quote:
Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:Ik had een lange reactie geschreven, maar eigenlijk geen tijd voor dit gedoe. Maar het kwam er eigenlijk op neer dat je het allemaal goed en lief bedoelt SHE, maar ik dus een beetje mijn twijfels heb of kwak nou wel gelukkig gaat worden van een zweep en een eenzijdig dieet. Helemaal als dat haar opgelegd wordt door iemand die haar niet eens irl kent én kwak zelf al aangegeven heeft dat ze slecht kan omgaan met kritiek.
Ik denk werkelijk dat het uit kwak zelf moet komen. Tips zijn nuttig, "verplichtingen" mi schadelijk.
dit is dus mijn mening waar kwak dus óók niet naar hoeft te luisteren
Vandaag ook mijn vraag wat kwak er eigenlijk zelf van dacht. Want ik ben van mening dat het tijd wordt dat mensen eens gaan vertrouwen op hun gezonde verstand in plaats van blind te vertrouwen om willekeurig iemands mening.
Jullie kennen mij inmiddels, dus ik ga er vanuit dat het niet zo hard wordt opgevat als het eruit komt;
maar het is gebleken dat Kwak het zelf niet lukt. En voor mensen die vastzitten, is een hele goede methode:
billen bloot, keiharde zweep en even afzien. Een soort klap in je gezicht effect.
En dan, als het warrige weer hersteld is en de persoon in kwestie weer het hoofd op de schouders heeft kan er over worden gegaan op eigen verstand.
Het is onzin om te twijfelen of ze er wel gelukkig van wordt. En OF ze gelukkig wordt als ze weer controle heeft. Ik ga haar heus niet de rest van haar leven achterna zitten met een bos prei.
Kwak wilde verandering, dus dan krijgt ze die. Ik doe het niet voor mijn lol namelijk. Ik doe het omdat ik vind dat ze het verdient.
En tussen kritiek en een schop onder haar bips zit een groot verschil. Van mij krijgt ze geen kritiek.
Ik begrijp prima wat je bedoelt, maar ik denk dat je de situatie wat onderschat. En teveel met jezelf vergelijkt. Niet iedereen staat zo stevig in het leven als jij.