Niet bij PayPal, maar in dat grafiekje, dus misschien dat PayPal de koers dan ook weer verlaagt enzulks.quote:
quote:
't Begint weer wat interessanter te worden ..quote:Op zondag 14 december 2008 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
1 Euro = 1.3359 U.S. dollars
quote:Hi Dion, Sorry, it is out of production, so we can't offer you any more. Best regards, Jerry
Hé, dat ken ik:quote:
laatst ook gedaanquote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef n00cL30n het volgende:
Nou moet ik toch potdikke maar eens een paypal account aan gaan maken.
Hier zegt hij niks over dat het niet meer gemaakt wordt...quote:Hi --,
Sorry, we can't offer you any more, because the customs aren't allow us to sell.
Anyway, thanks for your interesting.
Pls continue to support my business.
Have a nice day!
Jerry
Een oorlog!quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef Dionysiou het volgende:
Hij hangt bij iedereen een ander verhaal op haha, maarja lijkt me logisch als ''ineens'' 3 mensen geintereseerd zijn in de pepperspray/stun gun.
quote:Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef neo2000 het volgende:
Hey McWops, er zit een gat in je glas!
tvp
Liggen ook bij de Expoquote:Op maandag 15 december 2008 20:00 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18804
omg![]()
Foto's.quote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb mijn telefoon vandaag gekregen. Een heuse sku 17752. Ik geloof dat ik de eerste ben meet een DX telefoon hier en ik ben er wel tevreden mee. Nog even uitzoeken hoe alles werkt, ik ga die handleiding niet doorlezen
Ja, en ik kan er ook mee bellenUitstekend geluid enzo. Alleen nog even uitzoeken wat de sms instellingen ook alweer zijn
User's Guide: Available in Chinesequote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb mijn telefoon vandaag gekregen. Een heuse sku 17752. Ik geloof dat ik de eerste ben meet een DX telefoon hier en ik ben er wel tevreden mee. Nog even uitzoeken hoe alles werkt, ik ga die handleiding niet doorlezen
Ja, en ik kan er ook mee bellenUitstekend geluid enzo. Alleen nog even uitzoeken wat de sms instellingen ook alweer zijn
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18843quote:00722 LIR 3.6V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending $3.61 -
18843 UltraFire WF-501B Camouflaged Cree R2-WC 230-Lumen LED Flashlight with Strap (1*18650/CR123A) x 1 Pending $16.50 -
Waarom moet ik met dit product http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15729 een creditcard gaan koppelen?quote:Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
zijn niet illigaal, die krijg je dus gewoon binnen ;Dquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:31 schreef Kadooosh het volgende:
Die lockpick sets, krijg je die gewoon binnen of pikt de douane dat in?
Dan krijg je als het goed is een nieuwe toegestuurd of het geld als kredietquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Maruna het volgende:
DX wil dat ik een laser terugstuur om na te laten kijken, mits de kosten voor opsturen <30% van totale kosten zijn. Opsturen met TNT kost 17,50 dus dat haald het nooit, moet ik dat dan gewoon zeggen? of weet iemand een goedkopere manier van versturen naar hongkong? En wat doen ze dan als ik het niet op stuur?
Geen idee maar als je het wel opstuurt zul je nog wel even moeten kibbelen om alle gemaakte kosten als store credit te krijgen is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Maruna het volgende:
En wat doen ze dan als ik het niet op stuur?
Anders klik je even op de link?quote:
Ik kreeg hem keurig in Engels, hoor. Niet dat ik hem nodig heb.quote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
User's Guide: Available in Chinese
Heul niet! Tussenstatussen zijn het belangrijkste wat er isquote:Op maandag 15 december 2008 22:56 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Fijn. Opsommingen van orderstatussen is behoorlijk zinloos.
Voor op je scooter..?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kan niet meer via PayPal betalen;
[..]
Waarom moet ik met dit product http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15729 een creditcard gaan koppelen?
Met andere producten kan ik wel gewoon normaal met PayPal via bankrekening betalen.
Yep voor op me scooter, en een voor een maatjequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Voor op je scooter..?
Je hebt wel, zoals in de OP beschreven, Paypal een bankmachtiging gegeven?
hij is dus nu binnen, ff 3 schakels er af gehaald, was veel te groot,quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:06 schreef makkie88 het volgende:
zo, eergister voor het eerst iets op DX gekocht, dit horloge:
Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch k zag em hier al voorbij komen
ben benieuwd waneer die binnen is,
maar ik vraag me af hoe lang hij stil kan liggen voor die niet meer loopt?
Dat is een makkie ja..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef makkie88 het volgende:
ik ga dr effe foto's van maken, en misschien zelfs youtube filmpje haha
Klopt het laatste word op de 16e geshipped (HK Tijd) die van mij staat al bijna 1 dag op Packaging dus ik hoop 't..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:47 schreef makkie88 het volgende:
hmm, als ik vandaag bestel krijg ik niet meer voor kerst binnen he?..
k zit te twijfelen, of nu bestellen, of nog ff w88als het toch pas januari/februari binnen komt
Mijn oordopjes vallen altijd uit mijn oren, is er iets te verzinnen waardoor dat niet meer het geval is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Net deze binnen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500
Werken erg goed, zitten echt fijn en goed geseald, alleen zitten dus (zoals in het DX-forum topicje te lezen is) de microfoons in de oordopjes zelf. Geen probleem voor mij, maar wel redelijk dom.
Het zijn in ieder geval erg goede oordopjes voor die ¤3,50, ik zou ze zeker aanraden!
kan je ze niet iets verder doorduwen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn oordopjes vallen altijd uit mijn oren, is er iets te verzinnen waardoor dat niet meer het geval is?
Geen grappen over plakband en enorme satelietschotels op mijn hoofd
quote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/productimages/sku_18699_1.jpg
Kijk eens wat die robot aan 't doen is...
Neequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:50 schreef makkie88 het volgende:
[..]
kan je ze niet iets verder doorduwen?
Werk jij voor yacht?quote:
okquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Werk jij voor yacht?
edit: lama
Nee, maar er zit een stickertje van 2GB op, van SKU.nr.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef neo2000 het volgende:
Oh, beter voor dat geld..
* neo2000 direct kijkt of het op de site al gewijzigd is..
Tofquote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef mstr het volgende:
Wat een leuke meevaller!
Maak pakketje open; en had besteld:
12472 PSP Unbricker Pandora Battery for PSP 1000/2000 (1800mAh/3.6V) x 1 Shipped $8.13 -
12794 Memory Stick Pro Duo Memory Card (2GB) x 1 Shipped $6.33 -
Wat zit er in?
[ link | afbeelding ]
Een 4GB!
Heb alleen nog een PSP om 'm in te duwenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:59 schreef marp0 het volgende:
[..]
Tof![]()
Die sticks werken wel goed btw, heb zelf een 8 GB stick.
dat is voor typische 'willy-dogsquote:
Inderdaad: Wisselkoers van PayPal vanaf 17 dec 2008: 1 euro = 1,40074 Amerikaanse dollarsquote:Op woensdag 17 december 2008 18:37 schreef mister_white het volgende:
De dollarkoers begint er weer een beetje op te lijken: 1,40
1 Euro = 1.4316 U.S. dollarsquote:Op woensdag 17 december 2008 19:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad: Wisselkoers van PayPal vanaf 17 dec 2008: 1 euro = 1,40074 Amerikaanse dollars
PayPal heeft altijd een lagere koers door fee's enzo omdat zij je euro's in moeten wisselen enzo, maar het gaat inderdaad goed zoquote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 Euro = 1.4316 U.S. dollars
Gaat HARD!
Heel goed! Terug naar de 1,50. Minimaal!
Dat is eigenlijk nog duur, HDMI is digitaal, dus dan kan je net zo goed een prutskabeltje halen van 4 euro bij de Action ofzo. En nee, alsjeblieft geen "na 10 meter kwaliteitsverlies, max 4.8GBps bandbreedte, blablabla" gedoe.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb er twee hdmi kabels besteld voor 14 ¤.Ik ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Andyy zegt toch ook, 0,0% verschil?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:23 schreef Stinosss het volgende:
Ken je het principe achter hdmi? Puur digitaal? Jij hebt ook een stontdure UTPkabel? Hoezo? Owz, dan in je internet sneller.
Hehe, ff gekeken. Dat is inderdaad nice. 260 dollar voor een HDMI kabel, who the fuck buys that?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef Andyy het volgende:
die dus
en ja ik heb een goedkope en ben er tevreden mee
Maar dan had het langer geduurd voor je het binnen hadquote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja helaas stijgt de dollar nu weerAs ik twee weken had gewacht met bestellen had me dat 5 euro gescheeld
uit de OP;quote:Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef kepler het volgende:
ik ben ws net te laat voor de kerst, maar hoe lang duurt het normaal met verzenden?
Dus vanavond/morgen 1=1,43 bij PayPalquote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
1 Euro = 1.4607 U.S. dollars
Holy kanaries!
ah, het kan dus ook snel. Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Joene94 het volgende:
Perfect! Pakketje met Compactflash adaptertje, 2 dagen terug (dinsdag) verzonden. En raad eens wat er vandaag binnen is? Ja hoor, de compactflash adapter! Recordtijd voor mij dus, binnen 2 dagen iets binnen!
Heeft die converter er niks mee te maken?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef Andyy het volgende:
die dus
en ja ik heb een goedkope en ben er tevreden mee
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_profile-currenciesquote:Op donderdag 18 december 2008 21:31 schreef Noax het volgende:
Kun je ook ergens zien wat de koers op dit moment is bij Paypal?
Ik ben ingelogd, maar kan het nergens terug vinden.
Klasse, enorm bedankt!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:40 schreef mstr het volgende:
[..]
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_profile-currencies
En dan rechts even invullen
1 2 | 12527 JJC Card Style Compact IR Remote for Canon 400D/350D/300D Cameras (E6) |
De kaartjes zijn volgens mij niet zo heeel snel.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Klasse, enorm bedankt!
Net een 16 GB pro duo kaartje besteld.
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef Tarabass het volgende:
Net een bestelling gedaan.
[ code verwijderd ]
Hopelijk is hij voor de feestdagen binnen
Ik weet dat de kaartjes niet zo snel zijn met data-overdracht, dus van pc naar memorystick.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
De kaartjes zijn volgens mij niet zo heeel snel.
Of de adapters zijn kut, dat kan ook best wel kloppen
[..]
Reken daar maar niet op
Geef het 1% kans
Ik heb alles ook al klaarliggen, moet alleen nog even de PSP regelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:58 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik weet dat de kaartjes niet zo snel zijn met data-overdracht, dus van pc naar memorystick.
Mijn psp games bewerk ik niet tot cso, dat geeft namelijk eerder probs met snelheid dan wanneer je gewoon de iso gebruikt.
Met een 16 gb kaartje heb je dan natuurlijk ook ruimte genoeg om er iso's op te zetten.
Mocht achteraf blijken dat het totaal niet werkt dan kom ik daar op terug, maar vooralsnog heb ik er alle vertrouwen in.
Dus je bent al in het bezit van een 16gb kaartje?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb alles ook al klaarliggen, moet alleen nog even de PSP regelen.
Nee, van een 4GB.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:06 schreef Noax het volgende:
[..]
Dus je bent al in het bezit van een 16gb kaartje?
Nee, met die ik besteld heb, kun je TF-geheugenkaartjes omtoveren tot MS Pro Duo.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:13 schreef Noax het volgende:
Oke, ik heb gelukkig wel een goede reader, dus die hoef ik niet speciaal meer te bestellen.
Verder ben ik in het bezit van een 8gb kaartje, welke ook prima werkt.
Budget? Wat verwacht je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is een goeie flashlight voor niet teveel geld en wat voor batterijen en zulks moet ik er bij kopen? Zie door de bomen de zaklamp niet maar
Het kan aan mij liggen, maar kijk eens:quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Die LED-bollen ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2041 ) zijn bij Blokker gesignaleerd voor 2 euro per stuk. Dealextreme is dus echt niet zo goedkoop als men denkt.
Dat zijn toch duidelijk andere bollen... Ik ben bang dat het aan jou ligt...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar kijk eens:
[ afbeelding ]
Het idee is anders nogal hetzelfdequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Dat zijn toch duidelijk andere bollen... Ik ben bang dat het aan jou ligt...
Ik heb gehoord dat EXACT DEZELFDE als op dealextreme.com bij Blokker lagen voor 2 euro per stuk.quote:
Wees niet zo opgefokt manquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat EXACT DEZELFDE als op dealextreme.com bij Blokker lagen voor 2 euro per stuk.
Hopelijk is het met het onderstreepte stukje iets duidelijker geworden.
Onder de 20 euro en de grootste bak licht die je ervoor kan krijgen.quote:
Die heb ik ook en daar komt idd wel een redelijke bak licht vanaf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Onder de 20 euro en de grootste bak licht die je ervoor kan krijgen.
Alleen bij die plaatjes kan ik niet zien hoeveel licht eraf komt.
Ultrafire C3 Cree Q5 5-Mode Krijgt veel lovende reviews.
Komt daar veel licht van af en wat moet ik daar nog bij hebben verder?
Deze heb ik hier ook liggen:quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die heb ik ook en daar komt idd wel een redelijke bak licht vanaf.Zoals gezegd brand ie op AA maar die heeft iedereen wel liggen denk ik?
Als je wat goedkopers wil dan kan ik deze ook aanraden:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9095
http://www.focalprice.com(...)een_LF180G_4992.html
Die laatste had ik voor $1,96 meen ik. Beiden geven wat minder en blauwer licht af maar desondanks best leuke lampjes. Afwerking is alleen wat minder. De nichia leds die erin zitten trekken ook maar ongeveer 300mA tov de cree met 800 tot 1000mA op volle kracht .
Ook ik heb die, komt veel licht vanaf maar toch raad ik je een ''betere'' aan..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Deze heb ik hier ook liggen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9095
Geeft aardig wat licht voor zo'n klein dingetje
Als het product voor de 16e is geshipped krijg je hem voor kerst binnen, anders niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, nu is hij dus wel shipped![]()
Hoelang duurt het dan ongeveer voor het aankomt?
En moet ik nog geld betalen voor invoeren oid?
Niet voor de kerst dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als het product voor de 16e is geshipped krijg je hem voor kerst binnen, anders niet..
Hangt er van af, wat heb je gekocht?
Is het groot, en het belangerijkste is het EMS verstuurd?
Ligt eraan wat je ermee gaat doen natuurlijk, dit dingetje is voor in en om het huis voldoende, ga je een zaklamp lange tijd gebruiken in bijv. een pikdonker bos dan zou ik idd voor iets beters gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ook ik heb die, komt veel licht vanaf maar toch raad ik je een ''betere'' aan..
Whehehe die heb ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Die LED-bollen ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2041 ) zijn bij Blokker gesignaleerd voor 2 euro per stuk. Dealextreme is dus echt niet zo goedkoop als men denkt.
Nah, dat gaat geen problemen opleveren met de douane enzquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet voor de kerst duszou hij wel voor oud en nieuw aankomen dan?
Ik zie vandaag pas dat hij shipped is, gister was dat nog niet.
En nee, het is niet EMS verstuurd
En ik heb gekocht: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8628 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16702 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14001 en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.81
Het enige grote is dus dat gitaartje
Ik lees dat je je pas zorgen hoeft te maken als het pakketje 2 weken na shipping niet aangekomen isquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef George_Kloonie het volgende:
25 november?
IS je pakketje niet verloren gegaan?
Zoiets?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef George_Kloonie het volgende:
Ik had vorige week een Green laser gekocht op DX en die heb ik nu al ...
Klassequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?t=215569
hele lijst reviews van DX/KD lampen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Kan je vast mee op sterren schijnen
Bij FP wacht je gemiddeld langer dan bij DX.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef henkspank het volgende:
Mijn dstt + ds stokjes + smallest cardreader on the world (deze is echt klein btw) zijn aangekomen =D
Is focalprice hetzelfde als met DX? wachttijden ongever hetzelfde?
hmm.. ik wacht al 20 dagen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik lees dat je je pas zorgen hoeft te maken als het pakketje 2 weken na shipping niet aangekomen is
En gezien het 'Contacting Supplier' en 'Packaging' bij mij redelijk lang duurde zou het het goed kunnen toch?
Neequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:46 schreef CompanionCube het volgende:
Dionysiou, wat voor jou!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4559
Zo snel ook al..quote:Op zaterdag 20 december 2008 07:00 schreef Dionysiou het volgende:
Overigens betaling van de lasers teruggekregen
[ afbeelding ]
Ongeveer klein weekje gewacht netjes hoor!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo snel ook al..Zou je toch al een tijdje krijgen..?
Er was een laptopstand voor in bed geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef kthxbye het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor laptop-accessoires? Zoals (scherm)schoonmaakspullen of andere handige dingetjes?
Mwah, valt dan op zich nog wel mee dan..quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ongeveer klein weekje gewacht netjes hoor!
Hmm lijkt me wel handig, krijg nu rugpijn van de hele tijd laptoppen in bed :p maar een beetje te duur imo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was een laptopstand voor in bed geloof ik![]()
Ook in zwart verkrijgbaar, maar zoals bekend werken die zwarte niet goed
Het is niet aangeraden deze flashcart de kopen. Er zijn namelijk betere alternatieven zoals de Acekard 2i. De DSTTi heeft namelijk geen optie om de bootloader te updaten!quote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com/DSTTi_TT_i_Multimedia_Game_Card_for_NDSi_DSi_GN219W_6878.html
Jawel, focalprice heeft een flashcard voor de DSi!
-edit- DX had hem ook al
Ik heb daar anders behoorlijk snel een bestelling van binnen gekregen. Heeft volgens mij maar een dag of 8 geduurd sinds ik had besteld.quote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef Stinosss het volgende:
FP duurt inderdaad langer. Echt een kutservice daar.
Nopequote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Noax het volgende:
Hebben ze bij Dealextreame een flinke vakantie ofzo?
Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst maar heb nog geen bevestigings mailtje mogen ontvangen...
Enkele dagen geleden was die kaart op DX nog 21 dollar ~ 13 euro, nu met bijna 8 dollar gestegenquote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com/DSTTi_TT_i_Multimedia_Game_Card_for_NDSi_DSi_GN219W_6878.html
Jawel, focalprice heeft een flashcard voor de DSi!
-edit- DX had hem ook al
Jij weet het weer mooi te brengen, echt genieten met jou.quote:Op zondag 21 december 2008 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Nope
Zal wel iets misgegaan zijn bij jou denk ik.
Hahaquote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef Noax het volgende:
[..]
Jij weet het weer mooi te brengen, echt genieten met jou.![]()
Ik zal wanneer ik maandag nog niets gehoord heb eens een mailtje gaan sturen, probleem is wel dat ik dat referentienr niet genoteerd heb.quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha
Bij mij is afgelopen dagen 1 pakketje verzonden, en de tweede zit eraan te komen.
Dus.. Trek je eigen conclusies maar
You're welcomequote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik zal wanneer ik maandag nog niets gehoord heb eens een mailtje gaan sturen, probleem is wel dat ik dat referentienr niet genoteerd heb.
Ging er namelijk blindelings vanuit, dat ik wel een bevestigings mailtje zou ontvangen
Zal wel goedkomen, kan het via Paypal ook wel aantonen.
Bedankt he.
Dat klopt, maar wat zou ik moeten zien ?quote:Op maandag 22 december 2008 00:02 schreef g0dz0r het volgende:
Noax, je kan toch gewoon inloggen op je account?
Ik weet van niks?quote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef drummerdude het volgende:
Ze zouden toch stoppen? Mijn order is vandaag geshipped
Nee.. Tot de 16e een soort van garantie dat de spullen iig voor de kerst nog binnen zouden zijn, na de 16e verzonden kan je er vanuit gaan dat het niet meer op tijd binnen is. Is overigens al vaker vermeld in het topic.quote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef drummerdude het volgende:
Ze zouden toch stoppen? Mijn order is vandaag geshipped
Klein?quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Klein bestellingkje gedaan. 8GB MemoryStick, 4GB MicroSD, kaartlezertje, verloopkabeltje. Paar euro's handel
.
Schijn hem eens in een camera? ZIe je dan een flauw wit lichtje?quote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef Dionysiou het volgende:
Bagger mijn 30mW green laser van FP werkt niet, heb mijn SoShine probeerd en die van FP die werden meegeleverd alle mogelijkheden geprobeerd..
Nope geen flauw lichtje.quote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Schijn hem eens in een camera? ZIe je dan een flauw wit lichtje?
Het moet een camera zijn, van je mobiel ofzo, anders zie je het niet, dat is namelijk infrarood.
Ach, kop op, je werkt toch nog 33 a 35 uur in het weekend, een nieuwe kan je makkelijk betalen.quote:
Op welke wijze was hij verzonden? normale post of express post?quote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klopt, maar of ik dat wil is de volgende vraagquote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ach, kop op, je werkt toch nog 33 a 35 uur in het weekend, een nieuwe kan je makkelijk betalen.
quote:Here is some example:
Netherland - Weight: 30g by priority mail - 1.84EUR
France - Weight: 70g by PRIORIT AIRE - 2.3EUR
United States - Weight: 102g by USPS / PAR AVION AIR MAIL - $2.2
United States - Weight: 362g by USPS / FIRST CLASS AIR MAIL With tracking - $8.65 (The package itself is $2.9 from USP)
Greece - Weight: 126g by stamp - 3.2EUR
Italy - Weight: 342g by Post EIRE - 4.85EUR
Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost.
whaha meteen uitproberenquote:
Deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16058quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook maar es wat gaan bestellen daar. Eens kijken of er wat leuks met LED te krijgen is
. Nog wat leuke tips
Kan je dan niet beter de Wiikey2 bij FP halen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer komen er weer eens dingen die je voor DX punten kan kopen? Bijna alles is "reward ran out" Ik wil best zo'n Wii chip.
Weet ik veel, ik heb er geen verstand van, heb zo'n Wii voor de kerst gehad van de baasquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter de Wiikey2 bij FP halen?
Het is dat je het er niet over mag hebben, maar als je een wiikey + wii-clip besteld, hoef je hem alleen open te maken, erop te klikken en klaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb er geen verstand van, heb zo'n Wii voor de kerst gehad van de baas.
"Blablabla.."quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef George_Kloonie het volgende:
Als je een wii voor de kerst heb gehad werkt een wiikey niet, die werkt alleen op oude modellen.
Zo, dat zijn nog es kerstpakketten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Dank, ik kijk het eerst nog wel even aan, 50 euro is me toch ff teveel voor een console die stof hapt. (was een Wii van vorig jaar, dit jaar was het een netbook
).
Nunchuck met ledjes aan de zijkant.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook maar es wat gaan bestellen daar. Eens kijken of er wat leuks met LED te krijgen is
. Nog wat leuke tips
http://services.dealextre(...)t_IncorrectItem.aspxquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:18 schreef Zijdenuiltje het volgende:
Had dit besteld: http://dealextreme.com/details.dx/sku.5101
Kreeg dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5091
Wat MacorgaZ dus zei, gewoon iets wat je ook nodig hebt orderen, dan Change order doen, old sku vul je **** in, new sku vul je het ene in wat je met punten wilt kopen, en in de description zet je ''Can i please buy this item for <***> points?'', waarbij 1 punt 10 dollarcent is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer komen er weer eens dingen die je voor DX punten kan kopen? Bijna alles is "reward ran out" Ik wil best zo'n Wii chip.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:28 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand de sku van een simpele usb(mini usb of gewoon met usb ingang) naar ac adapter, ik weet zeker dat focal of dx er 1 had maar kan hem niet meer vinden.
Een simpel adaptertje dus om me pda/mp3/etc op te laden.
Thanks, had gezocht op usb ac en usb 1000ma ac maar kon het niet vinden... google werkt vaak beter dan zoeken op dx(was het alleen ff vergeten :p), daar vind ik hem namelijk wel gewoon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:50 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
Zoeken op USB AC op DealExtreme levert misschien wel 200 resultaten op, maar hij staat er wel tussen. Bij dequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Thanks, had gezocht op usb ac en usb 1000ma ac maar kon het niet vinden... google werkt vaak beter dan zoeken op dx(was het alleen ff vergeten :p), daar vind ik hem namelijk wel gewoon.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:28 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand de sku van een simpele usb(mini usb of gewoon met usb ingang) naar ac adapter, ik weet zeker dat focal of dx er 1 had maar kan hem niet meer vinden.
Een simpel adaptertje dus om me pda/mp3/etc op te laden.
Ik was al veel eerder joh.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
Even weg geweest en dus veel te laat.
Prima service!quote:Hi Zijdenuiltje,
Apologies for the error. The packer must have put a wrong item in your package.
There is no need to return the incorrect item to us -- please keep it as a gift. A free replacement has been arranged for you already. You will receive a shipment notification e-mail when it is sent. You may track its progress using your existing order number.
Thank you for your understanding.
Merry Christmas
Best Regards
Monica
Mwoah, dat soort spul koop je in Nederland voor de helft van de prijs en dan heb je ook nog een merk. Voor ¤ 11,95 heb je 25 Platinums en voor 3 euro meer 25 stuks Philips.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen 10 stuks DVD/RW's besteld voor ¤ 11,82. Het is een of ander Chinees merk, maar ¤ 1,18 per stuk is voor DVD/RW's wel goedkoop.
Platinum ¤11.95 per 25? Ik betaal voor 100 ¤18,-.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mwoah, dat soort spul koop je in Nederland voor de helft van de prijs en dan heb je ook nog een merk. Voor ¤ 11,95 heb je 25 Platinums en voor 3 euro meer 25 stuks Philips.
Dit zijn RW's (meerdere malen te beschrijven dus)! Die zijn een stuk duurder dan R's.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mwoah, dat soort spul koop je in Nederland voor de helft van de prijs en dan heb je ook nog een merk. Voor ¤ 11,95 heb je 25 Platinums en voor 3 euro meer 25 stuks Philips.
Maar hier zijn ze als je de goede plaatsen weet, ook niet duurquote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn RW's (meerdere malen te beschrijven dus)! Die zijn een stuk duurder dan R's.
Wat ik neerzette zijn ook RW's. R's kosten echt geen drol.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn RW's (meerdere malen te beschrijven dus)! Die zijn een stuk duurder dan R's.
Nou ja, ik zag ze niet zo snel goedkoper op internet, vooral niet vanwege de verzendkosten die er bij kwamen. We zien wel wat het is.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat ik neerzette zijn ook RW's. R's kosten echt geen drol.
http://www.bigdennis.com/(...)129.html?language=nl
Ik kocht bij de Saturn een 10 stuks spindeltje van Sony voor ¤ 7,95. Webwinkels zijn over het algemeen een stuk goedkoper.
Dan heb ik gewoon pech gehad, ik had vrij dure Sony DVD/RW's maar die zijn niet echt goed, ik heb er al een paar weg moeten gooien omdat ze het niet meer deden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:42 schreef Ericr het volgende:
Tot je ze gaat branden. Dan is het wel R/W maar als het 1 of andere vage media is dan heb je er nog niks aan.
Wees blij ik wacht al 3 werkdagen op een mail van FocalPrice betreft mijn 30mW groene laser die het niet doet, bij DX zou ik meteen antwoord krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Maruna het volgende:
momenteel wil DX al 9 dollar refunden voor m'n kapotte laser... ik blijf mailen, heb gezegt dat ik voor niet minder dan 15 akkoord ga.
http://pmteurope.com/cata(...)Profselect-25-stuks/quote:Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen 10 stuks DVD/RW's besteld voor ¤ 11,82. Het is een of ander Chinees merk, maar ¤ 1,18 per stuk is voor DVD/RW's wel goedkoop.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://pmteurope.com/cata(...)Profselect-25-stuks/
Is helaas maar 2.4x dus duurt ff voordat een dvdtje vol zitmaar werken wel perfect
Nvm met verzendkosten is het nog wel duur.. khad destijds ook nog 100 dvdrs en hoesjes erbij besteld.
Was je wel geregistreerd op DX voordat je bestelde? Dus als je inlogt, zie je dan 2 orders staan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb 2 orders gedaan bij DX, geen bevestingsmail, ook niet van paypal.
Wel is het van mijn paypal rekening afgeschreven.
Nu DX mailen?
ja, ik ben zeker geregistreerd, heb al eerder besteld bij hun, ik zie niet de 2 orders staan als ik inlog, ik heb wel het ordernr, maar dat wordt niet gevonden onder mijn account, ook heb ik 2 receipt nummers.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was je wel geregistreerd op DX voordat je bestelde? Dus als je inlogt, zie je dan 2 orders staan?
Als je nog niet geregistreerd bent moet je dat nu ff doen, op hetzelfde adres als je Paypal. Dan komen die 2 orders gewoon op jouw emailadres te staan en kan je ze tracken.
Gisteren (23-12) trouwens een pakketje gekregen wat 17-12 was verzonden. Toch netjes, zeker omdat ze niet garandeerden dat je het voor kerst had als het na 16-12 was verzonden.
Kom eens online jij ,barbaar!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was je wel geregistreerd op DX voordat je bestelde? Dus als je inlogt, zie je dan 2 orders staan?
Als je nog niet geregistreerd bent moet je dat nu ff doen, op hetzelfde adres als je Paypal. Dan komen die 2 orders gewoon op jouw emailadres te staan en kan je ze tracken.
Gisteren (23-12) trouwens een pakketje gekregen wat 17-12 was verzonden. Toch netjes, zeker omdat ze niet garandeerden dat je het voor kerst had als het na 16-12 was verzonden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik ben zeker geregistreerd, heb al eerder besteld bij hun ze, ik zie niet de 2 orders staan als ik inlog, ik heb wel het ordernr, maar dat wordt niet gevonden onder mijn account, ook heb ik 2 receipt nummers.
erg vreemd
Dat kan gebeuren, foutje in de software van DX, maar het gebeurd gelukkig héél weinig.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik ben zeker geregistreerd, heb al eerder besteld bij hun, ik zie niet de 2 orders staan als ik inlog, ik heb wel het ordernr, maar dat wordt niet gevonden onder mijn account, ook heb ik 2 receipt nummers.
erg vreemd.
mijn dx points zijn ook nergens te vinden, het is net alsof mijn account is gereset.
zelfs dat lukt niet, die site is helemaal gaar op dit moment.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, foutje in de software van DX, maar het gebeurd gelukkig héél weinig.
De oplossing:
http://services.dealextre(...)es.aspx?type=Missing
Dat even invullen en dan zet een medewerker ze op jouw emailadres etc.
Of jij, bij mij werkt DX 100%.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelfs dat lukt niet, die site is helemaal gaar op dit moment.
Dat doe je goed handelaar!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:26 schreef mstr het volgende:
Kwamen even 3 pakketjes binnen
Stuk of 11 DSTT's
Voor hoeveel verkoop je ze dan?quote:
En? Al getest hoeveel er van neppers zijn? (en je dus meteen weer kunt wegdonderen)quote:Op woensdag 24 december 2008 18:26 schreef mstr het volgende:
Kwamen even 3 pakketjes binnen
Stuk of 11 DSTT's
Waarschijnlijk geen, maar met de DSTT Recovery Tool maakt dat niet meer uitquote:Op woensdag 24 december 2008 20:28 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En? Al getest hoeveel er van neppers zijn? (en je dus meteen weer kunt wegdonderen)
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:28 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En? Al getest hoeveel er van neppers zijn? (en je dus meteen weer kunt wegdonderen)
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen, maar met de DSTT Recovery Tool maakt dat niet meer uit.
30 incl 4GB geheugen en spelletjesquote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je ze dan?
In je webwinkel of via Marktplaats ed?quote:
Samen met een klasgenoot?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Ik ga samen met klasgenoot twee lasers kopen (rode en groene) na de vakantie.
Mond-op-mond-reclamequote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef AstroNova het volgende:
[..]
In je webwinkel of via Marktplaats ed?
Ik ga samen met klasgenoot twee lasers kopen (rode en groene) na de vakantie.
Hij zegt toch 2, 1 voor hem en 1 voor die andere dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Samen met een klasgenoot?Niet genoeg geld ofzo?
Mond houden newb.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef Wunny het volgende:
[..]
Hij zegt toch 2, 1 voor hem en 1 voor die andere dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |