abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64031377
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien wil mijn meneer ook wel zo een kamer, of ik doe het als verrassing

Jouw meneer lijkt mij ook het romantische tiep!!
  maandag 15 december 2008 @ 14:46:52 #102
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64031385
quote:
Op maandag 15 december 2008 @ 14:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha echt waar? De geur is erg aantrekkelijk maar ik ga het toch maar niet proberen
Mja, dat waren die hard Lushfans
Ik ga woensdag naar de Lush, ik werd gebeld dat er een vip-avond is en dat ik kennelijk een vip ben Ik heb er nu al zin in
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64031434
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Je hebt er nooit bij stilgestaan dat je geluk hebt met hem? klinkt als een gezonde relatie

maar graag gedaan hoor
OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.

Ik ben al 13 jaar met mijn meneer.
pi_64031466
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Jouw meneer lijkt mij ook het romantische tiep!!
Hij vond mijn kamer heel tof en die is wit met wit en roze en wit en wit (en een rode muur)

Jullie doen mij denken aan mijn huiswerk *noes*
pi_64031473
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef conleche het volgende:

[..]

OH!! Jij begrijpt mij expres verkeerd!! Ik bedoel natuurlijk geluk hebben wat betreft huisinrichting!! Ik had ook iemand kunnen treffen met een heel strakke smaak.

Zoals de onze, bijvoorbeeld. . Dat lelijke dekbedovertrek is inmiddels wel vervangen hoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 december 2008 @ 14:51:31 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64031490
*wat jammer dat het zo moet hier*

ik snap niet waarom dit nou zo moet escaleren, eerlijk gezegd vind ik het nogal zonde dat She nu vertrekt uit dit topic......

ga mijn kledingkast maar weer eens uitmesten....

weer veeeeeeeeeeeeel te veel kleren die te groot zijn... opruimen dus.

misschien dat ik er nog wel even een topic tegenaan gooi om weer nieuwe kleren te kunnen betalen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 15 december 2008 @ 14:52:34 #107
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64031523
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij hier de expert bent in onnodig kwetsend zijn. Tink drukt zich iets genuanceerder uit dan jij en ik ben het met haar eens dat de "aanbidding" voor jouw persoon en advies wel een beetje eng is af en toe. Want op mij komt het ook over als aanbidding.
In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.

Wat mij betreft is het heel typisch welke personen zich er zo aan storen. Het zijn precies die mensen waar ik jeuk van krijg.
En wat jij hier komt doen is mij sowieso een raadsel; je post niet om af te vallen, en je post ook geen nuttige tips. Maar bent er wel als de kippen bij als er drama is.
Serieus, wat DOE je hier eigenlijk?

Om maar even eerlijk te blijven.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 14:52:58 #108
163650 Greys
pi_64031535
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Je sorry, lees al een tijdje mee. Hilarische topicreeks, ook dit deel is weer een topper
Ooit gaan we nog wel eens verfilmd worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64031583
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:

[..]

In jouw geval was ik NODIG kwetsend. Iemand die 30 replies nodig heeft om aan het verstand gepeuterd te krijgen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een ' Japanse keuken ' doet het erom. En zoals je kon zien waren meer mensen verwonderd over je gestoorde manier van discussieren.

Wat mij betreft is het heel typisch welke personen zich er zo aan storen. Het zijn precies die mensen waar ik jeuk van krijg.
En wat jij hier komt doen is mij sowieso een raadsel; je post niet om af te vallen, en je post ook geen nuttige tips. Maar bent er wel als de kippen bij als er drama is.

hé, een jojo! 14 posts geleden ging je er toch al niets meer over zeggen?

en als je 'jeuk van me krijgt', doe dan voortaan ook niet meer zo schijnheilig-aardig, wat het blijkbaar was

Ja doei.
  maandag 15 december 2008 @ 14:55:38 #110
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64031603
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef conleche het volgende:

[..]

oh, wat slecht van mij?! ronduit schandalig!

relaties staan in mijn lijstje van dingen die ik nog niet helemaal onder de knie heb...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64031645
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoals de onze, bijvoorbeeld. . Dat lelijke dekbedovertrek is inmiddels wel vervangen hoor.
Nee hoor, dit vind ik ook mooi, zeker niet te strak!! Mooie rustige kleuren, met dat donkere hout en die donkere muur en lichte meubels.

Ik bedoelde meer wat mannen soms hebben, alles high tech en strak en zonder één rommeltje.
  maandag 15 december 2008 @ 14:57:37 #112
236335 neen
schone schijn
pi_64031650
Doe eens chill ofzo
het lijkt niet wat het is
pi_64031688
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:

[..]

Owja, dat was het. Als je zegt dat je eerlijk bent, dan mag je alles zeggen.
Het is niet echt mijn stijl om verschrikkelijk uit mijn slof te schieten en mensen uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is. Het is ook niet mijn stijl om ergens binnen te komen walsen en iedereen even te vertellen wat ze moeten doen. Jouw stijl is dat kennelijk wel.

Overigens hoef ik geen verantwoording aan jou af te leggen. Alhoewel jouw mening daarover natuurlijk anders kan zijn.
  maandag 15 december 2008 @ 15:00:48 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64031720
Zie PI. No need to say more.
Niet meer actief op Fok!
pi_64031755
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

relaties staan in mijn lijstje van dingen die ik nog niet helemaal onder de knie heb...
Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!
  maandag 15 december 2008 @ 15:06:35 #116
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64031833
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Zie PI. No need to say more.
maar je hebt wel een toffe winter icon!

ik heb zin om lekker te koken vanavond, maar ben alleen en weet niet wat!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_64031839
In het kader van dat de diepvries nog steeds niet leeg is ga ik een mini-rijsttafel maken. Er staat nog een bak gebakken rijst van de Chinees in. Daar ga ik bijdoen: hard uitgebakken stukjes speklap. Die ik weer met een rode, babi pangangachtige saus ga serveren. Erbij vissticks die zijn gemarineerd in zoete en zoute ketjap, olie, ui, knoflook, citroengras en gember. (echt heerlijk! SHE, ken je Marga van de catering, je weet wel, met dat korte zwarte haar? Daar heb ik het recept van voor die vissticks!!) En hete eieren.

Het enige wat ik dan echt nog moet kopen zijn groenten voor de gadogado die ik erbij maak.
pi_64031881
Zijn dat zelfgemaakte vissticks Conleche? Of kant en klaar diepvries dingen?
pi_64031903
DaD je kamer is tof! Co heeft de roze versie, jij de donkergrijze? En ik heb die muur dan donkerrood. Ik vind ze allemaal tof En nu twijfel ik of ik oudroze of donkergrijs moet kiezen

En weet iemand toevallig DE 5 gouden regels voor een gezonde voeding?
Ik ben scheel, nevermind!

[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 15-12-2008 15:14:32 ]
pi_64031914
Gezellig hier zeg. Maar misschien wel eens goed in het kader van eerlijk zijn want het is natuurlijk godsonmogelijk met zoveel wijven in een topic dat iedereen elkaar maar poeslief vindt.

Lijstje:

O cracker met eiersalade
T bakje yoghurt
L twee boterhammen met kerst kippengehakt (ja ja het is me wat)
T boterham met pindakaas
D Boerenkool stamppot met magere rookworst
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 15 december 2008 @ 15:09:39 #121
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64031918
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Wil je erover vertellen? Ik kan je tips geven!
haha...nee hoor zal vanzelf wel goedkomen, als ik 'de ware' tegenkom

...en tot die tijd vermaak ik me op zich prima...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 15 december 2008 @ 15:10:46 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64031943
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maar je hebt wel een toffe winter icon!

ik heb zin om lekker te koken vanavond, maar ben alleen en weet niet wat!
ja gaaf hè . Nu moet jouw goudvis ook nog een kerstmuts op .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 december 2008 @ 15:10:52 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64031945
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Owja, dat was het. Als je zegt dat je eerlijk bent, dan mag je alles zeggen.
Het is niet echt mijn stijl om verschrikkelijk uit mijn slof te schieten en mensen uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is. Het is ook niet mijn stijl om ergens binnen te komen walsen en iedereen even te vertellen wat ze moeten doen. Jouw stijl is dat kennelijk wel.

Overigens hoef ik geen verantwoording aan jou af te leggen. Alhoewel jouw mening daarover natuurlijk anders kan zijn.
Als iemand een debiel noemen, omdat zij zich ook als een debiel gedraagt voor jou gelijk staat aan verschrikkelijk uit je slof schieten, dan is dat heel vervelend voor je.
Daarbij is het ook typisch dat ook jij het weer interpreteert als mensen vertellen wat ze MOETEN doen.

Honestly, deze reeks was op sterven na dood toen ik hier binnenkwam en zaten hopeloze dikkerdjes zoals jij hier op elkaar te vitten zonder ook maar een gram af te vallen.
Mede dankzij mijn eigen bijdrage is deze reeks weer helemaal gaan opleven, en zijn er veel leuke nieuwelingen bij gekomen.

Helaas is met het succes ook de dirt weer gekomen. Heel vreemd dat het daarvoor beregezellig was.
Je hoeft mij niets te vertellen over mijn stijl en wat jij wel of niet vind is ook niet zo interessant, want jij hebt jack shit aan deze reeks toegevoegd.

Ik vroeg je ook niet om verantwoordig; ik vroeg je wat je hier kwam doen, behalve je crap posten en heel hard je best doen om mij af te vallen.

whehehe, ik zei afvallen. Goeie tip, van mij.
  maandag 15 december 2008 @ 15:12:27 #124
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64031975
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gezellig hier zeg. Maar misschien wel eens goed in het kader van eerlijk zijn want het is natuurlijk godsonmogelijk met zoveel wijven in een topic dat iedereen elkaar maar poeslief vindt.

Lijstje:

O cracker met eiersalade
T bakje yoghurt
L twee boterhammen met kerst kippengehakt (ja ja het is me wat)
T boterham met pindakaas
D Boerenkool stamppot met magere rookworst
Oh ik weet allang dat er mensen zijn die mij en mijn McArmy schijtirritant vinden
Maar dat boeit me niet, zolang hij en ik elkaar maar hebben
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 15 december 2008 @ 15:13:59 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64032004
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja gaaf hè . Nu moet jouw goudvis ook nog een kerstmuts op .
Ja, maar dat kan ik zelf niet!

* AKnynke leest over het geruzie heen, en zingt zachtjes 'vrede op aarde'
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')