Waarom moet ik met dit product http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15729 een creditcard gaan koppelen?quote:Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
zijn niet illigaal, die krijg je dus gewoon binnen ;Dquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:31 schreef Kadooosh het volgende:
Die lockpick sets, krijg je die gewoon binnen of pikt de douane dat in?
Dan krijg je als het goed is een nieuwe toegestuurd of het geld als kredietquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Maruna het volgende:
DX wil dat ik een laser terugstuur om na te laten kijken, mits de kosten voor opsturen <30% van totale kosten zijn. Opsturen met TNT kost 17,50 dus dat haald het nooit, moet ik dat dan gewoon zeggen? of weet iemand een goedkopere manier van versturen naar hongkong? En wat doen ze dan als ik het niet op stuur?
Geen idee maar als je het wel opstuurt zul je nog wel even moeten kibbelen om alle gemaakte kosten als store credit te krijgen is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Maruna het volgende:
En wat doen ze dan als ik het niet op stuur?
Anders klik je even op de link?quote:
Ik kreeg hem keurig in Engels, hoor. Niet dat ik hem nodig heb.quote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
User's Guide: Available in Chinese
Heul niet! Tussenstatussen zijn het belangrijkste wat er isquote:Op maandag 15 december 2008 22:56 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Fijn. Opsommingen van orderstatussen is behoorlijk zinloos.
Voor op je scooter..?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kan niet meer via PayPal betalen;
[..]
Waarom moet ik met dit product http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15729 een creditcard gaan koppelen?
Met andere producten kan ik wel gewoon normaal met PayPal via bankrekening betalen.
Yep voor op me scooter, en een voor een maatjequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Voor op je scooter..?
Je hebt wel, zoals in de OP beschreven, Paypal een bankmachtiging gegeven?
hij is dus nu binnen, ff 3 schakels er af gehaald, was veel te groot,quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:06 schreef makkie88 het volgende:
zo, eergister voor het eerst iets op DX gekocht, dit horloge:
Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch k zag em hier al voorbij komen
ben benieuwd waneer die binnen is,
maar ik vraag me af hoe lang hij stil kan liggen voor die niet meer loopt?
Dat is een makkie ja..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef makkie88 het volgende:
ik ga dr effe foto's van maken, en misschien zelfs youtube filmpje haha
Klopt het laatste word op de 16e geshipped (HK Tijd) die van mij staat al bijna 1 dag op Packaging dus ik hoop 't..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:47 schreef makkie88 het volgende:
hmm, als ik vandaag bestel krijg ik niet meer voor kerst binnen he?..
k zit te twijfelen, of nu bestellen, of nog ff w88als het toch pas januari/februari binnen komt
Mijn oordopjes vallen altijd uit mijn oren, is er iets te verzinnen waardoor dat niet meer het geval is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Net deze binnen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500
Werken erg goed, zitten echt fijn en goed geseald, alleen zitten dus (zoals in het DX-forum topicje te lezen is) de microfoons in de oordopjes zelf. Geen probleem voor mij, maar wel redelijk dom.
Het zijn in ieder geval erg goede oordopjes voor die ¤3,50, ik zou ze zeker aanraden!
kan je ze niet iets verder doorduwen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn oordopjes vallen altijd uit mijn oren, is er iets te verzinnen waardoor dat niet meer het geval is?
Geen grappen over plakband en enorme satelietschotels op mijn hoofd
quote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/productimages/sku_18699_1.jpg
Kijk eens wat die robot aan 't doen is...
Neequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:50 schreef makkie88 het volgende:
[..]
kan je ze niet iets verder doorduwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |