Recipes kosten jou wel geld. Het is niet meer dan normaal om er wat voor te geven vind ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Craften kost geld? Niet als zij de mats leveren. Alleen bij cooldowns vraag ik geld. De rest doe ik gratis.
of die recepies? of die mats die je op worthless items hebt geproptquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef Zith het volgende:
[..]
En hoeveel kostte die enchanted rod je?
Pakt de maintank ze toch gewoon op?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
Kutzooi. KT op 7%, stomme offtank ging dood voordat de adds kwamen.
Mja die kon dat niet al te lang volhouden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:52 schreef rechtslinks het volgende:
[..]
Pakt de maintank ze toch gewoon op?
Wie heeft het over enchanting? Ik heb Alchemy.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef Zith het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:42 schreef stbabylon het volgende:
En gisteren, de tering, plaatsvervangende schaamte.
LF één of andere 410 enchant, zijn mats
Ik krijg mats, 5 dust teveel, ik zeg dat
Geef zo maar terug zegt hij
Dus ik chant, geef hem zijn 5 dust terug, geen tip, dus ik zeg: Thanks for the tip....
Hij opent trade, pleurt er 10g in en trekt daarna een grote bek open dat ik me niet moet aanstellen
Nee joh, alles best, die 410 enchanting heeft me geen hol gekost, kreeg ik in eens toen ik zondag aanlogte, geen probleem!
Die krijgt dus geen enchants meer van mij.
Whehe dat is anders, lvl 1 whisper spam sletjes komen niet buiten het start gebied ze blijven daar gewoon staan waar je inloggen. Deze huppelt rond en geeft je 20kquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:49 schreef magge het volgende:
[..]
Level een komt naar mij toegelopen..
" Hai"
-Hello
" Could you help me for a second?"
err, sure, what can I do you for?
Open trade.
Trade 20k gold.
-" Stay here"
Logout.
Ik zo wtf!
2seconden laten
" Hai"
-Hello
/who
<Gustavar <Last Resort> >
Opens Trade.
Trade hem 20k.
" Thanks"
Opens trade
Trade 2k.
" Fair men are a rare breed."
Eh die paar gold? Ik ben enorme hoeveelheden kwijt aan groene items kopen op de AH zodat ik enchanting mats heb, die pleur ik op Vellums die ik een vriend laat maken. Een beetje 400 enchanting Scroll komt dan zo op de 150~200g qua kosten. Die zet ik op de AH en met een beetje geluk verkoop ik het voor 75g zodat ik tenminste nog iets terug krijg.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:14 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Kom op zeg, die paar gold...
Dan vraag je maar wat meer voor je echt zeldzame enchants die je misschien hebt. Het is echt niet zo dat enchanting moeilijk is om te levelen ofzo hoor.
Als ik een skill lvl up ging, vroeg ik er sowieso niks voor.
Simpele dingen deed ik gewoon gratis als ik toch niks aan het doen was, soms krijg je een tip, soms niet.
Voor de raid enchants en rare/world drops vroeg ik wel wat. Soms komen ze ook terug voor de lastigere enchants, omdat ze nu weten dat je een betrouwbare enchanter bent, en krijg je volgende keer wel een tip, of je zegt vooraf gewoon dat je graag wat ervoor terug wilt.
Maar ja, dat is mijn mening maar, en zo heb jij ook jouw mening.
Jullie ook alquote:Op woensdag 17 december 2008 00:49 schreef sanakthe het volgende:
Sartharion met 2 drakes, jammer dat ik er niet bij was.
Hopelijk volgende week wel op poging met 3 drakes.
Als je het niet al gedaan hebt, ga naar shozelare basin (hoe je het ook schrijft)quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:30 schreef Gierigesloeber het volgende:
Echtik moet nog 5 bars tot 80 en heb echt geen zin meer
heb niet echt leuke quests meer ofzo.
Fap fap fapquote:Op woensdag 17 december 2008 03:26 schreef Windigo het volgende:
Mijn pally in Desolace:
[ afbeelding ]
Mijn pally in Feralas:
[ afbeelding ]
Mijn Pally in Dragonblight:
[ afbeelding ]
En mijn Mage in SW:
[ afbeelding ]
Simpel.. Rode enchants kosten 10g als ik op 450 zit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Gz, en nu de belangrijkste vraag:quote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef Murloc het volgende:
Gisteravond ook Naxx10 voor eerst leeg gespeeld
4 wipes op KT door iemand die in de void zones bleef staan of anderen die minder dan 10y van iemand af stonden.
Bij 1 wipe komt een gast met detonate mana recht op me aflopen
Niks...quote:
Zulkian ben ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:05 schreef Bryze het volgende:
had ik gezien, dacht ik ^^ en die op je blog zijn ook van jou neem ik aan
scheelt ook maar 13def voor je capped benquote:Op woensdag 17 december 2008 10:06 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Gruntorz Hoiheb daar trouwens niet mn def cap gear aan maar mn towngear
Eeuwig zonde dat de gun daarheen gingquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef Murloc het volgende:
[..]
Niks...
DK had helmet, gun ging naar dps warrior (was enige die hem kon gebruiken) en wand ging naar spriest (die dus 2 wipes veroorzaakt had).
Maar was al erg blij met loot van Sapphiron
ah oke, best coolquote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef GI het volgende:
[..]
Zulkian ben ik.
Gnrarghs is mijn zwagertje
Vaalipanay is mijn vrouw
Grogsha is mijn schoonmoeder
Hornkip is mijn schoonvader
Troll female is beterquote:Op woensdag 17 december 2008 10:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Vette shit heorc female
![]()
We spelen die vijf characters alleen als we allemaal willen spelen. 2 van de vijf is dit het hoogste char van en van de andere drie is mijn zwagertje normaal gesproken vooral EVE aan het spelen en speelt mijn schoonvader vooral zijn alliance huntard.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Bryze het volgende:
[..]
ah oke, best coolzoveel waar je samen mee speelt.. en ook gewoon schoonvader en moeder
![]()
Idd hubba hubba hubbaquote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Bryze het volgende:
[..]
ah oke, best coolzoveel waar je samen mee speelt.. en ook gewoon schoonvader en moeder
![]()
[..]
Troll female is beter
Nice lewts!quote:

Zou u die ergens anders kunnen hosten? <3quote:Op woensdag 17 december 2008 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Zojuist een Char-Cust aangevraagd (Mijn Orc Male krijgt een sex-change-operation). Toen het helemaal klaar was kreeg ik dit plaatje. Ik vond het wel humor
[ afbeelding ]
crap, een https
https://www.wow-europe.com/character/images/pcnc/en/success.jpg
Ja, maar ja..quote:
*fab fab fab*quote:
tyquote:Op woensdag 17 december 2008 10:48 schreef magge het volgende:
[..]
Nice lewts!
Ik wil ook gewoon raiden goddammit ><
In de schoonfamilie speelde er helemaal niemand, totdat ik het gewoon geinstalleerd heb op de PC van mijn schoonvaderquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef Bryze het volgende:
maar zoals jij, zal me nooit lukken, helaas
wtbquote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef GI het volgende:
[..]
Gewoon een nerdmeisje vinden, verliefd, verloofd, getrouwd. En dan wow installeren. Works like a charm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |