Hihihi.quote:Op maandag 15 december 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef conleche het volgende:
In het kader van dat de diepvries nog steeds niet leeg is ga ik een mini-rijsttafel maken. Er staat nog een bak gebakken rijst van de Chinees in. Daar ga ik bijdoen: hard uitgebakken stukjes speklap. Die ik weer met een rode, babi pangangachtige saus ga serveren. Erbij vissticks die zijn gemarineerd in zoete en zoute ketjap, olie, ui, knoflook, citroengras en gember. (echt heerlijk! SHE, ken je Marga van de catering, je weet wel, met dat korte zwarte haar? Daar heb ik het recept van voor die vissticks!!) En hete eieren.
Het enige wat ik dan echt nog moet kopen zijn groenten voor de gadogado die ik erbij maak.
Wie?quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant vinden![]()
Maar dat boeit me niet, zolang hij en ik elkaar maar hebben
* Haakt in met Nynke en neuriet zachtjes mee*quote:Op maandag 15 december 2008 15:13 schreef AKnynke het volgende:
Ja, maar dat kan ik zelf niet!
* AKnynke leest over het geruzie heen, en zingt zachtjes 'vrede op aarde'
nou, kom maar op danquote:Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi.
Ja ik kan hem ook tips geven!
En dan vooral over hoe het NIET moet!![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant niet heel mooi vinden![]()
Ik heb een hekel aan álle kerstliedjes.quote:Op maandag 15 december 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft een hekel aan sommige kerstliedjes ( waaronder 'vrede op aarde') en gaat daarom nog maar even iets nuttigs op het werk doen.
Jij kunt als mod toch de editgeschiedenis lezen?quote:Op maandag 15 december 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan álle kerstliedjes.
She, je bent een held! Sorry dat ik jouw expertise en geweldigheid heb durven te ondermijnen. Echt waar. Ik meen het.quote:Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Als iemand een debiel noemen, omdat zij zich ook als een debiel gedraagt voor jou gelijk staat aan verschrikkelijk uit je slof schieten, dan is dat heel vervelend voor je.
Daarbij is het ook typisch dat ook jij het weer interpreteert als mensen vertellen wat ze MOETEN doen.
Honestly, deze reeks was op sterven na dood toen ik hier binnenkwam en zaten hopeloze dikkerdjes zoals jij hier op elkaar te vitten zonder ook maar een gram af te vallen.
Mede dankzij mijn eigen bijdrage is deze reeks weer helemaal gaan opleven, en zijn er veel leuke nieuwelingen bij gekomen.
Helaas is met het succes ook de dirt weer gekomen. Heel vreemd dat het daarvoor beregezellig was.
Je hoeft mij niets te vertellen over mijn stijl en wat jij wel of niet vind is ook niet zo interessant, want jij hebt jack shit aan deze reeks toegevoegd.
Ik vroeg je ook niet om verantwoordig; ik vroeg je wat je hier kwam doen, behalve je crap posten en heel hard je best doen om mij af te vallen.
whehehe, ik zei afvallen. Goeie tip, van mij.
Áh. Zie je wel, wij denken hetzelfde.quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt als mod toch de editgeschiedenis lezen?
Kijk even wat er eerst stond dan![]()
Maar ik dacht dat ik dan weer als een gevoelloos kersthatend mormel over zou komen
Watdan watdan??quote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb 5 januari een afspraak bij de plastisch chirurg!
wat gaat ie doen?? neiwue oren? nieuwe borsten? nieuwe buik? nieuwe ogen?quote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb 5 januari een afspraak bij de plastisch chirurg!
hij is ook niet heel mooi maar de testosteron stuitert van hem af, dáár gaat het omquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is ook niet heel mooi maar de testosteron stuitert van hem af, dáár gaat het om
Als je dat nou even in het McAdoratietopic post (zie sigquote:Op maandag 15 december 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is ook niet heel mooi maar de testosteron stuitert van hem af, dáár gaat het om
ja dat vind ik dan ook weer zo hysterischquote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat nou even in het McAdoratietopic post (zie sig) dan zitten Muis en ik daar niet zo heel allenig!
dit in tegenstelling tot de sfeer in dit topic...quote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan ook weer zo hysterisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |