quote:Manchester United kan record Ajax evenaren
Manchester United kan in de thuiswedstrijd tegen Aalborg BK een record evenaren met Ajax. United heeft aan een zege of gelijkspel genoeg om op dezelfde hoogte te komen met het Champions League-record van de Amsterdammers. De Mancunians zijn al achttien duels ongeslagen op Europees niveau.
Als de wedstrijd tegen de Denen ook wordt gewonnen heeft het ook een ongeslagen reeks van negentien duels. Ajax, dat tussen 14 september 1995 en 20 maart 1996 negentien keer op rij geen duels meer verloren had, deelt het record nu met het Duitse Bayern München sinds 2001.
De goede reeks is ook een mooi vooruitzicht voor woensdagavond. Het moet heel raar lopen wil Manchester United de reeks niet gelijk komen met de twee andere clubs. Op Old Trafford is namelijk de laatste vijf thuiswedstrijden de nul gehouden.
quote:Nu al Spaans liedje Huntelaar
telegraaf.nl
Klaas-Jan Huntelaar treedt vanaf begin januari in dienst van Real Madrid. De zangers van StudioL2 hebben daarom direct hun eerdere carnavalskraker over Huntelaar naar het Spaans vertaald.
Goed nummerquote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie je die Spaanse seņora al de pan uit hossen?
quote:Penders kampt al enkele weken met blessureleed en zal vrijdag nog niet voldoende hersteld zijn om mee te kunnen spelen met NAC. Een fikse tegenvaller, aangezien trainer Robert Maaskant eerder deze week nog goede hoop had dat de centrale verdediger wel zou kunnen spelen.
Naast Penders ontbreekt ook spits Matthew Amoah vrijdag op het appčl. De Ghanees heeft nog teveel last van een blessure. Csaba Fehér en Tyrone Loran zullen daarentegen terugkeren in de basisopstelling.
De van een schouderblessure herstellende Martijn Reuser hervatte woensdag de looptraining. Verdediger Kurt Elshot hield zich met conditiewerk bezig.
Goed nieuws. Nu hebben we al helemaal excuus om punten te verliezen (zoals vorig jaar...).quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op voorhand wedstrijden winnen doen we al een jaar of 10 niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Boeit me totaal niet. Penders of Amoah in de basis of niet.. winnen doen we toch wel.
Vervelend voor die gasten, mooi voor onsquote:
Op ajax.aegon.nl geprobeerd?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:25 schreef koningdavid het volgende:
Hebben meer mensen problemen met het laden van de filmpjes op AjaxTV?
quote:Enoh doorstaat training zonder problemen
Eyong Enoh lijkt vrijdag tegen NAC Breda gewoon inzetbaar. De middenvelder van Ajax trainde woensdag gewoon met de selectie van trainer Marco van Basten, nadat een scan maandag uitgewezen dat zijn pijnlijke hamstring schadevrij was gebleven. Enoh viel in de wedstrijd tegen FC Volendam in de tweede helft geblesseerd uit. Maandag onderging de Kameroener een MRI-scan, waaruit bleek dat hij niets ernstigs had opgelopen. Woensdag deed de Afrikaan alle oefeningen weer mee met de groep, ook de grote partijvormen tegen het einde van de training.
Gabri is nog niet zover als Enoh. De Spaanse middenvelder, die kampt met een enkelblessure, begon de woensdag met heel veel loopwerk. De oud-speler van Barcelona was afgelopen weekeinde in en tegen Volendam niet van de partij.
quote:Gabri is nog niet zover als Enoh. De Spaanse middenvelder die kampt met een enkelblessure, begon de woensdag met heel veel loopwerk. Na een tijdje werd ook nog even de bal erbij gehaald en werkte hij met fysiotherapeut Frank van Deursen diverse oefeningen af. Gabri verliet iets eerder het veld dan zijn collega’s, die een lange sessie voorgeschoteld kregen van de technische staf.
Prachtigquote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is toch een middenvelder?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:21 schreef jna het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Lauri Dalla Valle? Die spits van Liverpool. Ajax had al interesse voordat Huntelaar vertrok, dus misschien komt hij wel in januari
Ik had maar gewoon dat linkje aangeklikt en pas na één minuut vond ik het frappant dat Spanjaarden zulke muziek produceren en daarbij, dat die 'Spanjaarden' er bij nader inzien helemaal niet zo Spaans uitzagen.quote:
Werkt beter inderdaad, thx.quote:
Ik kan de wedstrijd ook niet zien i.v.m. Sinterklaasvieringquote:Op woensdag 10 december 2008 15:52 schreef Houniet het volgende:
Ik moet vrijdag zelf om 2000 voetballen.
Die zat er lekker in hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Werkt beter inderdaad, thx.
Die goal van Leo bij Jong Ajax.
Inderdaad zeg, wat een kansen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Kennedy wat een prutser, zelfs in Jong Ajax is hij een matige speler
Om 2000 wat? 2000 pionnen?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:52 schreef Houniet het volgende:
Ik moet vrijdag zelf om 2000 voetballen.
Vrijdagavond zenden ze die wedstrijd uit in de sports bar. Geen idee wie dat heeft aangevraagd, maar op zich een leuke vrijdagavond. Ajax met veel goedkoop bier en dan lekker stappen in Praag.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:16 schreef Jasza het volgende:
Vrijdag de hele dag de stad in zowat, vrijdagavond
Ouwe zuipschuitquote:Op woensdag 10 december 2008 16:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vrijdagavond zenden ze die wedstrijd uit in de sports bar. Geen idee wie dat heeft aangevraagd, maar op zich een leuke vrijdagavond. Ajax met veel goedkoop bier en dan lekker stappen in Praag.
Oh my god.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fijne goal iddquote:Op woensdag 10 december 2008 16:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Werkt beter inderdaad, thx.
Die goal van Leo bij Jong Ajax.
Vast weer geen Gabri dus.quote:
Vermaelen is ook waardeloos gebleken na z'n eigen goal tegen Kopenhagen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:55 schreef Pritt het volgende:
Nou als je die Anita ziet uitverdedigen bij Jong Ajax begrijp je ook waarom hij niet doorbreekt bij het eerste.Niet elk talent kan een top talent zijn.
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vermaelen is ook waardeloos gebleken na z'n eigen goal tegen Kopenhagen.
Smaken verschillen.quote:
Ik vind het toch wel erg lekker dat Amoah en Penders er beiden niet bij zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Boeit me totaal niet. Penders of Amoah in de basis of niet.. winnen doen we toch wel.
Laat de selectie het maar niet horen, want onderschatting ligt weer op de loer.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg lekker dat Amoah en Penders er beiden niet bij zijn
Ik zeg 6-0quote:Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Laat de selectie het maar niet horen, want onderschatting ligt weer op de loer.
Ooit zal ik het goed voorspellen, waarschijnlijk de thuiswedstrijd tegen feyenoord.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
![]()
Verwacht vrijdag weer een kut wedstrijd, dankzij jou!
3-1quote:Op woensdag 10 december 2008 17:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ooit zal ik het goed voorspellen, waarschijnlijk de thuiswedstrijd tegen feyenoord.
Eensquote:Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vind het weer eens tijd worden voor 'de nul'.
Op zich boeit het me geen fuck. Als we vanaf nu alles met 6-5 winnen is het ook prima.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vind het weer eens tijd worden voor 'de nul'.
Ik ben al lang blij als we uberhaupt winnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich boeit het me geen fuck. Als we vanaf nu alles met 6-5 winnen is het ook prima.
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als we uberhaupt winnen.
Het gebeurd niet vaak dat ik voor Feyenoord benquote:Op woensdag 10 december 2008 18:57 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben blij als AZ uit tegen Feyenoord as zaterdag verliest en vrijdag volgende week thuis tegen Utrecht en de week daarop thuis tegen NEC.
Je bent ook niet voor Feyenoord, je hoopt dat AZ verliest.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef toma het volgende:
[..]
Het gebeurd niet vaak dat ik voor Feyenoord ben
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft de cijfers van Ajax gezien in de Sportweek van de wedstrijd tegen Volendam?
Sulejmani 4 - komt dit ooit nog goed?
Ben het wel met die cijfers eens hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft de cijfers van Ajax gezien in de Sportweek van de wedstrijd tegen Volendam?
Sulejmani 4 - komt dit ooit nog goed?
Van der Wiel 4 - was met zijn gedachten ergens elders
Enoh 4 - onbeholpenheid straalde er vanaf
Urby 4 - Dramatisch achter de spits, op links iets beter
Lindgren 4 - aanvoeder zonder uitstraling
Oleguer 3 - in een woord ontluisterend
Niet beetje overdreven ???
Maar als je zo slecht speelt en dan toch wint kan je na gaan als Ajax goed speelt.....
Wie gaat er woensdag naar Ajax - Praag?? IK!
In de VI kregen Enoh, vd Wiel en Oleguer ook een 4.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Maar 4-en en 3-en?Als je 3-0 verliest van Volendam dan kan ik het me nog voorstellen, maar dit is wel heel erg overdreven.
Het spel was niet beter dan tegen Heerenveen en Willem 2, alleen speelde je nu tegen Volendam. De cijfers zijn dus wel terecht.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Maar 4-en en 3-en?Als je 3-0 verliest van Volendam dan kan ik het me nog voorstellen, maar dit is wel heel erg overdreven.
Mooiste was nog dat Vertonghen in De Telegraaf een acht kreeg. Cijfers daar zijn over het algemeen toch een stuk realistischer, waarbij kenners becijferen in plaats van studenten.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Die is echt de weg kwijt...quote:Van Gaal ambieert trainerschap Feyenoord
Door Sjors (Sj0rSz) op woensdag 10 december 2008 19:08
Bron: Sport1
Louis van Gaal was dinsdagavond, naar aanleiding van het Champions League-voetbal te gast bij Sport1. Daar liet de trainer van AZ zonder blikken of blozen weten niet terug te deinzen voor het trainerschap bij Feyenoord.
De oefenmeester zou zelfs ambities voor deze functie hebben gehad. "Maar ze zijn nooit met een aanbieding gekomen," liet Van Gaal, wiens vrouw Feyenoord-fan en Rotterdamse is, voor de camera's van de sportzender weten.
Het balletje kwam aan het rollen, nadat men aan Van Gaal vroeg of hij met zijn FC Barcelona-verleden aan de slag zou kunnen gaan bij Real Madrid. De Koninklijke ontsloeg gisteren trainer Bernd Schüster en stelde niet veel later Juande Ramos als nieuwe oefenmeester aan.
Van Gaal liet weten dat dit geen enkel probleem zou zijn. De Amsterdammer trainde in het verleden ook Ajax, maar ziet de rivaliteit tussen de twee ploegen niet als obstakel.
Dat dus. Moest ik gisteren ook meteen aan denken.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe de Kuip tekeer ging toen z'n vrouw was overleden...
Ja idd wtfquote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat en wtf is dat VBL-Contest?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:50 schreef Jasza het volgende:
Gatver Louis.
Sfeerverslagen contest.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat en wtf is dat VBL-Contest?
Dat is een tagje dat users krijgen die een verhaal hebben geschreven over de wedstrijd dag van....quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat en wtf is dat VBL-Contest?
Aha. Wanneer is die contest want ik schrijf pas na de 17e m'n 3 verslagen en weet niet wanneer ik ze kan inleveren aangezien ik geen internet in NL heb en pas 1 januari weer in Praag ben.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is een tagje dat users krijgen die een verhaal hebben geschreven over de wedstrijd dag van....
Daar is nu een wedstrijdje van en al die users hebben die tag nu dus
Check je pm eensquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aha. Wanneer is die contest want ik schrijf pas na de 17e m'n 3 verslagen en weet niet wanneer ik ze kan inleveren aangezien ik geen internet in NL heb en pas 1 januari weer in Praag ben.
Gatverdamme ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij doet er in ieder geval alles aan om het tegendeel te bewijzen.quote:
Heb bij Sport1 vaak het idee dat men het gezellig heeft, maar dronken? Nee. Hij zei het echt, zonder gęne.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Silenus het volgende:
Was Louis niet gewoon een beetje teut toen 'ie dit zei?
Van het respect dat ik voor hem had is nog maar heel weinig over inmiddels.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef denthemen het volgende:
Ik heb heel veel respect voor Louis, het is jammer dat hij dat niet voor de Ajax fans heeft, dit is niet de 1e keer namelijk..
Ben bang dat jij niet de enige bent die er zo over denkt jammer genoeg.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Devz het volgende:
[..]
Van het respect dat ik voor hem had is nog maar heel weinig over inmiddels.
Edje Davidsquote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach ja, de droom dat het '95 team toch wel echt een Ajax hart had en heeft, ging een paar jaar geleden door Kluivert al finaal kapot, dus dit kan er dan ook nog wel prima bij.
Het wachten is op een Litmanen bij Bayern München en Van Der Sar die terug keert in Nederland bij PSV.
Hij drinkt altijd. Ook rechtstreeks na de werdstrijd bij de interviews.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb bij Sport1 vaak het idee dat men het gezellig heeft, maar dronken? Nee. Hij zei het echt, zonder gęne.
Leuke vrouw hoor, die vrouw van Louis.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef Trancelocator het volgende:
Tja, Van Gaal is getrouwd met een Feyenoord-fan, en die heeft kennelijk thuis de broek aan.
Oh ja, dat was die wedstrijd dat ik dat ene wijf vol in d'r tiet greep toen ik m'n balans zocht na de 1-1 toen iedereen over elkaar heen flikkerde.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij rancuneus zijn om dit doekje.
Was idd. een zware bevalling. Dat vond ik echt jammer. maar toch nog een paar seizoenen kunnen genieten.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook pas na veel poespas terug gekomen.
Was het Truus toch niet, want dan hebben we meteen de oorzaakquote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die wedstrijd dat ik dat ene wijf vol in d'r tiet greep
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was het Truus toch niet, want dan hebben we meteen de oorzaak
Same here.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Devz het volgende:
[..]
Van het respect dat ik voor hem had is nog maar heel weinig over inmiddels.
Die was er niet bij in 95quote:Op woensdag 10 december 2008 22:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
En wat denk je van Marco van Basten?
Wat had ie eens eerder gezegd? Kan het niet meer voor de geest halen namelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef denthemen het volgende:
Ik heb heel veel respect voor Louis, het is jammer dat hij dat niet voor de Ajax fans heeft, dit is niet de 1e keer namelijk..
Paar weken terug toch iets als "Ajax is mijn club niet meer"?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat had ie eens eerder gezegd? Kan het niet meer voor de geest halen namelijk.
Dat was het ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Paar weken terug toch iets als "Ajax is mijn club niet meer"?
We hebben altijd Co nog die niet naar die kakkerlakken wildequote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef Rossoneri het volgende:
LouisDie mans schiet echt helemaal door in zijn denken (en doen) een trainerschap bij feyenoord overwegen als ras Amsterdammer (Ajacied) is clubliefde dan nu echt een mythe aan het worden?
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:22 schreef BB-boy het volgende:
[..]
We hebben altijd Co nog die niet naar die kakkerlakken wilde
Co heeft de basis gelegd waarmee Koeman kon oogsten. Die man had gewoon moeten blijven, maar goed laten we die discussie maar niet weer opratelenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
Die zou ik graag nog eens bij Ajax terug willen zien als trainer, net zoals Frank Rijkaard btw.
Idd net zoals Hiddink de basis voor Koeman bij PSV heeft gelegd.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Co heeft de basis gelegd waarmee Koeman kon oogsten. Die man had gewoon moeten blijven, maar goed laten we die discussie maar niet weer opratelen
Klopt, en als hij niet in een gespreid bedje terecht komt (Valencia) faalt hij hopeloosquote:Op woensdag 10 december 2008 23:29 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Idd net zoals Hiddink de basis voor Koeman bij PSV heeft gelegd.
Ja dat vond ik ook zo typerend weer voor Koemanquote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en als hij niet in een gespreid bedje terecht komt (Valencia) faalt hij hopeloos
die zitten allemaal fanatiek te FM'en. Die gasten hebben ondertussen vierkante ogen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef Chadi het volgende:
Hoe zit het trouwens met onze scouting. Zie eigenlijk nog steeds weinig doorbreken wat gratis is
Coquote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Co heeft de basis gelegd waarmee Koeman kon oogsten. Die man had gewoon moeten blijven, maar goed laten we die discussie maar niet weer opratelen
Als dat echt zo was dan hadden ze Carioca voor 3.7 miljoen uit Brazilië opgehaald.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
die zitten allemaal fanatiek te FM'en. Die gasten hebben ondertussen vierkante ogen.
Hij had wel een visie, en een weg waarmee hij weer een team wilde smeden. Dat hele opgeblazen Kleedkamer 2-verhaal vond ik niet zo relevant.quote:
Vergeet Beenhakker niet he. Die man was verantwoordelijk voor het halen van Chivu, Grygera, Zlatan en Mido.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening omtrent het Co-tijdperk al regelmatig hier gedeponeerd. Ik wil die man nooit, maar dan ook nooit meer bij Ajax zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had wel een visie, en een weg waarmee hij weer een team wilde smeden. Dat hele opgeblazen Kleedkamer 2-verhaal vond ik niet zo relevant.
Dat speelde absoluut ook mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Vergeet Beenhakker niet he. Die man was verantwoordelijk voor het halen van Chivu, Grygera, Zlatan en Mido.
Russische clubs hebben helaas ook teveel geld. Topscorer van Slavia (19) vertrokken naar CSKA Moskva. Verdomme...quote:Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als dat echt zo was dan hadden ze Carioca voor 3.7 miljoen uit Brazilië opgehaald.
Nu is hij helaas voor 9 miljoen naar Spartak Moskou vertrokken
Jasza ze geheugen weet wel welke chick, die blonde?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die wedstrijd dat ik dat ene wijf vol in d'r tiet greep toen ik m'n balans zocht na de 1-1 toen iedereen over elkaar heen flikkerde.![]()
![]()
![]()
De dag dat ik vertrok naar Praag... ik heb staan janken toen ik nog even voordat ik vertrok Tante Leen - Oh Johnny draaide... Janken omdat ik wist wat ik achter liet. Nog 8 weekjes en weer thuis.
Nee, totaal onbekende. Maar ze vond het wel lekker geloof ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jasza ze geheugen weet wel welke chick, die blonde?![]()
Die met een maatje van mij mee was zeker?
Coquote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
Die zou ik graag nog eens bij Ajax terug willen zien als trainer, net zoals Frank Rijkaard btw.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Kennedy wat een prutser, zelfs in Jong Ajax is hij een matige speler
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Coquote:
Haha smerige vent ben je toch ook hequote:Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, totaal onbekende. Maar ze vond het wel lekker geloof ik.
Valt mij ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef Black-Death het volgende:
Geen leuke uitspraak van Van Gaal.
Tja, ik weet ook niet wat je verwachtingen waren in dezequote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
CoTijdens een rondleiding met een troep Spanjaarden door de Arena zag ik 'm plots door een open deur in een kantoor aan tafel zitten. Miepje van de rondleiding zei nog: "That's the coach of Ajax, please do not disturb him", maar dat was bij mij aan dovemansoren besteed. Ik liep richting deuropening met mijn armen wijd en gilde: "COOOOOOOOOTJE!!!". Co stond op en smeet de deur snoeihard voor mijn neus dicht.
Niet veel later werd 'ie trouwens ontslagen, misschien dat ik 't dus op het verkeerde moment flikte
Briljantquote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
CoTijdens een rondleiding met een troep Spanjaarden door de Arena zag ik 'm plots door een open deur in een kantoor aan tafel zitten. Miepje van de rondleiding zei nog: "That's the coach of Ajax, please do not disturb him", maar dat was bij mij aan dovemansoren besteed. Ik liep richting deuropening met mijn armen wijd en gilde: "COOOOOOOOOTJE!!!". Co stond op en smeet de deur snoeihard voor mijn neus dicht.
Niet veel later werd 'ie trouwens ontslagen, misschien dat ik 't dus op het verkeerde moment flikte
Deze elftal poster had ik jaren op m'n kamer hangen. Dat elftal geeft me het vertrouwen dat we ooit nog de CL kunnen winnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zes jaar geleden alweer, tering wat gaat het snel allemaal.
Geniaal inderdaad. Lang geleden dat er zo'n leuke talentjes zijn binnengehaald. Leo moet terugquote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Vergeet Beenhakker niet he. Die man was verantwoordelijk voor het halen van Chivu, Grygera, Zlatan en Mido.
Denk omdat Lobont toen geblesseerd was?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:11 schreef Trancelocator het volgende:
Wow, Stekelenburg er toen al bij.
Ja, dat moet dan haast wel. Het lijkt voor mij ook al zo lang geleden, vandaar die opmerking. Maar Stekelenburg zit natuurlijk ook al heel lang bij Ajax 1.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk omdat Lobont toen geblesseerd was?
En toen verklootte hij het tegen Milan in de laatste minuut. Als ie stil was blijven staan had ie die bal zo opgepakt.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Lobont had zo'n geweldige redding tijdens een CL-uitwedstijd bij Brugge, dat weet ik wel nog.
Kan me er echt nog klote om voelen..quote:Op donderdag 11 december 2008 02:00 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
En toen verklootte hij het tegen Milan in de laatste minuut. Als ie stil was blijven staan had ie die bal zo opgepakt.
Dat was toch het seizoen dat we zoveel blessures onder de doelmannen hadden? Hebben we zelfs Timmer nog moeten huren. Seizoen ervoor had Feyenoord exact hetzelfde probleem waardoor Timmer twee seizoenen Champions League heeft mogen keepen.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk omdat Lobont toen geblesseerd was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: maar even tussen spoiler tags want hier ga ik zeker weten kritiek op krijgen![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door KirkLazarus op 11-12-2008 02:29:55 ]
Eigenlijk wel maar ik hoop dat het ook weer eens wat beter gaat met het voetbal want de laatste wedstrijden is het niet veel eigenlijk kwa spel.quote:Op donderdag 11 december 2008 03:00 schreef versteegrob het volgende:
Beetje vertrouwen in vrijdag mensen??
quote:
Misschien zijn ze over 2 jaar wel zo wanhopig dat hij met open armen wordt ontvangen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef Putdeksels het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig zal Von Gahl nooit welkom zijn in De Kuip.
Een coach moet het toch juist hoger zoeken als hij enige ambitie heeft=quote:Op donderdag 11 december 2008 10:05 schreef Putdeksels het volgende:
Over 2 jaar wordt Mario gewoon de trainer, dat is allang bekend.
Ik denk dat NAC de vrije val heeft ingezet, die presteerden boven hun maat. Dat gaat niet een heel seizoen goed.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik hoop dat het ook weer eens wat beter gaat met het voetbal want de laatste wedstrijden is het niet veel eigenlijk kwa spel.
TribalFootball verzint zelf weer eens ietsquote:Ajax are chasing Barcelona striker Bojan Krkic.
The Spain international is wanted by Ajax boss Marco van Basten as a replacement for Klaas-Jan Huntelaar, who is joining Real Madrid next month.
Ajax are prepared to offer Ŗ11 million for Krkic when the winter market opens.
Wat een prachtig elftal was datquote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Marco doe eens een bod van 13 miljoen.quote:Het heeft er alle schijn van dat Alex in januari bij Chelsea vertrekt. De Braziliaanse mandekker heeft het bestuur verzocht mee te werken aan een overgang. AC Milan, Panathinaikos en Sevilla hebben reeds interesse getoond in de voormalig verdediger van PSV, die een slordige tien miljoen euro moet opbrengen. (Diverse Britse tabloids)
Idd, ze mogen ook weleens een groot bedrag neerleggen voor een verdedigerquote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef toma het volgende:
[..]
Marco doe eens een bod van 13 miljoen.
Zij spelen ook Uefa Cup, maar staan geen 2e in de competitie, wij zijn dus beter!!11!!11!!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ze mogen ook weleens een groot bedrag neerleggen voor een verdediger![]()
Maar Als AC Milan interesse heeft kunnen wij wel inpakken natuurlijk.
Tegen Panathinaikos en Sevilla ben je (in principe) ook kansloos helaas.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ze mogen ook weleens een groot bedrag neerleggen voor een verdediger![]()
Maar Als AC Milan interesse heeft kunnen wij wel inpakken natuurlijk.
Helemaal nu Panathinaikos door is in de CL.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tegen Panathinaikos en Sevilla ben je (in principe) ook kansloos helaas.
Jariquote:
petriquote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was nog in je Ajax tijd?quote:
Dat is precies wat ik dacht toen ik dat artikel zag op Ajax.nl!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
In 1999, toen was je 8quote:Op donderdag 11 december 2008 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik niet, wanneer was dit?
Maar Litmanen was wel een held natuurlijk.
Lieg niet, je was vorig jaar 17 gewordenquote:
Jari, mijn grootste Ajax held. Wat een inzicht, geweldig, genieten.quote:
quote:
Er is ook de Studio Sport samenvatting van die wedstrijd te vinden. Ik schrok me lam toen ik achtereenvolgens de namen Tim de Cler en Sibon hoordequote:Op donderdag 11 december 2008 12:08 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Arveladzewat een mooi mens ben je dan.
Vriend/klasgenoot van me woont in Gendt en vroeg me of ik ook kwam, maar het is me net ff te ver om op en neer naar Arnhem te rijden voor een potje van Jong Ajax, denk ik.quote:
Ik ga wel even langsquote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef kevin6188 het volgende:
Vriend/klasgenoot van me woont in Gendt en vroeg me of ik ook kwam, maar het is me net ff te ver om op en neer naar Arnhem te rijden voor een potje van Jong Ajax, denk ik.
Vanavond m'n roes uitslapen.quote:
Als ik wat dichter in de buurt van Arnhem had gewond, was ik sowieso komen kijken. Ben ook wel benieuwd hoe verschillende spelers het doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga wel even langs. Even kijken hoe Aissati het gaat doen.
Precies, en ik denk dat 75% van de rest alle niet Ajax supporterende Fokkers in 1995 wel gedeeltelijk of helemaal voor Ajax waren. Alleen geven ze dat nu gewoon niet toe.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er eigenlijk nou nog zo grappig aanIk heb het zelf verteld. Schaam me er ook niet voor. En elke week krijg ik hier weer hetzelfde grapje om de oren. "Toen was je zeker nog voor Ajax" oid
Gezien je zelf ook wel van een beetje users porren houdt kan je natuurlijk verwachten dat men dat andersom ook probeert. Ben het verder wel met je eens overigens: grappig is het niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er eigenlijk nou nog zo grappig aanIk heb het zelf verteld. Schaam me er ook niet voor. En elke week krijg ik hier weer hetzelfde grapje om de oren. "Toen was je zeker nog voor Ajax" oid
Het was soms echt huilen met de pet op, inderdaad. Ik herinner me nog ons bliksemtrio Sikora, Sonck en Soetaers in de aanval. Dra-ma-tisch!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef Silenus het volgende:
Hehehe, wat hebben we ook een stel druiloren in de selectie gehad zeg. Gelukkig kunnen we er nu om lachen maar ik had in die periode ('98-'99 - '00-'01) wel echt hetzelfde gevoel als een Feyenoord-supporter nu.
Wat een stel losers waren we toen.
Ik, en je kunt er niet stappen na de wedstrijd.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Is iemand wel eens in Gendt geweest?
Het ging mij meer om daar, kan je een beetje staan daar? Is het een beetje groot? Anders ga ik eerder weg, wil natuurlijk wel wat zien.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik, en je kunt er niet stappen na de wedstrijd.
http://www.elsevier.nl/we(...)htm?contentid=215580quote:Alex vraagt om vertrek bij Chelsea
donderdag 11 december 2008 12:17
(Novum) - Alex heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij Chelsea. De Braziliaanse verdediger, die drie seizoenen lang op huurbasis uitkwam voor PSV, kan in Londen slechts sporadisch rekenen op een basisplaats en wil daarom zijn geluk ergens anders beproeven. "Ik heb Chelsea een paar dagen geleden gevraagd om te mogen vertrekken", meldde Alex aan The Sun. AC Milan, Sevilla FC en het Panathinaikos van trainer Henk ten Cate zouden serieuze belangstelling hebben om Alex in te lijven. "Ik heb keus genoeg", zegt de 26-jarige centrale verdediger, die bij Chelsea in de rangorde achter John Terry en Ricardo Carvalho staat. "Maar ik moet eerst afwachten of Chelsea me in januari wil laten vertrekken." Alex, die in de zomer van vorig jaar van PSV naar Chelsea verhuisde en daar nog een contract heeft tot medio 2011, stond dit seizoen in vijf van de zestien competitieduels in de basis. Door zijn gebrek aan speelminuten is hij ook zijn plaats in het Braziliaanse elftal kwijtgeraakt. De angst om het WK van 2010 te missen lijkt dan ook een van voornaamste drijfveren van Alex om te vragen om een transfer.
Doe ff Google Image Search op Sportpark Walburgen, dan komen er wat foto's tevoorschijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het ging mij meer om daar, kan je een beetje staan daar? Is het een beetje groot? Anders ga ik eerder weg, wil natuurlijk wel wat zien.
Ik moet er zondag zelf voetballenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Die verdediging die we destijds hadden dan. Tom Sier. Kofey Mensah. Christopher Kanu. Aaron Mokoena. Nachtmerries!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Blight het volgende:
Het was soms echt huilen met de pet op, inderdaad. Ik herinner me nog ons bliksemtrio Sikora, Sonck en Soetaers in de aanval. Dra-ma-tisch!
En dat herinnert me er overigens ook aan dat ik hoop op een nieuwe ontmoeting voor Sonck met Ajax, in de zin van: Club Brugge - Ajax in de UEFA Cup.
Volgens mij is dat een 'gerucht' van hier. Zijn komst lijkt me totaal onrealistisch, al is het maar om het salaris.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)htm?contentid=215580
Heeft iemand van Ajax weleens interesse voor Alex uitgesproken of is het alleen hier op fok weleens geopperd?
Top, dank.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe ff Google Image Search op Sportpark Walburgen, dan komen er wat foto's tevoorschijn.
Jariquote:
http://www.remegroep.nl/afs/0304/thuis/brugge/brugge.htmlquote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef Silenus het volgende:Club Brugge zou een mooi affiche zijn ja, hebben we nog iets tegen recht te zetten. Overigens apart dat tijdens de vorige ontmoeting in Amsterdam Sonck voor vanalles en nogwat werd uitgemaakt door de Brugse supporters en hij gewoon de enige twee doelpunten maakte.
Ik was 5/6 toen Ajax de CL won. Ik heb alle wedstrijden gekeken (met dank aan mijn vader die vond dat ik op mocht blijven) en ik was toen al helemaal Ajax. Ook al het jaar daarvoor toen ik 4 was heb ik weinig wedstrijden gemist voor de tv. En dat terwijl niemand in mijn familie fan van Ajax is.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, en ik denk dat 75% van de rest alle niet Ajax supporterende Fokkers in 1995 wel gedeeltelijk of helemaal voor Ajax waren. Alleen geven ze dat nu gewoon niet toe.
Ik ken zoveel fanatieke clubsupporters die vroeger (ja, toen je 11 was ja) voor Ajax waren en nu voor een andere club. Weten wij veel als we zulke jonge pikkies zijn.
het is best koud hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Houniet het volgende:
Ik zal me sjaal maar thuislaten vanavond.
Mij lijkt het ook een gave loting, maar het leuke tripje kunnen we waarschijnlijk wel op onze buik schrijven dan: het wordt vrijwel zeker een combiquote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Blight het volgende:
[..]
http://www.remegroep.nl/afs/0304/thuis/brugge/brugge.html
Happy days!
Ja, lijkt me het perfecte affiche. Een verslaanbare tegenstander, een leuk tripje en kans op een goede rematch.
Een combi voor buitenlandse wedstrijden zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook een gave loting, maar het leuke tripje kunnen we waarschijnlijk wel op onze buik schrijven dan: het wordt vrijwel zeker een combi
M0NTANA heeft hem weleens geopperd geloof ik. Ben het er wel mee eens.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)htm?contentid=215580
Heeft iemand van Ajax weleens interesse voor Alex uitgesproken of is het alleen hier op fok weleens geopperd?
De Spurs natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Dynamo Kiev in maart zou tof zijn.Brugge zit ik eigenlijk niet op te wachten. Eerste 2 weken in Londen. Zijn daar nog ploegen van die we zouden kunnen loten?
Een Joods onderonsje.quote:
Dat is wel heel duidelijk zijn broertje ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Japie kwam weer even kijken vandaag.
Alsmede ook het broertje van Luis Suarez.![]()
[ afbeelding ]
Eerste 2 weken van februari in Londen wilde ik zeggen. Ook al vind ik de Spurs een saaie ploeg (te vaak al gezien) zou het wel mooi passen. Als we dan eerst uitspelen welteverstaan.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Kan Japie niet eens heel boos in de richting van Oleguer kijken ofzo?.
quote:Dario Cvitanich was goed op dreef tijdens de laatste training voor het treffen met NAC. De Argentijn werkte aan het eind van de training af op het doel en was zeer trefzeker. Hij liet zich ook niet afleiden door zijn in zwart-wit gehulde tegenstanders.
Volgens de verhalen heeft ie de training liggend bekekenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is wel heel duidelijk zijn broertje ja.
Kan Jaapie niet even de plek van Oleguer innemenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Houniet het volgende:
Dario Cvitanich was goed op dreef tijdens de laatste training voor het treffen met NAC. De Argentijn werkte aan het eind van de training af op het doel en was zeer trefzeker. Hij liet zich ook niet afleiden door zijn in zwart-wit gehulde tegenstanders.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt helemaal goed met die jongen!
Mijn pa komt uit Gendt en heeft bij de Bataven gevoetbald. Je hebt er 1 cafe op de hoek en die heet Cas. maar daar zal vanavond wel niets te doen zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Ja plek zat. Je hebt er een tribune en aan de andere kant van het veld hem je van die verhogingen waar je kunt staan. De Bataven is een hoofdklasser dus die hebben plek genoeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het ging mij meer om daar, kan je een beetje staan daar? Is het een beetje groot? Anders ga ik eerder weg, wil natuurlijk wel wat zien.
Wie is die aap links onderin? Vreemd dat mijn geheugen zo snel achteruit gaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Mido?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wie is die aap links onderin? Vreemd dat mijn geheugen zo snel achteruit gaat.
Ik zie daar Birger Maertens op de grond liggen!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Midoquote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken je hem zo beterquote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef Pritt het volgende:
Is dat Mido?Ik herken hem helemaal niet op die foto.
Haha briljantquote:Op donderdag 11 december 2008 14:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken je hem zo beter
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg niksquote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Pritt het volgende:
Weet er iemand over wat voor een spits het is, vergelijkbaar met Huntelaar of meer een meevoetballer zoals Dembele.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef Radegast het volgende:
http://www.4-4-2.com/disp(...)euro-fuer-janko.html
Aan zijn stats te zien is het iig wel een doelpuntenmachine maar 10 miljoen lijkt me een beetje veel.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef Radegast het volgende:
Ik zie Ajax geen 10 miljoen uitgeven aan een vervanger, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef Radegast het volgende:
Sno en Siem de Jong terug in de selectie.quote:De achttien geselecteerden voor Ajax - NAC (20:45 uur) zijn:
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Evander Sno
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Leonardo
Hans Vonk
Siem de Jong
Robbert Schilder
Daley Blind
Was mooie wedstrijd ja.quote:
Hopelijk speelt Siem een keer zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:01 schreef Blight het volgende:
Volgens FCUpdate speelt Van Basten waarschijnlijk met Lindgren en Emanuelson als controleurs, met daarvoor Siem de Jong op tien.
Dit jaar wel ja, daarvoor nooit echt super veel.quote:
Wat is dit nou weer voor Bullshit ze betaalde ook 9 miljoen voor Huntelaar, dus 10 miljoen voor een vervanger van Huntelaar vind ik geen gekke gedachte. Het moet natuurlijk wel een goede aankoop zijn daar niet van. Kapitaal moet op het veldquote:Op donderdag 11 december 2008 15:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zie Ajax geen 10 miljoen uitgeven aan een vervanger, eerlijk gezegd.
Hij schijnt anders 8 miljoen te kosten. En is echt een zeer grote speler, aldus de Oostenrijkse kranten:quote:Op donderdag 11 december 2008 15:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zie Ajax geen 10 miljoen uitgeven aan een vervanger, eerlijk gezegd.
quote:Was macht Janko im Winter?
Salzburg, 11. Dezember 2008
Ist Wunderstürmer Janko gegen Kärnten zum letzten Mal für die Bullen im Einsatz? Alle wollen ihn, doch Salzburg blockt ab.
30 Tore hat Marc Janko schon auf dem Konto. Eine Top-Bilanz. Er ist der wahre Winterkönig und Torjäger Nummer eins in Europa. Janko steht ganz hoch im Kurs – auch in Deutschland und England. Der Shootingstar träumt von einem Transfer auf die Insel – und Janko weiß auch ganz genau: Die Zeit ist reif für einen Wechsel.
Sein Marktwert beträgt rund acht Millionen Euro. Wenn sich Janko wirklich die meistbegehrte Torjäger-Trophäe, den „Goldenen Schuh“ sichert, dann kann Red Bull Salzburg am Ende dieser Saison auch weit über zehn Millionen Euro für ihn kassieren. Janko ist eine Goldgrube! In Österreich gab es schon lange nicht mehr so einen Stürmer wie ihn. Er wird mit Hans Krankl verglichen. Janko: „Das ist eine große Ehre für mich.“
Rätselraten
Alle rätseln, was im Winter mit Janko passiert. Offiziell ist ein Wechsel kein Thema für die Bullen. Sportdirektor Heinz Hochhauser behauptet: „Es gibt noch überhaupt kein konkretes Angebot.“
Adriaanse will Janko halten
Und Salzburg-Trainer Co Adriaanse legt im Interview mit ÖSTERREICH nach: „Die Frage, ob Janko geht, stellt sich für mich nicht.“ Adriaanse rechnet auch im Frühjahr fix mit Marc. Er soll die Bullen zum Meistertitel schießen. Adriaanse hat das ganze System auf Janko abgestimmt. In der Mannschaft arbeiten alle für den Angreifer, sogar ein Star wie Zickler muss sich Janko unterordnen. Mittlerweile sind auch Freistöße ein Fall für Janko.
„Marc hat natürlich ein Riesenpotenzial, doch seine vielen Treffer sind auch ein Produkt unseres perfekt funktionierenden Teams“, sagt Adriaanse.
Höhenflug
Hat da jemand Angst, dass Janko vielleicht den Boden unter den Füßen verlieren könnte? Salzburgs Superstürmer: „Ich hebe ganz sicher nicht ab. Ich bin Teil der Mannschaft und muss weiterhin hart an mir arbeiten.“
Janko bleibt cool, wartet ab, was beim Transferpoker herauskommt. Ein Angebot über zehn Millionen Euro wird Salzburg wohl niemals ausschlagen. Die Winterpause wird ganz heiß, das steht fest. Europäische Topklubs klopfen an, lassen nicht locker. Und: Es gibt Summen, da wird selbst ein Luxusverein wie Red Bull Salzburg schwach.
http://www.oe24.at/sport/(...)im_Winter_403660.ecequote:Ajax bietet 10 Millionen Euro für Janko
11. Dezember 2008 | 14:18 | | sportnet
Ajax Amsterdam sucht einen potenziellen Nachfolger für Klaas-Jan Huntelaar und will Salzburgs Marc Janko. Gebotene Ablöse: 10 Millionen Euro. Wahrscheinlichkeit des Wechsels: Gering.
Halb Europa jagt Marc Janko. AS Roma, Napoli, Palermo, FC Middlesbrough, Tottenham Hotspur, Blackburn Rovers, Wigan Athletic, FC Fulham, Espanyol Barcelona, Racing Santander, Schalke, Bayer Leverkusen, Hertha BSC Berlin und auch der FC Bayern München sind nicht abgeneigt, den 30-fachen Saisontorschützen zu verpflichten.
Salzburg erhofft sich für Janko einen zweistelligen Millionen-Betrag, will seinen Star-Stürmer aber erst im Sommer ziehen lassen.
Adriaanse: „Er wird ins Ausland gehen“
Co Adriaanse: „Janko wird ins Ausland gehen, aber nur kurz. Bei unserem Trainingslager in der Türkei und in Spanien. Wir werden ihn im Winter nicht abgeben. Schließlich wollen wir Meister werden.“ Eine klare Ansage.
Doch nun hat sich Ajax Amsterdam eingeschaltet. Ein Klub, bei dem Adriaanse selbst jahrelang arbeitete. Ajax hat erst vor wenigen Tagen seinen Topstürmer Klaas-Jan Huntelaar verkauft. Er verstärkt im Frühjahr den Angriff von Real Madrid.
Janko als Huntelaar-Ersatz
20 Millionen Euro hat der Tabellen-Zweite der niederländischen Ehrendivision für Huntelaar erhalten. Dafür aber auch eine große Lücke im Sturm. Diese soll so schnell wie möglich geschlossen werden.
Fündig sollen die Niederländer in Salzburg geworden sein. Marc Janko wäre der perfekte Mann. Zehn Millionen Euro-Ablöse stehen im Raum. Ein Vorteil für Janko: Er hätte mit Marco van Basten einen Trainer, der zu seiner aktiven Zeit einer der besten Stürmer der Welt war.
Wechsel unrealistisch
Dennoch: Ein Wechsel in die niederländische Ehrendivision scheint mehr als unrealistisch. Auch deshalb, weil Janko stets betont, dass er bei einem möglichen Vereinswechsel in einer der vier europäischen Topligen auf Torjagd gehen will.
Dit stukje zegt al genoeg.quote:Wechsel unrealistisch
Dennoch: Ein Wechsel in die niederländische Ehrendivision scheint mehr als unrealistisch. Auch deshalb, weil Janko stets betont, dass er bei einem möglichen Vereinswechsel in einer der vier europäischen Topligen auf Torjagd gehen will.
Hoop dat Siem t waar maaktquote:Op donderdag 11 december 2008 16:01 schreef Blight het volgende:
Volgens FCUpdate speelt Van Basten waarschijnlijk met Lindgren en Emanuelson als controleurs, met daarvoor Siem de Jong op tien.
Wat ik zeg is geen stierenpoep, maar een aanname gebaseerd op de uitspraken van Van Basten die aangaf dat een vervanger niet noodzakelijk is omdat we Cvitanich al hebben. Komt bij dat we voor die jongen ook een aardige zak duiten hebben betaald, dus daarom lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Ajax bovenop die transfersom ook nog eens 10 miljoen aan een andere spits zal spenderen. Logisch, niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:07 schreef superjood het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor Bullshit ze betaalde ook 9 miljoen voor Huntelaar, dus 10 miljoen voor een vervanger van Huntelaar vind ik geen gekke gedachte. Het moet natuurlijk wel een goede aankoop zijn daar niet van. Kapitaal moet op het veld
Zo jammer weer.quote:
Inderdaad, hij moet maar eens die kans pakken.quote:
Zal wel te maken hebben met de aanvallende tactiek van Adriaanse, waardoor hij vaker in stelling wordt gebracht.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Siem een keer zoals vorig jaar.
[..]
Dit jaar wel ja, daarvoor nooit echt super veel.
Maar damn wat scoort hij gruwelijk veel dit jaar.
Had zelfs 3 hattricks binnen een paar weken als ik mij niet vergis.
En waarom zouden ze dat niet doen als Ajax het stil houdt? Ze zullen zich toch een keer bij de club in kwestie moeten meldenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:18 schreef Dvm86 het volgende:
Van Basten zei namelijk zelf dat ze geen namen meer noemen omdat de respectievelijke clubs dan onmiddellijk met absurde bedragen op de proppen komen
Misschien wel ja, maar welke speler wilt nou niet in een van de vier beste leagues spelen? Ervaring opdoen onder Van Basten kan ook verkeerd zijn, helemaal niet als Ajax komend seizoen weer CL speelt. Laat Co maar goed op die knakker inpratenquote:
Hij doelt op Nederlandse clubs. Boycot Nederlandse clubs gewoon en scout ze zelf elders. Daar moet Ajax naar toe werken.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat niet doen als Ajax het stil houdt? Ze zullen zich toch een keer bij de club in kwestie moeten melden
Bovendien lekt toch alles uit.
Blessure he. Doe je weinig aan.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:26 schreef finsdefis het volgende:
Goed dat Kennedy een keer niet bij de selectie zitde Jong maar de kans geven.
Wel érg jammer dat Gabri er niet bij zit overigens..
quote:NAC neemt Penders als bankzitter mee naar Ajax
Rob Penders is terug in de selectie van NAC Breda. De centrale verdediger zal vrijdag in het uitduel met Ajax echter op de bank zitten tijdens de aftrap.
'Rob is nog niet ver genoeg om te kunnen beginnen, maar mocht de wedstrijd erom vragen, dan kunnen we hem korte tijd laten spelen', legt coach Robert Maaskant uit op de NAC-site. Door een hamstringblessure miste Penders de laatste twee duels van de Bredanaars, die prompt met 4-0 verloren van zowel Sparta Rotterdam als ADO Den Haag.
Maaskant moet sowieso een flink aantal spelers missen tijdens het bezoek aan Amsterdam. Martijn Reuser, Kurt Elshot, Ellery Cairo, Tim Gilissen, Matthew Amoah en Enric Vallčs Prat ontbreken allen bij de nummer vier van de Eredivisie.
'Enric Vallčs is wel weer fit, maar heeft pas één helft gespeeld met Jong NAC en hij is er lang uit geweest, dus hij heeft nog wat tijd nodig', vertelt Maaskant over de Spaanse middenvelder, die dit seizoen nog geen enkel duel namens NAC speelde. Hij ontbrak sinds half oktober vanwege een spierscheuring in een bovenbeen.
Ja weet ikquote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Blessure he. Doe je weinig aan.
Niet meer, die judas is inmiddels weg.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat niet doen als Ajax het stil houdt? Ze zullen zich toch een keer bij de club in kwestie moeten melden
Bovendien lekt toch alles uit.
Kan Japie niet ruilen met onze Spaanse 'rots'?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat ik ook al serieus aan te denken ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:58 schreef Blight het volgende:
Misschien Silva maar weer eens een kans geven en Van der Wiel in het centrum zetten?
Dus Leo start in de basis?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:01 schreef Blight het volgende:
Voor nationale uitwedstrijden ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Een combi voor buitenlandse wedstrijden zou verboden moeten worden.
Denk dat het dan elke wedstrijd raak is zowatquote:Op donderdag 11 december 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor nationale uitwedstrijden ook.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:58 schreef kingxatan het volgende:
AJACIED VOOR ALTIJD!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Had m'n post al aangepast ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, Sulejmani, Dario en Suarez zijn de drie spitsen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |