abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 13:21:25 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64029356

Het vorige deel: Slank tot en met de kerstdagen 376 Met ijzeren discipline O-)

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 7% gewijzigd door SHE op 15-12-2008 13:52:47 ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 15 december 2008 @ 13:22:41 #2
14746 k_i_m
pi_64029387
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...

En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
Ik denk dat het grote verschil is, dat jij het gewoon helemaal zat was en echt af wilde vallen en daar gewoon voor bent gegaan zonder al te veel te sjoemelen omdat je een doel voor ogen had.
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:23:13 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029399
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...

En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
Tuurlijk!

Kwak krijgt gewoon een eerste zetje, daarna kan ze het prima zelf.

@ Tink; mijn reply staat in laatste topic.
pi_64029406
De enige C1000 in de buurt wordt ook al omgebouwd tot AH. SHE, ik snap jouw topic helemaal. Stelletje honden die gasten van de AH.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 15 december 2008 @ 13:23:51 #5
14746 k_i_m
pi_64029414
En de laatste post van SHE
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Jullie kennen mij inmiddels, dus ik ga er vanuit dat het niet zo hard wordt opgevat als het eruit komt;

maar het is gebleken dat Kwak het zelf niet lukt. En voor mensen die vastzitten, is een hele goede methode:
billen bloot, keiharde zweep en even afzien. Een soort klap in je gezicht effect.
En dan, als het warrige weer hersteld is en de persoon in kwestie weer het hoofd op de schouders heeft kan er over worden gegaan op eigen verstand.

Het is onzin om te twijfelen of ze er wel gelukkig van wordt. En OF ze gelukkig wordt als ze weer controle heeft. Ik ga haar heus niet de rest van haar leven achterna zitten met een bos prei.
Kwak wilde verandering, dus dan krijgt ze die. Ik doe het niet voor mijn lol namelijk. Ik doe het omdat ik vind dat ze het verdient.

En tussen kritiek en een schop onder haar bips zit een groot verschil. Van mij krijgt ze geen kritiek.
Ik begrijp prima wat je bedoelt, maar ik denk dat je de situatie wat onderschat. En teveel met jezelf vergelijkt. Niet iedereen staat zo stevig in het leven als jij.
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:24:24 #6
236335 neen
schone schijn
pi_64029424
Als ze de A-merken pils niet verwijderen zie ik geen problemen
het lijkt niet wat het is
pi_64029442
nou ja, weet je, kwak wil het denk ik ook wel écht zelf, anders zat ze hier niet, zeg maar, maar ik vraag me af of het regime-idee op de lange termijn echt gaat en blijft werken.

Ik weet van mezelf dat ik er A) doodongelukkig van zou worden om me hier aan te houden om af te moeten vallen en B) dat ik als ik het al vol zou houden, dat ik erna wrsch weer net zo hard aan zal komen omdat je dan dat regime mist (als in lichamelijk).

Een leven lang dingen afwegen, een paar weken achter elkaar hetzelfde eten, etc. Dat is gewoon niet voor mij weggelegd en ik vraag me ook eerlijk waar af hoe een ieder (die van koken en eten houdt) dit vol kan houden
Ja doei.
pi_64029468
tvp

en ik heb het ook zelf gedaan, als je dr eenmaal echt achter staat, dan kan je ook ineens weer normaal nadenken...
gek is dat......

en ik twijfel nog steeds wat ik bij de kapper moet....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64029481
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

je haar laten knippen, gok ik zo?
Ja doei.
pi_64029518
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
tvp

en ik heb het ook zelf gedaan, als je dr eenmaal echt achter staat, dan kan je ook ineens weer normaal nadenken...
gek is dat......

Maar Kwak even een zetje geven om te helpen kan toch wel nuttig zijn?

En ik moet om 15:15 ook bij de kapper zijn en ik ben nu al bang, kappers zijn sadisten die er altijd te veel van af halen.
pi_64029522
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik lééf voor die met piri piri kruiden bestrooide velletjes
In dat geval geldt natuurlijk de aloude dieetregel: je mag best een keer smokkelen, als je er dan maar heel erg van geniet!

Verder: de beste manier om af te vallen is voor iedereen anders. Bij mij gaat het ook mis als ik geen houvast heb. Ik kan alles prima laten staan als ik wéét dat ik het niet mag hebben maar als ik niet zwart op wit heb wat ik die dag ga eten, ga ik toch snaaien. Ik luister dan niet naar een persoon maar naar een computerprogramma dat me vertelt hoeveel punten ik mag, anderen stellen een grens bij een vast aantal calorieën. Wat is het grote verschil?
Het enige voordeel van wat ik doe vind ik dat ik binnen die punten kan nemen wat ik wil, dus het is iets minder eentonig dan wat Kwak beschrijft. Maar goed, like I said, ieder het zijne.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 15 december 2008 @ 13:28:30 #12
14746 k_i_m
pi_64029531
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, weet je, kwak wil het denk ik ook wel écht zelf, anders zat ze hier niet, zeg maar, maar ik vraag me af of het regime-idee op de lange termijn echt gaat en blijft werken.

Ik weet van mezelf dat ik er A) doodongelukkig van zou worden om me hier aan te houden om af te moeten vallen en B) dat ik als ik het al vol zou houden, dat ik erna wrsch weer net zo hard aan zal komen omdat je dan dat regime mist (als in lichamelijk).

Een leven lang dingen afwegen, een paar weken achter elkaar hetzelfde eten, etc. Dat is gewoon niet voor mij weggelegd en ik vraag me ook eerlijk waar af hoe een ieder (die van koken en eten houdt) dit vol kan houden
Ja, maar kwak wil ook écht haar geldproblemen oplossen. En ze wil ook écht haar schooldingen oplossen. En ze zal ongetwijfeld nog veel meer écht willen oplossen aan persoonlijke dingen. En je kan niet alles tegelijk doen, maar je moet alles per stuk aanpakken. Mijn ervaring is dat als je teveel dingen tegelijk gaat omgooien, er uiteindelijk niks lukt. Of alles half .

En jij bent gruwelijk gaan sporten . Dat is volgens mij nog altijd de beste remedie voor afvallen, daar kan geen dieet tegenop.
In my life
Why do I smile
pi_64029556
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De enige C1000 in de buurt wordt ook al omgebouwd tot AH. SHE, ik snap jouw topic helemaal. Stelletje honden die gasten van de AH.
Mijn AH heeft opeens geen Van Nelle koffie meer.
Groente hebben ze sowieso al nauwelijks.
Gelukkig is de C1000 ook maar een paar minuten lopen.
  maandag 15 december 2008 @ 13:30:10 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64029562
En nu krijg ik misschien een lading bagger over me heen, maar ik waag het er toch maar op:
SHE, heb je er weleens over gedacht om een eigen sekte te beginnen? Ik vind het soms best eng om te zien hoe blind mensen jou volgen en hoe overtuigd jij bent van je gelijk (ookal zit je er soms toch echt naast), met alle gevolgen van dien.

En nu twijfel of ik af zal sluiten met deze smilie of met deze of met deze . Want ookal bedoel ik het misschien niet zo zwart-wit als ik hierboven neerschrijf, een kern van waarheid zit er toch wel in wat mij betreft.

Potverdorie, ik moet werken! wat doe ik hier!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64029571
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je haar laten knippen, gok ik zo?
ja dat klopt.
maar weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk wil....
  maandag 15 december 2008 @ 13:31:52 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64029606
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja dat klopt.
maar weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk wil....
Lang en glad laten groeien en een geil kapsel nemen. Dat is iig wat ík zou doen als ik jou was. En contactlenzen nemen zodat je ogen mooi uitkomen. En alleen maar sexy, maar niet ordinaire kleding dragen.
Maar goed, dat is mijn mening
pi_64029611
quote:
Ik heb mijn eigen Xco's . Maar nekspieren overbelasten? Zelfs met de kleinste Xco (small ofzo)? .
Het is juist revalidatieproof, je zou toch verwachten dat je jezelf er dan niet mee kan overbelasten
Nou ja, ook zonder xco heb ik overbelaste nekspieren. Door te veel achter de comp. zitten, in een verkeerde houding (probeer ik wel te veranderen, maar het is zo lastig) en onbewust verkramp ik heel snel (stress is hierin een factor). Als ik dan ook nog xco ga doen, is het echt te veel. En ik wil natuurlijk wel wat voelen met xco, dus ik gebruik altijd de normale voor de nummers waarbij je 2 handen gebruikt, en de lange voor oefeningen met 1 hand (de normale kan ik niet met 1 hand omklemmen ). Die allerkleinste doet niks, dus dat is niet leuk...

Ennuh... eigen xco's, is dat duur? Lijkt me ook wel wat!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 december 2008 @ 13:33:33 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029649
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
En nu krijg ik misschien een lading bagger over me heen, maar ik waag het er toch maar op:
SHE, heb je er weleens over gedacht om een eigen sekte te beginnen? Ik vind het soms best eng om te zien hoe blind mensen jou volgen en hoe overtuigd jij bent van je gelijk (ookal zit je er soms toch echt naast), met alle gevolgen van dien.

En nu twijfel of ik af zal sluiten met deze smilie of met deze of met deze . Want ookal bedoel ik het misschien niet zo zwart-wit als ik hierboven neerschrijf, een kern van waarheid zit er toch wel in wat mij betreft.

Potverdorie, ik moet werken! wat doe ik hier!
Met alle gevolgen van dien?
Welke gevolgen? Alle mensen die mij zo blind hebben gevolgd zijn afgevallen, en flink ook. En nemen die kennis mee om ZELF een nieuwe levenswijze vorm te geven.

Ik vind het een ontzettend domme opmerking, en wat je er precies mee wilt bereiken is mij een raadsel.
  maandag 15 december 2008 @ 13:35:41 #19
14746 k_i_m
pi_64029704
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nou ja, ook zonder xco heb ik overbelaste nekspieren. Door te veel achter de comp. zitten, in een verkeerde houding (probeer ik wel te veranderen, maar het is zo lastig) en onbewust verkramp ik heel snel (stress is hierin een factor). Als ik dan ook nog xco ga doen, is het echt te veel. En ik wil natuurlijk wel wat voelen met xco, dus ik gebruik altijd de normale voor de nummers waarbij je 2 handen gebruikt, en de lange voor oefeningen met 1 hand (de normale kan ik niet met 1 hand omklemmen ). Die allerkleinste doet niks, dus dat is niet leuk...

Ennuh... eigen xco's, is dat duur? Lijkt me ook wel wat!
Klinkt bekend. Ben je wel eens bij de chiropractor geweest? Zonee, DOEN! .
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:36:37 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64029717
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Met alle gevolgen van dien?
Welke gevolgen? Alle mensen die mij zo blind hebben gevolgd zijn afgevallen, en flink ook. En nemen die kennis mee om ZELF een nieuwe levenswijze vorm te geven.

Ik vind het een ontzettend domme opmerking, en wat je er precies mee wilt bereiken is mij een raadsel.
Jij vindt het dom. Ik vind het eng om te zien dat mensen zich beginnen te gedragen alsof je god herself bent.
pi_64029761
Ik vat dat XCo als naamtopic op en ga er dus vanuit dat iedereen mij aan het kussen gaat!!!

slaapkamerkleur:

gangkleur
pi_64029771
Weet iemand toevallig hoeveel een rijstwafel en een pita broodje weegt of waar ik dat kan vinden
  maandag 15 december 2008 @ 13:39:27 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029772
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij vindt het dom. Ik vind het eng om te zien dat mensen zich beginnen te gedragen alsof je god herself bent.
Jammer dat jij de mensen hier zo onderschat. Het siert je nauwelijks.

Maar misschien heb je daar zo'n moeite mee omdat je zelf graag van enige betekenis wilt zijn. Ik stel dan ook voor dat jij voortaan de eetschema's gaat maken, mensen adviseert en op weg helpt.
  maandag 15 december 2008 @ 13:40:19 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029785
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een rijstwafel en een pita broodje weegt of waar ik dat kan vinden
Dat weet Tink wel!
pi_64029802
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
Ik vat dat XCo als naamtopic op en ga er dus vanuit dat iedereen mij aan het kussen gaat!!!

slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]

gangkleur
[ afbeelding ]
Wat een ge-wel-di-ge slaapkamer Ik steel je idee voor als ik ooit zelf een kamer heb
pi_64029836
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, maar kwak wil ook écht haar geldproblemen oplossen. En ze wil ook écht haar schooldingen oplossen. En ze zal ongetwijfeld nog veel meer écht willen oplossen aan persoonlijke dingen. En je kan niet alles tegelijk doen, maar je moet alles per stuk aanpakken. Mijn ervaring is dat als je teveel dingen tegelijk gaat omgooien, er uiteindelijk niks lukt. Of alles half .

En jij bent gruwelijk gaan sporten . Dat is volgens mij nog altijd de beste remedie voor afvallen, daar kan geen dieet tegenop.
daar heb je gelijk in..

Tink zei het laatst nog tegen me, of ik niet had verwacht dat na mijn afvallen ook de andere 'problemen' zouden verdwijnen, maar ik ben me er terdege van bewust dat afvallen niet de sleutel tot succes is.

Het afvallen is een losstaand succes(je), de rest moet je ook per stuk aanpakken, maar alles tegelijk werkt ook niet..

Kwak is wel iets van de 'alles of niets' heb ik het idee, en of dat gaat werken, ik kan het je niet vertellen, want ik ben geen expert, verre van: ik ken kwak namelijk helemaal niet in het echt, en dat kent niemand haar hier volgens mij? En het feit dat anderen elkaar hier een keer gezien hebben doet ons elkaar ook niet kénnen...

Ach... de tijd zal het leren, een ieder wenst haar (en anderen) succes, uiteraard, met alle eerlijkheid en oprechtheid, maar of het zal slagen, zo'n 'ik ga nu ALLES aanpakken-plan', dat blijft afwachten
Ja doei.
  maandag 15 december 2008 @ 13:42:56 #27
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64029853
Hoooi.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 15 december 2008 @ 13:43:16 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64029863
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Jammer dat jij de mensen hier zo onderschat. Het siert je nauwelijks.

Maar misschien heb je daar zo'n moeite mee omdat je zelf graag van enige betekenis wilt zijn. Ik stel dan ook voor dat jij voortaan de eetschema's gaat maken, mensen adviseert en op weg helpt.
Nee, ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben. Ik denk dat iedereen voor zich zelf moet denken. Ook de mensen die daarvoor zogenaamd unfähig zijn. Hoogstens geef ik af en toe een tip. Moeten ze zelf weten wat ze er mee doen.
  maandag 15 december 2008 @ 13:46:27 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029951
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben. Ik denk dat iedereen voor zich zelf moet denken. Ook de mensen die daarvoor zogenaamd unfähig zijn. Hoogstens geef ik af en toe een tip. Moeten ze zelf weten wat ze er mee doen.

Het is alleen zo jammer dat je dat niet kunt zonder onnodig kwetsend te zijn.
Beginnen over sektes en zelfs opperen dat ik mensen verkeerde adviezen geef, met alle gevolgen van dien, is gewoon erg sneu.

Eerst zijn het de mannen die je storen, dan ben ik het. Ik denk dat jij weer eens op Kur moet ofzo.
pi_64029985
Ik denk dat het voor iedereen anders werkt. Sommige mensen hebben schoppen onder hun konten nodig en sommigen niet. Het is aan iedereen om dat voor zichzelf te beslissen. Als Kwak baat heeft bij de aanpak van SHE moet ze het zo doen.

Ik ben er wel voor dat mensen ook zelf nog na blijven denken en niet gaan vragen of er veel calorieen in een sperzieboon zitten.
pi_64030005
Hee Boem, waar hing jij uit??
pi_64030025
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Ben je wel eens bij de chiropractor geweest? Zonee, DOEN! .
Geen chiropractor, wel fysio. Met de oefeningen die ik daar heb gekregen, red ik het meestal wel. En ben me nu een stuk meer bewust van mijn verkeerde houding. Ik heb bijv. op mijn werk een voetenbankje ge-eist, en gekregen. Scheelt ook al. Maar ik ga het onthouden voor de toekomst, als het weer erger zou worden (het gaat een beetje in fases, vorige maand leefde ik ongeveer op een aantal ibu's per dag, deze maand is het weer praktisch over, terwijl ik niet echt iets anders doe... ) Dank je voor de tip!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64030030
Ik ben wel me Tink, eigenlijk.

je bedoelt het goed SHE, je steekt er tijd in en wil mensen graag steunen en dát siert je.
Maar ik vind het ook 'eng' dat iedereen je klakkeloos volgt zonder na te denken lijkt het wel. Je weet het heel goed te brengen, je weet veel te vertellen over eten en brengt het overtuigend, klaar.

Dat mensen succes boeken, dat is ook fijn, maar toch vind ik het ergens maar niets. Mensen moeten zelf nadenken, zélf beslissingen maken en zelf leren en ervaren wat slecht is.
Een tip hier en daar is prima, maar hele schema's en eetlijsten? Dat je er geen geld voor vraagt!
Nogmaals, je bedoelt het goed en steekt er tijd in, dat wil ik nérgens ontkrachten, maar ik vind het soms ook wat teveel van het goede, als ik eerlijk moet zijn.

het drukt een stempel op dit topic, en soms zou het beter het 'Slank met SHE' topic kunnen heten, omdat iedereen je zowat aanbidt en klakkeloos volgt. En ja, je zult zeggen dat dat zo is 'omdat je gewoon zo goed bent', maar dan nog vind ik het teveel soms, veel te veel..

Ja doei.
pi_64030056
Boem

Ik vind SHE's aanpak tof, maar ik zou haar plan nog niet kunnen al zou ze de hele dag naast me staan en eten naar binnen proppen en mij met een zweep naar de sportschool jagen. Bij mij is het gewoon een wonder dat ik geen 200 kilo weeg.
  maandag 15 december 2008 @ 13:50:00 #35
14746 k_i_m
pi_64030060
quote:

slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]

gangkleur
[ afbeelding ]
Pas maar op, anders gaan we met jou schudden .

In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:50:31 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64030080
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel me Tink, eigenlijk.

je bedoelt het goed SHE, je steekt er tijd in en wil mensen graag steunen en dát siert je.
Maar ik vind het ook 'eng' dat iedereen je klakkeloos volgt zonder na te denken lijkt het wel. Je weet het heel goed te brengen, je weet veel te vertellen over eten en brengt het overtuigend, klaar.

Dat mensen succes boeken, dat is ook fijn, maar toch vind ik het ergens maar niets. Mensen moeten zelf nadenken, zélf beslissingen maken en zelf leren en ervaren wat slecht is.
Een tip hier en daar is prima, maar hele schema's en eetlijsten? Dat je er geen geld voor vraagt!
Nogmaals, je bedoelt het goed en steekt er tijd in, dat wil ik nérgens ontkrachten, maar ik vind het soms ook wat teveel van het goede, als ik eerlijk moet zijn.

het drukt een stempel op dit topic, en soms zou het beter het 'Slank met SHE' topic kunnen heten, omdat iedereen je zowat aanbidt en klakkeloos volgt. En ja, je zult zeggen dat dat zo is 'omdat je gewoon zo goed bent', maar dan nog vind ik het teveel soms, veel te veel..

Dankje moblo. Dat is wat ik eigenlijk wat ik wilde zeggen. Maar het kwam weer eens wat verrot uit mijn toetsenbord.
  maandag 15 december 2008 @ 13:50:46 #37
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64030090
Krijgen we dit weer.

Om de ego's niet teveel voor het hoofd te stoten, zal ik me terugtrekken. Dan kan iedereen Slank met zichzelf worden.

pi_64030099
Jammer soms dat we niet met z'n allen in de kroeg zitten. Dan was dit zo opgelost

Conleche, mooie gang! En kastjes met ronde deurtjes of ronde raampjes Het is wel een kleur die je beter in je huis kan hebben als je blond bent vind ik, dat past dan beter. Hoewel, bij mijn pocket van de Laatste der Mohikanen had de blonde juist een lichtblauwe jurk aan en de donkere een roze.
pi_64030102
Hee, maar dat is niet de fout van SHE!! Zij dwingt niemand om het te volgen!! Ik volg dat hele dieet niet en toch laft ze me best.
pi_64030168
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Laureline het volgende:
Jammer soms dat we niet met z'n allen in de kroeg zitten. Dan was dit zo opgelost

Conleche, mooie gang! En kastjes met ronde deurtjes of ronde raampjes Het is wel een kleur die je beter in je huis kan hebben als je blond bent vind ik, dat past dan beter. Hoewel, bij mijn pocket van de Laatste der Mohikanen had de blonde juist een lichtblauwe jurk aan en de donkere een roze.

HUH??

En het kastje heb ik ooit op het waterlooplein gekocht en wit gefurfd.
  maandag 15 december 2008 @ 13:53:47 #41
14746 k_i_m
pi_64030169
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Geen chiropractor, wel fysio. Met de oefeningen die ik daar heb gekregen, red ik het meestal wel. En ben me nu een stuk meer bewust van mijn verkeerde houding. Ik heb bijv. op mijn werk een voetenbankje ge-eist, en gekregen. Scheelt ook al. Maar ik ga het onthouden voor de toekomst, als het weer erger zou worden (het gaat een beetje in fases, vorige maand leefde ik ongeveer op een aantal ibu's per dag, deze maand is het weer praktisch over, terwijl ik niet echt iets anders doe... ) Dank je voor de tip!!
Fysio is crap. Zonde van je tijd, want waarschijnlijk zit het probleem niet eens in je spieren. Ik ben maandenlang door een fysio onder stroom gezet zonder enig resultaat. 4 keer naar de chiropractor (er bleken wat wervels scheef te zitten waar ik zelf niet eens last van had) en geen klachten meer in mijn schouders.

Ik ben zelf erg tegen anti rsi muizen/matjes/toetsenborden/voetensteuntjes. Dat verplaatst het probleem vaak, in plaats van dat het het oplost.
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:58:00 #42
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64030274
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef conleche het volgende:
Hee, maar dat is niet de fout van SHE!! Zij dwingt niemand om het te volgen!! Ik volg dat hele dieet niet en toch laft ze me best.
Daar ben ik het ook mee eens.
SHE geeft tips en oefeningen en het enige wat ze graag ziet is dat mensen hun best doen: dat is immers wel de sleutel tot succes bij het bereiken van wat dan ook. En dat mensen alles wat SHE zegt voor waar aannemen: dat is hun eigen keus. Even de info die SHE geeft daarbuiten gelaten: je beslist toch zeker zelf wie je gelooft?

Oh en Co ik wil in jouw huis wonen en hier is een kusje
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64030313
Om ook maar even mijn duit in het zakje te doen:

Ik vind dat er helemaal niets mis is met de tips van SHE. Het kan heel veel mensen helpen om structuur in hun eetpatroon te krijgen en af te vallen. Maar er schuilt wel een gevaar dat de mensen die haar adviezen opvolgen, niet precies begrijpen WAAROM ze zo eten. En dan komen ze nooit op het punt dat ze het zelf kunnen. Ik denk dat Tink en Moblo dat bedoelen. Maar ik vind het echt geweldig dat je zoveel tijd hierin steekt, SHE!

En nu een group-hug
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64030314
She moet niet weggaan lijkt mij??? ik heb niet echt het gevoel om verplicht te zijn om te doen wat She voorstelt. Ze komt alleen met ideeen en laat een ieder vrij om die te volgen of niet.
Ik eet niet volgens She haar richtlijnen, maar word hier niet op afgerekend ofzo?
*tenminste zo ervaar ik het niet*
het is toch juist erg handig om iemand aanwezig te hebben, die veel verstand heeft van zaken?

@Conleche, mooie muren en leuke kunst aan de muur tof stijltje

en wat is het hier de laatste dagen een prikkelbare sfeer... jammer hoor...
pi_64030323
rijstwafel ?
  maandag 15 december 2008 @ 14:00:39 #46
14746 k_i_m
pi_64030358
Ik ben trouwens 12 van de 13kg afgevallen met een heul ander dieet hoor .
In my life
Why do I smile
pi_64030371
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:53 schreef conleche het volgende:

[..]

HUH??

En het kastje heb ik ooit op het waterlooplein gekocht en wit gefurfd.
Hehe, lekker duidelijk ben ik weer vandaag. Ik bedoel dat ik vroegah, als klein meisje, altijd van die ideeën had naar aanleiding van alle plaatjes die ik zag in mijn sprookjes- verhalen-, en avonturenboeken welke kleuren het beste pasten bij een bepaald haarkleurtype.
En dat plaatje zette mijn wereld toen op zijn kop!!! Want ik vond roze echt alleen kunnen bij blonde prinsessen!
  maandag 15 december 2008 @ 14:01:43 #48
148689 Muis006
pi_64030375
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rijstwafel ?
Hier in de kast staat een pak van 100 gram en daar zitten er 13 in!
pi_64030385
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hier in de kast staat een pak van 100 gram en daar zitten er 13 in!
Held

Pitabroodje ?
  maandag 15 december 2008 @ 14:03:33 #50
148689 Muis006
pi_64030407
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Held

Pitabroodje ?
Die weet ik niet, sorry!
pi_64030411
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:01 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hehe, lekker duidelijk ben ik weer vandaag. Ik bedoel dat ik vroegah, als klein meisje, altijd van die ideeën had naar aanleiding van alle plaatjes die ik zag in mijn sprookjes- verhalen-, en avonturenboeken welke kleuren het beste pasten bij een bepaald haarkleurtype.
En dat plaatje zette mijn wereld toen op zijn kop!!! Want ik vond roze echt alleen kunnen bij blonde prinsessen!
Jaaa dat heb ik nu nog steeds Maar ik heb een nieuwe theorie! Blond = lichte huidskleur dus je DENKT roze en blond. Maar eigenlijk hoort het bij een lichte huidskleur. Snap je ?
pi_64030421
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rijstwafel ?
Truffeltje: ik heb zowel geen rijstwafels als pita's in huis, anders had ik het allang voor je gewogen!!
pi_64030431
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:53 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Fysio is crap. Zonde van je tijd, want waarschijnlijk zit het probleem niet eens in je spieren. Ik ben maandenlang door een fysio onder stroom gezet zonder enig resultaat. 4 keer naar de chiropractor (er bleken wat wervels scheef te zitten waar ik zelf niet eens last van had) en geen klachten meer in mijn schouders.

Ik ben zelf erg tegen anti rsi muizen/matjes/toetsenborden/voetensteuntjes. Dat verplaatst het probleem vaak, in plaats van dat het het oplost.
Mijn fysio heeft ook wat met mijn wervels gedaan Ik moest op mijn buik liggen en toen heeft zij er hard met haar handen op geduwd; toen schoten ze 1 voor 1 weer op de plek... Is dit ook wat de chiropractor doet of is dit weer anders? En ik heb een voetensteuntje nodig omdat ik zonder niet met mijn voeten op de grond kom . En als ik mijn stoel lager zet kan ik onmogelijk normaal typen. Klein zijn sucks... Verder hier ook geen anti-Rsi maatregelen, nee.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64030440
ik houd er maar over op, want het zal er wel niet gezelliger op worden zo

verder studeren (scriptie vordert goed!) en boodschapjes doen en lekkere dingen halen
Ja doei.
pi_64030460
ik ook niet PF... sorrrrrryy
pi_64030481
Dan ook maar even mijn 2 cent:
SHE kan haar mening soms inderdaad zo overtuigend brengen dat mensen die wat minder sterk in hun schoenen staan die erg snel overnemen, maar dat is op zich niet haar fout. Dat is gewoon een communicatiestijl waar je mee om moet weten te gaan. Ja, veel mensen volgen haar plan, maar daar hebben ze zelf voor gekozen. Het feit dat er nog genoeg mensen zijn die dat niet doen (Co, Moblo, Tink, ik zelf) geeft wel aan dat het heus wel mogelijk blijft om zelf te kiezen. Het is niet zo dat SHE de hele dag loopt te roepen dat wij het fout doen omdat we het niet volgens haar regels doen.
Het kan zijn dat Kwak misschien niet al te veel op haar eigen gezond verstand durft te vertrouwen op dit moment, en daardoor een beetje blown away is door SHE die inderdaad overkomt alsof ze alles zo zeker weet. Als jullie vinden dat ze daardoor misschien geen goede keuze kan maken, dan is dat jullie mening. Ik vind dat niet per se SHE's fout, die doet gewoon wat ze altijd doet en het komt volgens mij uit een goed hart.
  maandag 15 december 2008 @ 14:07:16 #57
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64030493
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
Hee Boem, waar hing jij uit??
Druk, druk, druk.
  maandag 15 december 2008 @ 14:08:34 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64030525
Ik denk dat het als volgt is: SHE is een enorm sterke persoonlijkheid en logischerwijs komt dat ook naar voren in de manier waarop zij post. Er zitten hier ook een aantal minder sterke persoonlijkheden die een beetje doorslaan soms en zelfs gaan vragen hoe ze het beste een boterham met pindakaas kunnen smeren. Bij de wat meer zelfstandige denkers roept dat soms een beetje het " "-gevoel op.

Dat is idd niet iets waar SHE debet aan is, en mag je haar ook niet aanrekenen vind ik persoonlijk, maar gewoon een soort dynamiek die hier ontstaan is. Een hoop mensen vinden het nu eenmaal comfortable om in de kielzog van een sterk persoon mee te hobbelen. Ik kies er zelf voor om eruit te pikken wat me zinnig lijkt en de rest lees ik lekker overheen .

En ik denk dat dat ook is wat wordt bedoeld met de "overgewaardeerd"-nominaties. En dat zegt niets ten nadele van SHE, maar alles over de mensen die haar euhh.."over" waarderen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64030533
Ik vind het fijn om tips over voedsel te lezen van iemand die daar meer verstand van heeft dan ik.
Het motiveert me om er zelf ook meer van te willen weten.
Ik zie hier trouwens helemaal niemand klakkeloos achter wie dan ook aanlopen.
Kwak ook niet.
  maandag 15 december 2008 @ 14:09:02 #60
14746 k_i_m
pi_64030540
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mijn fysio heeft ook wat met mijn wervels gedaan Ik moest op mijn buik liggen en toen heeft zij er hard met haar handen op geduwd; toen schoten ze 1 voor 1 weer op de plek... Is dit ook wat de chiropractor doet of is dit weer anders? En ik heb een voetensteuntje nodig omdat ik zonder niet met mijn voeten op de grond kom . En als ik mijn stoel lager zet kan ik onmogelijk normaal typen. Klein zijn sucks... Verder hier ook geen anti-Rsi maatregelen, nee.
Ja, zoiets, maar die heeft er dan wél verstand van . Maar als je stoel niet lager kan omdat je niet meer kan typen, dan is je bureau te hoog! Gewoon een lager bureau eisen .
In my life
Why do I smile
pi_64030548
Oh Co, wat een heerlijk romantische slaapkamer. . Ik ben ook heel blij met onze slaapkamer maar als ik dat zie...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 14:09:30 #62
163650 Greys
pi_64030549
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Krijgen we dit weer.

Om de ego's niet teveel voor het hoofd te stoten, zal ik me terugtrekken. Dan kan iedereen Slank met zichzelf worden.

Je zei gister of eergister zelf dat er over problemen gepraat moest kunnen worden.
Hoezo trek je jezelf dan ineens terug?

Ik zou er wel wat uitgebreider op in willen gaan maar dat doe ik strakkies even, want dat gaat nu niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64030556
Ik heb thuis nog een pakje pitabroodjes, ik kan straks wel even kijken maar ik ga pas om 5 uur naar huis. Het zijn wel afbakbroodjes, weet niet of dat nog iets uitmaakt. Bij pistoletjes is de afbak-versie altijd zwaarder dan de verse.
pi_64030582
wat lief en behulpzaam
pi_64030607
Juistem, maar als die dynamiek niet iedereen bevalt, kan SHE dan zelf ook niet een keer zeggen tegen de mensen die bij wijze van spreken vragen of ze hun boterham met pindakaas het beste diagonaal of horzontaal door kunnen snijden 'Denk 's logisch na mens!'.

Door dáár ook op in te gaan wordt juist die dynamiek alleen maar erger.

Ik zeg nergens dat SHE's aanpak NIET werkt, ik zeg ook nergens dat ze het niet goed bedoelt en ook helemaal nergens dat ze moet stoppen met tips geven, alleen dat het soms wat te veel wordt en mensen óók aangemoedigd moeten worden om zélf na te denken....

Ja doei.
pi_64030627
Inderdaad heel mooi, conleche, en dan met dat beddengoed erbij... net een sprookje.
De schilderijen vind ik ook heel mooi. Van jullie zelf?
pi_64030686
Ooooh wat mooi Nynke .

En hoera voor PF en vriendje van PF . Ga je nu ook bij hem inwonen? Past makkelijk op 30 vierkante meter.
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=980
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1007

Volgens deze site is een rijstwafel 8 gram en een pitabroodje 100 gram. www.voedingswaardetabel.nl dus. Opslaan, nu!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 15 december 2008 @ 14:15:16 #69
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64030698
lieve mensen! jeutje wat een gedoe! voor she voor tink en voo moblo

euhm ik ga even proberen overla op te reageren omdat de kwakz0r dat nou eenmaal doet.

*ik heb de eerste 18 kilo helemaal zelf gedaan, en mijn eigen inzichten gebruikt, en voornamelijk zoveel mogelijk tóch gesnoept en vettig gegeten en weinig gesport. inmiddels werkt dat niet meer, en voel ik me er rot en ongezond door. ik zie wat ik nu doe als een welkome kick-start vooral om mn emotie eten los te laten.

* ik volg absoluut niet blind SHE, maar ik ben heel erg blij met de hulp op afstand. Ik neem echter alleen maar ideeën over als ik er zelf iets in zie. óók zijn dat soms dingen waar ik zelf daarvoor nog nooit aan gedacht had, zoals het eenzijdig eten.

*als ik me ergens niet lekker bij voel stop ik er echt wel mee. ik ben ook niet van plan mn leven lang lijstjes of een dieet te volgen. want dudes! echt! ik kan ook nog steeds zelf denken. ik weet van bijna alles de calorieën uit mn hoofd dus ik kan ook zelf wel bedenken wat gezond is en wat niet. ben echter minder thuis in de volkoren/goede eiwitten wereld, want ben opgegroeid op witmeel en vet. daar vraag ik dus advies over.

*ik volg het eetplan van she helemaal niet!! alleen de tips over te vermijden en goede voeding, en het eenzijdig eten en vaak beetjes eten. niet de menu's etc.

* she is niet mijn god ik ben niet zo van de afgoderij. she is wél heel lief in hoe ze probeert mij en mijn opstandige peuter op de rails te trekken.

punt is dat ik inderdaad aan veel dingen tegelijk aan het werken ben. en nee, dat is niet teveel, dat hang juist allemaal samen! het keyword is controle over mn leven. en dat begin ik eindelijk een klein beetje te krijgen.
voor ik er uberhaupt bewust van was was dat al t probleem. kwam bij mn gesprek met baas toen t zo slecht ging met werken ook naar voren: ik maakte de hele dag lijstjes en plannen en deed niks, en had het gevoel de grip op mn onderzoek kwijt te zijn. grip. controle. same thing.

en nu? nu denk ik wat minder na over eten, gek genoeg, en werk gaat steeds beter, en lief zijn voor mezelf gaat steeds beter, en zelfs geld gaat goed. en ja, ik stort vast halverwege wel weer een keertje in...

ik ben overigens géén alles of niets persoon.!! ik kom misschien niet zo over, maar ik kan best met iets doorgaan als t andere misgaat, maar momenteel gaat alles in 1 keer beter, omdat het met MIJ beter gaat. en ik kan me ook best klote voelen als één ding foutgaat. maar stoppen is geen optie.... en ik ben al helemaal niet zo dat ik plannen maka als "ik ga dieten en 5 keer in de week fitnessen en 3 keer in de week hardlopen" want ik weet heus wel dat dat niet vol te houden is.

plan nu: geld bijhouden, werk haalbaar maken, beter eten en hardlopen zodra t weer kan, omdat ik daar blij van word. en in de tussentijd pak ik de voedingsbodem van die irritante innerlijke peuter aan...

beter kan ik t niet uitleggen.

jullie zijn lief, echt, dat je zo meedenkt, maar ik ben nog niet zó labiel dat ik niet meer op mezelf kan passen of alle kritisch denken ben verloren.

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakveense op 15-12-2008 14:22:56 (lelijke dt faudt) ]
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64030746
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, zoiets, maar die heeft er dan wél verstand van . Maar als je stoel niet lager kan omdat je niet meer kan typen, dan is je bureau te hoog! Gewoon een lager bureau eisen .
Hee, ik vond dat voetenbankje al heel wat! Als je nagaat dat er hier over het algemeen werkelijk overal op bezuinigd wordt.. Dat bureau zit er iig niet in, wat er wel in zit, is dat ik waarschijnlijk vanaf april word wegbezuinigd. Maar dat is weer een ander verhaal! (iets met culturele sector en misgelopen subsidies)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64030778
Ik stoor me niet aan de toon van SHE, al ben ik zwaar allergisch voor autoriteit (net als sommige anderen hier geloof ik ) omdat ik het idee heb dat ze eigenlijk er heel schattig bij kijkt. Een lief pluisschaapje in wolfskleren. Maar dat weet ik dan weer van het sales-verhaal.

En ook merk ik dat iedereen hier toch zijn eigen plan heeft, smokkelt bij het leven, elkaar een beetje plaagt bij tè stellige opvattingen, aanbidding, etc. En ik voel me zelf vrij mijn eigen klunzige gang te gaan qua dieet. En van alles wat op te pikken - of niet-.

Ik kan me wel voorstellen dat sommigen behoefte hebben aan strikte duidelijkheid. Het is voor mijzelf veeeel moeilijker te bepalen hoe ik zelf kan afvallen, dan voor een ander merk ik. Maar er is niet 1 gouden methode, die voor iedereen geldt. Dingen die hier bijvoorbeeld voor veel mensen goed werken, kan ik zelf helemaal niet aan (dramatisch gezegd !).

Maar ik wil het ook gewoon allemaal zelf uitzoeken, omdat ik weet dat het anders niet gaat werken. En ik een eigenwijs figuur ben. Toch kan dat voor andere mensen precies omgekeerd zijn! Die hebben dat zetje van buitenaf gewoon nodig.
  maandag 15 december 2008 @ 14:23:38 #72
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64030855
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:15 schreef kwakveense het volgende:
lieve mensen! jeutje wat een gedoe! voor she voor tink en voo moblo

euhm ik ga even proberen overla op te reageren omdat de kwakz0r dat nou eenmaal doet.

*ik heb de eerste 18 kilo helemaal zelf gedaan, en mijn eigen inzichten gebruikt, en voornamelijk zoveel mogelijk tóch gesnoept en vettig gegeten en weinig gesport. inmiddels werkt dat niet meer, en voel ik me er rot en ongezond door. ik zie wat ik nu doe als een welkome kick-start vooral om mn emotie eten los te laten.

* ik volg absoluut niet blind SHE, maar ik ben heel erg blij met de hulp op afstand. Ik neem echter alleen maar ideeën over als ik er zelf iets in zie. óók zijn dat soms dingen waar ik zelf daarvoor nog nooit aan gedacht had, zoals het eenzijdig eten.

*als ik me ergens niet lekker bij voel stop ik er echt wel mee. ik ben ook niet van plan mn leven lang lijstjes of een dieet te volgen. want dudes! echt! ik kan ook nog steeds zelf denken. ik weet van bijna alles de calorieën uit mn hoofd dus ik kan ook zelf wel bedenken wat gezond is en wat niet. ben echter minder thuis in de volkoren/goede eiwitten wereld, want ben opgegroeid op witmeel en vet. daar vraag ik dus advies over.

*ik volg het eetplan van she helemaal niet!! alleen de tips over te vermijden en goede voeding, en het eenzijdig eten en vaak beetjes eten. niet de menu's etc.

* she is niet mijn god ik ben niet zo van de afgoderij. she is wél heel lief in hoe ze probeert mij en mijn opstandige peuter op de rails te trekken.

punt is dat ik inderdaad aan veel dingen tegelijk aan het werken ben. en nee, dat is niet teveel, dat hang juist allemaal samen! het keyword is controle over mn leven. en dat begin ik eindelijk een klein beetje te krijgen.
voor ik er uberhaupt bewust van was was dat al t probleem. kwam bij mn gesprek met baas toen t zo slecht ging met werken ook naar voren: ik maakte de hele dag lijstjes en plannen en deed niks, en had het gevoel de grip op mn onderzoek kwijt te zijn. grip. controle. same thing.

en nu? nu denk ik wat minder na over eten, gek genoeg, en werk gaat steeds beter, en lief zijn voor mezelf gaat steeds beter, en zelfs geld gaat goed. en ja, ik stort vast halverwege wel weer een keertje in...

ik ben overigens géén alles of niets persoon.!! ik kom misschien niet zo over, maar ik kan best met iets doorgaan als t andere misgaat, maar momenteel gaat alles in 1 keer beter, omdat het met MIJ beter gaat. en ik kan me ook best klote voelen als één ding foutgaat. maar stoppen is geen optie.... en ik ben al helemaal niet zo dat ik plannen maka als "ik ga dieten en 5 keer in de week fitnessen en 3 keer in de week hardlopen" want ik weet heus wel dat dat niet vol te houden is.

plan nu: geld bijhouden, werk haalbaar maken, beter eten en hardlopen zodra t weer kan, omdat ik daar blij van wordt. en in de tussentijd pak ik de voedingsbodem van die irritante innerlijke peuter aan...

beter kan ik t niet uitleggen.

jullie zijn lief, echt, dat je zo meedenkt, maar ik ben nog niet zó labiel dat ik niet meer op mezelf kan passen of alle kritisch denken ben verloren.
Precies, en ik word er doodziek van dat beterweters hier mensen zo onderschatten

Noem mij maar een God of een cheerleader of wat dan ook, maar ik heb de meest kansloze nono's weer sterk gemaakt en niet omdat ik Zoooooooooooooooooo geweldig ben, maar omdat ik oprecht geloof dat IEDEREEN slank, fit en fucking fabulous kan worden.
En soms heb je daar een klote schop onder je reet voor nodig!

En wat is er godverdomme mis met het feit dat ik veel weet over voeding en sport? Het is in vredesnaam mijn werk!!!

En nee, ik wil er niet over praten. Ik ben dat downgraden van mensen hier spuugzat. Jullie lijken wel een stel wijven

Ik kom wel weer terug als iedereen in staat is om in elkaar wat moois te zien. En niet steeds zo fucking onzeker te doen. Dan ben ik maar overgewaardeerd, of een slet of een kutwijf, maar IK weet dat mijn hart zuiver is en je van weinig mensen zoveel oprechte steun en interesse zult krijgen als van mij.
Ik doe dit soort dingen niet voor niets gratis. Ik had mijn zakken allang kunnen vullen.

En dit is het laatste wat ik erover zeg; I'm outta here.
pi_64030913
Wouw, wat een mooie slaapkamer, Co Heel rustgevend lijkt me

Ik heb ook vaak last van mn schouders en nek en ik moet daar ook eens iets aan doen! KIM, kan je gewoon zo'n chiropractor bellen of moet je eerst een verwijzing van de dokter hebben? Want dan zou ik eerst een huisarts moeten zoeken hier in Amsterdam want die heb ik niet.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 15 december 2008 @ 14:26:42 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64030919
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Juistem, maar als die dynamiek niet iedereen bevalt, kan SHE dan zelf ook niet een keer zeggen tegen de mensen die bij wijze van spreken vragen of ze hun boterham met pindakaas het beste diagonaal of horzontaal door kunnen snijden 'Denk 's logisch na mens!'.

Door dáár ook op in te gaan wordt juist die dynamiek alleen maar erger.

Ik zeg nergens dat SHE's aanpak NIET werkt, ik zeg ook nergens dat ze het niet goed bedoelt en ook helemaal nergens dat ze moet stoppen met tips geven, alleen dat het soms wat te veel wordt en mensen óók aangemoedigd moeten worden om zélf na te denken....

Je moet mij niet vertellen wat ik wel of niet moet doen.
Ik voel er weinig voor om mensen op die manier te 'motiveren' . Alsof jij meteen alles wist en nooit onzeker bent geweest over wat wel of niet goed was.

Puhleeeeeeeeeaseee

Ik ben van de tough love, en vooral de love. Dan maar 10000 keer iets herhalen, bij keer nummer 10002 blijft het wel hangen.
Dat heb ik liever dan mensen maar wat laten aankutten.

Maar goed, DIT was dan het laatste wat ik erover kwijt wilde
  maandag 15 december 2008 @ 14:26:46 #75
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64030922
quote:

slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]

gangkleur
[ afbeelding ]
Om ook even een mannelijke reactie op de inrichting te geven:

het werkt wel allemaal samen, zeker in de gang, maar in die slaapkamer zou ik me eerlijk gezegd zwaar ongemakkelijk voelen...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64031009
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Je moet mij niet vertellen wat ik wel of niet moet doen.
Ik voel er weinig voor om mensen op die manier te 'motiveren' . Alsof jij meteen alles wist en nooit onzeker bent geweest over wat wel of niet goed was.

Puhleeeeeeeeeaseee

wat laat jij je kennen zeg srsly!

jij mag anderen vertellen wat ze MOETEN doen, en ik mag geen suggestie doen? Ik heb nergens gezegd dat je iets MOET zeggen, alleen dat 't geen kwaad kan om mensen wel eens in hun sop gaar te laten koken als ze met overdreven vragen komen... Want het woord 'moeten' neem je zelf wel heel vaak in de mond..

maargoed, ga je maar zielig en over- én ondergewaardeerd voelen en kom maar terug als je zélf wél tegen kritiek kunt

Nee, ik kan niet goed tegen kritiek, maar jij ook niet
Iets met doornen en splinters en ogen en zulks
Ja doei.
pi_64031066
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het werkt wel allemaal samen, zeker in de gang, maar in die slaapkamer zou ik me eerlijk gezegd zwaar ongemakkelijk voelen...

Ik vind vooral de slaapkamer echt prachtig, maar ik denk idd dat mijn mr. het iets te zoetsappig zou vinden... Misschien iets voor een toekomstige (ooit, ooit ooit) babykamer, voor een meisje dan, he
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64031113
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind vooral de slaapkamer echt prachtig, maar ik denk idd dat mijn mr. het iets te zoetsappig zou vinden... Misschien iets voor een toekomstige (ooit, ooit ooit) babykamer, voor een meisje dan, he
Mijn meneer riep ook al meteen: "Nee, dat komt er hier niet in hoor!"
pi_64031139
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn meneer riep ook al meteen: "Nee, dat komt er hier niet in hoor!"
whehe, dat roze zou er bij mij ook niet inkomen
Ja doei.
  maandag 15 december 2008 @ 14:36:44 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64031144
Ik vertel niemand wat ze MOETEN doen.

Dat jij dat zo interpreteert is je eigen onzekerheid. En mij betichten van verkeerde adviezen ' met alle gevolgen van dien ' , van het starten van sektes en mensen vertellen wat ze MOETEN doen, heeft geen flikker met kritiek te maken.

Dat is gewoon intentioneel iemand kwetsen. Iemand die a la minute klaarstaat als iemand hulp nodig heeft.

Het is gewoon eenzaam, boven dat maaiveld.
En nu hou ik echt op, want ik zit me vreselijk kwaad te maken en dat is het verre van waard.
  maandag 15 december 2008 @ 14:36:58 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64031152
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

iets te zoetsappig? je wil zeggen dat het nóg zoetsappiger kan?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 15 december 2008 @ 14:36:58 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64031153
weetje, ik vind dit dus gewoon echt heel erg jammer, want t helpt mij dus vooral als ik ertoe wordt gedwongen, ja gedwongen ja, om mezelf onder ogen te zien door hier lijstjes te posten waarvan ik weet dat ik er commentaar op krijg. ook al is niet iedereen t eens met dat commentaar...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 14:37:40 #83
163650 Greys
pi_64031172
quote:

[..]

Nou Co, dat wordt de boel omgooien!

Sorry, ik ga altijd flauwe grapjes maken als ik een tikkie nerveus ben, om een bepaalde sfeer ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 december 2008 @ 14:39:15 #84
148689 Muis006
pi_64031202
Ik had voor mijn mams voor kerst een pot Sympathy for the skin van Lush besteld en die is net bezorgd. Het ruikt echt heerlijk ik zou het zo op kunnen eten!

Mijn gezichtsmasker met adukibonen stinkt wel een beetje
pi_64031238
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef kwakveense het volgende:
weetje, ik vind dit dus gewoon echt heel erg jammer, want t helpt mij dus vooral als ik ertoe wordt gedwongen, ja gedwongen ja, om mezelf onder ogen te zien door hier lijstjes te posten waarvan ik weet dat ik er commentaar op krijg. ook al is niet iedereen t eens met dat commentaar...
Dat is natuurlijk het enige dat telt.
pi_64031248
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, ik ga altijd flauwe grapjes maken als ik een tikkie nerveus ben, om een bepaalde sfeer ofzo
Je wordt toch niet een tikkie nerveus om een bepaalde sfeer op een internetforum mag ik hopen?
pi_64031249
als je zou lezen SHE, zou je ook lezen dat ik heb gezegd:
quote:
Ja doei.
pi_64031267
quote:
Op maandag 15 december 2008 @ 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik had voor mijn mams voor kerst een pot Sympathy for the skin van Lush besteld en die is net bezorgd. Het ruikt echt heerlijk ik zou het zo op kunnen eten!

Ik ken mensen die wel eens Lush hebben geprobeerd te eten... het ruikt dan wel lekker, zo smaakt het niet

En nee, ik was het zelf niet
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64031269
Moet dit nou echt op deze manier . Ik ga wel even naar de stad ofzo.
pi_64031278
quote:

[..]

Nou heb ik het geluk dat de smaak van mijn meneer nog erger romantisch is dan die van mij

Serieus waar!! Dat komt waarschijnlijk door mijn schoonmoeder. Haar huis lijkt zo uit de "Landelijk Wonen" te komen, of weet ik hoe dat tijdschrift heet. Hij is daar dus al z'n hele leven mee omringd.

Ik heb er nooit bij stilgestaan, maar nu jij dat zo zegt, besef ik me ineens dat ik geluk heb met meneer C.
  maandag 15 december 2008 @ 14:43:04 #91
148689 Muis006
pi_64031297
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:41 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik ken mensen die wel eens Lush hebben geprobeerd te eten... het ruikt dan wel lekker, zo smaakt het niet

En nee, ik was het zelf niet
Haha echt waar? De geur is erg aantrekkelijk maar ik ga het toch maar niet proberen
pi_64031309
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer dat je dat niet kunt zonder onnodig kwetsend te zijn.
Beginnen over sektes en zelfs opperen dat ik mensen verkeerde adviezen geef, met alle gevolgen van dien, is gewoon erg sneu.

Eerst zijn het de mannen die je storen, dan ben ik het. Ik denk dat jij weer eens op Kur moet ofzo.
Ik geloof dat jij hier de expert bent in onnodig kwetsend zijn. Tink drukt zich iets genuanceerder uit dan jij en ik ben het met haar eens dat de "aanbidding" voor jouw persoon en advies wel een beetje eng is af en toe. Want op mij komt het ook over als aanbidding.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 14:43:21 #93
163650 Greys
pi_64031310
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:40 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Je wordt toch niet een tikkie nerveus om een bepaalde sfeer op een internetforum mag ik hopen?
Ja ook aangenaam! En u bent?
(Maar het was maar een grapje hoor. Hoewel. Ik kan me best licht ongemakkelijk voelen door de sfeer op 'een internetforum' soms idd. En daar ben ik neem ik aan niet de enige in ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64031314
Wow, feel the love. .
De kerstsfeer is echt het topic uitgeramd geloof ik.
Waar is het positivisme? Waar is de samenhorigheid? Waar zijn de steuntjes in elkaars rug en de kroelposts als het slecht met iemand gaat? We hadden hier met zn allen 1 doel, namelijk op een gezonde en gezellige manier wat kilootjes kwijt te raken. Ik vind het echt zwaar kut dat dit topic naar de klote wordt geholpen door zo'n stomme catfight.
Hoe hard je in iemand gelooft of luistert naar wat iemand zegt is je eigen keuze. De hele sekte discussie is echt bizar en imo absoluut niet op zijn plek hier. Iedereen die in deze reeks post kiest ervoor in hoeverre zij gebruik maken van SHE's know-how.

En nou nokken met die oeverloze spinnekoppige kutdiscussies en ga godnondeju je energie in wat nuttigs steken: afvallen! Allemaal!
Fok!bejaarde
  maandag 15 december 2008 @ 14:43:29 #95
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64031315
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

vrouwen *zucht*

ik begin te snappen waarom je hier wat mannelijke input wilde
pi_64031332
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef Muis006 het volgende:

Gezichtsmasker met wát? Douchespullen opeten valt tegen. Kan je beter lipgloss eten. Als dat zoet ruikt, smaakt het meestal ook zoet . En dan de hele dag je lippen aflikken dus
pi_64031336
Misschien wil mijn meneer ook wel zo een kamer, of ik doe het als verrassing
pi_64031341
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

(Maar het was maar een grapje hoor. Hoewel. Ik kan me best licht ongemakkelijk voelen door de sfeer op 'een internetforum' soms idd. En daar ben ik neem ik aan niet de enige in ).
Je sorry, lees al een tijdje mee. Hilarische topicreeks, ook dit deel is weer een topper
  maandag 15 december 2008 @ 14:45:41 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64031352
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:42 schreef conleche het volgende:

Ik heb er nooit bij stilgestaan, maar nu jij dat zo zegt, besef ik me ineens dat ik geluk heb met meneer C.
Je hebt er nooit bij stilgestaan dat je geluk hebt met hem? klinkt als een gezonde relatie

maar graag gedaan hoor
  maandag 15 december 2008 @ 14:46:09 #100
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64031371
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

ik ook. en al helemaal als mn nama veelvuldig als leidend voorwerp wordt gebruikt. maar goed. ik hoop dat iedereen snapt dat ik zelf kan denken en dat dit hele catfight echt nergens meer over gaat...

ik wil kusjeskroels uitdelen, wie blieft?
pi_64031377
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien wil mijn meneer ook wel zo een kamer, of ik doe het als verrassing

Jouw meneer lijkt mij ook het romantische tiep!!
  maandag 15 december 2008 @ 14:46:52 #102
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64031385
quote:
Op maandag 15 december 2008 @ 14:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha echt waar? De geur is erg aantrekkelijk maar ik ga het toch maar niet proberen
Mja, dat waren die hard Lushfans
Ik ga woensdag naar de Lush, ik werd gebeld dat er een vip-avond is en dat ik kennelijk een vip ben Ik heb er nu al zin in
Ziggy played guitar
pi_64031434
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Je hebt er nooit bij stilgestaan dat je geluk hebt met hem? klinkt als een gezonde relatie

maar graag gedaan hoor
OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.

Ik ben al 13 jaar met mijn meneer.
pi_64031466
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Jouw meneer lijkt mij ook het romantische tiep!!
Hij vond mijn kamer heel tof en die is wit met wit en roze en wit en wit (en een rode muur)

Jullie doen mij denken aan mijn huiswerk *noes*
pi_64031473
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef conleche het volgende:

[..]

OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.

Zoals de onze, bijvoorbeeld. . Dat lelijke dekbedovertrek is inmiddels wel vervangen hoor.
  maandag 15 december 2008 @ 14:51:31 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64031490
*wat jammer dat het zo moet hier*

ik snap niet waarom dit nou zo moet escaleren, eerlijk gezegd vind ik het nogal zonde dat She nu vertrekt uit dit topic......

ga mijn kledingkast maar weer eens uitmesten....

weer veeeeeeeeeeeeel te veel kleren die te groot zijn... opruimen dus.

misschien dat ik er nog wel even een topic tegenaan gooi om weer nieuwe kleren te kunnen betalen....
  maandag 15 december 2008 @ 14:52:34 #107
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64031523
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij hier de expert bent in onnodig kwetsend zijn. Tink drukt zich iets genuanceerder uit dan jij en ik ben het met haar eens dat de "aanbidding" voor jouw persoon en advies wel een beetje eng is af en toe. Want op mij komt het ook over als aanbidding.
In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.

Wat mij betreft is het heel typisch welke personen zich er zo aan storen. Het zijn precies die mensen waar ik jeuk van krijg.
En wat jij hier komt doen is mij sowieso een raadsel; je post niet om af te vallen, en je post ook geen nuttige tips. Maar bent er wel als de kippen bij als er drama is.
Serieus, wat DOE je hier eigenlijk?

Om maar even eerlijk te blijven.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 14:52:58 #108
163650 Greys
pi_64031535
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Je sorry, lees al een tijdje mee. Hilarische topicreeks, ook dit deel is weer een topper
Ooit gaan we nog wel eens verfilmd worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64031583
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:

[..]

In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.

Wat mij betreft is het heel typisch welke personen zich er zo aan storen. Het zijn precies die mensen waar ik jeuk van krijg.
En wat jij hier komt doen is mij sowieso een raadsel; je post niet om af te vallen, en je post ook geen nuttige tips. Maar bent er wel als de kippen bij als er drama is.

hé, een jojo! 14 posts geleden ging je er toch al niets meer over zeggen?

en als je 'jeuk van me krijgt', doe dan voortaan ook niet meer zo schijnheilig-aardig, wat het blijkbaar was

Ja doei.
  maandag 15 december 2008 @ 14:55:38 #110
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64031603
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef conleche het volgende:

[..]

oh, wat slecht van mij?! ronduit schandalig!

relaties staan in mijn lijstje van dingen die ik nog niet helemaal onder de knie heb...
pi_64031645
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoals de onze, bijvoorbeeld. . Dat lelijke dekbedovertrek is inmiddels wel vervangen hoor.
Nee hoor, dit vind ik ook mooi, zeker niet te strak!! Mooie rustige kleuren, met dat donkere hout en die donkere muur en lichte meubels.

Ik bedoelde meer wat mannen soms hebben, alles high tech en strak en zonder één rommeltje.
  maandag 15 december 2008 @ 14:57:37 #112
236335 neen
schone schijn
pi_64031650
Doe eens chill ofzo
het lijkt niet wat het is
pi_64031688
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:

[..]

Owja, dat was het. Als je zegt dat je eerlijk bent, dan mag je alles zeggen.
Het is niet echt mijn stijl om verschrikkelijk uit mijn slof te schieten en mensen uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is. Het is ook niet mijn stijl om ergens binnen te komen walsen en iedereen even te vertellen wat ze moeten doen. Jouw stijl is dat kennelijk wel.

Overigens hoef ik geen verantwoording aan jou af te leggen. Alhoewel jouw mening daarover natuurlijk anders kan zijn.
  maandag 15 december 2008 @ 15:00:48 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64031720
Zie PI. No need to say more.
Niet meer actief op Fok!
pi_64031755
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

relaties staan in mijn lijstje van dingen die ik nog niet helemaal onder de knie heb...
Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!
  maandag 15 december 2008 @ 15:06:35 #116
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64031833
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Zie PI. No need to say more.
maar je hebt wel een toffe winter icon!

ik heb zin om lekker te koken vanavond, maar ben alleen en weet niet wat!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_64031839
In het kader van dat de diepvries nog steeds niet leeg is ga ik een mini-rijsttafel maken. Er staat nog een bak gebakken rijst van de Chinees in. Daar ga ik bijdoen: hard uitgebakken stukjes speklap. Die ik weer met een rode, babi pangangachtige saus ga serveren. Erbij vissticks die zijn gemarineerd in zoete en zoute ketjap, olie, ui, knoflook, citroengras en gember. (echt heerlijk! SHE, ken je Marga van de catering, je weet wel, met dat korte zwarte haar? Daar heb ik het recept van voor die vissticks!!) En hete eieren.

Het enige wat ik dan echt nog moet kopen zijn groenten voor de gadogado die ik erbij maak.
pi_64031881
Zijn dat zelfgemaakte vissticks Conleche? Of kant en klaar diepvries dingen?
pi_64031903
DaD je kamer is tof! Co heeft de roze versie, jij de donkergrijze? En ik heb die muur dan donkerrood. Ik vind ze allemaal tof En nu twijfel ik of ik oudroze of donkergrijs moet kiezen

En weet iemand toevallig DE 5 gouden regels voor een gezonde voeding?
Ik ben scheel, nevermind!

[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 15-12-2008 15:14:32 ]
pi_64031914
Gezellig hier zeg. Maar misschien wel eens goed in het kader van eerlijk zijn want het is natuurlijk godsonmogelijk met zoveel wijven in een topic dat iedereen elkaar maar poeslief vindt.

Lijstje:

O cracker met eiersalade
T bakje yoghurt
L twee boterhammen met kerst kippengehakt (ja ja het is me wat)
T boterham met pindakaas
D Boerenkool stamppot met magere rookworst
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 15 december 2008 @ 15:09:39 #121
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64031918
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:02 schreef conleche het volgende:

[..]

haha...nee hoor zal vanzelf wel goedkomen, als ik 'de ware' tegenkom

...en tot die tijd vermaak ik me op zich prima...
  maandag 15 december 2008 @ 15:10:46 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64031943
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maar je hebt wel een toffe winter icon!

ik heb zin om lekker te koken vanavond, maar ben alleen en weet niet wat!
ja gaaf hè . Nu moet jouw goudvis ook nog een kerstmuts op .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 december 2008 @ 15:10:52 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64031945
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Owja, dat was het. Als je zegt dat je eerlijk bent, dan mag je alles zeggen.
Het is niet echt mijn stijl om verschrikkelijk uit mijn slof te schieten en mensen uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is. Het is ook niet mijn stijl om ergens binnen te komen walsen en iedereen even te vertellen wat ze moeten doen. Jouw stijl is dat kennelijk wel.

Overigens hoef ik geen verantwoording aan jou af te leggen. Alhoewel jouw mening daarover natuurlijk anders kan zijn.
Als iemand een debiel noemen, omdat zij zich ook als een debiel gedraagt voor jou gelijk staat aan verschrikkelijk uit je slof schieten, dan is dat heel vervelend voor je.
Daarbij is het ook typisch dat ook jij het weer interpreteert als mensen vertellen wat ze MOETEN doen.

Honestly, deze reeks was op sterven na dood toen ik hier binnenkwam en zaten hopeloze dikkerdjes zoals jij hier op elkaar te vitten zonder ook maar een gram af te vallen.
Mede dankzij mijn eigen bijdrage is deze reeks weer helemaal gaan opleven, en zijn er veel leuke nieuwelingen bij gekomen.

Helaas is met het succes ook de dirt weer gekomen. Heel vreemd dat het daarvoor beregezellig was.
Je hoeft mij niets te vertellen over mijn stijl en wat jij wel of niet vind is ook niet zo interessant, want jij hebt jack shit aan deze reeks toegevoegd.

Ik vroeg je ook niet om verantwoordig; ik vroeg je wat je hier kwam doen, behalve je crap posten en heel hard je best doen om mij af te vallen.

whehehe, ik zei afvallen. Goeie tip, van mij.
  maandag 15 december 2008 @ 15:12:27 #124
148689 Muis006
pi_64031975
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gezellig hier zeg. Maar misschien wel eens goed in het kader van eerlijk zijn want het is natuurlijk godsonmogelijk met zoveel wijven in een topic dat iedereen elkaar maar poeslief vindt.

Lijstje:

O cracker met eiersalade
T bakje yoghurt
L twee boterhammen met kerst kippengehakt (ja ja het is me wat)
T boterham met pindakaas
D Boerenkool stamppot met magere rookworst
Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant vinden
Maar dat boeit me niet, zolang hij en ik elkaar maar hebben
  maandag 15 december 2008 @ 15:13:59 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64032004
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja gaaf hè . Nu moet jouw goudvis ook nog een kerstmuts op .
Ja, maar dat kan ik zelf niet!

* AKnynke leest over het geruzie heen, en zingt zachtjes 'vrede op aarde'
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 15:14:25 #126
163650 Greys
pi_64032009
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Hihihi.
Ja ik kan hem ook tips geven!
En dan vooral over hoe het NIET moet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 december 2008 @ 15:16:34 #127
14746 k_i_m
pi_64032049
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef conleche het volgende:
In het kader van dat de diepvries nog steeds niet leeg is ga ik een mini-rijsttafel maken. Er staat nog een bak gebakken rijst van de Chinees in. Daar ga ik bijdoen: hard uitgebakken stukjes speklap. Die ik weer met een rode, babi pangangachtige saus ga serveren. Erbij vissticks die zijn gemarineerd in zoete en zoute ketjap, olie, ui, knoflook, citroengras en gember. (echt heerlijk! SHE, ken je Marga van de catering, je weet wel, met dat korte zwarte haar? Daar heb ik het recept van voor die vissticks!!) En hete eieren.

Het enige wat ik dan echt nog moet kopen zijn groenten voor de gadogado die ik erbij maak.
Hoe laat moet ik er zijn? .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 15:18:36 #128
163650 Greys
pi_64032087
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant vinden
Maar dat boeit me niet, zolang hij en ik elkaar maar hebben
Wie?
Waar?
Wijs ze aan, dan hoek ik ze in elkaar!

Ik. Hoeken. As if!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 december 2008 @ 15:18:50 #129
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64032092
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:13 schreef AKnynke het volgende:

Ja, maar dat kan ik zelf niet!

* AKnynke leest over het geruzie heen, en zingt zachtjes 'vrede op aarde'
* Haakt in met Nynke en neuriet zachtjes mee*
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 15:20:14 #130
163650 Greys
pi_64032123
* Greys heeft een hekel aan sommige kerstliedjes ( waaronder 'vrede op aarde' ) en gaat daarom nog maar even iets nuttigs op het werk doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64032125
Hallo even bijgelezen maar daar snel mee gestopt ..

en vrede op aarde zingen helpt heus niet tegen bitchende vrouwmensen hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 december 2008 @ 15:21:15 #132
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64032142
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihihi.
Ja ik kan hem ook tips geven!
En dan vooral over hoe het NIET moet!
nou, kom maar op dan
pi_64032148
Vissticks zijn gewoon van iglo uit de vriezert, maar door die marinade en daarna de oven, worden ze verbazingwekkend lekker!!
pi_64032168
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant niet heel mooi vinden
  maandag 15 december 2008 @ 15:22:40 #135
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64032171
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft een hekel aan sommige kerstliedjes ( waaronder 'vrede op aarde' ) en gaat daarom nog maar even iets nuttigs op het werk doen.
Ik heb een hekel aan álle kerstliedjes.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 15:23:46 #136
163650 Greys
pi_64032201
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan álle kerstliedjes.
Jij kunt als mod toch de editgeschiedenis lezen?
Kijk even wat er eerst stond dan
Maar ik dacht dat ik dan weer als een gevoelloos kersthatend mormel over zou komen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64032243
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Als iemand een debiel noemen, omdat zij zich ook als een debiel gedraagt voor jou gelijk staat aan verschrikkelijk uit je slof schieten, dan is dat heel vervelend voor je.
Daarbij is het ook typisch dat ook jij het weer interpreteert als mensen vertellen wat ze MOETEN doen.

Honestly, deze reeks was op sterven na dood toen ik hier binnenkwam en zaten hopeloze dikkerdjes zoals jij hier op elkaar te vitten zonder ook maar een gram af te vallen.
Mede dankzij mijn eigen bijdrage is deze reeks weer helemaal gaan opleven, en zijn er veel leuke nieuwelingen bij gekomen.

Helaas is met het succes ook de dirt weer gekomen. Heel vreemd dat het daarvoor beregezellig was.
Je hoeft mij niets te vertellen over mijn stijl en wat jij wel of niet vind is ook niet zo interessant, want jij hebt jack shit aan deze reeks toegevoegd.

Ik vroeg je ook niet om verantwoordig; ik vroeg je wat je hier kwam doen, behalve je crap posten en heel hard je best doen om mij af te vallen.

whehehe, ik zei afvallen. Goeie tip, van mij.
She, je bent een held! Sorry dat ik jouw expertise en geweldigheid heb durven te ondermijnen. Echt waar. Ik meen het.
En sorry dat ik een hopeloze dikkerd ben in jouw ogen. Ik kan er ook niets aan doen. Het is sterker dan mij. Had ik maar net zo'n zelfbeheersing als jij, dan was ik tenminste ook goddelijk en kon ik ook iedereen vertellen wat ze moesten doen. Owja, en dan was ik ook een stuk consequenter.

Ik vrees dat wij over heel veel dingen heel anders denken en dat we er op dit forum niet uit gaan komen. Laten we dat dan ook vooral niet proberen.
  maandag 15 december 2008 @ 15:25:44 #138
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64032251
Ik heb 5 januari een afspraak bij de plastisch chirurg!
Fok!bejaarde
  maandag 15 december 2008 @ 15:26:40 #139
148689 Muis006
pi_64032274
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

GREYS! Hier is d'r een!
Snel, noem haar een Treurwilg
  maandag 15 december 2008 @ 15:27:31 #140
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64032295
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij kunt als mod toch de editgeschiedenis lezen?
Kijk even wat er eerst stond dan
Maar ik dacht dat ik dan weer als een gevoelloos kersthatend mormel over zou komen
Áh. Zie je wel, wij denken hetzelfde.
  maandag 15 december 2008 @ 15:27:48 #141
14746 k_i_m
pi_64032307
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Watdan watdan??
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 15:28:17 #142
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64032319
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef Anosmie het volgende:
wat gaat ie doen?? neiwue oren? nieuwe borsten? nieuwe buik? nieuwe ogen?
pi_64032322
quote:

[..]

hij is ook niet heel mooi maar de testosteron stuitert van hem af, dáár gaat het om
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 december 2008 @ 15:29:20 #144
148689 Muis006
pi_64032333
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hij is ook niet heel mooi maar de testosteron stuitert van hem af, dáár gaat het om

Precies!
Jij snapt hem.
  maandag 15 december 2008 @ 15:29:20 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64032336
Ik kerstliedjes. zing elke kerstperiode vrijwiliig met ene kerstkoortje (ok de vereniging krijgt er geld voor maar toch) kerstliedjes bij bejaarden en gehandicapten en op de lichtjesavond in Delft, en in de stad voor winkelend publiek, en ik word er altijd helemaal warm en fuzzy van...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 15:29:26 #146
163650 Greys
pi_64032339
quote:

[..]

TREURWILG!!!!!!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 15:30:13 #147
163650 Greys
pi_64032352
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Als je dat nou even in het McAdoratietopic post (zie sig ) dan zitten Muis en ik daar niet zo heel allenig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64032361
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je dat nou even in het McAdoratietopic post (zie sig ) dan zitten Muis en ik daar niet zo heel allenig!
ja dat vind ik dan ook weer zo hysterisch
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 december 2008 @ 15:33:18 #149
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64032415
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat vind ik dan ook weer zo hysterisch
dit in tegenstelling tot de sfeer in dit topic...
pi_64032427
Ik ga zo 4 uur onder weg zijn om iets in te leveren Ik denk dat ik maar een leuk tijdschrift meeneem !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')