Prima, ik vind 't erg leuk. En de damage is ziek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef Bryze het volgende:
[..]
hoe bevalt je dat dw-en?
ik heb zelf 17/0/54, ja ik speel ook DK
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:55 schreef Murloc het volgende:
[..]
Is zo'n emo die al 3 keer de guild verlaten heeft omdat hij geen raidspot kreeg... dps is ongeveer gelijk aan de MT...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Bryze het volgende:
http://www.wowhead.com/?talent=jZG0exhx0RhoZfMohxckxcq0ko
0/33/38 ?
prima, ben benieuwt.. wowwebstat zijn ook prima
ik ben niet tevreden over de dps die ik creeer met me uh spec ;<
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Waarom ben ik een beetje maf
(ja goed, ik weet wel waarom ik het ben, maar waarom vind jij het)
En Malygos kun je doen als 1 iemand de key heeft
nee zeg nouquote:
Whipen op Patchwerk en de gargoyles betekent gewoon dat raid dps gewoon niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Onze 'vaste' raidgroep bestaat uit:
Pala MT
2 Druid OT/DPS
4 Mages
1 Resto Druid
1 Holy Priest
1 Holy Pala
Wipen dat we doen.We komen niet eens voorbij Patchwerk (20% op enrage) of de Gargoyle trash in de andere wing. Arachnid Wing en DK Wing daarintegen hebben we zonder al te veel pijn en moeite gecleared.
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef Bryze het volgende:
is de doorsnee WoW-speler niet altijd maf?
en dan heb je ook nog retards en goldspammersquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf ja.
Wyri is de maffe n3rd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf ja.
Hier nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Bryze het volgende:
en dan heb je ook nog retards en goldspammers
spammenot ftw. Nergens last vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef Bryze het volgende:
och man, bij ons (neptulon) whisperen ze je zelfs..
gister hadden we er voor de lol een in de guild ge-invite![]()
Die vallen onder door geslagen nerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Bryze het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog retards en goldspammers
Uhu dat sowiesoquote:
Zit er nog steeds mee in me hoofd, is het het waard om mining op te geven en dat op een alt te doen en die kleden te gaan makenquote:
Gewoon kijken welk level het is, is het een level 1 gewoon negerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Ik kreeg laatst ook zo'n whisper
Spammert: Hello
Babylon: yo
Babylon: what's up
Spammert: Sorry to disturb you, but we've got a large stock of gold and were wondering if you would be interested to buy some
Babylon: reported
quote:
Level een komt naar mij toegelopen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Gewoon kijken welk level het is, is het een level 1 gewoon negeren.
Al komt dat puur en alleen door de glyph of Maul (maul now hits an additional target) en bezerker (Mangle hits 3 targets and no cooldown). Maul crits voor 5k en mangle 4k, en ik heb 40% crit chance dus... Op trash zit ik dan gemakkelijk op 2.5k met pieken van 5k, op bosses en single target blijf ik steken op een normale 1.5k dps.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Drood tanks *knijpt ogen samen*, de enige die mij er uit kunnen dps-en...
/jaloers
Yep, onder opties is ergens een DPS graphquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef Murloc het volgende:
Zith, is die grafiek onder het Recount scherm ook onderdeel van Recount?
Zekerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef Bryze het volgende:
en.. hebben jullie zin aan arena s5?
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:49 schreef magge het volgende:
[..]
Level een komt naar mij toegelopen..
" Hai"
-Hello
" Could you help me for a second?"
err, sure, what can I do you for?
Open trade.
Trade 20k gold.
-" Stay here"
Logout.
Ik zo wtf!
2seconden laten
" Hai"
-Hello
/who
<Gustavar <Last Resort> >
Opens Trade.
Trade hem 20k.
" Thanks"
Opens trade
Trade 2k.
" Fair men are a rare breed."
Mages zijn ook fucking fail.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie nemen 4x dezelfde DPS class mee en vindt het vreemd dat het niet lukt :S
Synergie?
Ja, gaat altijd beter als we die niet meeenemen. Zelfs in 25-man :squote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Mages
[..]
Mages zijn ook fucking fail.
Blasphemy!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Mages
[..]
Mages zijn ook fucking fail.
Rofl, door een tank.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Drood tanks *knijpt ogen samen*, de enige die mij er uit kunnen dps-en...
/jaloers
Waarheid, van die mongolen die frost bolts op sapphiron schieten en zich dan afvragen waarom hun dps zo laag is. Daar ga ik geen CoE voor op gooien.quote:
Wacht als ik het goed begrijp zeg jij tegen diegene dat hij je een tip moet geven? En dan vind je het gek?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:42 schreef stbabylon het volgende:
En gisteren, de tering, plaatsvervangende schaamte.
LF één of andere 410 enchant, zijn mats
Ik krijg mats, 5 dust teveel, ik zeg dat
Geef zo maar terug zegt hij
Dus ik chant, geef hem zijn 5 dust terug, geen tip, dus ik zeg: Thanks for the tip....
Hij opent trade, pleurt er 10g in en trekt daarna een grote bek open dat ik me niet moet aanstellen
Nee joh, alles best, die 410 enchanting heeft me geen hol gekost, kreeg ik in eens toen ik zondag aanlogte, geen probleem!
Die krijgt dus geen enchants meer van mij.
Haha, dat is idd fail. Snap niet dat ze geen FFB spec hebben voor raids. Ben blij dat onze MT een unholy death knight is, dus CoE hebben we niet nodig. Ebon plague ftw!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarheid, van die mongolen die frost bolts op sapphiron schieten en zich dan afvragen waarom hun dps zo laag is. Daar ga ik geen CoE voor op gooien.
Ik vind het al sowieso belachelijk dat ik het moet zeggen. Ik geef iedereen (ook guildies) een tip voor craften. Craften kost geld, dat moet je wel even waarderen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Wacht als ik het goed begrijp zeg jij tegen diegene dat hij je een tip moet geven? En dan vind je het gek?
Ik zou je ook tip geven als je het zegt krijg dan maar lekker de terring
Craften kost geld? Niet als zij de mats leveren. Alleen bij cooldowns vraag ik geld. De rest doe ik gratis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het al sowieso belachelijk dat ik het moet zeggen. Ik geef iedereen (ook guildies) een tip voor craften. Craften kost geld, dat moet je wel even waarderen.
En hoeveel kostte die enchanted rod je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Craften kost geld? Niet als zij de mats leveren. Alleen bij cooldowns vraag ik geld. De rest doe ik gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |