quote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Kennedy wat een prutser, zelfs in Jong Ajax is hij een matige speler
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
En dan te bedenken hoe de Kuip tekeer ging toen z'n vrouw was overleden...
Coquote:
Haha smerige vent ben je toch ook hequote:Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, totaal onbekende. Maar ze vond het wel lekker geloof ik.
Valt mij ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef Black-Death het volgende:
Geen leuke uitspraak van Van Gaal.
Tja, ik weet ook niet wat je verwachtingen waren in dezequote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
CoTijdens een rondleiding met een troep Spanjaarden door de Arena zag ik 'm plots door een open deur in een kantoor aan tafel zitten. Miepje van de rondleiding zei nog: "That's the coach of Ajax, please do not disturb him", maar dat was bij mij aan dovemansoren besteed. Ik liep richting deuropening met mijn armen wijd en gilde: "COOOOOOOOOTJE!!!". Co stond op en smeet de deur snoeihard voor mijn neus dicht.
Niet veel later werd 'ie trouwens ontslagen, misschien dat ik 't dus op het verkeerde moment flikte
Briljantquote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
CoTijdens een rondleiding met een troep Spanjaarden door de Arena zag ik 'm plots door een open deur in een kantoor aan tafel zitten. Miepje van de rondleiding zei nog: "That's the coach of Ajax, please do not disturb him", maar dat was bij mij aan dovemansoren besteed. Ik liep richting deuropening met mijn armen wijd en gilde: "COOOOOOOOOTJE!!!". Co stond op en smeet de deur snoeihard voor mijn neus dicht.
Niet veel later werd 'ie trouwens ontslagen, misschien dat ik 't dus op het verkeerde moment flikte
Deze elftal poster had ik jaren op m'n kamer hangen. Dat elftal geeft me het vertrouwen dat we ooit nog de CL kunnen winnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zes jaar geleden alweer, tering wat gaat het snel allemaal.
Geniaal inderdaad. Lang geleden dat er zo'n leuke talentjes zijn binnengehaald. Leo moet terugquote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Vergeet Beenhakker niet he. Die man was verantwoordelijk voor het halen van Chivu, Grygera, Zlatan en Mido.
Denk omdat Lobont toen geblesseerd was?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:11 schreef Trancelocator het volgende:
Wow, Stekelenburg er toen al bij.
Ja, dat moet dan haast wel. Het lijkt voor mij ook al zo lang geleden, vandaar die opmerking. Maar Stekelenburg zit natuurlijk ook al heel lang bij Ajax 1.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk omdat Lobont toen geblesseerd was?
En toen verklootte hij het tegen Milan in de laatste minuut. Als ie stil was blijven staan had ie die bal zo opgepakt.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Lobont had zo'n geweldige redding tijdens een CL-uitwedstijd bij Brugge, dat weet ik wel nog.
Kan me er echt nog klote om voelen..quote:Op donderdag 11 december 2008 02:00 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
En toen verklootte hij het tegen Milan in de laatste minuut. Als ie stil was blijven staan had ie die bal zo opgepakt.
Dat was toch het seizoen dat we zoveel blessures onder de doelmannen hadden? Hebben we zelfs Timmer nog moeten huren. Seizoen ervoor had Feyenoord exact hetzelfde probleem waardoor Timmer twee seizoenen Champions League heeft mogen keepen.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk omdat Lobont toen geblesseerd was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: maar even tussen spoiler tags want hier ga ik zeker weten kritiek op krijgen![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door KirkLazarus op 11-12-2008 02:29:55 ]
Eigenlijk wel maar ik hoop dat het ook weer eens wat beter gaat met het voetbal want de laatste wedstrijden is het niet veel eigenlijk kwa spel.quote:Op donderdag 11 december 2008 03:00 schreef versteegrob het volgende:
Beetje vertrouwen in vrijdag mensen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |