Wat een belachelijke opleiding bij jullie zeg. Laatst poste je ook al van die belachelijke cijfers? Of je postinggedrag komt niet overeen met je daadwerkelijke vermogen tot het produceren van volzinnen of het niveau is bij jullie echt van aap-noot-mies.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:18 schreef Nielez het volgende:
Woooot.
9,8 voor wiskunde toets en 7,4 voor programmeren toets.
Faal@9,8 maar toch.
Of een beetje van beide, maar dikgedrukt klopt inderdaad redelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Wat een belachelijke opleiding bij jullie zeg. Laatst poste je ook al van die belachelijke cijfers? Of je postinggedrag komt niet overeen met je daadwerkelijke vermogen tot het produceren van volzinnen of het niveau is bij jullie echt van aap-noot-mies.![]()
Zeg jij het maar.![]()
dr gaat iets mis tussen onsquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zometeen naar Zeist en daar blijf ik eten bij een vriendin!![]()
Hey Janiesbrownie! Kusje
Ja, heb even crowdsurfen overwogen bij binnenkomst. Maar ik ben allang blij dat ik weer een tentamen heb gemaakt. We zien wel, maar ik denk wel een voldoende.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Thevotary hoe ging ie
Sowieso de hele organisatiekwart over 9 begonnen ipv 9 uur
*frietjes bakt*quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dr gaat iets mis tussen ons
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:15 schreef morgane het volgende:
Zometeen een piercing boven in mn oor laten zetten (zo'n ringetje), eigenlijk best spannend
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon nog 1 kopen en dan dubbel ophangen
Kerstversiering altijd lachen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm nou heb ik die lampjes dus gekocht, maar dat snoer is natuurlijk rond.. dus even denken hoe ik het op ga hangen!
Naja anders komen ze sowieso wel van pas ergens. dan zwabber ik ze wel om een paalvoor die 3 euro
Isda, werkda, moekdavoordoendan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:28 schreef Mikkie het volgende:
Btw IB, betreffende die boete moet je gewoon een WOB-procedure starten. Wet Openbaarheid Bestuur. Kost je enkel een paar postzegels en wat tijd, misschien kun je wel winnen (en bovendien vaak uitstel van boetebetaling). Je zal nog verbaasd zijn hoeveel fouten er worden gemaakt bij de politie.
Er zijn spannender plekken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:15 schreef morgane het volgende:
Zometeen een piercing boven in mn oor laten zetten (zo'n ringetje), eigenlijk best spannend
Luuuuuuvvshackquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had rode gescoord als ik jou was
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, was dat nou het creatief zijn?!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef TheVotary het volgende:
Wat een belachelijke opleiding bij jullie zeg. Laatst poste je ook al van die belachelijke cijfers? Of je postinggedrag komt niet overeen met je daadwerkelijke vermogen tot het produceren van volzinnen of het niveau is bij jullie echt van aap-noot-mies.![]()
Zeg jij het maar.![]()
Inderdaad, hij mag ook wel eens gewassen worden.. Maar zou het door de beweging komen? Ik bedoeld ie pilaren lijken ook niet echt recht te staanquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op deze foto ziet die brug er echt zwaar verzakt uitKijk eens naar die balken
Das wel te hopen danquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, hij mag ook wel eens gewassen worden.. Maar zou het door de beweging komen? Ik bedoeld ie pilaren lijken ook niet echt recht te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |