quote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien wil mijn meneer ook wel zo een kamer, of ik doe het als verrassing

Mja, dat waren die hard Lushfansquote:Op maandag 15 december 2008 @ 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha echt waar? De geur is erg aantrekkelijk maar ik ga het toch maar niet proberen

Ik heb er nu al zin in
 Ik heb er nu al zin in  

OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.quote:Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je hebt er nooit bij stilgestaan dat je geluk hebt met hem? klinkt als een gezonde relatie
maar graag gedaan hoor

Hij vond mijn kamer heel tof en die is wit met wit en roze en wit en wit (en een rode muur)quote:Op maandag 15 december 2008 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw meneer lijkt mij ook het romantische tiep!!

quote:Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef conleche het volgende:
[..]
OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.
Ik ben al 13 jaar met mijn meneer.
 . Dat lelijke dekbedovertrek is inmiddels wel vervangen hoor.
. Dat lelijke dekbedovertrek is inmiddels wel vervangen hoor.

In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.quote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij hier de expert bent in onnodig kwetsend zijn. Tink drukt zich iets genuanceerder uit dan jij en ik ben het met haar eens dat de "aanbidding" voor jouw persoon en advies wel een beetje eng is af en toe. Want op mij komt het ook over als aanbidding.

Ooit gaan we nog wel eens verfilmd wordenquote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je sorry, lees al een tijdje mee. Hilarische topicreeks, ook dit deel is weer een topper

hé, een jojo! 14 posts geleden ging je er toch al niets meer over zeggen?quote:Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
[..]
In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.
Wat mij betreft is het heel typisch welke personen zich er zo aan storen. Het zijn precies die mensen waar ik jeuk van krijg.
En wat jij hier komt doen is mij sowieso een raadsel; je post niet om af te vallen, en je post ook geen nuttige tips. Maar bent er wel als de kippen bij als er drama is.
Serieus, wat DOE je hier eigenlijk?
Om maar even eerlijk te blijven.

oh, wat slecht van mij?! ronduit schandalig!quote:Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef conleche het volgende:
[..]
OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.
Ik ben al 13 jaar met mijn meneer.

Nee hoor, dit vind ik ook mooi, zeker niet te strak!! Mooie rustige kleuren, met dat donkere hout en die donkere muur en lichte meubels.quote:Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals de onze, bijvoorbeeld.. Dat lelijke dekbedovertrek is inmiddels wel vervangen hoor.

Owja, dat was het. Als je zegt dat je eerlijk bent, dan mag je alles zeggen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
[..]
In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.
Wat mij betreft is het heel typisch welke personen zich er zo aan storen. Het zijn precies die mensen waar ik jeuk van krijg.
En wat jij hier komt doen is mij sowieso een raadsel; je post niet om af te vallen, en je post ook geen nuttige tips. Maar bent er wel als de kippen bij als er drama is.
Serieus, wat DOE je hier eigenlijk?
Om maar even eerlijk te blijven.

Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!quote:Op maandag 15 december 2008 14:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
relaties staan in mijn lijstje van dingen die ik nog niet helemaal onder de knie heb...

maar je hebt wel een toffe winter icon!quote:

En nu twijfel ik of ik oudroze of donkergrijs moet kiezen
 En nu twijfel ik of ik oudroze of donkergrijs moet kiezen 

haha...nee hoorquote:Op maandag 15 december 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!
 zal vanzelf wel goedkomen, als ik 'de ware' tegenkom
 zal vanzelf wel goedkomen, als ik 'de ware' tegenkom  

ja gaaf hèquote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar je hebt wel een toffe winter icon!
ik heb zin om lekker te koken vanavond, maar ben alleen en weet niet wat!
 . Nu moet jouw goudvis ook nog een kerstmuts op
. Nu moet jouw goudvis ook nog een kerstmuts op  .
.

Als iemand een debiel noemen, omdat zij zich ook als een debiel gedraagt voor jou gelijk staat aan verschrikkelijk uit je slof schieten, dan is dat heel vervelend voor je.quote:Op maandag 15 december 2008 14:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, dat was het. Als je zegt dat je eerlijk bent, dan mag je alles zeggen.
Het is niet echt mijn stijl om verschrikkelijk uit mijn slof te schieten en mensen uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is. Het is ook niet mijn stijl om ergens binnen te komen walsen en iedereen even te vertellen wat ze moeten doen. Jouw stijl is dat kennelijk wel.
Overigens hoef ik geen verantwoording aan jou af te leggen. Alhoewel jouw mening daarover natuurlijk anders kan zijn.

Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant vindenquote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gezellig hier zeg. Maar misschien wel eens goed in het kader van eerlijk zijn want het is natuurlijk godsonmogelijk met zoveel wijven in een topic dat iedereen elkaar maar poeslief vindt.
Lijstje:
O cracker met eiersalade
T bakje yoghurt
L twee boterhammen met kerst kippengehakt (ja ja het is me wat)
T boterham met pindakaas
D Boerenkool stamppot met magere rookworst

Ja, maar dat kan ik zelf niet!quote:Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja gaaf hè. Nu moet jouw goudvis ook nog een kerstmuts op
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |