abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64476222
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:

[..]

Uit het topic ''Hanging with Dev, Alex/a, Matt, the Like & Agyness Dean'' van het AM forum.
[..]
Aha, daar zullen vast zeer interessante discussies plaatsvinden .
quote:
Die quiz is natuurlijk onzin, maar ik heb toch een vraag die ik wil stellen (aan iedereen): ''Wie van Alex' kennissen, vrienden of familie zei weleens 'settle for a draw'?''
Onzin? ! Haha! Da's Frankie Turner, de grootvader van. Tenminste, dat verteld-ie in de aankondiging van de song in een opname uit 2004 geloof ik. Als ze dat nummer eens spontaan weer aan de setlist toevoegen als golden oldie...
quote:
''Multi-angle Matt'' is toch maar één nummer?
Ja, maar daarom niet minder tof . En ja, natuurlijk is alles op YouTube te vinden. Maar om de zo veel tijd wordt dat schoongeveegd door Warp Films, en terecht.
quote:
De easter egg ben ik benieuwd naar! Nog nooit iets over gelezen, heb je een primeur te pakken?
Geen idee, kwam er per toeval achter. Het is wel een klein tof dingetje.
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef jakkop het volgende:
Topic kwijt! Maar, wat is er met de dead wax van AOTU?
quote:
Op maandag 29 december 2008 02:21 schreef conobram het volgende:

[..]

Daar staat Nigel Reeks. wie is die knakker?
Dat dus De naam van Big Nige (wat ik hier beschreef), de ritmesectie-technicus van TLSP en AM. Ik hou daar echt van, in bijna alle vinyl-releases zijn wel leuke geintjes of mysterieuze woorden te vinden.
pi_64476598
Heb de eastern egg gevonden.
Veel moeite voor weinig
  maandag 29 december 2008 @ 21:49:38 #53
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_64479440
Big Nige

Wat een baas!
pi_64483424
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:27 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ja, is te vinden op youtube
Ik heb gelukkig de DVD .
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:56 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Dat was toch 'Frankie' de opa van Alex?
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Onzin? ! Haha! Da's Frankie Turner, de grootvader van. Tenminste, dat verteld-ie in de aankondiging van de song in een opname uit 2004 geloof ik. Als ze dat nummer eens spontaan weer aan de setlist toevoegen als golden oldie...
Inderdaad, z'n opa. Ik ben nu (pas) wat bootlegs aan het downloaden, en ben begonnen met die van The Forum, Sheffield in 2004 (eerste optreden toch?), daar zegt Alex inderdaad in de aankondiging van het nummer ''...which is a phrase my granddad used to say.'' Nu jullie Frankie zeggen bedenk ik me dat het natuurlijk logisch is : ''And there's something that Frankie used to say, apparently/Oh, he said settle for a draw''. Maar ik wist niet dat Frankie z'n opa is. Één punt voor Markeerstift .
quote:
[..]

Geen idee, kwam er per toeval achter. Het is wel een klein tof dingetje.
Je klikt toevallig net naar links als 'extra's' geselecteerd is...
Stay on my arm, you little charmer
pi_64483989
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef tim. het volgende:
Ik heb gelukkig de DVD .
En zo hoort het!
quote:
Inderdaad, z'n opa. Ik ben nu (pas) wat bootlegs aan het downloaden, en ben begonnen met die van The Forum, Sheffield in 2004 (eerste optreden toch?), daar zegt Alex inderdaad in de aankondiging van het nummer ''...which is a phrase my granddad used to say.'' Nu jullie Frankie zeggen bedenk ik me dat het natuurlijk logisch is : ''And there's something that Frankie used to say, apparently/Oh, he said settle for a draw''. Maar ik wist niet dat Frankie z'n opa is. Één punt voor Markeerstift .
Maar alsnog hadden we dan niet geweten wie Frankie precies was. Het eerste (geregistreerde) optreden was op 12 juni 2003 in The Grapes, Sheffield. Geen idee of ze meer nummers deden, maar er is een mooie soundboard-opname van 2 songs. "Ravey Ravey Ravey Club" en "Curtains Close" met aan het eind een versie van Fatboy Slim's "Rockafeller Skank". 17-jarige Alex heeft daar nog z'n Amerikaanse accent... Tevens de enige opname van "Ravey Ravey Ravey Club".
quote:
Je klikt toevallig net naar links als 'extra's' geselecteerd is...
Dat ik de .VOB-bestanden serieus geanalyseerd heb staat ook zo suf.
pi_64484028
Rockafella Skank is vet idd
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_64485030
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:35 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Maar alsnog hadden we dan niet geweten wie Frankie precies was. Het eerste (geregistreerde) optreden was op 12 juni 2003 in The Grapes, Sheffield. Geen idee of ze meer nummers deden, maar er is een mooie soundboard-opname van 2 songs. "Ravey Ravey Ravey Club" en "Curtains Close" met aan het eind een versie van Fatboy Slim's "Rockafeller Skank". 17-jarige Alex heeft daar nog z'n Amerikaanse accent... Tevens de enige opname van "Ravey Ravey Ravey Club".
Ik heb alleen live-opnames van die twee nummers. Kan iemand mij helpen aan een door Arctic Monkeys zelf gratis verspreide studio-opname van Curtains Close?

Hoe lang duurt bij jullie dat van Fatboy Slim? Bij mij 4 seconden.
pi_64488439
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef Leonos het volgende:
Heb de eastern egg gevonden.
Veel moeite voor weinig
haha ik vind em wel geinig
pi_64488623
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef tim. het volgende:

[..]

Ik heb alleen live-opnames van die twee nummers. Kan iemand mij helpen aan een door Arctic Monkeys zelf gratis verspreide studio-opname van Curtains Close?

Hoe lang duurt bij jullie dat van Fatboy Slim? Bij mij 4 seconden.
Geen idee welke versie ik heb, maar ik heb een 2 minuut 37 versie van Curtains Close met daarin ongeveer 30 sec Fat Boy Slim . Volgens mijn iTunes komt het van de 'Bigger Boys and Stolen Sweethearts' CD, maar dat klopt vast niet . PM me je mail, en ik stuur hem naar je op .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_64492412
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 02:36 schreef febster het volgende:

[..]

Geen idee welke versie ik heb, maar ik heb een 2 minuut 37 versie van Curtains Close met daarin ongeveer 30 sec Fat Boy Slim . Volgens mijn iTunes komt het van de 'Bigger Boys and Stolen Sweethearts' CD, maar dat klopt vast niet . PM me je mail, en ik stuur hem naar je op .
Dat is een niet officiele verzamel b-sides/demo album. Dus het kan wel
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_64512297
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 02:36 schreef febster het volgende:

[..]

Vreemd, mijne duurt 2 min. 37, en het nummer begint bij 0 sec., en eindigt zo'n 4 sec. voor het eind, waar Fatboy Slim begint . Maar er zijn dus meerdere opnames van Curtains Close? Ook een studio-opname? Daar ben ik vooral in geïnteresseerd. Maar stuur jouw versie ook maar .

Het is een live-opname, die jullie (ik ook) waarschijnlijk hebben gedownload in combinatie met een collectie nummers die de naam ''Beneath The Boardwalk'' hebben gekregen door fans. Maar ''Bigger Boys and Stolen Sweetheards cd'' klopt niet .
pi_64512844
Ja, hoe die demo's nu precies de wereld in zijn geholpen in 2004/2005 is nog altijd een raadsel. Heeft ooit iemand een afbeelding van een daadwerkelijke demo uit die tijd gezien? Behalve dat ene vage plaatje? Nope...

De studio-demo van "Curtains Close" duurt 2:14, de live-versie uit 2003 duurt 2:40.
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:36:17 #63
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_64513433
Misleidende TT, sukkels! Tevens een soort van tvp. Ik luister het eigenlijk iets te weinig.
pi_64513550
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Darkestrah het volgende:
Misleidende TT, sukkels!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_64514039
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:25 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, hoe die demo's nu precies de wereld in zijn geholpen in 2004/2005 is nog altijd een raadsel. Heeft ooit iemand een afbeelding van een daadwerkelijke demo uit die tijd gezien? Behalve dat ene vage plaatje? Nope...

De studio-demo van "Curtains Close" duurt 2:14, de live-versie uit 2003 duurt 2:40.
Nee, ik ook alleen deze:

en

Deze foto's zijn gemaakt door The Sheriff. Hij heeft dit vast met opzet gedaan, om dit raadsel te creëren .

Maar heb je enig idee waar die studio-demo te vinden is? Op sites als arcticmonkeysfrance.com en mardy-bum.com (dat waren ze alweer, ik weet geen andere ) staat alleen de versie die ik al heb, live uit 2003.
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:48:51 #66
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_64514121
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef tim. het volgende:
Maar heb je enig idee waar die studio-demo te vinden is? Op sites als arcticmonkeysfrance.com en mardy-bum.com (dat waren ze alweer, ik weet geen andere ) staat alleen de versie die ik al heb, live uit 2003.
Ik PM je zo
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:51:04 #67
192683 AMDB
Visionair.
pi_64514239
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Darkestrah het volgende:
Misleidende TT, sukkels! Tevens een soort van tvp. Ik luister het eigenlijk iets te weinig.
Yeah! Dat is iig 1 die er intrapt!
pi_64514465
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef tim. het volgende:

[..]

Nee, ik ook alleen deze:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

Deze foto's zijn gemaakt door The Sheriff. Hij heeft dit vast met opzet gedaan, om dit raadsel te creëren .

Naja, die 2 vage foto's dus. Maar heb je ze ooit op eBay gezien, of iemand er iets over horen zeggen? Een raadsel ja . Het frustrerende aan die sites is dat het allemaal in zulke lage kwaliteit te downloaden is. Hier en daar heb ik wat betere kwaliteit in mijn bezit, nog uit de midden 2005-periode, maar veel nummers hebben gewoon nooit in betere kwaliteit bestaan. Arctic Monkeys France is wel lief overigens, maar dat vertel ik nog wel ooit in het TLSP-topic, hehe.

Ik stuur je straks de complete opname uit 2003 (die 2 nummers), plus de studio-versie in de beste kwaliteit.
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:57:20 #69
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_64514651
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef AMDB het volgende:

[..]

Yeah! Dat is iig 1 die er intrapt!
fuck..
pi_64515217
Ik zit nu gewoon een voor mij nieuw nummer (nou ja, nieuw studio-nummer) te beluisteren . Bedankt Haunter!

Aisumasen, heb je in je camping-Frans dit aangevraagd, en hebben ze je lief geholpen ? Excusez-moi, vertel maar een keer in het TLSP-topic.
pi_64515821
Haha, ik spreek zelfs geen camping-Frans, en dat waarderen ze in Frankrijk niet zo...

Nee, ik heb die gasten in Brussel en Amsterdam ontmoet bij TLSP. Heb ze in Brussel met Miles op de foto gezet, en in Amsterdam met ze in een pub gezeten. Echt waar, het woord "die-hard fan" heeft sinds die dag een hele andere betekenis gekregen.
pi_64516519
Ik ben benieuwd

Ik zocht wat foto's van dat optreden in 2003 en vond deze. The Sheriff heeft dat gepost, kijk eens bij zijn andere foto's (pagina 3) .
pi_64517043
Grappig dat er ook echt foto's van te vinden zijn. Mooi!
pi_64518355

[ Bericht 100% gewijzigd door belsen op 31-12-2008 11:47:48 (Doe maar niet.) ]
  woensdag 31 december 2008 @ 02:23:05 #75
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_64522494
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, ik spreek zelfs geen camping-Frans, en dat waarderen ze in Frankrijk niet zo...

Nee, ik heb die gasten in Brussel en Amsterdam ontmoet bij TLSP. Heb ze in Brussel met Miles op de foto gezet, en in Amsterdam met ze in een pub gezeten. Echt waar, het woord "die-hard fan" heeft sinds die dag een hele andere betekenis gekregen.

Wat ik me dan weer af vraag is: Hoe komt die gast (+vrieindin) aan al dat geld? Bedoel ze zijn naar alle TLSP shows geweest -- right??
pi_64522904
Je bent goed op de hoogte . Dat is inderdaad waar ik op doelde. En ook wat ik mij afvraag. Is nog wel een leuk verhaaltje voor het TLSP-concertverslag wat ik nooit ga schrijven . Ik kom er op terug!
pi_64622614
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat dus De naam van Big Nige (wat ik hier beschreef), de ritmesectie-technicus van TLSP en AM. Ik hou daar echt van, in bijna alle vinyl-releases zijn wel leuke geintjes of mysterieuze woorden te vinden.
D'oh! Dan weet ik ook gelijk waarom er op kant A van de "Brianstorm" 10" de naam "Reeks" gegraveerd staat.

Mooi is ook dat ik laatst een interview uit medio 2007 teruglas, waarin ze vertelden dat de titel van een nieuw nummer "Sketchead" zou zijn. Voor de mensen met "Fluorescent Adolescent" op 7" of 10", check de inner groove .
  zondag 4 januari 2009 @ 04:05:50 #78
230345 conobram
is neit lam
pi_64637700
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

D'oh! Dan weet ik ook gelijk waarom er op kant A van de "Brianstorm" 10" de naam "Reeks" gegraveerd staat.

Mooi is ook dat ik laatst een interview uit medio 2007 teruglas, waarin ze vertelden dat de titel van een nieuw nummer "Sketchead" zou zijn. Voor de mensen met "Fluorescent Adolescent" op 7" of 10", check de inner groove .
"sketchead is coming" nice, nice!

[ Bericht 2% gewijzigd door conobram op 05-01-2009 02:27:35 ]
pi_64715572
Voor wat het waard is:
quote:
The ARCTIC MONKEYS have had no time to chill during their break in Australia.

The lads are getting set for shows in Oz and in New Zealand — and have even had their Sydney pad decked out with studio equipment so they can put the final touches to their upcoming third album.
Bron: Het altijd betrouwbare The Sun.

edit: En oh ja, hiep hoera voor de 23-jarige natuurlijk!

[ Bericht 7% gewijzigd door Aisumasen op 06-01-2009 01:22:30 ]
pi_64736450
Gefeliciteerd met Alex allemaal
Ik heb een Alex shirt, zelfgemaakt
Hij is prachtig.
I would go along with someone like you
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:12:36 #82
192683 AMDB
Visionair.
pi_64737826
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb een Alex shirt, zelfgemaakt
Hij is prachtig.
Pics or it didn't happen!

Maar bij deze even mijn verhaal over de dvd!

1e keer kijken was op 1e kerstdag, samen met m'n vriendin, echt zo geweldig! Al wou ze niet ook nog de quad split versie kijken Ik vond het echt geweldig, kleine stukjes tekst die anders waren, geweldige camerashots! Het verhaal over de live broadcast in Berlijn

LOUDER LOUDER MARCHING POWDER! Stukjes tegen het publiek lullen midden in het nummer, gewoon geweldig.

Toen kwam het einde, met If you were there, beware. Ik helemaal semi-trots aan m'n vriendin vertellen: "Kijk, Alex gaat zo in een andere microfoon zingen op het einde!" LATEN ZE DAT NIET ZIEN Maarja, het einde vond ik echt prachtig in beeld gebracht

De extra's zijn ook zeer cool! Heb de quad split nog steeds niet helemaal gezien, maar komt nog wel.

Multi-angle Matt is echt het hoogtepunt, zo leuk om te zien hoe dat gaat en hoe Matt erbij zit, geweldig leuk om naar te kijken en geweldig interessant. Balaclava is niet zo speciaal, maar toch leuk dat ie er nog bij zit, evenals Bad Woman, wat ik overigens echt een mooi nummer vind.

Hoogtepunt qua nummers vond ik Nettles, qua in beeld brengen was dat Plastic Tramp voor mij echt geweldig. Ook D is for Dangerous mocht er zijn. En dan laat ik het einde er nog buiten, wat ook geweldig was, maar die vermeld ik gewoon even apart als helemaal geweldig.

Ook de homevideo beelden bij A Certain Romance (of was het View from the Afternoon?) waren zeer leuk.

Vanmiddag ook met een vriend gekeken, die vond hem ook geweldig mooi!

Al met al een geweldige aankoop (kado eigenlijk), ben er zeer tevreden mee, is ook tevens m'n 1e live dvd die ik in m'n bezit heb.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:12:53 #83
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64737837
Pics or it didn't happen.
2000 light years from home
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:15:14 #84
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64737930
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef AMDB het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen!
Dat zei ik.
2000 light years from home
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:19:20 #85
192683 AMDB
Visionair.
pi_64738093
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat zei ik.
Ik eerder!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:07:30 #86
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64739946
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Liefste. het volgende:
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64740126
Ja, morgen, als ik mijn haar gewassen heb. Ik blijf een meisje he.
Misschien ga ik hier wel een handeltje in starten, hihi.
pi_64740216
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

TC03 denkt: OMG breezertjes luisteren ook naar mijn Arctic Monkeys !!!

Oké ik ga hier geen SC van maken, daar ben ik heel goed in

Dus OT: hoe zit het met dat tournament, komt daar ooit nog wat uit of heb ik het gemist?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:47:24 #89
53267 TC03
pi_64747522
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:14 schreef Liefste. het volgende:

[..]

TC03 denkt: OMG breezertjes luisteren ook naar mijn Arctic Monkeys !!!

Oké ik ga hier geen SC van maken, daar ben ik heel goed in

Dus OT: hoe zit het met dat tournament, komt daar ooit nog wat uit of heb ik het gemist?
Het idee van een virtuele rondgang langs de kring waarin we allen elkaar met Alex feliciteren deed mij gniffelen.

Het toernooi komt waarschijnlijk nadat de 4e single van FWN gereleased is.

Als je haar nog niet gewassen is voldoet een paint ook btw.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:50:32 #90
192683 AMDB
Visionair.
pi_64747663
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het idee van een virtuele rondgang langs de kring waarin we allen elkaar met Alex feliciteren deed mij gniffelen.

Als je haar nog niet gewassen is voldoet een paint ook btw.
Laten we een discussie houden over de volgende single! Ik wil This House is a Circus!

Een foto van alleen het shirt is ook goed hoor, haren afkraken heb ik toch geen behoefte aan, shirts daarentegen...
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:51:46 #91
53267 TC03
pi_64747713
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef AMDB het volgende:

[..]

Laten we een discussie houden over de volgende single! Ik wil This House is a Circus!

Een foto van alleen het shirt is ook goed hoor, haren afkraken heb ik toch geen behoefte aan, shirts daarentegen...
This House Is A Circus en 505 had ik beide goede singles gevonden. Aan de andere kant is het ook wel mooi dat de pareltjes 'onbekend' blijven.
pi_64747831
quote:
Niet dus?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:56:45 #93
53267 TC03
pi_64747928
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Niet dus?
Daar kan ik geen uitspraken over doen.
pi_64748432
Old Yellow Bricks moet de nieuwe single worden, geweldig plaat.
Ook vind ik only ones who know en 505 hele mooie nummers.
Maar er komen toch geen singles meer uit van Favourite of wel? Dacht dat de aapjes zich gingen richten op hun nieuwe album..
pi_64750665
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef Merkie het volgende:
Pics or it didn't happen.
! Liefste., je moet je er gewoon net zo subtiel uitlullen als ik deed in dit topic.

AMDB, leuk verslag over de DVD! Ik kijk 'em ook nog altijd met veel plezier. Deze registratie gaat niet vervelen, zoals ik met veel andere live-DVD's wel heb. Als ik een sfeerbeeld van het publiek wil zien, kijk ik wel naar de TV-registratie van Glastonbury ofzo.
quote:

[..]

[..]
Hehe, nooit dus. Nee, ik voorspel dat er vóór de nieuwe single deze lente/zomer een poging gewaagd is.
pi_64751054
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef AMDB het volgende:

[..]

Gaan ze nu nog een single uitbrengen?
Dacht dat het nieuwe album bijna kwam ;P
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:11:19 #97
192683 AMDB
Visionair.
pi_64760537
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef Leonos het volgende:

[..]

Gaan ze nu nog een single uitbrengen?
Dacht dat het nieuwe album bijna kwam ;P
Nee joh, er komt niks meer, maar we moeten toch wat?
pi_64869050
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:05 schreef conobram het volgende:

[..]

"sketchead is coming" nice, nice!
Grappig, als ik het zo eens bekijk zit er bij bepaalde releases een systeem in.

Anyway: Aanstaande dinsdag! Ik ben benieuwd... Ik verwacht toch wel minstens 4 nieuwe nummers. En "A Certain Romance" als opener en "Bigger Boys And Stolen Sweethearts" als gouwe ouwe, ofzo .
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:32:06 #99
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_64869738
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Grappig, als ik het zo eens bekijk zit er bij bepaalde releases een systeem in.

Anyway: Aanstaande dinsdag! Ik ben benieuwd... Ik verwacht toch wel minstens 4 nieuwe nummers. En "A Certain Romance" als opener en "Bigger Boys And Stolen Sweethearts" als gouwe ouwe, ofzo .
Vroeg ik me inderdaad ook nog af, wanneer die gigs waren.

Dat wordt weer flink YouTuben dan
pi_64871520
Aanstaande dinsdag misschien zonder internet .

Ik verwacht geen gouwe ouwe, dat duurt nog een paar jaar denk ik. Ik denk dat ''Sandtrap'' nog steeds de opener is, of anders een kort nieuw nummer .

febster, stuur je ''Curtains Close'' nog eens? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')