Het is gelukkig wel nieuws dat je vriendin Brianstorm speelt?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef belsen het volgende:
Jongens, als je niets te melden hebt behalve 'tvp', een plaatje of smiley, dan heb je ook niets te zoeken in dit topic.
Ontopic: mijn vriendin speelt Brianstorm met haar band en ik ben benieuwd of ze het origineel kunnen evenaren.
Ik zou het denk ik wel leuk vinden. Alleen hou ik meestal van korte, heftige tracks.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:49 schreef Xrenity het volgende:
Ik denk dat het nieuwe album 'donkerder'/harder wordt en langere/grootsere tracks gaat kennen.
Ze gaan inderdaad nieuwe nummers spelen. Over het album is nog steeds niks bekend, maar volgen Aisumasen is het mogelijk dat het album in of rond april in de winkels ligt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef icet58 het volgende:
Ik hoorde gister dat er een try out is in januari in Nieuw Zeeland.. Iemand meer nieuws hierover? Dit zou kunnen betekenen dat het nieuwe album wel heel erg dichtbij komt
Ja, samen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:07 schreef Haunter het volgende:
James Ford helemaal geen inbreng meer op het nieuwe album? Of mag die samen met Josh Hommes de knoppen bedienen?
Leuk die tour diaries! Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ontzettend toffe man. Je kan hem herkennen aan dat hij niet voor niets "BIG Nige" wordt genoemd. En hij was er ook weer bij met The Last Shadow Puppets. In Brussel regelde hij een ongekreukte setlist voor me
. Hier is hij dansend met The Sheriff en Keith Scientist te zien. Hij speelt ook een hoofdrol in de 'tour diaries' van Australië 2006: hier op 00:16 en 02:14, hier op 1:40, 3:23 en als je maar geen genoeg van deze held kunt krijgen hier vanaf 01:42.
wowquote:Op zondag 14 december 2008 11:39 schreef belsen het volgende:
Er staat een review van de DVD op de FP: DVD: Arctic Monkeys - Live At The Apollo
Excuses voor al mijn bagger-posts en ongein in de afgelopen tijd. Ik beloof beterschapquote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef belsen het volgende:
Jongens, als je niets te melden hebt behalve 'tvp', een plaatje of smiley, dan heb je ook niets te zoeken in dit topic.
[..]
James Ford zei dat hij druk was met het nieuwe Klaxons-album. Was in het begin nog maar enkel sprake van 'een aantal' sessies met Josh Homme in Los Angeles. Dat de band deze herfst nu 3 keer naar LA is gevlogen, zegt wel dat de samenwerking met Josh Homme niet bij die ene sessie in september is gebleven. Wel goed dat ze niet in hun vaste omgeving opnemen, levert vast iets moois op. En misschien gebruiken ze alsnog wat uit de demo-sessies van januari 2008 met James Ford. We zullen zien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:07 schreef Haunter het volgende:
James Ford helemaal geen inbreng meer op het nieuwe album? Of mag die samen met Josh Hommes de knoppen bedienen?
quote:Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het tournament ?
Kom ook maar naar Lowlands!quote:
Arctic Monkeys – Announce Festival Performance in Norway
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be headlining the Öya Festival in Oslo, Norway on Thursday 13th August 2009.
Festival passes are on sale now via Billetservice.
Day tickets go on sale on Tuesday 20th January. More information can be found here.
Arctic Monkeys @ Lowlands is een gerucht iddquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb de poules klaar, nu nog iemand die daadwerkelijk alles in goede banen wilt leiden. Voor de trivia quiz is ieder geval géén belangstelling, begrijp ik.
Geweldig nieuws dat ze rond die tijd op festivals staan. Was dit jaar niet van plan om naar Lowlands te gaan, maar begint er nu op te lijken dat ik toch weer richting Biddinghuizen moet. Zelfde geldt voor Pinkpop trouwens.
Dus, 21e in Duitsland, 22e rustdag, 23e op Lowlands!quote:
Arctic Monkeys Announce Festival Performance in Germany
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing at Highfield Festival in Erfurt, Germany on Friday 21st August 2009. Tickets are on sale now via www.highfield.de.
Die foto's.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef tim. het volgende:
Nog een festival:
[..]
Dus, 21e in Duitsland, 22e rustdag, 23e op Lowlands!
En hier het vervolg op kerstmis 2006:
edit: Of natuurlijk net als Tivoli-Pinkpop in 2007, nu ook zaal-Lowlands.
Ja goed hè? Het is Servizio Fotografico van Bruno Nicolai. Het is afkomstig van een Italiaanse soundtrack uit de jaren '70. Ik zal kijken of ik een link kan vinden (PM).quote:Op donderdag 25 december 2008 15:35 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet dat liedje in het hoofdmenu van 'At the Apollo' ?
Damn, cool nummertje
Naja, hij loopt niet meer in z'n t-shirtje en jeans, zoals toen-ie 19 was. Een fangirl zou zeggen: "Het is allemaal de schuld van Alexaquote:Op woensdag 24 december 2008 17:49 schreef emokid het volgende:
Wat een mooiboy is die toch geworden, Alex Turner.
Yep!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:13 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja goed hè? Het is Servizio Fotografico van Bruno Nicolai. Het is afkomstig van een Italiaanse soundtrack uit de jaren '70. Ik zal kijken of ik een link kan vinden (PM).
''Anyway, there are new pictures of Alex/a @ Bungalow 8. Some drunk guy tried to kiss Alexa, so Al smacked him down.''quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:28 schreef Aisumasen het volgende:
Ronde 4 in de Arctic Monkeys roddel trivia quiz: Wat is hier aan vooraf gegaan?
[ afbeelding ]
quote:She's updated herself from being annoying but with a fairly active social life, to annoying and dull dull dull.
If it had been me she robbed the Christmas tree off, I would have pounded her with mince pies.
Weet niet waar die quote vandaan komt, maar ik las het in het journalistieke hoogstandje The Sun:quote:Op donderdag 25 december 2008 16:56 schreef tim. het volgende:
[..]
''Anyway, there are new pictures of Alex/a @ Bungalow 8. Some drunk guy tried to kiss Alexa, so Al smacked him down.''
Dezelfde kerel:
[ afbeelding ]
Ik zocht wat van die anti-Alexa reacties en toen kwam ik het bovenstaande tegen. Een-waardige reactie:
[..]
Op de foto's is te zien dat ze er beide plezier in hebben, dus misschien heeft The Sun het wel een keertje bij het juiste eind. Maar goed, één punt voor tim. in de trivia quizquote:"He probably wished he’d made more of an effort to disguise himself when a drunk lout slung himself at him and attempted to lick his face. Alex wasn’t too impressed with the reveller’s antics as he left Bungalow 8 at 3.30am, but Alex couldn’t stop herself collapsing in fits of laughter."
Heb 'm gekregen voor kerstquote:Op donderdag 25 december 2008 16:36 schreef Aisumasen het volgende:
Yep!Over de DVD gesproken: Weinig mensen hier die 'em hebben aangeschaft hè?
Ik niet in ieder geval. Wat ik er van gezien heb, werd ik niet erg warm van.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:36 schreef Aisumasen het volgende:
Yep!Over de DVD gesproken: Weinig mensen hier die 'em hebben aangeschaft hè?
Ah, te gek! Wat passen de singles qua artwork mooi bij elkaar hè!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb 'm gekregen voor kerst
En ook de laatste 3 singles op 7"
Allrighty, hier nog een foto van het voorval:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het topic ''Hanging with Dev, Alex/a, Matt, the Like & Agyness Dean'' van het AM forum.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Weet niet waar die quote vandaan komt
quote:Op de foto's is te zien dat ze er beide plezier in hebben, dus misschien heeft The Sun het wel een keertje bij het juiste eind. Maar goed, één punt voor tim. in de trivia quiz.
''Multi-angle Matt'' is toch maar één nummer?quote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef Aisumasen het volgende:
De reden waarom ik dat over de DVD vroeg, is omdat ik na de release gelijk super-enthousiast was over de film. Ik noemde de "multi-angle Matt" als hoogtepunt, maar aangezien niemand daarop reageerde.... Voor de mensen die 'em niet hebben: Je weet niet wat je mist. En heeft iemand de easter egg al gevonden? Ik ga 'em niet verklappen!
Daar staat Nigel Reeks. wie is die knakker?quote:Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef jakkop het volgende:
Topic kwijt! Maar, wat is er met de dead wax van AOTU?
Nigel Reeks (the guitar tech guy for monkeys)quote:Op maandag 29 december 2008 02:21 schreef conobram het volgende:
[..]
Daar staat Nigel Reeks. wie is die knakker?
Ja, is te vinden op youtubequote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:
''Multi-angle Matt'' is toch maar één nummer?
Dat was toch 'Frankie' de opa van Alex?quote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:Die quiz is natuurlijk onzin, maar ik heb toch een vraag die ik wil stellen (aan iedereen): ''Wie van Alex' kennissen, vrienden of familie zei weleens 'settle for a draw'?''
Aha, daar zullen vast zeer interessante discussies plaatsvindenquote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:
[..]
Uit het topic ''Hanging with Dev, Alex/a, Matt, the Like & Agyness Dean'' van het AM forum.
[..]
Onzin?quote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:Die quiz is natuurlijk onzin, maar ik heb toch een vraag die ik wil stellen (aan iedereen): ''Wie van Alex' kennissen, vrienden of familie zei weleens 'settle for a draw'?''
Ja, maar daarom niet minder tofquote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:
''Multi-angle Matt'' is toch maar één nummer?
Geen idee, kwam er per toeval achter. Het is wel een klein tof dingetje.quote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:
De easter egg ben ik benieuwd naar! Nog nooit iets over gelezen, heb je een primeur te pakken?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef jakkop het volgende:
Topic kwijt! Maar, wat is er met de dead wax van AOTU?
Dat dusquote:Op maandag 29 december 2008 02:21 schreef conobram het volgende:
[..]
Daar staat Nigel Reeks. wie is die knakker?
Ik heb gelukkig de DVDquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:56 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat was toch 'Frankie' de opa van Alex?
Inderdaad, z'n opa. Ik ben nu (pas) wat bootlegs aan het downloaden, en ben begonnen met die van The Forum, Sheffield in 2004 (eerste optreden toch?), daar zegt Alex inderdaad in de aankondiging van het nummer ''...which is a phrase my granddad used to say.'' Nu jullie Frankie zeggen bedenk ik me dat het natuurlijk logisch isquote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Onzin?![]()
! Haha! Da's Frankie Turner, de grootvader van. Tenminste, dat verteld-ie in de aankondiging van de song in een opname uit 2004 geloof ik. Als ze dat nummer eens spontaan weer aan de setlist toevoegen als golden oldie...
![]()
Je klikt toevallig net naar links als 'extra's' geselecteerd is...quote:[..]
Geen idee, kwam er per toeval achter. Het is wel een klein tof dingetje.
En zo hoort het!quote:
Maar alsnog hadden we dan niet geweten wie Frankie precies was.quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef tim. het volgende:
Inderdaad, z'n opa. Ik ben nu (pas) wat bootlegs aan het downloaden, en ben begonnen met die van The Forum, Sheffield in 2004 (eerste optreden toch?), daar zegt Alex inderdaad in de aankondiging van het nummer ''...which is a phrase my granddad used to say.'' Nu jullie Frankie zeggen bedenk ik me dat het natuurlijk logisch is: ''And there's something that Frankie used to say, apparently/Oh, he said settle for a draw''. Maar ik wist niet dat Frankie z'n opa is. Één punt voor Markeerstift
.
Dat ik de .VOB-bestanden serieus geanalyseerd heb staat ook zo suf.quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef tim. het volgende:
Je klikt toevallig net naar links als 'extra's' geselecteerd is...![]()
Ik heb alleen live-opnames van die twee nummers. Kan iemand mij helpen aan een door Arctic Monkeys zelf gratis verspreide studio-opname van Curtains Close?quote:Op maandag 29 december 2008 23:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar alsnog hadden we dan niet geweten wie Frankie precies was.Het eerste (geregistreerde) optreden was op 12 juni 2003 in The Grapes, Sheffield. Geen idee of ze meer nummers deden, maar er is een mooie soundboard-opname van 2 songs. "Ravey Ravey Ravey Club" en "Curtains Close" met aan het eind een versie van Fatboy Slim's "Rockafeller Skank". 17-jarige Alex heeft daar nog z'n Amerikaanse accent... Tevens de enige opname van "Ravey Ravey Ravey Club".
haha ik vind em wel geinigquote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef Leonos het volgende:
Heb de eastern egg gevonden.
Veel moeite voor weinig
Geen idee welke versie ik heb, maar ik heb een 2 minuut 37 versie van Curtains Close met daarin ongeveer 30 sec Fat Boy Slimquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik heb alleen live-opnames van die twee nummers. Kan iemand mij helpen aan een door Arctic Monkeys zelf gratis verspreide studio-opname van Curtains Close?
Hoe lang duurt bij jullie dat van Fatboy Slim? Bij mij 4 seconden.
Dat is een niet officiele verzamel b-sides/demo album. Dus het kan welquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:36 schreef febster het volgende:
[..]
Geen idee welke versie ik heb, maar ik heb een 2 minuut 37 versie van Curtains Close met daarin ongeveer 30 sec Fat Boy Slim. Volgens mijn iTunes komt het van de 'Bigger Boys and Stolen Sweethearts' CD, maar dat klopt vast niet
. PM me je mail, en ik stuur hem naar je op
.
Vreemd, mijne duurt 2 min. 37, en het nummer begint bij 0 sec., en eindigt zo'n 4 sec. voor het eind, waar Fatboy Slim begintquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:36 schreef febster het volgende:
[..]
Geen idee welke versie ik heb, maar ik heb een 2 minuut 37 versie van Curtains Close met daarin ongeveer 30 sec Fat Boy Slim. Volgens mijn iTunes komt het van de 'Bigger Boys and Stolen Sweethearts' CD, maar dat klopt vast niet
. PM me je mail, en ik stuur hem naar je op
.
Nee, ik ook alleen deze:quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:25 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, hoe die demo's nu precies de wereld in zijn geholpen in 2004/2005 is nog altijd een raadsel. Heeft ooit iemand een afbeelding van een daadwerkelijke demo uit die tijd gezien? Behalve dat ene vage plaatje? Nope...
De studio-demo van "Curtains Close" duurt 2:14, de live-versie uit 2003 duurt 2:40.
Ik PM je zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef tim. het volgende:
Maar heb je enig idee waar die studio-demo te vinden is? Op sites als arcticmonkeysfrance.com en mardy-bum.com (dat waren ze alweer, ik weet geen andere) staat alleen de versie die ik al heb, live uit 2003.
Yeah! Dat is iig 1 die er intrapt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Darkestrah het volgende:
Misleidende TT, sukkels! Tevens een soort van tvp. Ik luister het eigenlijk iets te weinig.
Naja, die 2 vage foto's dus. Maar heb je ze ooit op eBay gezien, of iemand er iets over horen zeggen? Een raadsel jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef tim. het volgende:
[..]
Nee, ik ook alleen deze:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn gemaakt door The Sheriff. Hij heeft dit vast met opzet gedaan, om dit raadsel te creëren.
Maar heb je enig idee waar die studio-demo te vinden is? Op sites als arcticmonkeysfrance.com en mardy-bum.com (dat waren ze alweer, ik weet geen andere) staat alleen de versie die ik al heb, live uit 2003.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, ik spreek zelfs geen camping-Frans, en dat waarderen ze in Frankrijk niet zo...
Nee, ik heb die gasten in Brussel en Amsterdam ontmoet bij TLSP. Heb ze in Brussel met Miles op de foto gezet, en in Amsterdam met ze in een pub gezeten. Echt waar, het woord "die-hard fan" heeft sinds die dag een hele andere betekenis gekregen.
D'oh! Dan weet ik ook gelijk waarom er op kant A van de "Brianstorm" 10" de naam "Reeks" gegraveerd staat.quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat dusDe naam van Big Nige (wat ik hier beschreef), de ritmesectie-technicus van TLSP en AM. Ik hou daar echt van, in bijna alle vinyl-releases zijn wel leuke geintjes of mysterieuze woorden te vinden.
"sketchead is coming" nice, nice!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
D'oh! Dan weet ik ook gelijk waarom er op kant A van de "Brianstorm" 10" de naam "Reeks" gegraveerd staat.
Mooi is ook dat ik laatst een interview uit medio 2007 teruglas, waarin ze vertelden dat de titel van een nieuw nummer "Sketchead" zou zijn. Voor de mensen met "Fluorescent Adolescent" op 7" of 10", check de inner groove.
Bron: Het altijd betrouwbare The Sun.quote:The ARCTIC MONKEYS have had no time to chill during their break in Australia.
The lads are getting set for shows in Oz and in New Zealand — and have even had their Sydney pad decked out with studio equipment so they can put the final touches to their upcoming third album.
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Liefste. het volgende:
Gefeliciteerd met Alex allemaal
Ik heb een Alex shirt, zelfgemaakt![]()
Hij is prachtig.
TC03 denkt: OMG breezertjes luisteren ook naar mijn Arctic Monkeysquote:
Het idee van een virtuele rondgang langs de kring waarin we allen elkaar met Alex feliciteren deed mij gniffelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:14 schreef Liefste. het volgende:
[..]
TC03 denkt: OMG breezertjes luisteren ook naar mijn Arctic Monkeys!!!
Oké ik ga hier geen SC van maken, daar ben ik heel goed in
Dus OT: hoe zit het met dat tournament, komt daar ooit nog wat uit of heb ik het gemist?
Laten we een discussie houden over de volgende single! Ik wil This House is a Circus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het idee van een virtuele rondgang langs de kring waarin we allen elkaar met Alex feliciteren deed mij gniffelen.
Het toernooi komt waarschijnlijk nadat de 4e single van FWN gereleased is.
Als je haar nog niet gewassen is voldoet een paint ook btw.
This House Is A Circus en 505 had ik beide goede singles gevonden. Aan de andere kant is het ook wel mooi dat de pareltjes 'onbekend' blijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laten we een discussie houden over de volgende single! Ik wil This House is a Circus!
Een foto van alleen het shirt is ook goed hoor, haren afkraken heb ik toch geen behoefte aan, shirts daarentegen...
Niet dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef Merkie het volgende:
Pics or it didn't happen.
Hehe, nooit dus. Nee, ik voorspel dat er vóór de nieuwe single deze lente/zomer een poging gewaagd is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze nu nog een single uitbrengen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laten we een discussie houden over de volgende single! Ik wil This House is a Circus!
Nee joh, er komt niks meer, maar we moeten toch wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gaan ze nu nog een single uitbrengen?
Dacht dat het nieuwe album bijna kwam ;P
Grappig, als ik het zo eens bekijk zit er bij bepaalde releases een systeem in.quote:
Vroeg ik me inderdaad ook nog af, wanneer die gigs waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig, als ik het zo eens bekijk zit er bij bepaalde releases een systeem in.
Anyway: Aanstaande dinsdag!Ik ben benieuwd... Ik verwacht toch wel minstens 4 nieuwe nummers. En "A Certain Romance" als opener en "Bigger Boys And Stolen Sweethearts" als gouwe ouwe, ofzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |