Dat is eigenlijk nog duur, HDMI is digitaal, dus dan kan je net zo goed een prutskabeltje halen van 4 euro bij de Action ofzo. En nee, alsjeblieft geen "na 10 meter kwaliteitsverlies, max 4.8GBps bandbreedte, blablabla" gedoe.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb er twee hdmi kabels besteld voor 14 ¤.Ik ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Andyy zegt toch ook, 0,0% verschil?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:23 schreef Stinosss het volgende:
Ken je het principe achter hdmi? Puur digitaal? Jij hebt ook een stontdure UTPkabel? Hoezo? Owz, dan in je internet sneller.
Hehe, ff gekeken. Dat is inderdaad nice. 260 dollar voor een HDMI kabel, who the fuck buys that?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef Andyy het volgende:
die dus
en ja ik heb een goedkope en ben er tevreden mee
Maar dan had het langer geduurd voor je het binnen hadquote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja helaas stijgt de dollar nu weerAs ik twee weken had gewacht met bestellen had me dat 5 euro gescheeld
uit de OP;quote:Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef kepler het volgende:
ik ben ws net te laat voor de kerst, maar hoe lang duurt het normaal met verzenden?
Dus vanavond/morgen 1=1,43 bij PayPalquote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
1 Euro = 1.4607 U.S. dollars
Holy kanaries!
ah, het kan dus ook snel. Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Joene94 het volgende:
Perfect! Pakketje met Compactflash adaptertje, 2 dagen terug (dinsdag) verzonden. En raad eens wat er vandaag binnen is? Ja hoor, de compactflash adapter! Recordtijd voor mij dus, binnen 2 dagen iets binnen!
Heeft die converter er niks mee te maken?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef Andyy het volgende:
die dus
en ja ik heb een goedkope en ben er tevreden mee
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_profile-currenciesquote:Op donderdag 18 december 2008 21:31 schreef Noax het volgende:
Kun je ook ergens zien wat de koers op dit moment is bij Paypal?
Ik ben ingelogd, maar kan het nergens terug vinden.
Klasse, enorm bedankt!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:40 schreef mstr het volgende:
[..]
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_profile-currencies
En dan rechts even invullen
1 2 | 12527 JJC Card Style Compact IR Remote for Canon 400D/350D/300D Cameras (E6) |
De kaartjes zijn volgens mij niet zo heeel snel.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Klasse, enorm bedankt!
Net een 16 GB pro duo kaartje besteld.
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef Tarabass het volgende:
Net een bestelling gedaan.
[ code verwijderd ]
Hopelijk is hij voor de feestdagen binnen
Ik weet dat de kaartjes niet zo snel zijn met data-overdracht, dus van pc naar memorystick.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
De kaartjes zijn volgens mij niet zo heeel snel.
Of de adapters zijn kut, dat kan ook best wel kloppen
[..]
Reken daar maar niet op
Geef het 1% kans
Ik heb alles ook al klaarliggen, moet alleen nog even de PSP regelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:58 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik weet dat de kaartjes niet zo snel zijn met data-overdracht, dus van pc naar memorystick.
Mijn psp games bewerk ik niet tot cso, dat geeft namelijk eerder probs met snelheid dan wanneer je gewoon de iso gebruikt.
Met een 16 gb kaartje heb je dan natuurlijk ook ruimte genoeg om er iso's op te zetten.
Mocht achteraf blijken dat het totaal niet werkt dan kom ik daar op terug, maar vooralsnog heb ik er alle vertrouwen in.
Dus je bent al in het bezit van een 16gb kaartje?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb alles ook al klaarliggen, moet alleen nog even de PSP regelen.
Nee, van een 4GB.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:06 schreef Noax het volgende:
[..]
Dus je bent al in het bezit van een 16gb kaartje?
Nee, met die ik besteld heb, kun je TF-geheugenkaartjes omtoveren tot MS Pro Duo.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:13 schreef Noax het volgende:
Oke, ik heb gelukkig wel een goede reader, dus die hoef ik niet speciaal meer te bestellen.
Verder ben ik in het bezit van een 8gb kaartje, welke ook prima werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |