Ik zie IB & moblo komende meet die foto nog wel imiterenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
het spijt me dat iedere keer als je de pagina opend deze foto ziet
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie IB & moblo komende meet die foto nog wel imiteren.
Hee het is IB!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat zijn eigen oma zijn...?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
Verswarming hoger zetten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit hier met handschoenen aanzo koud ist hier
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is het voor nieuwe rage om na het plaatsen van alleen een '' nu minstens 4 posts achter elkaar te zetten?
Google evenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Isda, werkda, moekdavoordoendan?
Gezellig? Het lijkt wel een kampcaravanquote:
Uhuh!quote:
Prachtig om nog eens terug te zien, ik kan me die goals nog amper herinneren. Ik weet alleen dat ik toen in Bern op de Bundesplatz stond en echt loeihard uit m'n pan gingquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ned - Fra, gaaf filmpje (suggesties zijkant).
Mja, zag er uit als veel uitzoekwerk, wat in uurloon meer gaat worden dan m'n boetequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Google even. Kun je bezwaar maken en alle documenten opvragen. Fotofilmnummer, akte van beëdiging, dat soort zaken. Zitten regelmatig fouten in waardoor je bekeuring vernietigd kan worden.
Op flitsservice.nl staan een aantal voorbeeldbrieven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, zag er uit als veel uitzoekwerk, wat in uurloon meer gaat worden dan m'n boete
Bij hogere boete overigens wel aantrekkelijke optie
Ik heb zo'n vermoeden dat het gaat om wat ik als reactie op d'r lampjes posttequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De aanleiding erbij quoten veroorzaakt minder onduidelijkheid
Natuurlijk, ik snapte direct dat je bedoelde dat de dokter in ER er nog een tintje aan gafquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
ah IB ze gaven er toch nog even een tintje aan!
Ach, dat ze zelf sterft. Ze heeft nu toch het licht gezien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
Zou je denken
De sterf was iig van toepassing op het topic
Kindertjes in Afrika...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gvd honger dat het niet meer grappig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |