Zie net dat dat mokkel op de 2e foto wel een beetje blubbertquote:
Je kunt niet alles hebben he. Dikke tieten daar hoort logischerwijs ook een beetje babyvet op de rest van het lichaam bij. Of ze moeten fake zijn dan gaat mijn verhaal natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zie net dat dat mokkel op de 2e foto wel een beetje blubbert
Werd afgeleid door andere onderdelen
Eensch is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:07 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben he. Dikke tieten daar hoort logischerwijs ook een beetje babyvet op de rest van het lichaam bij. Of ze moeten fake zijn dan gaat mijn verhaal natuurlijk niet op.
Ik vind het wel een geslaagde fipo
helaas, dat is niet mogelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, stiekem geef ik toe dat ik enige gelijkenis tussen 'Bram' en mij zie, mag dan nu het plaatje weg?
GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
waarin geknepen wordt of die die gepost heeft?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je 't nou over die fipo, of over die vermeende foto van mij?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar naar me bedje toe!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet mn bed nog opmakenhelemaal geen zin in
+1quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga maar naar me bedje toe!
ik schrok alquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
dat bedoel ik ook met opmakensochtends sla ik de deken van me af en savonds sla ik m weer over me heen
niks rechttrekken ofzo, dat is voor paupers
zo wat het helemaal niet bedoeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja naja zo niet ook geen ramp als ik de rest dan maar wel haal..
Jullie zijn wel lief
Ik openbaar dronken? Volgens mij zijn er dan heel veel mensen vóór mij aan de beurtquote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie, openbaar dronkenschap
Flushed Away is geniaal. Gezien in de sneak en heb echt loeihard zitten lachen. Niet zozeer het verhaal als wel alle sidekicks, randzaken etc maakten het de moeite waard. Je ziet iets op de voorgrond wat al lachen is, maar op de achtergrond gebeurt nog zó veel meer!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Lig nu Flushed Away te kijken, geniaal die slakken![]()
Prachtig is dat. Van de week getankt voor 1.125. Ik verbruik op dit moment 1:11, die zuinigheidswedstrijd om bijna 1:14 te halen doe ik wel weer als de benzine 1.60 kostquote:Op donderdag 11 december 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
Dat tanken is nu wel leuk, kost geen reet.
quote:
Ik moet zeggen dat ik echt even goed moest kijken en dat me eerst een 'quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
Doel je er nou op dat die gozer op mij zou lijken? As in, hij heeft ook een bril, ofzo?
Hmmm, ik ben niet echt van de suicidegirls, maar deze heeft toch echt wel iets. Die metaalbek ben ik geen fan van, maar toch...ze is prikkelend, zeg maarquote:
Damn wat heb jij geluk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:26 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen! 3 uur slaap, zodirect de tandarts en de rest van de dag workshops en presentaties!
doe datquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tnx
Ik zal het nodig hebben.. Het eerste wat ik straks trouwens ga doen als ik terugkom is even chill op bed een filmpje kijken en wat slapen.
sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef morgane het volgende:
Ik krijg echt zin in brownies door jou...zit ik hier met mn 4 bruine volkorenboterhammen.
Dat is zo kut hèquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Te vroegen ik heb volgens mij ieder half uur van de klok gezien vannacht
Dat ik me opt moment toch uitgerust voel is echt een wonder.
Oh, fail @ me.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:47 schreef Mikkie het volgende:
Same here. Eigenlijk moet ik namelijk om 9.00u nog een opdracht afmaken.
goeiemorgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is zo kut hè. Maar vrees niet: vanmiddag komt de dip wel
.
[..]
Oh, fail @ me..
Verder wel alles goed enzo, je bent zo tvperig de laatste tijdquote:
Wat een belachelijke opleiding bij jullie zeg. Laatst poste je ook al van die belachelijke cijfers? Of je postinggedrag komt niet overeen met je daadwerkelijke vermogen tot het produceren van volzinnen of het niveau is bij jullie echt van aap-noot-mies.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:18 schreef Nielez het volgende:
Woooot.
9,8 voor wiskunde toets en 7,4 voor programmeren toets.
Faal@9,8 maar toch.
Of een beetje van beide, maar dikgedrukt klopt inderdaad redelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Wat een belachelijke opleiding bij jullie zeg. Laatst poste je ook al van die belachelijke cijfers? Of je postinggedrag komt niet overeen met je daadwerkelijke vermogen tot het produceren van volzinnen of het niveau is bij jullie echt van aap-noot-mies.![]()
Zeg jij het maar.![]()
dr gaat iets mis tussen onsquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zometeen naar Zeist en daar blijf ik eten bij een vriendin!![]()
Hey Janiesbrownie! Kusje
Ja, heb even crowdsurfen overwogen bij binnenkomst. Maar ik ben allang blij dat ik weer een tentamen heb gemaakt. We zien wel, maar ik denk wel een voldoende.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Thevotary hoe ging ie
Sowieso de hele organisatiekwart over 9 begonnen ipv 9 uur
*frietjes bakt*quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dr gaat iets mis tussen ons
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:15 schreef morgane het volgende:
Zometeen een piercing boven in mn oor laten zetten (zo'n ringetje), eigenlijk best spannend
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon nog 1 kopen en dan dubbel ophangen
Kerstversiering altijd lachen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm nou heb ik die lampjes dus gekocht, maar dat snoer is natuurlijk rond.. dus even denken hoe ik het op ga hangen!
Naja anders komen ze sowieso wel van pas ergens. dan zwabber ik ze wel om een paalvoor die 3 euro
Isda, werkda, moekdavoordoendan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:28 schreef Mikkie het volgende:
Btw IB, betreffende die boete moet je gewoon een WOB-procedure starten. Wet Openbaarheid Bestuur. Kost je enkel een paar postzegels en wat tijd, misschien kun je wel winnen (en bovendien vaak uitstel van boetebetaling). Je zal nog verbaasd zijn hoeveel fouten er worden gemaakt bij de politie.
Er zijn spannender plekken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:15 schreef morgane het volgende:
Zometeen een piercing boven in mn oor laten zetten (zo'n ringetje), eigenlijk best spannend
Luuuuuuvvshackquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had rode gescoord als ik jou was
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, was dat nou het creatief zijn?!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef TheVotary het volgende:
Wat een belachelijke opleiding bij jullie zeg. Laatst poste je ook al van die belachelijke cijfers? Of je postinggedrag komt niet overeen met je daadwerkelijke vermogen tot het produceren van volzinnen of het niveau is bij jullie echt van aap-noot-mies.![]()
Zeg jij het maar.![]()
Inderdaad, hij mag ook wel eens gewassen worden.. Maar zou het door de beweging komen? Ik bedoeld ie pilaren lijken ook niet echt recht te staanquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op deze foto ziet die brug er echt zwaar verzakt uitKijk eens naar die balken
Das wel te hopen danquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, hij mag ook wel eens gewassen worden.. Maar zou het door de beweging komen? Ik bedoeld ie pilaren lijken ook niet echt recht te staan
Kom je nog even aftikken dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef swarmahoer het volgende:
die rooie lampjes heeft yas al hangen voor t raam
en yas heb je je gordijnen speciaal voor de foto dicht gedaan of gewoon nog niet open
ido?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kom je nog even aftikken dan?
En voor de foto ldo
Mijn linkergordijn zit wel altijd dicht. Anders zie ik niks op mijn laptopje.. Maar de rechtse is gewoon open..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ido?
ik heb mijn gordijne altijd dicht zitten, ik kom dan ook alleen op mijn kamer om mn bed in te gaan, te slapen, en er weer uit te stappen
Ik zeg toch een tijdmachine!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook benieuwd wat er op je magnetron staatt lijkt op een oven ofzo
Snackoven? Zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
Ooit zo'n kleine oven gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
Tnx..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:53 schreef morgane het volgende:
Wat een leuke lampjes!![]()
die piercing stelde trouwens helemaal niks voor,net zo'n pijn als bij een gewone oorbel. Dus ben helemaal happy
En bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:33 schreef swarmahoer het volgende:
mijn postinggedrag komt ook niet overeen met mn daadwerkelijke vermogen tot het produceren van volzinnen
maar dan juist tegenovergesteld als bij niels
Mijn 1tb westerndigital ding is net binnengekomenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
nou, net ff een harde schijf besteld, 1 tb extern op in te loggen, en dus voor in het netwerk
van samsung 180 euries
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:26 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Kerstversiering altijd lachen.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben er zo gehecht aan, is al een paar jaar mijn trouwe kerst'boom'.
En wat was de reden daarvoor, haal je daar voordeel uit ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou hem gewoon naar NTFS formateren.. Heb ik toen ookgedaan.
HD pr0n?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
als je bestanden groter dan 4 gb ofzo over wil zetten MOET je nsfw hebben
Hmm. misschien dan toch de moeite waard.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
als je bestanden groter dan 4 gb ofzo over wil zetten MOET je nsfw hebben
Tssss neem mijn artistieke vaardigheden maar in de zeik whateverquote:
Ik zie IB & moblo komende meet die foto nog wel imiterenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
het spijt me dat iedere keer als je de pagina opend deze foto ziet
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie IB & moblo komende meet die foto nog wel imiteren.
Hee het is IB!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat zijn eigen oma zijn...?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
Verswarming hoger zetten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit hier met handschoenen aanzo koud ist hier
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is het voor nieuwe rage om na het plaatsen van alleen een '' nu minstens 4 posts achter elkaar te zetten?
Google evenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Isda, werkda, moekdavoordoendan?
Gezellig? Het lijkt wel een kampcaravanquote:
Uhuh!quote:
Prachtig om nog eens terug te zien, ik kan me die goals nog amper herinneren. Ik weet alleen dat ik toen in Bern op de Bundesplatz stond en echt loeihard uit m'n pan gingquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ned - Fra, gaaf filmpje (suggesties zijkant).
Mja, zag er uit als veel uitzoekwerk, wat in uurloon meer gaat worden dan m'n boetequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Google even. Kun je bezwaar maken en alle documenten opvragen. Fotofilmnummer, akte van beëdiging, dat soort zaken. Zitten regelmatig fouten in waardoor je bekeuring vernietigd kan worden.
Op flitsservice.nl staan een aantal voorbeeldbrieven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, zag er uit als veel uitzoekwerk, wat in uurloon meer gaat worden dan m'n boete
Bij hogere boete overigens wel aantrekkelijke optie
Ik heb zo'n vermoeden dat het gaat om wat ik als reactie op d'r lampjes posttequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De aanleiding erbij quoten veroorzaakt minder onduidelijkheid
Natuurlijk, ik snapte direct dat je bedoelde dat de dokter in ER er nog een tintje aan gafquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
ah IB ze gaven er toch nog even een tintje aan!
Ach, dat ze zelf sterft. Ze heeft nu toch het licht gezien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
Zou je denken
De sterf was iig van toepassing op het topic
Kindertjes in Afrika...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gvd honger dat het niet meer grappig is.
Die hebben ook honger ja. Kut voor ze. Hadden ze maar een vak moeten lerenquote:
Als je ze kut geeft gaan ze dood aan een hartstilstand, doordat ze niet genoeg energie hebben hun fielewapsie overeind te krijgenquote:
Ach ja, dan hebben ze in elk geval een leuke dood. Beter dan uitgedroogd met AIDS neervallen terwijl je voor de zeshonderdste dag achter elkaar 20km door de woestijn naar de waterput loopt om vervolgens halverwege de terugweg je emmertje te laten vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je ze kut geeft gaan ze dood aan een hartstilstand, doordat ze niet genoeg energie hebben hun fielewapsie overeind te krijgen
Ja, en dan vraag ik me altijd af, waarom gaan die lui nou niet gewoon náást die waterput wonenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, dan hebben ze in elk geval een leuke dood. Beter dan uitgedroogd met AIDS neervallen terwijl je voor de zeshonderdste dag achter elkaar 20km door de woestijn naar de waterput loopt om vervolgens halverwege de terugweg je emmertje te laten vallen.
Gelukkig hebben we die grap pas 20 keer gehoord.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en dan vraag ik me altijd af, waarom gaan die lui nou niet gewoon náást die waterput wonen
Lutsers
Ik heb mijn bitch-uurtje, niks mis meequote:
Dis is jor heppie moed?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die grap pas 20 keer gehoord.
Deze maand dan.
Mag ik? Mag ik?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja omdat niemand wil raden.. geef ik een hint, ze had een hele lelijke jas aan
Heb je nou al gemailed?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gweldige foto;s gemaaktwel zeer glad onderweg, paar keer gehad dat ie weg gleed voor en achter xD foto's komen morgen denk ik
Och, die meid met die lelijke zuurstokjas die nog te lelijk was om overheen te kotsen en daarna in de fik te steken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja omdat niemand wil raden.. geef ik een hint, ze had een hele lelijke jas aan
Ja want dat is superstoer! weet je wat nog toffer is! Als je echt wegglijdt!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gweldige foto;s gemaaktwel zeer glad onderweg, paar keer gehad dat ie weg gleed voor en achter xD foto's komen morgen denk ik
er is geen nep weg glijdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja want dat is superstoer! weet je wat nog toffer is! Als je echt wegglijdt!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja want dat is superstoer! weet je wat nog toffer is! Als je echt wegglijdt!
quote:01. 541 swarmahoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |