Kom je nog even aftikken dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef swarmahoer het volgende:
die rooie lampjes heeft yas al hangen voor t raam
en yas heb je je gordijnen speciaal voor de foto dicht gedaan of gewoon nog niet open
ido?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kom je nog even aftikken dan?
En voor de foto ldo
Mijn linkergordijn zit wel altijd dicht. Anders zie ik niks op mijn laptopje.. Maar de rechtse is gewoon open..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ido?
ik heb mijn gordijne altijd dicht zitten, ik kom dan ook alleen op mijn kamer om mn bed in te gaan, te slapen, en er weer uit te stappen
Ik zeg toch een tijdmachine!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook benieuwd wat er op je magnetron staatt lijkt op een oven ofzo
Snackoven? Zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
Ooit zo'n kleine oven gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
Tnx..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:53 schreef morgane het volgende:
Wat een leuke lampjes!![]()
die piercing stelde trouwens helemaal niks voor,net zo'n pijn als bij een gewone oorbel. Dus ben helemaal happy
En bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:33 schreef swarmahoer het volgende:
mijn postinggedrag komt ook niet overeen met mn daadwerkelijke vermogen tot het produceren van volzinnen
maar dan juist tegenovergesteld als bij niels
Mijn 1tb westerndigital ding is net binnengekomenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
nou, net ff een harde schijf besteld, 1 tb extern op in te loggen, en dus voor in het netwerk
van samsung 180 euries
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:26 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Kerstversiering altijd lachen.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben er zo gehecht aan, is al een paar jaar mijn trouwe kerst'boom'.
En wat was de reden daarvoor, haal je daar voordeel uit ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou hem gewoon naar NTFS formateren.. Heb ik toen ookgedaan.
HD pr0n?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
als je bestanden groter dan 4 gb ofzo over wil zetten MOET je nsfw hebben
Hmm. misschien dan toch de moeite waard.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
als je bestanden groter dan 4 gb ofzo over wil zetten MOET je nsfw hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |