quote:Op woensdag 17 december 2008 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ex speelt bij mij in de guild. Female Tauren Druid (Princess Boobkin ^_^) .
quote:No Search Results
Your search did not produce any results. To ensure that you're searching by parameters allowed by the Armory, make sure to:
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef magge het volgende:
Iemand hier nog een horde guild die en " hele goede" DK nodig hebben?
2700 dps in 5mans?![]()
De meeste guilds zitten vol idioten... daarom zit ik in een twee mans guild waarvan de GM nooit online isquote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef Bryze het volgende:
is het zo moeilijk om een goede guild te vinden voor een goede dpsdk?
Dat is wel het slechtste wat je kunt doenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef SharQueDo het volgende:
Geen patchday today.
Misschien ga ik m'n female nelf ook maar eens changen naar een male nelf. Nu lang genoeg female nelf gespeeld, denk ik... Twijfel twijfel.
Klopt, op een gegeven moment ben ik midden in Dalaran naakt gaan staan dansen en dat aankondigen in /2quote:Op woensdag 17 december 2008 12:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Vrij irritant om female dranei priest te hebben. Stomme snowflakes achievement
Uiteraard had ik het over die 10g die je van die gozer haast afgetroggeld had, maar goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh die paar gold? Ik ben enorme hoeveelheden kwijt aan groene items kopen op de AH zodat ik enchanting mats heb, die pleur ik op Vellums die ik een vriend laat maken. Een beetje 400 enchanting Scroll komt dan zo op de 150~200g qua kosten. Die zet ik op de AH en met een beetje geluk verkoop ik het voor 75g zodat ik tenminste nog iets terug krijg.
[...]
Enchanting levellen kost BAKKEN vol met geld. Ik ga niet gratis enchanten tijdens het levellen zodat ik bij 430 weer gratis enchants kan zetten. Dan kan ik net zo goed meteen 15k weggooien.
Misschien heel vreemd, maar ik geef niet 15k uit zodat ik twee ring enchants heb. Ik geef 15k uit zodat ik minstens 30k er aan kan verdienen op het moment dat ik de echt goede enchants heb.
Je kunt toch gewoon op jouw manier enchanting blijven levelen, en als er dan iemand aankomt die een enchant nodig heeft waar jij een skill up mee krijgt, en hij heeft de mats, dan is dat toch alleen maar handig?quote:Ik kan ook enchanting levellen door alleen maar gratis enchants te doen voor mensen die hun eigen mats meenemen, maar dan ben ik over een jaar nog niet 430. En zolang ik niet 430 ben, kan ik ook de goede chants niet doen die men zo graag wil hebben.
Dan heb ik het toch net iets groter aangepaktquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De meeste guilds zitten vol idioten... daarom zit ik in een twee mans guild waarvan de GM nooit online is
1. Kazzak is full of LR Fanboys.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef Bryze het volgende:
is het zo moeilijk om een goede guild te vinden voor een goede dpsdk?
Ja, ik zit er ook aan te denken. Ik heb toch nog charaters zat waarmee ik kan spelen om bij mijn irl vrienden te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Bryze het volgende:
Neptulon is een zeer actieve server, veel PvE guilds, veel DK's, veel van die DK's zuigen..
misschien moet je aan een migrate gaan denken om iets goeds te vinden?
Ik vind het nog altijd jammer dat die niet bij Alliance zitten. Anders zou ik die spelenquote:
De vrouw van de Kirin Tor leider is een High Elf, zelfde model, andere kleur ogenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd jammer dat die niet bij Alliance zitten. Anders zou ik die spelen.
Princess Boobkin is haar note/nickname. Ze heet Sophia in het spel.quote:
Enkel healthstonequote:Op woensdag 17 december 2008 14:24 schreef Murloc het volgende:
[..]
healtsthone + Haunt + Siphon Life!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |