quote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Net een 64 DK in Dalaran hiero, '"WTB 65 Emblems of Heroism''.
Ik heb er die BoA shoulders van gekocht voor m'n pala. Maakt 70-80 een stukje snellerquote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Net maar de T7 gloves gehaald voor 60 badges. Geen idee wat ik er anders mee moet.
Hmmmmm, boobsquote:Op woensdag 17 december 2008 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Mijn note is: boobs
zou niet weten waarom /rolleyes
Oja dat wil ik ook nog wel eens proberen, die bind to account. Zijn die items veel beter dan questgear of dingen uit instances van rond je level?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er die BoA shoulders van gekocht voor m'n pala. Maakt 70-80 een stukje sneller.
Nou ja, ongeveer zo goed als blauwe. Maar het gaat vooral om de shoulders, die geven 10% meer xp van mobs.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat wil ik ook nog wel eens proberen, die bind to account. Zijn die items veel beter dan questgear of dingen uit instances van rond je level?
Flare (zit ik), imbalanced.. voor hardcore progress/raiding (echter niet makkelijk bij te komen)quote:Op woensdag 17 december 2008 14:03 schreef magge het volgende:
[..]
Ja, ik zit er ook aan te denken. Ik heb toch nog charaters zat waarmee ik kan spelen om bij mijn irl vrienden te zijn.
En ik heb al een tijdje op neptulon gespeeld, met mijn warlock.
Welke guild(s) zou jij aanraden?
Dat kan zeker ja, ik heb de shoulders, trinket en weapon en het bevalt uitstekend moet ik zeggenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Oh dat wist ik niet. Ja da's wel handig dan. En ze scalen ook met je level toch? Dus in principe kan je het aan een level 1 geven en ze dragen tot je 80 bent.
Hebben ze geen hekel aan migraters?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:00 schreef Bryze het volgende:
[..]
Flare (zit ik), imbalanced.. voor hardcore progress/raiding (echter niet makkelijk bij te komen)
verder zijn er een hele lading guilds die ook prima pve hebben.. intereseer ik me echter niet indaarom weet ik niet echt namen (A)
Neptulon - Realm Forum
Stackt die bonus dan ook? Zijn meerdere items toch met een XP bonus, dat je dan 20/30% krijgt ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef rechtslinks het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja, ik heb de shoulders, trinket en weapon en het bevalt uitstekend moet ik zeggen
Die BoA dingen en recruit a friend!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef rechtslinks het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja, ik heb de shoulders, trinket en weapon en het bevalt uitstekend moet ik zeggen
Enkel de shoulders hebben een bonus.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Stackt die bonus dan ook? Zijn meerdere items toch met een XP bonus, dat je dan 20/30% krijgt ofzo.
not that i knowquote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef magge het volgende:
[..]
Hebben ze geen hekel aan migraters?
Oh okay, nouja op een laag level is het altijd wel chill om een trinket te hebben en het wapen doet ook vast meer dps dan de gemiddelde. Wil namelijk ooit nog een keer een druid gaan levellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:25 schreef rechtslinks het volgende:
[..]
Enkel de shoulders hebben een bonus.
Kazzak wel dus. ^^ ontzettende hekel!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:29 schreef Bryze het volgende:
[..]
not that i know
zie daar geen reden toe
vanwaar die vraag?
wazig...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:33 schreef magge het volgende:
[..]
Kazzak wel dus. ^^ ontzettende hekel!
Domme vraag maar hoe kom je aan die BoA items?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat wil ik ook nog wel eens proberen, die bind to account. Zijn die items veel beter dan questgear of dingen uit instances van rond je level?
Ja, ik heb hier niets meer dusquote:Op woensdag 17 december 2008 15:41 schreef Bryze het volgende:
[..]
wazig...
ben je echt van plan te migraten dan?
Je kan ze kopen in dalaran bij die emblem vendors. En ik geloof dat die vendor in wintergrasp ook een aantal pvp-oriented BoA dingen heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Domme vraag maar hoe kom je aan die BoA items?
weet nietquote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef magge het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier niets meer dus
Waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |