D'oh! Dan weet ik ook gelijk waarom er op kant A van de "Brianstorm" 10" de naam "Reeks" gegraveerd staat.quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat dusDe naam van Big Nige (wat ik hier beschreef), de ritmesectie-technicus van TLSP en AM. Ik hou daar echt van, in bijna alle vinyl-releases zijn wel leuke geintjes of mysterieuze woorden te vinden.
"sketchead is coming" nice, nice!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
D'oh! Dan weet ik ook gelijk waarom er op kant A van de "Brianstorm" 10" de naam "Reeks" gegraveerd staat.
Mooi is ook dat ik laatst een interview uit medio 2007 teruglas, waarin ze vertelden dat de titel van een nieuw nummer "Sketchead" zou zijn. Voor de mensen met "Fluorescent Adolescent" op 7" of 10", check de inner groove.
Bron: Het altijd betrouwbare The Sun.quote:The ARCTIC MONKEYS have had no time to chill during their break in Australia.
The lads are getting set for shows in Oz and in New Zealand — and have even had their Sydney pad decked out with studio equipment so they can put the final touches to their upcoming third album.
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Liefste. het volgende:
Gefeliciteerd met Alex allemaal
Ik heb een Alex shirt, zelfgemaakt![]()
Hij is prachtig.
TC03 denkt: OMG breezertjes luisteren ook naar mijn Arctic Monkeysquote:
Het idee van een virtuele rondgang langs de kring waarin we allen elkaar met Alex feliciteren deed mij gniffelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:14 schreef Liefste. het volgende:
[..]
TC03 denkt: OMG breezertjes luisteren ook naar mijn Arctic Monkeys!!!
Oké ik ga hier geen SC van maken, daar ben ik heel goed in
Dus OT: hoe zit het met dat tournament, komt daar ooit nog wat uit of heb ik het gemist?
Laten we een discussie houden over de volgende single! Ik wil This House is a Circus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het idee van een virtuele rondgang langs de kring waarin we allen elkaar met Alex feliciteren deed mij gniffelen.
Het toernooi komt waarschijnlijk nadat de 4e single van FWN gereleased is.
Als je haar nog niet gewassen is voldoet een paint ook btw.
This House Is A Circus en 505 had ik beide goede singles gevonden. Aan de andere kant is het ook wel mooi dat de pareltjes 'onbekend' blijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laten we een discussie houden over de volgende single! Ik wil This House is a Circus!
Een foto van alleen het shirt is ook goed hoor, haren afkraken heb ik toch geen behoefte aan, shirts daarentegen...
Niet dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef Merkie het volgende:
Pics or it didn't happen.
Hehe, nooit dus. Nee, ik voorspel dat er vóór de nieuwe single deze lente/zomer een poging gewaagd is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze nu nog een single uitbrengen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laten we een discussie houden over de volgende single! Ik wil This House is a Circus!
Nee joh, er komt niks meer, maar we moeten toch wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gaan ze nu nog een single uitbrengen?
Dacht dat het nieuwe album bijna kwam ;P
Grappig, als ik het zo eens bekijk zit er bij bepaalde releases een systeem in.quote:
Vroeg ik me inderdaad ook nog af, wanneer die gigs waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig, als ik het zo eens bekijk zit er bij bepaalde releases een systeem in.
Anyway: Aanstaande dinsdag!Ik ben benieuwd... Ik verwacht toch wel minstens 4 nieuwe nummers. En "A Certain Romance" als opener en "Bigger Boys And Stolen Sweethearts" als gouwe ouwe, ofzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |