zo wat het helemaal niet bedoeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja naja zo niet ook geen ramp als ik de rest dan maar wel haal..
Jullie zijn wel lief
Ik openbaar dronken? Volgens mij zijn er dan heel veel mensen vóór mij aan de beurtquote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie, openbaar dronkenschap
Flushed Away is geniaal. Gezien in de sneak en heb echt loeihard zitten lachen. Niet zozeer het verhaal als wel alle sidekicks, randzaken etc maakten het de moeite waard. Je ziet iets op de voorgrond wat al lachen is, maar op de achtergrond gebeurt nog zó veel meer!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Lig nu Flushed Away te kijken, geniaal die slakken![]()
Prachtig is dat. Van de week getankt voor 1.125. Ik verbruik op dit moment 1:11, die zuinigheidswedstrijd om bijna 1:14 te halen doe ik wel weer als de benzine 1.60 kostquote:Op donderdag 11 december 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
Dat tanken is nu wel leuk, kost geen reet.
quote:
Ik moet zeggen dat ik echt even goed moest kijken en dat me eerst een 'quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
Doel je er nou op dat die gozer op mij zou lijken? As in, hij heeft ook een bril, ofzo?
Hmmm, ik ben niet echt van de suicidegirls, maar deze heeft toch echt wel iets. Die metaalbek ben ik geen fan van, maar toch...ze is prikkelend, zeg maarquote:
Damn wat heb jij geluk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:26 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen! 3 uur slaap, zodirect de tandarts en de rest van de dag workshops en presentaties!
doe datquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tnx
Ik zal het nodig hebben.. Het eerste wat ik straks trouwens ga doen als ik terugkom is even chill op bed een filmpje kijken en wat slapen.
sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef morgane het volgende:
Ik krijg echt zin in brownies door jou...zit ik hier met mn 4 bruine volkorenboterhammen.
Dat is zo kut hèquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Te vroegen ik heb volgens mij ieder half uur van de klok gezien vannacht
Dat ik me opt moment toch uitgerust voel is echt een wonder.
Oh, fail @ me.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:47 schreef Mikkie het volgende:
Same here. Eigenlijk moet ik namelijk om 9.00u nog een opdracht afmaken.
goeiemorgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is zo kut hè. Maar vrees niet: vanmiddag komt de dip wel
.
[..]
Oh, fail @ me..
Verder wel alles goed enzo, je bent zo tvperig de laatste tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |