Komen een man en een vrouw bij de dokter. Beiden veertigers. Wat is er aan de hand, zegt de dokter. Nou, antwoordt die vrouw, we hebben nogal een genant probleem. Ja, vult die man aan, elke keer als we lekker in bed gaan proberen te "sporten" gaat het mis. Hoe kan dat nou, vraagt die dokter? Nou, zegt die vrouw, u begrijpt ik heb al vijf kinderen gebaard en nu blijft mijn mans willy niet meer in mijn lekkere neukgrotje zitten, hij floept telkens weer naar buiten voordat we tot het hoogtepunt zijn gekomen.
Oh zegt die dokter, geen enkel probleem hoor, daar heb ik wel wat voor. Er is sinds kort een nieuwe behandeling voor 40-ers met dit soort problemen. De behandeling bestaat er in dat we in uw vagina een metalen band aanbrengen en in de penis van uw man een klein magneetje, dan blijft zijn lekkere yoghurtbuks tot aan het hoogtepunt toe in uw warme neukschachtje zitten.
Dus die vrouw en die man overleggen even en zeggen meteen dat ze het wel zien zitten.
Een paar dagen later worden ze geopereerd, ze gaan naar huis en ja hoor, het is weer alle nachten feest daar thuis, er wordt weer gepaald als nooit tevoren.
Een paar weken later komt die vrouw bij de dokter voor een griepje. Dus die dokter zegt: hoe gaat het met u mevrouw? Nou zegt ze, afgezien van dat griepje gaat het met mij wel goed. Maar met mijn man is het niet al te best.
Dus die dokter antwoordt: wat is er met uw man dan mevrouw? Nou zegt die vrouw, hij zit sinds twee weken in de gevangenis. Hoe kan dat nou, vraagt de dokter geschrokken? Nou zegt die vrouw; een paar weken terug waren we in het zwembad, wij stappen het water in, zwemt er net een meisje met een beugeltje langs.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.