Dat is eigenlijk nog duur, HDMI is digitaal, dus dan kan je net zo goed een prutskabeltje halen van 4 euro bij de Action ofzo. En nee, alsjeblieft geen "na 10 meter kwaliteitsverlies, max 4.8GBps bandbreedte, blablabla" gedoe.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb er twee hdmi kabels besteld voor 14 ¤.Ik ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Andyy zegt toch ook, 0,0% verschil?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:23 schreef Stinosss het volgende:
Ken je het principe achter hdmi? Puur digitaal? Jij hebt ook een stontdure UTPkabel? Hoezo? Owz, dan in je internet sneller.
Hehe, ff gekeken. Dat is inderdaad nice. 260 dollar voor een HDMI kabel, who the fuck buys that?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef Andyy het volgende:
die dus
en ja ik heb een goedkope en ben er tevreden mee
Maar dan had het langer geduurd voor je het binnen hadquote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja helaas stijgt de dollar nu weerAs ik twee weken had gewacht met bestellen had me dat 5 euro gescheeld
uit de OP;quote:Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef kepler het volgende:
ik ben ws net te laat voor de kerst, maar hoe lang duurt het normaal met verzenden?
Dus vanavond/morgen 1=1,43 bij PayPalquote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
1 Euro = 1.4607 U.S. dollars
Holy kanaries!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |