abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 13:21:25 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64029356

Het vorige deel: Slank tot en met de kerstdagen 376 Met ijzeren discipline O-)

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 7% gewijzigd door SHE op 15-12-2008 13:52:47 ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 15 december 2008 @ 13:22:41 #2
14746 k_i_m
pi_64029387
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...

En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
Ik denk dat het grote verschil is, dat jij het gewoon helemaal zat was en echt af wilde vallen en daar gewoon voor bent gegaan zonder al te veel te sjoemelen omdat je een doel voor ogen had.
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:23:13 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029399
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...

En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
Tuurlijk!

Kwak krijgt gewoon een eerste zetje, daarna kan ze het prima zelf.

@ Tink; mijn reply staat in laatste topic.
pi_64029406
De enige C1000 in de buurt wordt ook al omgebouwd tot AH. SHE, ik snap jouw topic helemaal. Stelletje honden die gasten van de AH.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 15 december 2008 @ 13:23:51 #5
14746 k_i_m
pi_64029414
En de laatste post van SHE
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Jullie kennen mij inmiddels, dus ik ga er vanuit dat het niet zo hard wordt opgevat als het eruit komt;

maar het is gebleken dat Kwak het zelf niet lukt. En voor mensen die vastzitten, is een hele goede methode:
billen bloot, keiharde zweep en even afzien. Een soort klap in je gezicht effect.
En dan, als het warrige weer hersteld is en de persoon in kwestie weer het hoofd op de schouders heeft kan er over worden gegaan op eigen verstand.

Het is onzin om te twijfelen of ze er wel gelukkig van wordt. En OF ze gelukkig wordt als ze weer controle heeft. Ik ga haar heus niet de rest van haar leven achterna zitten met een bos prei.
Kwak wilde verandering, dus dan krijgt ze die. Ik doe het niet voor mijn lol namelijk. Ik doe het omdat ik vind dat ze het verdient.

En tussen kritiek en een schop onder haar bips zit een groot verschil. Van mij krijgt ze geen kritiek.
Ik begrijp prima wat je bedoelt, maar ik denk dat je de situatie wat onderschat. En teveel met jezelf vergelijkt. Niet iedereen staat zo stevig in het leven als jij.
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:24:24 #6
236335 neen
schone schijn
pi_64029424
Als ze de A-merken pils niet verwijderen zie ik geen problemen
het lijkt niet wat het is
pi_64029442
nou ja, weet je, kwak wil het denk ik ook wel écht zelf, anders zat ze hier niet, zeg maar, maar ik vraag me af of het regime-idee op de lange termijn echt gaat en blijft werken.

Ik weet van mezelf dat ik er A) doodongelukkig van zou worden om me hier aan te houden om af te moeten vallen en B) dat ik als ik het al vol zou houden, dat ik erna wrsch weer net zo hard aan zal komen omdat je dan dat regime mist (als in lichamelijk).

Een leven lang dingen afwegen, een paar weken achter elkaar hetzelfde eten, etc. Dat is gewoon niet voor mij weggelegd en ik vraag me ook eerlijk waar af hoe een ieder (die van koken en eten houdt) dit vol kan houden
Ja doei.
pi_64029468
tvp

en ik heb het ook zelf gedaan, als je dr eenmaal echt achter staat, dan kan je ook ineens weer normaal nadenken...
gek is dat......

en ik twijfel nog steeds wat ik bij de kapper moet....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64029481
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

je haar laten knippen, gok ik zo?
Ja doei.
pi_64029518
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
tvp

en ik heb het ook zelf gedaan, als je dr eenmaal echt achter staat, dan kan je ook ineens weer normaal nadenken...
gek is dat......

Maar Kwak even een zetje geven om te helpen kan toch wel nuttig zijn?

En ik moet om 15:15 ook bij de kapper zijn en ik ben nu al bang, kappers zijn sadisten die er altijd te veel van af halen.
pi_64029522
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik lééf voor die met piri piri kruiden bestrooide velletjes
In dat geval geldt natuurlijk de aloude dieetregel: je mag best een keer smokkelen, als je er dan maar heel erg van geniet!

Verder: de beste manier om af te vallen is voor iedereen anders. Bij mij gaat het ook mis als ik geen houvast heb. Ik kan alles prima laten staan als ik wéét dat ik het niet mag hebben maar als ik niet zwart op wit heb wat ik die dag ga eten, ga ik toch snaaien. Ik luister dan niet naar een persoon maar naar een computerprogramma dat me vertelt hoeveel punten ik mag, anderen stellen een grens bij een vast aantal calorieën. Wat is het grote verschil?
Het enige voordeel van wat ik doe vind ik dat ik binnen die punten kan nemen wat ik wil, dus het is iets minder eentonig dan wat Kwak beschrijft. Maar goed, like I said, ieder het zijne.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 15 december 2008 @ 13:28:30 #12
14746 k_i_m
pi_64029531
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, weet je, kwak wil het denk ik ook wel écht zelf, anders zat ze hier niet, zeg maar, maar ik vraag me af of het regime-idee op de lange termijn echt gaat en blijft werken.

Ik weet van mezelf dat ik er A) doodongelukkig van zou worden om me hier aan te houden om af te moeten vallen en B) dat ik als ik het al vol zou houden, dat ik erna wrsch weer net zo hard aan zal komen omdat je dan dat regime mist (als in lichamelijk).

Een leven lang dingen afwegen, een paar weken achter elkaar hetzelfde eten, etc. Dat is gewoon niet voor mij weggelegd en ik vraag me ook eerlijk waar af hoe een ieder (die van koken en eten houdt) dit vol kan houden
Ja, maar kwak wil ook écht haar geldproblemen oplossen. En ze wil ook écht haar schooldingen oplossen. En ze zal ongetwijfeld nog veel meer écht willen oplossen aan persoonlijke dingen. En je kan niet alles tegelijk doen, maar je moet alles per stuk aanpakken. Mijn ervaring is dat als je teveel dingen tegelijk gaat omgooien, er uiteindelijk niks lukt. Of alles half .

En jij bent gruwelijk gaan sporten . Dat is volgens mij nog altijd de beste remedie voor afvallen, daar kan geen dieet tegenop.
In my life
Why do I smile
pi_64029556
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De enige C1000 in de buurt wordt ook al omgebouwd tot AH. SHE, ik snap jouw topic helemaal. Stelletje honden die gasten van de AH.
Mijn AH heeft opeens geen Van Nelle koffie meer.
Groente hebben ze sowieso al nauwelijks.
Gelukkig is de C1000 ook maar een paar minuten lopen.
  maandag 15 december 2008 @ 13:30:10 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64029562
En nu krijg ik misschien een lading bagger over me heen, maar ik waag het er toch maar op:
SHE, heb je er weleens over gedacht om een eigen sekte te beginnen? Ik vind het soms best eng om te zien hoe blind mensen jou volgen en hoe overtuigd jij bent van je gelijk (ookal zit je er soms toch echt naast), met alle gevolgen van dien.

En nu twijfel of ik af zal sluiten met deze smilie of met deze of met deze . Want ookal bedoel ik het misschien niet zo zwart-wit als ik hierboven neerschrijf, een kern van waarheid zit er toch wel in wat mij betreft.

Potverdorie, ik moet werken! wat doe ik hier!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64029571
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je haar laten knippen, gok ik zo?
ja dat klopt.
maar weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk wil....
  maandag 15 december 2008 @ 13:31:52 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64029606
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja dat klopt.
maar weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk wil....
Lang en glad laten groeien en een geil kapsel nemen. Dat is iig wat ík zou doen als ik jou was. En contactlenzen nemen zodat je ogen mooi uitkomen. En alleen maar sexy, maar niet ordinaire kleding dragen.
Maar goed, dat is mijn mening
pi_64029611
quote:
Ik heb mijn eigen Xco's . Maar nekspieren overbelasten? Zelfs met de kleinste Xco (small ofzo)? .
Het is juist revalidatieproof, je zou toch verwachten dat je jezelf er dan niet mee kan overbelasten
Nou ja, ook zonder xco heb ik overbelaste nekspieren. Door te veel achter de comp. zitten, in een verkeerde houding (probeer ik wel te veranderen, maar het is zo lastig) en onbewust verkramp ik heel snel (stress is hierin een factor). Als ik dan ook nog xco ga doen, is het echt te veel. En ik wil natuurlijk wel wat voelen met xco, dus ik gebruik altijd de normale voor de nummers waarbij je 2 handen gebruikt, en de lange voor oefeningen met 1 hand (de normale kan ik niet met 1 hand omklemmen ). Die allerkleinste doet niks, dus dat is niet leuk...

Ennuh... eigen xco's, is dat duur? Lijkt me ook wel wat!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 december 2008 @ 13:33:33 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029649
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
En nu krijg ik misschien een lading bagger over me heen, maar ik waag het er toch maar op:
SHE, heb je er weleens over gedacht om een eigen sekte te beginnen? Ik vind het soms best eng om te zien hoe blind mensen jou volgen en hoe overtuigd jij bent van je gelijk (ookal zit je er soms toch echt naast), met alle gevolgen van dien.

En nu twijfel of ik af zal sluiten met deze smilie of met deze of met deze . Want ookal bedoel ik het misschien niet zo zwart-wit als ik hierboven neerschrijf, een kern van waarheid zit er toch wel in wat mij betreft.

Potverdorie, ik moet werken! wat doe ik hier!
Met alle gevolgen van dien?
Welke gevolgen? Alle mensen die mij zo blind hebben gevolgd zijn afgevallen, en flink ook. En nemen die kennis mee om ZELF een nieuwe levenswijze vorm te geven.

Ik vind het een ontzettend domme opmerking, en wat je er precies mee wilt bereiken is mij een raadsel.
  maandag 15 december 2008 @ 13:35:41 #19
14746 k_i_m
pi_64029704
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nou ja, ook zonder xco heb ik overbelaste nekspieren. Door te veel achter de comp. zitten, in een verkeerde houding (probeer ik wel te veranderen, maar het is zo lastig) en onbewust verkramp ik heel snel (stress is hierin een factor). Als ik dan ook nog xco ga doen, is het echt te veel. En ik wil natuurlijk wel wat voelen met xco, dus ik gebruik altijd de normale voor de nummers waarbij je 2 handen gebruikt, en de lange voor oefeningen met 1 hand (de normale kan ik niet met 1 hand omklemmen ). Die allerkleinste doet niks, dus dat is niet leuk...

Ennuh... eigen xco's, is dat duur? Lijkt me ook wel wat!
Klinkt bekend. Ben je wel eens bij de chiropractor geweest? Zonee, DOEN! .
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:36:37 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64029717
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Met alle gevolgen van dien?
Welke gevolgen? Alle mensen die mij zo blind hebben gevolgd zijn afgevallen, en flink ook. En nemen die kennis mee om ZELF een nieuwe levenswijze vorm te geven.

Ik vind het een ontzettend domme opmerking, en wat je er precies mee wilt bereiken is mij een raadsel.
Jij vindt het dom. Ik vind het eng om te zien dat mensen zich beginnen te gedragen alsof je god herself bent.
pi_64029761
Ik vat dat XCo als naamtopic op en ga er dus vanuit dat iedereen mij aan het kussen gaat!!!

slaapkamerkleur:

gangkleur
pi_64029771
Weet iemand toevallig hoeveel een rijstwafel en een pita broodje weegt of waar ik dat kan vinden
  maandag 15 december 2008 @ 13:39:27 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029772
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij vindt het dom. Ik vind het eng om te zien dat mensen zich beginnen te gedragen alsof je god herself bent.
Jammer dat jij de mensen hier zo onderschat. Het siert je nauwelijks.

Maar misschien heb je daar zo'n moeite mee omdat je zelf graag van enige betekenis wilt zijn. Ik stel dan ook voor dat jij voortaan de eetschema's gaat maken, mensen adviseert en op weg helpt.
  maandag 15 december 2008 @ 13:40:19 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029785
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een rijstwafel en een pita broodje weegt of waar ik dat kan vinden
Dat weet Tink wel!
pi_64029802
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
Ik vat dat XCo als naamtopic op en ga er dus vanuit dat iedereen mij aan het kussen gaat!!!

slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]

gangkleur
[ afbeelding ]
Wat een ge-wel-di-ge slaapkamer Ik steel je idee voor als ik ooit zelf een kamer heb
pi_64029836
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, maar kwak wil ook écht haar geldproblemen oplossen. En ze wil ook écht haar schooldingen oplossen. En ze zal ongetwijfeld nog veel meer écht willen oplossen aan persoonlijke dingen. En je kan niet alles tegelijk doen, maar je moet alles per stuk aanpakken. Mijn ervaring is dat als je teveel dingen tegelijk gaat omgooien, er uiteindelijk niks lukt. Of alles half .

En jij bent gruwelijk gaan sporten . Dat is volgens mij nog altijd de beste remedie voor afvallen, daar kan geen dieet tegenop.
daar heb je gelijk in..

Tink zei het laatst nog tegen me, of ik niet had verwacht dat na mijn afvallen ook de andere 'problemen' zouden verdwijnen, maar ik ben me er terdege van bewust dat afvallen niet de sleutel tot succes is.

Het afvallen is een losstaand succes(je), de rest moet je ook per stuk aanpakken, maar alles tegelijk werkt ook niet..

Kwak is wel iets van de 'alles of niets' heb ik het idee, en of dat gaat werken, ik kan het je niet vertellen, want ik ben geen expert, verre van: ik ken kwak namelijk helemaal niet in het echt, en dat kent niemand haar hier volgens mij? En het feit dat anderen elkaar hier een keer gezien hebben doet ons elkaar ook niet kénnen...

Ach... de tijd zal het leren, een ieder wenst haar (en anderen) succes, uiteraard, met alle eerlijkheid en oprechtheid, maar of het zal slagen, zo'n 'ik ga nu ALLES aanpakken-plan', dat blijft afwachten
Ja doei.
  maandag 15 december 2008 @ 13:42:56 #27
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64029853
Hoooi.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 15 december 2008 @ 13:43:16 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64029863
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Jammer dat jij de mensen hier zo onderschat. Het siert je nauwelijks.

Maar misschien heb je daar zo'n moeite mee omdat je zelf graag van enige betekenis wilt zijn. Ik stel dan ook voor dat jij voortaan de eetschema's gaat maken, mensen adviseert en op weg helpt.
Nee, ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben. Ik denk dat iedereen voor zich zelf moet denken. Ook de mensen die daarvoor zogenaamd unfähig zijn. Hoogstens geef ik af en toe een tip. Moeten ze zelf weten wat ze er mee doen.
  maandag 15 december 2008 @ 13:46:27 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64029951
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben. Ik denk dat iedereen voor zich zelf moet denken. Ook de mensen die daarvoor zogenaamd unfähig zijn. Hoogstens geef ik af en toe een tip. Moeten ze zelf weten wat ze er mee doen.

Het is alleen zo jammer dat je dat niet kunt zonder onnodig kwetsend te zijn.
Beginnen over sektes en zelfs opperen dat ik mensen verkeerde adviezen geef, met alle gevolgen van dien, is gewoon erg sneu.

Eerst zijn het de mannen die je storen, dan ben ik het. Ik denk dat jij weer eens op Kur moet ofzo.
pi_64029985
Ik denk dat het voor iedereen anders werkt. Sommige mensen hebben schoppen onder hun konten nodig en sommigen niet. Het is aan iedereen om dat voor zichzelf te beslissen. Als Kwak baat heeft bij de aanpak van SHE moet ze het zo doen.

Ik ben er wel voor dat mensen ook zelf nog na blijven denken en niet gaan vragen of er veel calorieen in een sperzieboon zitten.
pi_64030005
Hee Boem, waar hing jij uit??
pi_64030025
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Ben je wel eens bij de chiropractor geweest? Zonee, DOEN! .
Geen chiropractor, wel fysio. Met de oefeningen die ik daar heb gekregen, red ik het meestal wel. En ben me nu een stuk meer bewust van mijn verkeerde houding. Ik heb bijv. op mijn werk een voetenbankje ge-eist, en gekregen. Scheelt ook al. Maar ik ga het onthouden voor de toekomst, als het weer erger zou worden (het gaat een beetje in fases, vorige maand leefde ik ongeveer op een aantal ibu's per dag, deze maand is het weer praktisch over, terwijl ik niet echt iets anders doe... ) Dank je voor de tip!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64030030
Ik ben wel me Tink, eigenlijk.

je bedoelt het goed SHE, je steekt er tijd in en wil mensen graag steunen en dát siert je.
Maar ik vind het ook 'eng' dat iedereen je klakkeloos volgt zonder na te denken lijkt het wel. Je weet het heel goed te brengen, je weet veel te vertellen over eten en brengt het overtuigend, klaar.

Dat mensen succes boeken, dat is ook fijn, maar toch vind ik het ergens maar niets. Mensen moeten zelf nadenken, zélf beslissingen maken en zelf leren en ervaren wat slecht is.
Een tip hier en daar is prima, maar hele schema's en eetlijsten? Dat je er geen geld voor vraagt!
Nogmaals, je bedoelt het goed en steekt er tijd in, dat wil ik nérgens ontkrachten, maar ik vind het soms ook wat teveel van het goede, als ik eerlijk moet zijn.

het drukt een stempel op dit topic, en soms zou het beter het 'Slank met SHE' topic kunnen heten, omdat iedereen je zowat aanbidt en klakkeloos volgt. En ja, je zult zeggen dat dat zo is 'omdat je gewoon zo goed bent', maar dan nog vind ik het teveel soms, veel te veel..

Ja doei.
pi_64030056
Boem

Ik vind SHE's aanpak tof, maar ik zou haar plan nog niet kunnen al zou ze de hele dag naast me staan en eten naar binnen proppen en mij met een zweep naar de sportschool jagen. Bij mij is het gewoon een wonder dat ik geen 200 kilo weeg.
  maandag 15 december 2008 @ 13:50:00 #35
14746 k_i_m
pi_64030060
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef conleche het volgende:

slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]

gangkleur
[ afbeelding ]
Pas maar op, anders gaan we met jou schudden .

In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:50:31 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64030080
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel me Tink, eigenlijk.

je bedoelt het goed SHE, je steekt er tijd in en wil mensen graag steunen en dát siert je.
Maar ik vind het ook 'eng' dat iedereen je klakkeloos volgt zonder na te denken lijkt het wel. Je weet het heel goed te brengen, je weet veel te vertellen over eten en brengt het overtuigend, klaar.

Dat mensen succes boeken, dat is ook fijn, maar toch vind ik het ergens maar niets. Mensen moeten zelf nadenken, zélf beslissingen maken en zelf leren en ervaren wat slecht is.
Een tip hier en daar is prima, maar hele schema's en eetlijsten? Dat je er geen geld voor vraagt!
Nogmaals, je bedoelt het goed en steekt er tijd in, dat wil ik nérgens ontkrachten, maar ik vind het soms ook wat teveel van het goede, als ik eerlijk moet zijn.

het drukt een stempel op dit topic, en soms zou het beter het 'Slank met SHE' topic kunnen heten, omdat iedereen je zowat aanbidt en klakkeloos volgt. En ja, je zult zeggen dat dat zo is 'omdat je gewoon zo goed bent', maar dan nog vind ik het teveel soms, veel te veel..

Dankje moblo. Dat is wat ik eigenlijk wat ik wilde zeggen. Maar het kwam weer eens wat verrot uit mijn toetsenbord.
  maandag 15 december 2008 @ 13:50:46 #37
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64030090
Krijgen we dit weer.

Om de ego's niet teveel voor het hoofd te stoten, zal ik me terugtrekken. Dan kan iedereen Slank met zichzelf worden.

pi_64030099
Jammer soms dat we niet met z'n allen in de kroeg zitten. Dan was dit zo opgelost

Conleche, mooie gang! En kastjes met ronde deurtjes of ronde raampjes Het is wel een kleur die je beter in je huis kan hebben als je blond bent vind ik, dat past dan beter. Hoewel, bij mijn pocket van de Laatste der Mohikanen had de blonde juist een lichtblauwe jurk aan en de donkere een roze.
pi_64030102
Hee, maar dat is niet de fout van SHE!! Zij dwingt niemand om het te volgen!! Ik volg dat hele dieet niet en toch laft ze me best.
pi_64030168
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Laureline het volgende:
Jammer soms dat we niet met z'n allen in de kroeg zitten. Dan was dit zo opgelost

Conleche, mooie gang! En kastjes met ronde deurtjes of ronde raampjes Het is wel een kleur die je beter in je huis kan hebben als je blond bent vind ik, dat past dan beter. Hoewel, bij mijn pocket van de Laatste der Mohikanen had de blonde juist een lichtblauwe jurk aan en de donkere een roze.

HUH??

En het kastje heb ik ooit op het waterlooplein gekocht en wit gefurfd.
  maandag 15 december 2008 @ 13:53:47 #41
14746 k_i_m
pi_64030169
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Geen chiropractor, wel fysio. Met de oefeningen die ik daar heb gekregen, red ik het meestal wel. En ben me nu een stuk meer bewust van mijn verkeerde houding. Ik heb bijv. op mijn werk een voetenbankje ge-eist, en gekregen. Scheelt ook al. Maar ik ga het onthouden voor de toekomst, als het weer erger zou worden (het gaat een beetje in fases, vorige maand leefde ik ongeveer op een aantal ibu's per dag, deze maand is het weer praktisch over, terwijl ik niet echt iets anders doe... ) Dank je voor de tip!!
Fysio is crap. Zonde van je tijd, want waarschijnlijk zit het probleem niet eens in je spieren. Ik ben maandenlang door een fysio onder stroom gezet zonder enig resultaat. 4 keer naar de chiropractor (er bleken wat wervels scheef te zitten waar ik zelf niet eens last van had) en geen klachten meer in mijn schouders.

Ik ben zelf erg tegen anti rsi muizen/matjes/toetsenborden/voetensteuntjes. Dat verplaatst het probleem vaak, in plaats van dat het het oplost.
In my life
Why do I smile
  maandag 15 december 2008 @ 13:58:00 #42
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64030274
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef conleche het volgende:
Hee, maar dat is niet de fout van SHE!! Zij dwingt niemand om het te volgen!! Ik volg dat hele dieet niet en toch laft ze me best.
Daar ben ik het ook mee eens.
SHE geeft tips en oefeningen en het enige wat ze graag ziet is dat mensen hun best doen: dat is immers wel de sleutel tot succes bij het bereiken van wat dan ook. En dat mensen alles wat SHE zegt voor waar aannemen: dat is hun eigen keus. Even de info die SHE geeft daarbuiten gelaten: je beslist toch zeker zelf wie je gelooft?

Oh en Co ik wil in jouw huis wonen en hier is een kusje
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64030313
Om ook maar even mijn duit in het zakje te doen:

Ik vind dat er helemaal niets mis is met de tips van SHE. Het kan heel veel mensen helpen om structuur in hun eetpatroon te krijgen en af te vallen. Maar er schuilt wel een gevaar dat de mensen die haar adviezen opvolgen, niet precies begrijpen WAAROM ze zo eten. En dan komen ze nooit op het punt dat ze het zelf kunnen. Ik denk dat Tink en Moblo dat bedoelen. Maar ik vind het echt geweldig dat je zoveel tijd hierin steekt, SHE!

En nu een group-hug
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64030314
She moet niet weggaan lijkt mij??? ik heb niet echt het gevoel om verplicht te zijn om te doen wat She voorstelt. Ze komt alleen met ideeen en laat een ieder vrij om die te volgen of niet.
Ik eet niet volgens She haar richtlijnen, maar word hier niet op afgerekend ofzo?
*tenminste zo ervaar ik het niet*
het is toch juist erg handig om iemand aanwezig te hebben, die veel verstand heeft van zaken?

@Conleche, mooie muren en leuke kunst aan de muur tof stijltje

en wat is het hier de laatste dagen een prikkelbare sfeer... jammer hoor...
pi_64030323
rijstwafel ?
  maandag 15 december 2008 @ 14:00:39 #46
14746 k_i_m
pi_64030358
Ik ben trouwens 12 van de 13kg afgevallen met een heul ander dieet hoor .
In my life
Why do I smile
pi_64030371
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:53 schreef conleche het volgende:

[..]

HUH??

En het kastje heb ik ooit op het waterlooplein gekocht en wit gefurfd.
Hehe, lekker duidelijk ben ik weer vandaag. Ik bedoel dat ik vroegah, als klein meisje, altijd van die ideeën had naar aanleiding van alle plaatjes die ik zag in mijn sprookjes- verhalen-, en avonturenboeken welke kleuren het beste pasten bij een bepaald haarkleurtype.
En dat plaatje zette mijn wereld toen op zijn kop!!! Want ik vond roze echt alleen kunnen bij blonde prinsessen!
  maandag 15 december 2008 @ 14:01:43 #48
148689 Muis006
pi_64030375
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rijstwafel ?
Hier in de kast staat een pak van 100 gram en daar zitten er 13 in!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64030385
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hier in de kast staat een pak van 100 gram en daar zitten er 13 in!
Held

Pitabroodje ?
  maandag 15 december 2008 @ 14:03:33 #50
148689 Muis006
pi_64030407
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Held

Pitabroodje ?
Die weet ik niet, sorry!