Ik was vorig jaar quest rond de level 40 ergens. Dus ik heb het ook niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat betekent toch wel dat je er vorig jaar ook al was met de kerst... Hoop ik...
Ik ga Metzer of die kut goblin trouwens ook niet meer reden. Heb ik al 3x gedaan en ze zitten elk jaar weer in dezelfde shit. Bekijk het maar.
Beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef GI het volgende:
Ik was vorig jaar quest rond de level 40 ergens. Dus ik heb het ook niet meegekregen
Achievement.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat betekent toch wel dat je er vorig jaar ook al was met de kerst... Hoop ik...
Ik ga Metzer of die kut goblin trouwens ook niet meer reden. Heb ik al 3x gedaan en ze zitten elk jaar weer in dezelfde shit. Bekijk het maar.
Mits je je green of red xmas hat weet te krijgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:20 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Achievement.....
Denk aan je merrymaker titel en je violet proto-drake
Exhalted Wyrmcrest?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:31 schreef GI het volgende:
Wat is eigenlijk de makkelijkste manier om een drake te krijgen ?
Ik heb de Bronze (geen Proto) uit timed Strat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:31 schreef GI het volgende:
Wat is eigenlijk de makkelijkste manier om een drake te krijgen ?
Het klonk alsof je quest ipv kerst typte.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:30 schreef GI het volgende:
WoopsIk was vorig jaar ten tijde van de quest wou ik typen
Die proto-drake gaat 310%quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik geef geen kont om de World Event achievements. Als je ziet hoeveel werk je moet verrichten voor een proto-drake die je ook op andere manieren kunt krijgen (in een andere kleur). Dan maar niet.
Merry-maker title heeft straks iedereen en zijn pet.
En die xmas hat heb ik nog van de eindbaas van Scholomance, toen we die nog met z'n 10-en deden.
Die zag ik een vliegen maar niks mee gedaan, omgquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Draz het volgende:
[..]
Time-Lost Prot Drake is een rare spawn in Storm Peaks. Een kill is een 100% drop.
Soloable?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Die zag ik een vliegen maar niks mee gedaan, omg
Onze 'vaste' raidgroep bestaat uit:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Katth het volgende:
Gisteren voor het eerst Naxx 10 man gecleared. Duurde even omdat we niet genoeg mensen hadden die al level 80 waren. Ik moet zeggen dat Sapphiron fight erg cool bedacht is. Kel'Thuzad daarentegen is gewoon tank and spank.
Leuke dagger geloot van Kel'Thuzard voor mijn mage The Soulblade. Al met al geslaagde avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |