mij mag je en ben je welkom op neptulon ^^
oh ja, niet geheel onbelangrijk om te vermelden..
population neptulon is high
neptulon wil nog wellis laggen, vooral de laatste 2 week(met name de raidservers)
\quote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef Bryze het volgende:
crashzak :d ?
we noemen neptulon, craptulon
Additional instances cannot be launched. Please try again laterquote:
och, tell me about it..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Murloc het volgende:
[..]
Additional instances cannot be launched. Please try again later
![]()
Aardig irritant
Krijg het dagelijks op Twisting Nether, welke instance ik ook in ga, zelfs een alt run door Stockade krijg ik deze meldingquote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Murloc het volgende:
[..]
![]()
Aardig irritant
Heb het ook gehad, weet iemand hoe het komt?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Murloc het volgende:
[..]
![]()
Aardig irritant
Questen gaat echt een heel stuk sneller met een epic flyer!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:14 schreef Stommie het volgende:
toch maar een x wezen farmen en me epic flyer gescoord, gebruik m waarschijnlijk nauwelijks maar ja,
Ah, dat probleem ken ik niet, m'n server is maar medium populatedquote:Op woensdag 17 december 2008 18:17 schreef Bryze het volgende:
[..]
een GM vertelde me dat de instance servers dan vol zijn
heb al een altquote:Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Whaha, en nu nieuw char aanmaken?
ding 80, maat van me heeft laatste 5 bars gedaan -> moest werkenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:02 schreef Bryze het volgende:
[..]
Als je het niet al gedaan hebt, ga naar shozelare basin (hoe je het ook schrijft)
daar ben ik van 78-80 geweest en was geen enkele keer saaimaar dat is mijn mening
anyway:
Gister nax10 in 2,5-3 uur gecleared
2h van kt gehad..
sarth 3 drakes is bij ons ook al down, 1,5 week trug (dacht ik)
vanavond naxx25 hoop ik
Here we go againquote:Op donderdag 18 december 2008 09:08 schreef Bryze het volgende:
die kklagg is al 3 weken zo en blizzard doet er geen flikker mee ..
Het was naar 79 nog niet naar 80 helaas.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:08 schreef Bryze het volgende:
ooh ik kan er niet tegen als pc's lopen te kutten![]()
kun je het zelf niet fixxen bij je eigen pc?
grats met 80 btw
ik gister, met de guild..
we zouden naxx25 gaan doen en alles laggte al een beetje.. begonnen met patchwerk (wel onder de 3min achievement gehaald).. toen gingen we door naar grobbolus en toen begon het feest.. hele raid +1250-2000ms latency :S na 1 wipe op grobbolus zijn we gestopt..
paar uur later hebben we maar vault 25 en 10 gedaan..
die kklagg is al 3 weken zo en blizzard doet er geen flikker mee ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |