Het is niet aangeraden deze flashcart de kopen. Er zijn namelijk betere alternatieven zoals de Acekard 2i. De DSTTi heeft namelijk geen optie om de bootloader te updaten!quote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com/DSTTi_TT_i_Multimedia_Game_Card_for_NDSi_DSi_GN219W_6878.html
Jawel, focalprice heeft een flashcard voor de DSi!
-edit- DX had hem ook al
Ik heb daar anders behoorlijk snel een bestelling van binnen gekregen. Heeft volgens mij maar een dag of 8 geduurd sinds ik had besteld.quote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef Stinosss het volgende:
FP duurt inderdaad langer. Echt een kutservice daar.
Nopequote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Noax het volgende:
Hebben ze bij Dealextreame een flinke vakantie ofzo?
Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst maar heb nog geen bevestigings mailtje mogen ontvangen...
Enkele dagen geleden was die kaart op DX nog 21 dollar ~ 13 euro, nu met bijna 8 dollar gestegenquote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com/DSTTi_TT_i_Multimedia_Game_Card_for_NDSi_DSi_GN219W_6878.html
Jawel, focalprice heeft een flashcard voor de DSi!
-edit- DX had hem ook al
Jij weet het weer mooi te brengen, echt genieten met jou.quote:Op zondag 21 december 2008 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Nope
Zal wel iets misgegaan zijn bij jou denk ik.
Hahaquote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef Noax het volgende:
[..]
Jij weet het weer mooi te brengen, echt genieten met jou.![]()
Ik zal wanneer ik maandag nog niets gehoord heb eens een mailtje gaan sturen, probleem is wel dat ik dat referentienr niet genoteerd heb.quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha
Bij mij is afgelopen dagen 1 pakketje verzonden, en de tweede zit eraan te komen.
Dus.. Trek je eigen conclusies maar
You're welcomequote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik zal wanneer ik maandag nog niets gehoord heb eens een mailtje gaan sturen, probleem is wel dat ik dat referentienr niet genoteerd heb.
Ging er namelijk blindelings vanuit, dat ik wel een bevestigings mailtje zou ontvangen
Zal wel goedkomen, kan het via Paypal ook wel aantonen.
Bedankt he.
Dat klopt, maar wat zou ik moeten zien ?quote:Op maandag 22 december 2008 00:02 schreef g0dz0r het volgende:
Noax, je kan toch gewoon inloggen op je account?
Ik weet van niks?quote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef drummerdude het volgende:
Ze zouden toch stoppen? Mijn order is vandaag geshipped
Nee.. Tot de 16e een soort van garantie dat de spullen iig voor de kerst nog binnen zouden zijn, na de 16e verzonden kan je er vanuit gaan dat het niet meer op tijd binnen is. Is overigens al vaker vermeld in het topic.quote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef drummerdude het volgende:
Ze zouden toch stoppen? Mijn order is vandaag geshipped
Klein?quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Klein bestellingkje gedaan. 8GB MemoryStick, 4GB MicroSD, kaartlezertje, verloopkabeltje. Paar euro's handel
.
Schijn hem eens in een camera? ZIe je dan een flauw wit lichtje?quote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef Dionysiou het volgende:
Bagger mijn 30mW green laser van FP werkt niet, heb mijn SoShine probeerd en die van FP die werden meegeleverd alle mogelijkheden geprobeerd..
Nope geen flauw lichtje.quote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Schijn hem eens in een camera? ZIe je dan een flauw wit lichtje?
Het moet een camera zijn, van je mobiel ofzo, anders zie je het niet, dat is namelijk infrarood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |