Ik denk dat het grote verschil is, dat jij het gewoon helemaal zat was en echt af wilde vallen en daar gewoon voor bent gegaan zonder al te veel te sjoemelen omdat je een doel voor ogen had.quote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar
dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...
En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
Tuurlijk!quote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar
dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...
En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
quote:Op maandag 15 december 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Jullie kennen mij inmiddels, dus ik ga er vanuit dat het niet zo hard wordt opgevat als het eruit komt;
maar het is gebleken dat Kwak het zelf niet lukt. En voor mensen die vastzitten, is een hele goede methode:
billen bloot, keiharde zweep en even afzien. Een soort klap in je gezicht effect.
En dan, als het warrige weer hersteld is en de persoon in kwestie weer het hoofd op de schouders heeft kan er over worden gegaan op eigen verstand.
Het is onzin om te twijfelen of ze er wel gelukkig van wordt. En OF ze gelukkig wordt als ze weer controle heeft. Ik ga haar heus niet de rest van haar leven achterna zitten met een bos prei.
Kwak wilde verandering, dus dan krijgt ze die. Ik doe het niet voor mijn lol namelijk. Ik doe het omdat ik vind dat ze het verdient.
En tussen kritiek en een schop onder haar bips zit een groot verschil. Van mij krijgt ze geen kritiek.
Ik begrijp prima wat je bedoelt, maar ik denk dat je de situatie wat onderschat. En teveel met jezelf vergelijkt. Niet iedereen staat zo stevig in het leven als jij.
je haar laten knippen, gok ik zo?quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik twijfel nog steeds wat ik bij de kapper moet....
Maar Kwak even een zetje geven om te helpen kan toch wel nuttig zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
tvp
en ik heb het ook zelf gedaan, als je dr eenmaal echt achter staat, dan kan je ook ineens weer normaal nadenken...
gek is dat......
en ik twijfel nog steeds wat ik bij de kapper moet....
In dat geval geldt natuurlijk de aloude dieetregel: je mag best een keer smokkelen, als je er dan maar heel erg van geniet!quote:Op maandag 15 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik lééf voor die met piri piri kruiden bestrooide velletjes
Ja, maar kwak wil ook écht haar geldproblemen oplossen. En ze wil ook écht haar schooldingen oplossen. En ze zal ongetwijfeld nog veel meer écht willen oplossen aan persoonlijke dingen. En je kan niet alles tegelijk doen, maar je moet alles per stuk aanpakken. Mijn ervaring is dat als je teveel dingen tegelijk gaat omgooien, er uiteindelijk niks lukt. Of alles halfquote:Op maandag 15 december 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, weet je, kwak wil het denk ik ook wel écht zelf, anders zat ze hier niet, zeg maar, maar ik vraag me af of het regime-idee op de lange termijn echt gaat en blijft werken.
Ik weet van mezelf dat ik er A) doodongelukkig van zou worden om me hier aan te houden om af te moeten vallen en B) dat ik als ik het al vol zou houden, dat ik erna wrsch weer net zo hard aan zal komen omdat je dan dat regime mist (als in lichamelijk).
Een leven lang dingen afwegen, een paar weken achter elkaar hetzelfde eten, etc. Dat is gewoon niet voor mij weggelegd en ik vraag me ook eerlijk waar af hoe een ieder (die van koken en eten houdt) dit vol kan houden
Mijn AH heeft opeens geen Van Nelle koffie meer.quote:Op maandag 15 december 2008 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De enige C1000 in de buurt wordt ook al omgebouwd tot AH. SHE, ik snap jouw topic helemaal. Stelletje honden die gasten van de AH.
jaquote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je haar laten knippen, gok ik zo?
Lang en glad laten groeien en een geil kapsel nemen. Dat is iig wat ík zou doen als ik jou was. En contactlenzen nemen zodat je ogen mooi uitkomen. En alleen maar sexy, maar niet ordinaire kleding dragen.quote:Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jadat klopt.
maar weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk wil....
Nou ja, ook zonder xco heb ik overbelaste nekspieren. Door te veel achter de comp. zitten, in een verkeerde houding (probeer ik wel te veranderen, maar het is zo lastig) en onbewust verkramp ik heel snel (stress is hierin een factor). Als ik dan ook nog xco ga doen, is het echt te veel. En ik wil natuurlijk wel wat voelen met xco, dus ik gebruik altijd de normale voor de nummers waarbij je 2 handen gebruikt, en de lange voor oefeningen met 1 hand (de normale kan ik niet met 1 hand omklemmenquote:Ik heb mijn eigen Xco's . Maar nekspieren overbelasten? Zelfs met de kleinste Xco (small ofzo)? .
Het is juist revalidatieproof, je zou toch verwachten dat je jezelf er dan niet mee kan overbelasten
Met alle gevolgen van dien?quote:Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
En nu krijg ik misschien een lading bagger over me heen, maar ik waag het er toch maar op:
SHE, heb je er weleens over gedacht om een eigen sekte te beginnen? Ik vind het soms best eng om te zien hoe blind mensen jou volgen en hoe overtuigd jij bent van je gelijk (ookal zit je er soms toch echt naast), met alle gevolgen van dien.
En nu twijfel of ik af zal sluiten met deze smilieof met deze
of met deze
. Want ookal bedoel ik het misschien niet zo zwart-wit als ik hierboven neerschrijf, een kern van waarheid zit er toch wel in wat mij betreft.
Potverdorie, ik moet werken! wat doe ik hier!
Klinkt bekend. Ben je wel eens bij de chiropractor geweest? Zonee, DOEN!quote:Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, ook zonder xco heb ik overbelaste nekspieren. Door te veel achter de comp. zitten, in een verkeerde houding (probeer ik wel te veranderen, maar het is zo lastig) en onbewust verkramp ik heel snel (stress is hierin een factor). Als ik dan ook nog xco ga doen, is het echt te veel. En ik wil natuurlijk wel wat voelen met xco, dus ik gebruik altijd de normale voor de nummers waarbij je 2 handen gebruikt, en de lange voor oefeningen met 1 hand (de normale kan ik niet met 1 hand omklemmen). Die allerkleinste doet niks, dus dat is niet leuk...
Ennuh... eigen xco's, is dat duur? Lijkt me ook wel wat!
Jij vindt het dom. Ik vind het eng om te zien dat mensen zich beginnen te gedragen alsof je god herself bent.quote:Op maandag 15 december 2008 13:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Met alle gevolgen van dien?
Welke gevolgen? Alle mensen die mij zo blind hebben gevolgd zijn afgevallen, en flink ook. En nemen die kennis mee om ZELF een nieuwe levenswijze vorm te geven.
Ik vind het een ontzettend domme opmerking, en wat je er precies mee wilt bereiken is mij een raadsel.
Jammer dat jij de mensen hier zo onderschat. Het siert je nauwelijks.quote:Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij vindt het dom. Ik vind het eng om te zien dat mensen zich beginnen te gedragen alsof je god herself bent.
Dat weet Tink wel!quote:Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een rijstwafel en een pita broodje weegt of waar ik dat kan vinden
Wat een ge-wel-di-ge slaapkamerquote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
Ik vat dat XCo als naamtopic op en ga er dus vanuit dat iedereen mij aan het kussen gaat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]
gangkleur
[ afbeelding ]
daar heb je gelijk in..quote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar kwak wil ook écht haar geldproblemen oplossen. En ze wil ook écht haar schooldingen oplossen. En ze zal ongetwijfeld nog veel meer écht willen oplossen aan persoonlijke dingen. En je kan niet alles tegelijk doen, maar je moet alles per stuk aanpakken. Mijn ervaring is dat als je teveel dingen tegelijk gaat omgooien, er uiteindelijk niks lukt. Of alles half.
En jij bent gruwelijk gaan sporten. Dat is volgens mij nog altijd de beste remedie voor afvallen, daar kan geen dieet tegenop.
Nee, ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben. Ik denk dat iedereen voor zich zelf moet denken. Ook de mensen die daarvoor zogenaamd unfähig zijn. Hoogstens geef ik af en toe een tip. Moeten ze zelf weten wat ze er mee doen.quote:Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Jammer dat jij de mensen hier zo onderschat. Het siert je nauwelijks.
Maar misschien heb je daar zo'n moeite mee omdat je zelf graag van enige betekenis wilt zijn. Ik stel dan ook voor dat jij voortaan de eetschema's gaat maken, mensen adviseert en op weg helpt.
quote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben. Ik denk dat iedereen voor zich zelf moet denken. Ook de mensen die daarvoor zogenaamd unfähig zijn. Hoogstens geef ik af en toe een tip. Moeten ze zelf weten wat ze er mee doen.
Geen chiropractor, wel fysio. Met de oefeningen die ik daar heb gekregen, red ik het meestal wel. En ben me nu een stuk meer bewust van mijn verkeerde houding. Ik heb bijv. op mijn werk een voetenbankje ge-eist, en gekregen. Scheelt ook al. Maar ik ga het onthouden voor de toekomst, als het weer erger zou worden (het gaat een beetje in fases, vorige maand leefde ik ongeveer op een aantal ibu's per dag, deze maand is het weer praktisch over, terwijl ik niet echt iets anders doe...quote:Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ben je wel eens bij de chiropractor geweest? Zonee, DOEN!.
Pas maar op, anders gaan we met jou schuddenquote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
Ik vat dat XCo als naamtopic op en ga er dus vanuit dat iedereen mij aan het kussen gaat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]
gangkleur
[ afbeelding ]
Dankje moblo. Dat is wat ik eigenlijk wat ik wilde zeggen. Maar het kwam weer eens wat verrot uit mijn toetsenbord.quote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel me Tink, eigenlijk.
je bedoelt het goed SHE, je steekt er tijd in en wil mensen graag steunen en dát siert je.
Maar ik vind het ook 'eng' dat iedereen je klakkeloos volgt zonder na te denken lijkt het wel. Je weet het heel goed te brengen, je weet veel te vertellen over eten en brengt het overtuigend, klaar.
Dat mensen succes boeken, dat is ook fijn, maar toch vind ik het ergens maar niets. Mensen moeten zelf nadenken, zélf beslissingen maken en zelf leren en ervaren wat slecht is.
Een tip hier en daar is prima, maar hele schema's en eetlijsten? Dat je er geen geld voor vraagt!
Nogmaals, je bedoelt het goed en steekt er tijd in, dat wil ik nérgens ontkrachten, maar ik vind het soms ook wat teveel van het goede, als ik eerlijk moet zijn.
het drukt een stempel op dit topic, en soms zou het beter het 'Slank met SHE' topic kunnen heten, omdat iedereen je zowat aanbidt en klakkeloos volgt. En ja, je zult zeggen dat dat zo is 'omdat je gewoon zo goed bent', maar dan nog vind ik het teveel soms, veel te veel..
quote:Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Laureline het volgende:
Jammer soms dat we niet met z'n allen in de kroeg zitten. Dan was dit zo opgelost![]()
Conleche, mooie gang! En kastjes met ronde deurtjesof ronde raampjes
Het is wel een kleur die je beter in je huis kan hebben als je blond bent vind ik, dat past dan beter. Hoewel, bij mijn pocket van de Laatste der Mohikanen had de blonde juist een lichtblauwe jurk aan en de donkere een roze.
Fysio is crap. Zonde van je tijd, want waarschijnlijk zit het probleem niet eens in je spieren. Ik ben maandenlang door een fysio onder stroom gezet zonder enig resultaat. 4 keer naar de chiropractor (er bleken wat wervels scheef te zitten waar ik zelf niet eens last van had) en geen klachten meer in mijn schouders.quote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Geen chiropractor, wel fysio. Met de oefeningen die ik daar heb gekregen, red ik het meestal wel. En ben me nu een stuk meer bewust van mijn verkeerde houding. Ik heb bijv. op mijn werk een voetenbankje ge-eist, en gekregen. Scheelt ook al. Maar ik ga het onthouden voor de toekomst, als het weer erger zou worden (het gaat een beetje in fases, vorige maand leefde ik ongeveer op een aantal ibu's per dag, deze maand is het weer praktisch over, terwijl ik niet echt iets anders doe...) Dank je voor de tip!!
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef conleche het volgende:
Hee, maar dat is niet de fout van SHE!! Zij dwingt niemand om het te volgen!! Ik volg dat hele dieet niet en toch laft ze me best.
Hehe, lekker duidelijk ben ik weer vandaag. Ik bedoel dat ik vroegah, als klein meisje, altijd van die ideeën had naar aanleiding van alle plaatjes die ik zag in mijn sprookjes- verhalen-, en avonturenboeken welke kleuren het beste pasten bij een bepaald haarkleurtype.quote:Op maandag 15 december 2008 13:53 schreef conleche het volgende:
[..]
HUH??
En het kastje heb ik ooit op het waterlooplein gekocht en wit gefurfd.
Heldquote:Op maandag 15 december 2008 14:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier in de kast staat een pak van 100 gram en daar zitten er 13 in!
Jaaa dat heb ik nu nog steedsquote:Op maandag 15 december 2008 14:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, lekker duidelijk ben ik weer vandaag. Ik bedoel dat ik vroegah, als klein meisje, altijd van die ideeën had naar aanleiding van alle plaatjes die ik zag in mijn sprookjes- verhalen-, en avonturenboeken welke kleuren het beste pasten bij een bepaald haarkleurtype.
En dat plaatje zette mijn wereld toen op zijn kop!!!![]()
Want ik vond roze echt alleen kunnen bij blonde prinsessen!
Truffeltje: ik heb zowel geen rijstwafels als pita's in huis, anders had ik het allang voor je gewogen!!quote:
Mijn fysio heeft ook wat met mijn wervels gedaanquote:Op maandag 15 december 2008 13:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Fysio is crap. Zonde van je tijd, want waarschijnlijk zit het probleem niet eens in je spieren. Ik ben maandenlang door een fysio onder stroom gezet zonder enig resultaat. 4 keer naar de chiropractor (er bleken wat wervels scheef te zitten waar ik zelf niet eens last van had) en geen klachten meer in mijn schouders.
Ik ben zelf erg tegen anti rsi muizen/matjes/toetsenborden/voetensteuntjes. Dat verplaatst het probleem vaak, in plaats van dat het het oplost.
Ja, zoiets, maar die heeft er dan wél verstand vanquote:Op maandag 15 december 2008 14:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn fysio heeft ook wat met mijn wervels gedaanIk moest op mijn buik liggen en toen heeft zij er hard met haar handen op geduwd; toen schoten ze 1 voor 1 weer op de plek... Is dit ook wat de chiropractor doet of is dit weer anders? En ik heb een voetensteuntje nodig omdat ik zonder niet met mijn voeten op de grond kom
. En als ik mijn stoel lager zet kan ik onmogelijk normaal typen. Klein zijn sucks... Verder hier ook geen anti-Rsi maatregelen, nee.
Je zei gister of eergister zelf dat er over problemen gepraat moest kunnen worden.quote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Krijgen we dit weer.
Om de ego's niet teveel voor het hoofd te stoten, zal ik me terugtrekken. Dan kan iedereen Slank met zichzelf worden.
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=980quote:Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een rijstwafel en een pita broodje weegt of waar ik dat kan vinden
Hee, ik vond dat voetenbankje al heel wat! Als je nagaat dat er hier over het algemeen werkelijk overal op bezuinigd wordt.. Dat bureau zit er iig niet in, wat er wel in zit, is dat ik waarschijnlijk vanaf april word wegbezuinigd.quote:Op maandag 15 december 2008 14:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar die heeft er dan wél verstand van. Maar als je stoel niet lager kan omdat je niet meer kan typen, dan is je bureau te hoog! Gewoon een lager bureau eisen
.
Precies, en ik word er doodziek van dat beterweters hier mensen zo onderschattenquote:Op maandag 15 december 2008 14:15 schreef kwakveense het volgende:
lieve mensen! jeutje wat een gedoe!voor she voor tink en voo moblo
euhm ik ga even proberen overla op te reageren omdat de kwakz0r dat nou eenmaal doet.
*ik heb de eerste 18 kilo helemaal zelf gedaan, en mijn eigen inzichten gebruikt, en voornamelijk zoveel mogelijk tóch gesnoept en vettig gegeten en weinig gesport. inmiddels werkt dat niet meer, en voel ik me er rot en ongezond door. ik zie wat ik nu doe als een welkome kick-start vooral om mn emotie eten los te laten.
* ik volg absoluut niet blind SHE, maar ik ben heel erg blij met de hulp op afstand. Ik neem echter alleen maar ideeën over als ik er zelf iets in zie. óók zijn dat soms dingen waar ik zelf daarvoor nog nooit aan gedacht had, zoals het eenzijdig eten.
*als ik me ergens niet lekker bij voel stop ik er echt wel mee. ik ben ook niet van plan mn leven lang lijstjes of een dieet te volgen. want dudes! echt! ik kan ook nog steeds zelf denken. ik weet van bijna alles de calorieën uit mn hoofddus ik kan ook zelf wel bedenken wat gezond is en wat niet. ben echter minder thuis in de volkoren/goede eiwitten wereld, want ben opgegroeid op witmeel en vet. daar vraag ik dus advies over.
*ik volg het eetplan van she helemaal niet!! alleen de tips over te vermijden en goede voeding, en het eenzijdig eten en vaak beetjes eten. niet de menu's etc.
* she is niet mijn godik ben niet zo van de afgoderij. she is wél heel lief in hoe ze probeert mij en mijn opstandige peuter op de rails te trekken.
punt is dat ik inderdaad aan veel dingen tegelijk aan het werken ben. en nee, dat is niet teveel, dat hang juist allemaal samen! het keyword is controle over mn leven. en dat begin ik eindelijk een klein beetje te krijgen.
voor ik er uberhaupt bewust van was was dat al t probleem. kwam bij mn gesprek met baas toen t zo slecht ging met werken ook naar voren: ik maakte de hele dag lijstjes en plannen en deed niks, en had het gevoel de grip op mn onderzoek kwijt te zijn. grip. controle. same thing.
en nu? nu denk ik wat minder na over eten, gek genoeg, en werk gaat steeds beter, en lief zijn voor mezelf gaat steeds beter, en zelfs geld gaat goed. en ja, ik stort vast halverwege wel weer een keertje in...
ik ben overigens géén alles of niets persoon.!! ik kom misschien niet zo over, maar ik kan best met iets doorgaan als t andere misgaat, maar momenteel gaat alles in 1 keer beter, omdat het met MIJ beter gaat. en ik kan me ook best klote voelen als één ding foutgaat. maar stoppen is geen optie.... en ik ben al helemaal niet zo dat ik plannen maka als "ik ga dieten en 5 keer in de week fitnessen en 3 keer in de week hardlopen" want ik weet heus wel dat dat niet vol te houden is.
plan nu: geld bijhouden, werk haalbaar maken, beter eten en hardlopen zodra t weer kan, omdat ik daar blij van wordt. en in de tussentijd pak ik de voedingsbodem van die irritante innerlijke peuter aan...
beter kan ik t niet uitleggen.
jullie zijn lief, echt, dat je zo meedenkt, maar ik ben nog niet zó labiel dat ik niet meer op mezelf kan passen of alle kritisch denken ben verloren.
Je moet mij niet vertellen wat ik wel of niet moet doen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Juistem, maar als die dynamiek niet iedereen bevalt, kan SHE dan zelf ook niet een keer zeggen tegen de mensen die bij wijze van spreken vragen of ze hun boterham met pindakaas het beste diagonaal of horzontaal door kunnen snijden 'Denk 's logisch na mens!'.
Door dáár ook op in te gaan wordt juist die dynamiek alleen maar erger.
Ik zeg nergens dat SHE's aanpak NIET werkt, ik zeg ook nergens dat ze het niet goed bedoelt en ook helemaal nergens dat ze moet stoppen met tips geven, alleen dat het soms wat te veel wordt en mensen óók aangemoedigd moeten worden om zélf na te denken....
Om ook even een mannelijke reactie op de inrichting te geven:quote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
![]()
![]()
![]()
slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]
gangkleur
[ afbeelding ]
wat laat jij je kennen zegquote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moet mij niet vertellen wat ik wel of niet moet doen.
Ik voel er weinig voor om mensen op die manier te 'motiveren' . Alsof jij meteen alles wist en nooit onzeker bent geweest over wat wel of niet goed was.
Puhleeeeeeeeeaseee![]()
Ik vind vooral de slaapkamer echt prachtig, maar ik denk idd dat mijn mr. het iets te zoetsappig zou vinden... Misschien iets voor een toekomstige (ooit, ooit ooit) babykamer, voor een meisje dan, hequote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Om ook even een mannelijke reactie op de inrichting te geven:
het werkt wel allemaal samen, zeker in de gang, maar in die slaapkamer zou ik me eerlijk gezegd zwaar ongemakkelijk voelen...![]()
Mijn meneer riep ook al meteen: "Nee, dat komt er hier niet in hoor!"quote:Op maandag 15 december 2008 14:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind vooral de slaapkamer echt prachtig, maar ik denk idd dat mijn mr. het iets te zoetsappig zou vinden... Misschien iets voor een toekomstige (ooit, ooit ooit) babykamer, voor een meisje dan, he
whehe, dat roze zou er bij mij ook niet inkomenquote:Op maandag 15 december 2008 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn meneer riep ook al meteen: "Nee, dat komt er hier niet in hoor!"
iets te zoetsappig? je wil zeggen dat het nóg zoetsappiger kan?quote:Op maandag 15 december 2008 14:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind vooral de slaapkamer echt prachtig, maar ik denk idd dat mijn mr. het iets te zoetsappig zou vinden... Misschien iets voor een toekomstige (ooit, ooit ooit) babykamer, voor een meisje dan, he
Nou Co, dat wordt de boel omgooien!quote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het werkt wel allemaal samen, zeker in de gang, maar in die slaapkamer zou ik me eerlijk gezegd zwaar ongemakkelijk voelen...![]()
Dat is natuurlijk het enige dat telt.quote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef kwakveense het volgende:
weetje, ik vind dit dus gewoon echt heel erg jammer, want t helpt mij dus vooral als ik ertoe wordt gedwongen, ja gedwongen ja, om mezelf onder ogen te zien door hier lijstjes te posten waarvan ik weet dat ik er commentaar op krijg. ook al is niet iedereen t eens met dat commentaar...
Je wordt toch niet een tikkie nerveus om een bepaalde sfeer op een internetforum mag ik hopen?quote:Op maandag 15 december 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Co, dat wordt de boel omgooien!
Sorry, ik ga altijd flauwe grapjes maken als ik een tikkie nerveus ben, om een bepaalde sfeer ofzo![]()
quote:Ik zeg nergens dat SHE's aanpak NIET werkt, ik zeg ook nergens dat ze het niet goed bedoelt en ook helemaal nergens dat ze moet stoppen met tips geven, alleen dat het soms wat te veel wordt en mensen óók aangemoedigd moeten worden om zélf na te denken....
Ik ken mensen die wel eens Lush hebben geprobeerd te eten... het ruikt dan wel lekker, zo smaakt het nietquote:Op maandag 15 december 2008 @ 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik had voor mijn mams voor kerst een pot Sympathy for the skin van Lush besteld en die is net bezorgd. Het ruikt echt heerlijkik zou het zo op kunnen eten!
Mijn gezichtsmasker met adukibonen stinkt wel een beetje
Nou heb ik het geluk dat de smaak van mijn meneer nog erger romantisch is dan die van mijquote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Haha echt waar? De geur is erg aantrekkelijk maar ik ga het toch maar niet proberenquote:Op maandag 15 december 2008 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ken mensen die wel eens Lush hebben geprobeerd te eten... het ruikt dan wel lekker, zo smaakt het niet
En nee, ik was het zelf niet
Ik geloof dat jij hier de expert bent in onnodig kwetsend zijn. Tink drukt zich iets genuanceerder uit dan jij en ik ben het met haar eens dat de "aanbidding" voor jouw persoon en advies wel een beetje eng is af en toe. Want op mij komt het ook over als aanbidding.quote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je dat niet kunt zonder onnodig kwetsend te zijn.
Beginnen over sektes en zelfs opperen dat ik mensen verkeerde adviezen geef, met alle gevolgen van dien, is gewoon erg sneu.
Eerst zijn het de mannen die je storen, dan ben ik het. Ik denk dat jij weer eens op Kur moet ofzo.
Ja ook aangenaam! En u bent?quote:Op maandag 15 december 2008 14:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je wordt toch niet een tikkie nerveus om een bepaalde sfeer op een internetforum mag ik hopen?
vrouwen *zucht*quote:Op maandag 15 december 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Co, dat wordt de boel omgooien!
Sorry, ik ga altijd flauwe grapjes maken als ik een tikkie nerveus ben, om een bepaalde sfeer ofzo![]()
Gezichtsmasker met wát? Douchespullen opeten valt tegen. Kan je beter lipgloss eten. Als dat zoet ruikt, smaakt het meestal ook zoetquote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik had voor mijn mams voor kerst een pot Sympathy for the skin van Lush besteld en die is net bezorgd. Het ruikt echt heerlijkik zou het zo op kunnen eten!
Mijn gezichtsmasker met adukibonen stinkt wel een beetje
Je sorry, lees al een tijdje mee. Hilarische topicreeks, ook dit deel is weer een topperquote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ook aangenaam! En u bent?
(Maar het was maar een grapje hoor. Hoewel. Ik kan me best licht ongemakkelijk voelen door de sfeer op 'een internetforum' soms idd. En daar ben ik neem ik aan niet de enige in).
Je hebt er nooit bij stilgestaan dat je geluk hebt met hem? klinkt als een gezonde relatiequote:Op maandag 15 december 2008 14:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb er nooit bij stilgestaan, maar nu jij dat zo zegt, besef ik me ineens dat ik geluk heb met meneer C.
ik ook. en al helemaal als mn nama veelvuldig als leidend voorwerp wordt gebruikt. maar goed. ik hoop dat iedereen snapt dat ik zelf kan denken en dat dit hele catfight echt nergens meer over gaat...quote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ook aangenaam! En u bent?
(Maar het was maar een grapje hoor. Hoewel. Ik kan me best licht ongemakkelijk voelen door de sfeer op 'een internetforum' soms idd. En daar ben ik neem ik aan niet de enige in).
quote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien wil mijn meneer ook wel zo een kamer, of ik doe het als verrassing
Mja, dat waren die hard Lushfansquote:Op maandag 15 december 2008 @ 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha echt waar? De geur is erg aantrekkelijk maar ik ga het toch maar niet proberen
OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.quote:Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je hebt er nooit bij stilgestaan dat je geluk hebt met hem? klinkt als een gezonde relatie
maar graag gedaan hoor
Hij vond mijn kamer heel tof en die is wit met wit en roze en wit en wit (en een rode muur)quote:Op maandag 15 december 2008 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw meneer lijkt mij ook het romantische tiep!!
quote:Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef conleche het volgende:
[..]
OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.
Ik ben al 13 jaar met mijn meneer.
In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.quote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij hier de expert bent in onnodig kwetsend zijn. Tink drukt zich iets genuanceerder uit dan jij en ik ben het met haar eens dat de "aanbidding" voor jouw persoon en advies wel een beetje eng is af en toe. Want op mij komt het ook over als aanbidding.
Ooit gaan we nog wel eens verfilmd wordenquote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je sorry, lees al een tijdje mee. Hilarische topicreeks, ook dit deel is weer een topper
hé, een jojo! 14 posts geleden ging je er toch al niets meer over zeggen?quote:Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
[..]
In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.
Wat mij betreft is het heel typisch welke personen zich er zo aan storen. Het zijn precies die mensen waar ik jeuk van krijg.
En wat jij hier komt doen is mij sowieso een raadsel; je post niet om af te vallen, en je post ook geen nuttige tips. Maar bent er wel als de kippen bij als er drama is.
Serieus, wat DOE je hier eigenlijk?
Om maar even eerlijk te blijven.
oh, wat slecht van mij?! ronduit schandalig!quote:Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef conleche het volgende:
[..]
OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.
Ik ben al 13 jaar met mijn meneer.
Nee hoor, dit vind ik ook mooi, zeker niet te strak!! Mooie rustige kleuren, met dat donkere hout en die donkere muur en lichte meubels.quote:Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals de onze, bijvoorbeeld.. Dat lelijke dekbedovertrek is inmiddels wel vervangen hoor.
Owja, dat was het. Als je zegt dat je eerlijk bent, dan mag je alles zeggen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
[..]
In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.
Wat mij betreft is het heel typisch welke personen zich er zo aan storen. Het zijn precies die mensen waar ik jeuk van krijg.
En wat jij hier komt doen is mij sowieso een raadsel; je post niet om af te vallen, en je post ook geen nuttige tips. Maar bent er wel als de kippen bij als er drama is.
Serieus, wat DOE je hier eigenlijk?
Om maar even eerlijk te blijven.
Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!quote:Op maandag 15 december 2008 14:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
relaties staan in mijn lijstje van dingen die ik nog niet helemaal onder de knie heb...
maar je hebt wel een toffe winter icon!quote:
haha...nee hoorquote:Op maandag 15 december 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!
ja gaaf hèquote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar je hebt wel een toffe winter icon!
ik heb zin om lekker te koken vanavond, maar ben alleen en weet niet wat!
Als iemand een debiel noemen, omdat zij zich ook als een debiel gedraagt voor jou gelijk staat aan verschrikkelijk uit je slof schieten, dan is dat heel vervelend voor je.quote:Op maandag 15 december 2008 14:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, dat was het. Als je zegt dat je eerlijk bent, dan mag je alles zeggen.![]()
Het is niet echt mijn stijl om verschrikkelijk uit mijn slof te schieten en mensen uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is. Het is ook niet mijn stijl om ergens binnen te komen walsen en iedereen even te vertellen wat ze moeten doen. Jouw stijl is dat kennelijk wel.
Overigens hoef ik geen verantwoording aan jou af te leggen. Alhoewel jouw mening daarover natuurlijk anders kan zijn.
Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant vindenquote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gezellig hier zeg. Maar misschien wel eens goed in het kader van eerlijk zijn want het is natuurlijk godsonmogelijk met zoveel wijven in een topic dat iedereen elkaar maar poeslief vindt.
Lijstje:
O cracker met eiersalade
T bakje yoghurt
L twee boterhammen met kerst kippengehakt (ja ja het is me wat)
T boterham met pindakaas
D Boerenkool stamppot met magere rookworst
Ja, maar dat kan ik zelf niet!quote:Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja gaaf hè. Nu moet jouw goudvis ook nog een kerstmuts op
.
Hihihi.quote:Op maandag 15 december 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef conleche het volgende:
In het kader van dat de diepvries nog steeds niet leeg is ga ik een mini-rijsttafel maken. Er staat nog een bak gebakken rijst van de Chinees in. Daar ga ik bijdoen: hard uitgebakken stukjes speklap. Die ik weer met een rode, babi pangangachtige saus ga serveren. Erbij vissticks die zijn gemarineerd in zoete en zoute ketjap, olie, ui, knoflook, citroengras en gember. (echt heerlijk! SHE, ken je Marga van de catering, je weet wel, met dat korte zwarte haar? Daar heb ik het recept van voor die vissticks!!) En hete eieren.
Het enige wat ik dan echt nog moet kopen zijn groenten voor de gadogado die ik erbij maak.
Wie?quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant vinden![]()
Maar dat boeit me niet, zolang hij en ik elkaar maar hebben
* Haakt in met Nynke en neuriet zachtjes mee*quote:Op maandag 15 december 2008 15:13 schreef AKnynke het volgende:
Ja, maar dat kan ik zelf niet!
* AKnynke leest over het geruzie heen, en zingt zachtjes 'vrede op aarde'
nou, kom maar op danquote:Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi.
Ja ik kan hem ook tips geven!
En dan vooral over hoe het NIET moet!![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant niet heel mooi vinden![]()
Ik heb een hekel aan álle kerstliedjes.quote:Op maandag 15 december 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft een hekel aan sommige kerstliedjes ( waaronder 'vrede op aarde') en gaat daarom nog maar even iets nuttigs op het werk doen.
Jij kunt als mod toch de editgeschiedenis lezen?quote:Op maandag 15 december 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan álle kerstliedjes.
She, je bent een held! Sorry dat ik jouw expertise en geweldigheid heb durven te ondermijnen. Echt waar. Ik meen het.quote:Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Als iemand een debiel noemen, omdat zij zich ook als een debiel gedraagt voor jou gelijk staat aan verschrikkelijk uit je slof schieten, dan is dat heel vervelend voor je.
Daarbij is het ook typisch dat ook jij het weer interpreteert als mensen vertellen wat ze MOETEN doen.
Honestly, deze reeks was op sterven na dood toen ik hier binnenkwam en zaten hopeloze dikkerdjes zoals jij hier op elkaar te vitten zonder ook maar een gram af te vallen.
Mede dankzij mijn eigen bijdrage is deze reeks weer helemaal gaan opleven, en zijn er veel leuke nieuwelingen bij gekomen.
Helaas is met het succes ook de dirt weer gekomen. Heel vreemd dat het daarvoor beregezellig was.
Je hoeft mij niets te vertellen over mijn stijl en wat jij wel of niet vind is ook niet zo interessant, want jij hebt jack shit aan deze reeks toegevoegd.
Ik vroeg je ook niet om verantwoordig; ik vroeg je wat je hier kwam doen, behalve je crap posten en heel hard je best doen om mij af te vallen.
whehehe, ik zei afvallen. Goeie tip, van mij.
Áh. Zie je wel, wij denken hetzelfde.quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt als mod toch de editgeschiedenis lezen?
Kijk even wat er eerst stond dan![]()
Maar ik dacht dat ik dan weer als een gevoelloos kersthatend mormel over zou komen
Watdan watdan??quote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb 5 januari een afspraak bij de plastisch chirurg!
wat gaat ie doen?? neiwue oren? nieuwe borsten? nieuwe buik? nieuwe ogen?quote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb 5 januari een afspraak bij de plastisch chirurg!
hij is ook niet heel mooi maar de testosteron stuitert van hem af, dáár gaat het omquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is ook niet heel mooi maar de testosteron stuitert van hem af, dáár gaat het om
Als je dat nou even in het McAdoratietopic post (zie sigquote:Op maandag 15 december 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is ook niet heel mooi maar de testosteron stuitert van hem af, dáár gaat het om
ja dat vind ik dan ook weer zo hysterischquote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat nou even in het McAdoratietopic post (zie sig) dan zitten Muis en ik daar niet zo heel allenig!
dit in tegenstelling tot de sfeer in dit topic...quote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan ook weer zo hysterisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |