Prima, ik vind 't erg leuk. En de damage is ziek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef Bryze het volgende:
[..]
hoe bevalt je dat dw-en?
ik heb zelf 17/0/54, ja ik speel ook DK
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:55 schreef Murloc het volgende:
[..]
Is zo'n emo die al 3 keer de guild verlaten heeft omdat hij geen raidspot kreeg... dps is ongeveer gelijk aan de MT...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Bryze het volgende:
http://www.wowhead.com/?talent=jZG0exhx0RhoZfMohxckxcq0ko
0/33/38 ?
prima, ben benieuwt.. wowwebstat zijn ook prima
ik ben niet tevreden over de dps die ik creeer met me uh spec ;<
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Waarom ben ik een beetje maf
(ja goed, ik weet wel waarom ik het ben, maar waarom vind jij het)
En Malygos kun je doen als 1 iemand de key heeft
nee zeg nouquote:
Whipen op Patchwerk en de gargoyles betekent gewoon dat raid dps gewoon niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Onze 'vaste' raidgroep bestaat uit:
Pala MT
2 Druid OT/DPS
4 Mages
1 Resto Druid
1 Holy Priest
1 Holy Pala
Wipen dat we doen.We komen niet eens voorbij Patchwerk (20% op enrage) of de Gargoyle trash in de andere wing. Arachnid Wing en DK Wing daarintegen hebben we zonder al te veel pijn en moeite gecleared.
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef Bryze het volgende:
is de doorsnee WoW-speler niet altijd maf?
en dan heb je ook nog retards en goldspammersquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf ja.
Wyri is de maffe n3rd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf ja.
Hier nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Bryze het volgende:
en dan heb je ook nog retards en goldspammers
spammenot ftw. Nergens last vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef Bryze het volgende:
och man, bij ons (neptulon) whisperen ze je zelfs..
gister hadden we er voor de lol een in de guild ge-invite![]()
Die vallen onder door geslagen nerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Bryze het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog retards en goldspammers
Uhu dat sowiesoquote:
Zit er nog steeds mee in me hoofd, is het het waard om mining op te geven en dat op een alt te doen en die kleden te gaan makenquote:
Gewoon kijken welk level het is, is het een level 1 gewoon negerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Ik kreeg laatst ook zo'n whisper
Spammert: Hello
Babylon: yo
Babylon: what's up
Spammert: Sorry to disturb you, but we've got a large stock of gold and were wondering if you would be interested to buy some
Babylon: reported
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |