Jaaa dat heb ik nu nog steedsquote:Op maandag 15 december 2008 14:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, lekker duidelijk ben ik weer vandaag. Ik bedoel dat ik vroegah, als klein meisje, altijd van die ideeën had naar aanleiding van alle plaatjes die ik zag in mijn sprookjes- verhalen-, en avonturenboeken welke kleuren het beste pasten bij een bepaald haarkleurtype.
En dat plaatje zette mijn wereld toen op zijn kop!!!![]()
Want ik vond roze echt alleen kunnen bij blonde prinsessen!
Truffeltje: ik heb zowel geen rijstwafels als pita's in huis, anders had ik het allang voor je gewogen!!quote:
Mijn fysio heeft ook wat met mijn wervels gedaanquote:Op maandag 15 december 2008 13:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Fysio is crap. Zonde van je tijd, want waarschijnlijk zit het probleem niet eens in je spieren. Ik ben maandenlang door een fysio onder stroom gezet zonder enig resultaat. 4 keer naar de chiropractor (er bleken wat wervels scheef te zitten waar ik zelf niet eens last van had) en geen klachten meer in mijn schouders.
Ik ben zelf erg tegen anti rsi muizen/matjes/toetsenborden/voetensteuntjes. Dat verplaatst het probleem vaak, in plaats van dat het het oplost.
Ja, zoiets, maar die heeft er dan wél verstand vanquote:Op maandag 15 december 2008 14:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn fysio heeft ook wat met mijn wervels gedaanIk moest op mijn buik liggen en toen heeft zij er hard met haar handen op geduwd; toen schoten ze 1 voor 1 weer op de plek... Is dit ook wat de chiropractor doet of is dit weer anders? En ik heb een voetensteuntje nodig omdat ik zonder niet met mijn voeten op de grond kom
. En als ik mijn stoel lager zet kan ik onmogelijk normaal typen. Klein zijn sucks... Verder hier ook geen anti-Rsi maatregelen, nee.
Je zei gister of eergister zelf dat er over problemen gepraat moest kunnen worden.quote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Krijgen we dit weer.
Om de ego's niet teveel voor het hoofd te stoten, zal ik me terugtrekken. Dan kan iedereen Slank met zichzelf worden.
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=980quote:Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een rijstwafel en een pita broodje weegt of waar ik dat kan vinden
Hee, ik vond dat voetenbankje al heel wat! Als je nagaat dat er hier over het algemeen werkelijk overal op bezuinigd wordt.. Dat bureau zit er iig niet in, wat er wel in zit, is dat ik waarschijnlijk vanaf april word wegbezuinigd.quote:Op maandag 15 december 2008 14:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar die heeft er dan wél verstand van. Maar als je stoel niet lager kan omdat je niet meer kan typen, dan is je bureau te hoog! Gewoon een lager bureau eisen
.
Precies, en ik word er doodziek van dat beterweters hier mensen zo onderschattenquote:Op maandag 15 december 2008 14:15 schreef kwakveense het volgende:
lieve mensen! jeutje wat een gedoe!voor she voor tink en voo moblo
euhm ik ga even proberen overla op te reageren omdat de kwakz0r dat nou eenmaal doet.
*ik heb de eerste 18 kilo helemaal zelf gedaan, en mijn eigen inzichten gebruikt, en voornamelijk zoveel mogelijk tóch gesnoept en vettig gegeten en weinig gesport. inmiddels werkt dat niet meer, en voel ik me er rot en ongezond door. ik zie wat ik nu doe als een welkome kick-start vooral om mn emotie eten los te laten.
* ik volg absoluut niet blind SHE, maar ik ben heel erg blij met de hulp op afstand. Ik neem echter alleen maar ideeën over als ik er zelf iets in zie. óók zijn dat soms dingen waar ik zelf daarvoor nog nooit aan gedacht had, zoals het eenzijdig eten.
*als ik me ergens niet lekker bij voel stop ik er echt wel mee. ik ben ook niet van plan mn leven lang lijstjes of een dieet te volgen. want dudes! echt! ik kan ook nog steeds zelf denken. ik weet van bijna alles de calorieën uit mn hoofddus ik kan ook zelf wel bedenken wat gezond is en wat niet. ben echter minder thuis in de volkoren/goede eiwitten wereld, want ben opgegroeid op witmeel en vet. daar vraag ik dus advies over.
*ik volg het eetplan van she helemaal niet!! alleen de tips over te vermijden en goede voeding, en het eenzijdig eten en vaak beetjes eten. niet de menu's etc.
* she is niet mijn godik ben niet zo van de afgoderij. she is wél heel lief in hoe ze probeert mij en mijn opstandige peuter op de rails te trekken.
punt is dat ik inderdaad aan veel dingen tegelijk aan het werken ben. en nee, dat is niet teveel, dat hang juist allemaal samen! het keyword is controle over mn leven. en dat begin ik eindelijk een klein beetje te krijgen.
voor ik er uberhaupt bewust van was was dat al t probleem. kwam bij mn gesprek met baas toen t zo slecht ging met werken ook naar voren: ik maakte de hele dag lijstjes en plannen en deed niks, en had het gevoel de grip op mn onderzoek kwijt te zijn. grip. controle. same thing.
en nu? nu denk ik wat minder na over eten, gek genoeg, en werk gaat steeds beter, en lief zijn voor mezelf gaat steeds beter, en zelfs geld gaat goed. en ja, ik stort vast halverwege wel weer een keertje in...
ik ben overigens géén alles of niets persoon.!! ik kom misschien niet zo over, maar ik kan best met iets doorgaan als t andere misgaat, maar momenteel gaat alles in 1 keer beter, omdat het met MIJ beter gaat. en ik kan me ook best klote voelen als één ding foutgaat. maar stoppen is geen optie.... en ik ben al helemaal niet zo dat ik plannen maka als "ik ga dieten en 5 keer in de week fitnessen en 3 keer in de week hardlopen" want ik weet heus wel dat dat niet vol te houden is.
plan nu: geld bijhouden, werk haalbaar maken, beter eten en hardlopen zodra t weer kan, omdat ik daar blij van wordt. en in de tussentijd pak ik de voedingsbodem van die irritante innerlijke peuter aan...
beter kan ik t niet uitleggen.
jullie zijn lief, echt, dat je zo meedenkt, maar ik ben nog niet zó labiel dat ik niet meer op mezelf kan passen of alle kritisch denken ben verloren.
Je moet mij niet vertellen wat ik wel of niet moet doen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Juistem, maar als die dynamiek niet iedereen bevalt, kan SHE dan zelf ook niet een keer zeggen tegen de mensen die bij wijze van spreken vragen of ze hun boterham met pindakaas het beste diagonaal of horzontaal door kunnen snijden 'Denk 's logisch na mens!'.
Door dáár ook op in te gaan wordt juist die dynamiek alleen maar erger.
Ik zeg nergens dat SHE's aanpak NIET werkt, ik zeg ook nergens dat ze het niet goed bedoelt en ook helemaal nergens dat ze moet stoppen met tips geven, alleen dat het soms wat te veel wordt en mensen óók aangemoedigd moeten worden om zélf na te denken....
Om ook even een mannelijke reactie op de inrichting te geven:quote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
Ik vat dat XCo als naamtopic op en ga er dus vanuit dat iedereen mij aan het kussen gaat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]
gangkleur
[ afbeelding ]
wat laat jij je kennen zegquote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moet mij niet vertellen wat ik wel of niet moet doen.
Ik voel er weinig voor om mensen op die manier te 'motiveren' . Alsof jij meteen alles wist en nooit onzeker bent geweest over wat wel of niet goed was.
Puhleeeeeeeeeaseee![]()
Ik vind vooral de slaapkamer echt prachtig, maar ik denk idd dat mijn mr. het iets te zoetsappig zou vinden... Misschien iets voor een toekomstige (ooit, ooit ooit) babykamer, voor een meisje dan, hequote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Om ook even een mannelijke reactie op de inrichting te geven:
het werkt wel allemaal samen, zeker in de gang, maar in die slaapkamer zou ik me eerlijk gezegd zwaar ongemakkelijk voelen...![]()
Mijn meneer riep ook al meteen: "Nee, dat komt er hier niet in hoor!"quote:Op maandag 15 december 2008 14:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind vooral de slaapkamer echt prachtig, maar ik denk idd dat mijn mr. het iets te zoetsappig zou vinden... Misschien iets voor een toekomstige (ooit, ooit ooit) babykamer, voor een meisje dan, he
whehe, dat roze zou er bij mij ook niet inkomenquote:Op maandag 15 december 2008 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn meneer riep ook al meteen: "Nee, dat komt er hier niet in hoor!"
iets te zoetsappig? je wil zeggen dat het nóg zoetsappiger kan?quote:Op maandag 15 december 2008 14:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind vooral de slaapkamer echt prachtig, maar ik denk idd dat mijn mr. het iets te zoetsappig zou vinden... Misschien iets voor een toekomstige (ooit, ooit ooit) babykamer, voor een meisje dan, he
Nou Co, dat wordt de boel omgooien!quote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het werkt wel allemaal samen, zeker in de gang, maar in die slaapkamer zou ik me eerlijk gezegd zwaar ongemakkelijk voelen...![]()
Dat is natuurlijk het enige dat telt.quote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef kwakveense het volgende:
weetje, ik vind dit dus gewoon echt heel erg jammer, want t helpt mij dus vooral als ik ertoe wordt gedwongen, ja gedwongen ja, om mezelf onder ogen te zien door hier lijstjes te posten waarvan ik weet dat ik er commentaar op krijg. ook al is niet iedereen t eens met dat commentaar...
Je wordt toch niet een tikkie nerveus om een bepaalde sfeer op een internetforum mag ik hopen?quote:Op maandag 15 december 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Co, dat wordt de boel omgooien!
Sorry, ik ga altijd flauwe grapjes maken als ik een tikkie nerveus ben, om een bepaalde sfeer ofzo![]()
quote:Ik zeg nergens dat SHE's aanpak NIET werkt, ik zeg ook nergens dat ze het niet goed bedoelt en ook helemaal nergens dat ze moet stoppen met tips geven, alleen dat het soms wat te veel wordt en mensen óók aangemoedigd moeten worden om zélf na te denken....
Ik ken mensen die wel eens Lush hebben geprobeerd te eten... het ruikt dan wel lekker, zo smaakt het nietquote:Op maandag 15 december 2008 @ 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik had voor mijn mams voor kerst een pot Sympathy for the skin van Lush besteld en die is net bezorgd. Het ruikt echt heerlijkik zou het zo op kunnen eten!
Mijn gezichtsmasker met adukibonen stinkt wel een beetje
Nou heb ik het geluk dat de smaak van mijn meneer nog erger romantisch is dan die van mijquote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Haha echt waar? De geur is erg aantrekkelijk maar ik ga het toch maar niet proberenquote:Op maandag 15 december 2008 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ken mensen die wel eens Lush hebben geprobeerd te eten... het ruikt dan wel lekker, zo smaakt het niet
En nee, ik was het zelf niet
Ik geloof dat jij hier de expert bent in onnodig kwetsend zijn. Tink drukt zich iets genuanceerder uit dan jij en ik ben het met haar eens dat de "aanbidding" voor jouw persoon en advies wel een beetje eng is af en toe. Want op mij komt het ook over als aanbidding.quote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je dat niet kunt zonder onnodig kwetsend te zijn.
Beginnen over sektes en zelfs opperen dat ik mensen verkeerde adviezen geef, met alle gevolgen van dien, is gewoon erg sneu.
Eerst zijn het de mannen die je storen, dan ben ik het. Ik denk dat jij weer eens op Kur moet ofzo.
Ja ook aangenaam! En u bent?quote:Op maandag 15 december 2008 14:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je wordt toch niet een tikkie nerveus om een bepaalde sfeer op een internetforum mag ik hopen?
vrouwen *zucht*quote:Op maandag 15 december 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Co, dat wordt de boel omgooien!
Sorry, ik ga altijd flauwe grapjes maken als ik een tikkie nerveus ben, om een bepaalde sfeer ofzo![]()
Gezichtsmasker met wát? Douchespullen opeten valt tegen. Kan je beter lipgloss eten. Als dat zoet ruikt, smaakt het meestal ook zoetquote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik had voor mijn mams voor kerst een pot Sympathy for the skin van Lush besteld en die is net bezorgd. Het ruikt echt heerlijkik zou het zo op kunnen eten!
Mijn gezichtsmasker met adukibonen stinkt wel een beetje
Je sorry, lees al een tijdje mee. Hilarische topicreeks, ook dit deel is weer een topperquote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ook aangenaam! En u bent?
(Maar het was maar een grapje hoor. Hoewel. Ik kan me best licht ongemakkelijk voelen door de sfeer op 'een internetforum' soms idd. En daar ben ik neem ik aan niet de enige in).
Je hebt er nooit bij stilgestaan dat je geluk hebt met hem? klinkt als een gezonde relatiequote:Op maandag 15 december 2008 14:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb er nooit bij stilgestaan, maar nu jij dat zo zegt, besef ik me ineens dat ik geluk heb met meneer C.
ik ook. en al helemaal als mn nama veelvuldig als leidend voorwerp wordt gebruikt. maar goed. ik hoop dat iedereen snapt dat ik zelf kan denken en dat dit hele catfight echt nergens meer over gaat...quote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ook aangenaam! En u bent?
(Maar het was maar een grapje hoor. Hoewel. Ik kan me best licht ongemakkelijk voelen door de sfeer op 'een internetforum' soms idd. En daar ben ik neem ik aan niet de enige in).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |