Het is gelukkig wel nieuws dat je vriendin Brianstorm speelt?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef belsen het volgende:
Jongens, als je niets te melden hebt behalve 'tvp', een plaatje of smiley, dan heb je ook niets te zoeken in dit topic.
Ontopic: mijn vriendin speelt Brianstorm met haar band en ik ben benieuwd of ze het origineel kunnen evenaren.
Ik zou het denk ik wel leuk vinden. Alleen hou ik meestal van korte, heftige tracks.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:49 schreef Xrenity het volgende:
Ik denk dat het nieuwe album 'donkerder'/harder wordt en langere/grootsere tracks gaat kennen.
Ze gaan inderdaad nieuwe nummers spelen. Over het album is nog steeds niks bekend, maar volgen Aisumasen is het mogelijk dat het album in of rond april in de winkels ligt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef icet58 het volgende:
Ik hoorde gister dat er een try out is in januari in Nieuw Zeeland.. Iemand meer nieuws hierover? Dit zou kunnen betekenen dat het nieuwe album wel heel erg dichtbij komt
Ja, samen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:07 schreef Haunter het volgende:
James Ford helemaal geen inbreng meer op het nieuwe album? Of mag die samen met Josh Hommes de knoppen bedienen?
Leuk die tour diaries! Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ontzettend toffe man. Je kan hem herkennen aan dat hij niet voor niets "BIG Nige" wordt genoemd. En hij was er ook weer bij met The Last Shadow Puppets. In Brussel regelde hij een ongekreukte setlist voor me
. Hier is hij dansend met The Sheriff en Keith Scientist te zien. Hij speelt ook een hoofdrol in de 'tour diaries' van Australië 2006: hier op 00:16 en 02:14, hier op 1:40, 3:23 en als je maar geen genoeg van deze held kunt krijgen hier vanaf 01:42.
wowquote:Op zondag 14 december 2008 11:39 schreef belsen het volgende:
Er staat een review van de DVD op de FP: DVD: Arctic Monkeys - Live At The Apollo
Excuses voor al mijn bagger-posts en ongein in de afgelopen tijd. Ik beloof beterschapquote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef belsen het volgende:
Jongens, als je niets te melden hebt behalve 'tvp', een plaatje of smiley, dan heb je ook niets te zoeken in dit topic.
[..]
James Ford zei dat hij druk was met het nieuwe Klaxons-album. Was in het begin nog maar enkel sprake van 'een aantal' sessies met Josh Homme in Los Angeles. Dat de band deze herfst nu 3 keer naar LA is gevlogen, zegt wel dat de samenwerking met Josh Homme niet bij die ene sessie in september is gebleven. Wel goed dat ze niet in hun vaste omgeving opnemen, levert vast iets moois op. En misschien gebruiken ze alsnog wat uit de demo-sessies van januari 2008 met James Ford. We zullen zien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:07 schreef Haunter het volgende:
James Ford helemaal geen inbreng meer op het nieuwe album? Of mag die samen met Josh Hommes de knoppen bedienen?
quote:Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het tournament ?
Kom ook maar naar Lowlands!quote:
Arctic Monkeys – Announce Festival Performance in Norway
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be headlining the Öya Festival in Oslo, Norway on Thursday 13th August 2009.
Festival passes are on sale now via Billetservice.
Day tickets go on sale on Tuesday 20th January. More information can be found here.
Arctic Monkeys @ Lowlands is een gerucht iddquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb de poules klaar, nu nog iemand die daadwerkelijk alles in goede banen wilt leiden. Voor de trivia quiz is ieder geval géén belangstelling, begrijp ik.
Geweldig nieuws dat ze rond die tijd op festivals staan. Was dit jaar niet van plan om naar Lowlands te gaan, maar begint er nu op te lijken dat ik toch weer richting Biddinghuizen moet. Zelfde geldt voor Pinkpop trouwens.
Dus, 21e in Duitsland, 22e rustdag, 23e op Lowlands!quote:
Arctic Monkeys Announce Festival Performance in Germany
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing at Highfield Festival in Erfurt, Germany on Friday 21st August 2009. Tickets are on sale now via www.highfield.de.
Die foto's.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef tim. het volgende:
Nog een festival:
[..]
Dus, 21e in Duitsland, 22e rustdag, 23e op Lowlands!
En hier het vervolg op kerstmis 2006:
edit: Of natuurlijk net als Tivoli-Pinkpop in 2007, nu ook zaal-Lowlands.
Ja goed hè? Het is Servizio Fotografico van Bruno Nicolai. Het is afkomstig van een Italiaanse soundtrack uit de jaren '70. Ik zal kijken of ik een link kan vinden (PM).quote:Op donderdag 25 december 2008 15:35 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet dat liedje in het hoofdmenu van 'At the Apollo' ?
Damn, cool nummertje
Naja, hij loopt niet meer in z'n t-shirtje en jeans, zoals toen-ie 19 was. Een fangirl zou zeggen: "Het is allemaal de schuld van Alexaquote:Op woensdag 24 december 2008 17:49 schreef emokid het volgende:
Wat een mooiboy is die toch geworden, Alex Turner.
Yep!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:13 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja goed hè? Het is Servizio Fotografico van Bruno Nicolai. Het is afkomstig van een Italiaanse soundtrack uit de jaren '70. Ik zal kijken of ik een link kan vinden (PM).
''Anyway, there are new pictures of Alex/a @ Bungalow 8. Some drunk guy tried to kiss Alexa, so Al smacked him down.''quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:28 schreef Aisumasen het volgende:
Ronde 4 in de Arctic Monkeys roddel trivia quiz: Wat is hier aan vooraf gegaan?
[ afbeelding ]
quote:She's updated herself from being annoying but with a fairly active social life, to annoying and dull dull dull.
If it had been me she robbed the Christmas tree off, I would have pounded her with mince pies.
Weet niet waar die quote vandaan komt, maar ik las het in het journalistieke hoogstandje The Sun:quote:Op donderdag 25 december 2008 16:56 schreef tim. het volgende:
[..]
''Anyway, there are new pictures of Alex/a @ Bungalow 8. Some drunk guy tried to kiss Alexa, so Al smacked him down.''
Dezelfde kerel:
[ afbeelding ]
Ik zocht wat van die anti-Alexa reacties en toen kwam ik het bovenstaande tegen. Een-waardige reactie:
[..]
Op de foto's is te zien dat ze er beide plezier in hebben, dus misschien heeft The Sun het wel een keertje bij het juiste eind. Maar goed, één punt voor tim. in de trivia quizquote:"He probably wished he’d made more of an effort to disguise himself when a drunk lout slung himself at him and attempted to lick his face. Alex wasn’t too impressed with the reveller’s antics as he left Bungalow 8 at 3.30am, but Alex couldn’t stop herself collapsing in fits of laughter."
Heb 'm gekregen voor kerstquote:Op donderdag 25 december 2008 16:36 schreef Aisumasen het volgende:
Yep!Over de DVD gesproken: Weinig mensen hier die 'em hebben aangeschaft hè?
Ik niet in ieder geval. Wat ik er van gezien heb, werd ik niet erg warm van.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:36 schreef Aisumasen het volgende:
Yep!Over de DVD gesproken: Weinig mensen hier die 'em hebben aangeschaft hè?
Ah, te gek! Wat passen de singles qua artwork mooi bij elkaar hè!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb 'm gekregen voor kerst
En ook de laatste 3 singles op 7"
Allrighty, hier nog een foto van het voorval:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het topic ''Hanging with Dev, Alex/a, Matt, the Like & Agyness Dean'' van het AM forum.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Weet niet waar die quote vandaan komt
quote:Op de foto's is te zien dat ze er beide plezier in hebben, dus misschien heeft The Sun het wel een keertje bij het juiste eind. Maar goed, één punt voor tim. in de trivia quiz.
''Multi-angle Matt'' is toch maar één nummer?quote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef Aisumasen het volgende:
De reden waarom ik dat over de DVD vroeg, is omdat ik na de release gelijk super-enthousiast was over de film. Ik noemde de "multi-angle Matt" als hoogtepunt, maar aangezien niemand daarop reageerde.... Voor de mensen die 'em niet hebben: Je weet niet wat je mist. En heeft iemand de easter egg al gevonden? Ik ga 'em niet verklappen!
Daar staat Nigel Reeks. wie is die knakker?quote:Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef jakkop het volgende:
Topic kwijt! Maar, wat is er met de dead wax van AOTU?
Nigel Reeks (the guitar tech guy for monkeys)quote:Op maandag 29 december 2008 02:21 schreef conobram het volgende:
[..]
Daar staat Nigel Reeks. wie is die knakker?
Ja, is te vinden op youtubequote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:
''Multi-angle Matt'' is toch maar één nummer?
Dat was toch 'Frankie' de opa van Alex?quote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef tim. het volgende:Die quiz is natuurlijk onzin, maar ik heb toch een vraag die ik wil stellen (aan iedereen): ''Wie van Alex' kennissen, vrienden of familie zei weleens 'settle for a draw'?''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |