Geen zorgen, ik ben Kazzak gewend.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef Bryze het volgende:
[..]
weet nietvan mij mag je en ben je welkom op neptulon ^^
oh ja, niet geheel onbelangrijk om te vermelden..
population neptulon is high
neptulon wil nog wellis laggen, vooral de laatste 2 week(met name de raidservers)
\quote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef Bryze het volgende:
crashzak :d ?
we noemen neptulon, craptulon
Additional instances cannot be launched. Please try again laterquote:
och, tell me about it..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Murloc het volgende:
[..]
Additional instances cannot be launched. Please try again later
![]()
Aardig irritant
Krijg het dagelijks op Twisting Nether, welke instance ik ook in ga, zelfs een alt run door Stockade krijg ik deze meldingquote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Murloc het volgende:
[..]
![]()
Aardig irritant
Heb het ook gehad, weet iemand hoe het komt?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Murloc het volgende:
[..]
![]()
Aardig irritant
Questen gaat echt een heel stuk sneller met een epic flyer!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:14 schreef Stommie het volgende:
toch maar een x wezen farmen en me epic flyer gescoord, gebruik m waarschijnlijk nauwelijks maar ja,
Ah, dat probleem ken ik niet, m'n server is maar medium populatedquote:Op woensdag 17 december 2008 18:17 schreef Bryze het volgende:
[..]
een GM vertelde me dat de instance servers dan vol zijn
heb al een altquote:Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Whaha, en nu nieuw char aanmaken?
ding 80, maat van me heeft laatste 5 bars gedaan -> moest werkenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:02 schreef Bryze het volgende:
[..]
Als je het niet al gedaan hebt, ga naar shozelare basin (hoe je het ook schrijft)
daar ben ik van 78-80 geweest en was geen enkele keer saaimaar dat is mijn mening
anyway:
Gister nax10 in 2,5-3 uur gecleared
2h van kt gehad..
sarth 3 drakes is bij ons ook al down, 1,5 week trug (dacht ik)
vanavond naxx25 hoop ik
Here we go againquote:Op donderdag 18 december 2008 09:08 schreef Bryze het volgende:
die kklagg is al 3 weken zo en blizzard doet er geen flikker mee ..
Het was naar 79 nog niet naar 80 helaas.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:08 schreef Bryze het volgende:
ooh ik kan er niet tegen als pc's lopen te kutten![]()
kun je het zelf niet fixxen bij je eigen pc?
grats met 80 btw
ik gister, met de guild..
we zouden naxx25 gaan doen en alles laggte al een beetje.. begonnen met patchwerk (wel onder de 3min achievement gehaald).. toen gingen we door naar grobbolus en toen begon het feest.. hele raid +1250-2000ms latency :S na 1 wipe op grobbolus zijn we gestopt..
paar uur later hebben we maar vault 25 en 10 gedaan..
die kklagg is al 3 weken zo en blizzard doet er geen flikker mee ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |