Ik lees dat je je pas zorgen hoeft te maken als het pakketje 2 weken na shipping niet aangekomen isquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef George_Kloonie het volgende:
25 november?
IS je pakketje niet verloren gegaan?
Zoiets?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef George_Kloonie het volgende:
Ik had vorige week een Green laser gekocht op DX en die heb ik nu al ...
Klassequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?t=215569
hele lijst reviews van DX/KD lampen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Kan je vast mee op sterren schijnen
Bij FP wacht je gemiddeld langer dan bij DX.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef henkspank het volgende:
Mijn dstt + ds stokjes + smallest cardreader on the world (deze is echt klein btw) zijn aangekomen =D
Is focalprice hetzelfde als met DX? wachttijden ongever hetzelfde?
hmm.. ik wacht al 20 dagen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik lees dat je je pas zorgen hoeft te maken als het pakketje 2 weken na shipping niet aangekomen is
En gezien het 'Contacting Supplier' en 'Packaging' bij mij redelijk lang duurde zou het het goed kunnen toch?
Neequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:46 schreef CompanionCube het volgende:
Dionysiou, wat voor jou!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4559
Zo snel ook al..quote:Op zaterdag 20 december 2008 07:00 schreef Dionysiou het volgende:
Overigens betaling van de lasers teruggekregen
[ afbeelding ]
Ongeveer klein weekje gewacht netjes hoor!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo snel ook al..Zou je toch al een tijdje krijgen..?
Er was een laptopstand voor in bed geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef kthxbye het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor laptop-accessoires? Zoals (scherm)schoonmaakspullen of andere handige dingetjes?
Mwah, valt dan op zich nog wel mee dan..quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ongeveer klein weekje gewacht netjes hoor!
Hmm lijkt me wel handig, krijg nu rugpijn van de hele tijd laptoppen in bed :p maar een beetje te duur imo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was een laptopstand voor in bed geloof ik![]()
Ook in zwart verkrijgbaar, maar zoals bekend werken die zwarte niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |