Dat is dus het probleem. 10 man moeilijkheid is op dit moment prima wat mij betreft. 25 man is gewoon te makkelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef stbabylon het volgende:
nou ja, zolang 10 mans moeilijker zijn dan 25... (sartherion 3 drakes up)
Op level 80 ren je daar heeeeeeeeeeel hard doorheen, chop chop, eindbaas dood, achievement gehaald.quote:Op maandag 15 december 2008 16:17 schreef Ps2K het volgende:
Gnomeregan...De kutste instance in WoW
En zeer kut ik moet er nog heen voor the seeker achievement
Purple is ook gewoon de nieuwe blue... zat je in de eerste maanden van WoW nog UBRS te raiden met 15man, nu zit je Naxx te raiden met 10man - met het verschil dat je in naxx na elke boss verschillende epics krijgt.quote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef Zith het volgende:
Het is nu bijna 1 maand na launch van de expansion en ik heb nu 31 lvl 80 epics.. (ben druid, dus heb een epic healing/spell-dps/feral set)
Ik moet al hit items hebben met hit gems en daarna kan ik alleen SP gems gebruiken omdat haste niet goed genoeg is om te gemmen, haste is maar een halve stat vergeleken met SP, wat praktisch alleen op items zit die geen hit hebben en als zo'n item dropt moet je ook nog maar eens de mazzel hebben om het te winnen omdat de gemiddelde mage alleen crit of wat dan ook stacked en dan op mijn hit items komen rollen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Dan pak je toch gewoon die hit + spellpower item, je kan niet alles hebben... Haste is ook wel op te lossen met wat gems.
Oja en clockwise? Gewoon rechtdoor rennen werkt ook toch? + aan de ene kant van de hitbox, - aan de andere kant en bij een change gewoon snel naar de overkant rennen.
Lijkt mij wel, zeker 10 en 25 ook wel.quote:Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef HzHertz het volgende:
Ey fok!kers kom normaal nooit in het WoW topic maar heb nu vraagje
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Gabbersaurus
Dit is mijn paladin, zou ik al naxx kunnen healen?
Ah mooi, andere hier mee eens? dan ga ik der voorquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, zeker 10 en 25 ook wel.
Ouch, die cloth items. Ik hoop dat je daarvoor geen cloth class hebt benadeeldquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Ah mooi, andere hier mee eens? dan ga ik der voor
Zal ik nooit doenquote:Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ouch, die cloth items. Ik hoop dat je daarvoor geen cloth class hebt benadeeld.
Die laatste boss van HoL HC heb je wel een heel gezond verstand voor nodig.quote:Op maandag 15 december 2008 16:30 schreef stbabylon het volgende:
1700+ spell en gezond verstand en je kunt alles aan wat WotLK nu naar ons toe gooit.
Hetzelfde geldt voor een crit-immune tank of DPS dat over de 2k komt.
En dat alles kan behaald worden met een stuk of 10 heroics.
Best wel sad eigenlijk.
stats > armor. Ik vind het eigenlijk heel triest dat ik leer en cloth moet dragen omdat er zo weinig caster mail dropped. Het is hetzelfde met de quest rewards... overal zit attack power opquote:Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ouch, die cloth items. Ik hoop dat je daarvoor geen cloth class hebt benadeeld.
Je bedoelt, iedereen op zijn tenen staan, tank niet over-aggro-en, melee-dps doen en de healer iedereen topped off houden.... Ja, met gezond verstand is dat heeeeeeeeel goed te doen.quote:Op maandag 15 december 2008 16:31 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Die laatste boss van HoL HC heb je wel een heel gezond verstand voor nodig.
Waarom faalt iedereen bij ons altijd als ze moeten rennen voor zijn nova, heb het nog nooit gehaald met een hele groep, heb hem vanaf 75% samen met de tank gedaan de rest was dood gegaan.quote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt, iedereen op zijn tenen staan, tank niet over-aggro-en, melee-dps doen en de healer iedereen topped off houden.... Ja, met gezond verstand is dat heeeeeeeeel goed te doen.
Het zal wel aan mij liggen, maar mijn huntertje komt alleen maar gedropte mail tegen met caster-eigenschappen...quote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
stats > armor. Ik vind het eigenlijk heel triest dat ik leer en cloth moet dragen omdat er zo weinig caster mail dropped. Het is hetzelfde met de quest rewards... overal zit attack power op
FF aangepastquote:Op maandag 15 december 2008 16:31 schreef HzHertz het volgende:
Die laatste boss van HoL HC heb je mensen die opletten voor nodig.
Als healer kan je bij Loken gewoon heel het gevecht stil staanquote:Op maandag 15 december 2008 16:31 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Die laatste boss van HoL HC heb je wel een heel gezond verstand voor nodig.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef Murloc het volgende:
[..]
FF aangepast
Is makkelijk zat, maar heb hem 1 keer in een pug gedaan...
zat een of andere hunter in de groep. Wist z'n FD niet te vinden, growl op pet op auto..
Je kunt het wel raden....
Ga je dan niet super hard doodquote:Op maandag 15 december 2008 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als healer kan je bij Loken gewoon heel het gevecht stil staan
Als je op een goede plek gaat staan niet. (Ik moet eigenlijk zeggen: Als de tank Loken tanked in het midden van dat "plateau" zeg maar) Dan kan je gewoon een beetje aan de rand blijven staan.quote:Op maandag 15 december 2008 16:58 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Ga je dan niet super hard dood??
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Kabarquote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar mijn huntertje komt alleen maar gedropte mail tegen met caster-eigenschappen...
Meerdere keren op normal en heroic gedaan. Iedereen (dus ook de hunter) op zijn tenen en niemand rennen. De nova doet veel minder damage (potentieel) dan de debuff. Dus gewoon door healen. Kan er ook niemand fouten maken.quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Waarom faalt iedereen bij ons altijd als ze moeten rennen voor zijn nova, heb het nog nooit gehaald met een hele groep, heb hem vanaf 75% samen met de tank gedaan de rest was dood gegaan.
Dus heb me achievements wel gehaald.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html;jsessionid=7F54925D450118AF9F3831D06507933D.app25_04?topicId=13129889689&sid=1quote:Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef HzHertz het volgende:
Ey fok!kers kom normaal nooit in het WoW topic maar heb nu vraagje
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Gabbersaurus
Dit is mijn paladin, zou ik al naxx kunnen healen?
Rofl.quote:
Ik was vorig jaar quest rond de level 40 ergens. Dus ik heb het ook niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat betekent toch wel dat je er vorig jaar ook al was met de kerst... Hoop ik...
Ik ga Metzer of die kut goblin trouwens ook niet meer reden. Heb ik al 3x gedaan en ze zitten elk jaar weer in dezelfde shit. Bekijk het maar.
Beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef GI het volgende:
Ik was vorig jaar quest rond de level 40 ergens. Dus ik heb het ook niet meegekregen
Achievement.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat betekent toch wel dat je er vorig jaar ook al was met de kerst... Hoop ik...
Ik ga Metzer of die kut goblin trouwens ook niet meer reden. Heb ik al 3x gedaan en ze zitten elk jaar weer in dezelfde shit. Bekijk het maar.
Mits je je green of red xmas hat weet te krijgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:20 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Achievement.....
Denk aan je merrymaker titel en je violet proto-drake
Exhalted Wyrmcrest?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:31 schreef GI het volgende:
Wat is eigenlijk de makkelijkste manier om een drake te krijgen ?
Ik heb de Bronze (geen Proto) uit timed Strat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:31 schreef GI het volgende:
Wat is eigenlijk de makkelijkste manier om een drake te krijgen ?
Het klonk alsof je quest ipv kerst typte.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:30 schreef GI het volgende:
WoopsIk was vorig jaar ten tijde van de quest wou ik typen
Die proto-drake gaat 310%quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik geef geen kont om de World Event achievements. Als je ziet hoeveel werk je moet verrichten voor een proto-drake die je ook op andere manieren kunt krijgen (in een andere kleur). Dan maar niet.
Merry-maker title heeft straks iedereen en zijn pet.
En die xmas hat heb ik nog van de eindbaas van Scholomance, toen we die nog met z'n 10-en deden.
Die zag ik een vliegen maar niks mee gedaan, omgquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Draz het volgende:
[..]
Time-Lost Prot Drake is een rare spawn in Storm Peaks. Een kill is een 100% drop.
Soloable?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Die zag ik een vliegen maar niks mee gedaan, omg
Onze 'vaste' raidgroep bestaat uit:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Katth het volgende:
Gisteren voor het eerst Naxx 10 man gecleared. Duurde even omdat we niet genoeg mensen hadden die al level 80 waren. Ik moet zeggen dat Sapphiron fight erg cool bedacht is. Kel'Thuzad daarentegen is gewoon tank and spank.
Leuke dagger geloot van Kel'Thuzard voor mijn mage The Soulblade. Al met al geslaagde avond.
Jullie nemen 4x dezelfde DPS class mee en vindt het vreemd dat het niet lukt :Squote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Onze 'vaste' raidgroep bestaat uit:
Pala MT
2 Druid OT/DPS
4 Mages
1 Resto Druid
1 Holy Priest
1 Holy Pala
Wipen dat we doen.We komen niet eens voorbij Patchwerk (20% op enrage) of de Gargoyle trash in de andere wing. Arachnid Wing en DK Wing daarintegen hebben we zonder al te veel pijn en moeite gecleared.
Er zijn maar een paar req's in WotLKquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Vanavond maar eens me eerste heroics gaan doen. Zijn er nog gear requirements voor of hebben ze het zo makkelijk gemaakt dat je er naar binnen kan rennen met een pug?
Welkomquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Bryze het volgende:
Hai, dacht registreer ff.. ik speel nl. ook WoW
Whehe dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar req's in WotLK
Naxx > level 80
Archavon > Wintergrasp moet van jouw zijn
die baas in Nexus > key van sartharion of zoiets, maar die hoeft maar 1 man te hebben
Voor de rest, doe je maar wat je wil
Welkomquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Bryze het volgende:
Hai, dacht registreer ff.. ik speel nl. ook WoW
Sinds WOTLK gaat het redelijk rap jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:16 schreef Bryze het volgende:
[..]
dank
word dit topic goed uitgewoond?
The eye of eternity daar heb je de key nodig die van sapphiron droptquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar req's in WotLK
Naxx > level 80
Archavon > Wintergrasp moet van jouw zijn
die baas in Nexus > key van sartharion of zoiets, maar die hoeft maar 1 man te hebben
Voor de rest, doe je maar wat je wil
welke spec heb je dan preciesquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:33 schreef magge het volgende:
Hai!
tvp
Ik probeer momenteel dualwield death knight:)
Woosh!
2500dps op trash and 2700 op de bazen in Nexus hc gistere
nee toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:19 schreef Hanstin het volgende:
[..]
The eye of eternity daar heb je de key nodig die van sapphiron dropt
Al een tijdje ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:16 schreef Bryze het volgende:
[..]
dank
word dit topic goed uitgewoond?
Sorry schat, ik kan niet op " game" sites via mijn werk. Izze allemaal geblokkeerd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:21 schreef CraniuM het volgende:
[..]
welke spec heb je dan precies
ik atm http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Xzen
GI Joe ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef magge het volgende:
[..]
Al een tijdje ja.
Beetje dood in 't weekend, maar doorgaans prima
oh en pas op voor Bab, dies een beetje maf..
ik heb nu 53/3/15, ben weer ff blood gegaan omdat unholy saai begon te wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:28 schreef magge het volgende:
[..]
Sorry schat, ik kan niet op " game" sites via mijn werk. Izze allemaal geblokkeerd.
Maak ff screenshotje of post je spec ff in woorden hierzo, kijk ik even mee.
Neen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ik heb nu 53/3/15, ben weer ff blood gegaan omdat unholy saai begon te worden
hoe bevalt je dat dw-en?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:39 schreef magge het volgende:
[..]
Neen!
51/13/7 of 50/0/21
Zijn de twee dps specs! (zelf fan van 51/13/7)
Ik ben zelf iets van 13/31/26 ofzo =)
Dualwield he
Wij hebben helaas een shadow priest in de groep. Gast is altijd zo stoned als ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
Pala MT
2 Druid OT/DPS
4 Mages
1 Resto Druid
1 Holy Priest
1 Holy Pala
Prima, ik vind 't erg leuk. En de damage is ziek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef Bryze het volgende:
[..]
hoe bevalt je dat dw-en?
ik heb zelf 17/0/54, ja ik speel ook DK
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:55 schreef Murloc het volgende:
[..]
Is zo'n emo die al 3 keer de guild verlaten heeft omdat hij geen raidspot kreeg... dps is ongeveer gelijk aan de MT...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Bryze het volgende:
http://www.wowhead.com/?talent=jZG0exhx0RhoZfMohxckxcq0ko
0/33/38 ?
prima, ben benieuwt.. wowwebstat zijn ook prima
ik ben niet tevreden over de dps die ik creeer met me uh spec ;<
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Waarom ben ik een beetje maf
(ja goed, ik weet wel waarom ik het ben, maar waarom vind jij het)
En Malygos kun je doen als 1 iemand de key heeft
nee zeg nouquote:
Whipen op Patchwerk en de gargoyles betekent gewoon dat raid dps gewoon niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Pala MT
2 Druid OT/DPS
4 Mages
1 Resto Druid
1 Holy Priest
1 Holy Pala
Wipen dat we doen.We komen niet eens voorbij Patchwerk (20% op enrage) of de Gargoyle trash in de andere wing. Arachnid Wing en DK Wing daarintegen hebben we zonder al te veel pijn en moeite gecleared.
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef Bryze het volgende:
is de doorsnee WoW-speler niet altijd maf?
en dan heb je ook nog retards en goldspammersquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf ja.
Wyri is de maffe n3rd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De ene helft is gewoon door geslagen nerd en de rest is maf ja.
Hier nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Bryze het volgende:
en dan heb je ook nog retards en goldspammers
spammenot ftw. Nergens last vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef Bryze het volgende:
och man, bij ons (neptulon) whisperen ze je zelfs..
gister hadden we er voor de lol een in de guild ge-invite![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |