Heb bij Sport1 vaak het idee dat men het gezellig heeft, maar dronken? Nee. Hij zei het echt, zonder gêne.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Silenus het volgende:
Was Louis niet gewoon een beetje teut toen 'ie dit zei?
Van het respect dat ik voor hem had is nog maar heel weinig over inmiddels.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef denthemen het volgende:
Ik heb heel veel respect voor Louis, het is jammer dat hij dat niet voor de Ajax fans heeft, dit is niet de 1e keer namelijk..
Ben bang dat jij niet de enige bent die er zo over denkt jammer genoeg.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Devz het volgende:
[..]
Van het respect dat ik voor hem had is nog maar heel weinig over inmiddels.
Edje Davidsquote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach ja, de droom dat het '95 team toch wel echt een Ajax hart had en heeft, ging een paar jaar geleden door Kluivert al finaal kapot, dus dit kan er dan ook nog wel prima bij.
Het wachten is op een Litmanen bij Bayern München en Van Der Sar die terug keert in Nederland bij PSV.
Hij drinkt altijd. Ook rechtstreeks na de werdstrijd bij de interviews.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb bij Sport1 vaak het idee dat men het gezellig heeft, maar dronken? Nee. Hij zei het echt, zonder gêne.
Leuke vrouw hoor, die vrouw van Louis.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef Trancelocator het volgende:
Tja, Van Gaal is getrouwd met een Feyenoord-fan, en die heeft kennelijk thuis de broek aan.
Oh ja, dat was die wedstrijd dat ik dat ene wijf vol in d'r tiet greep toen ik m'n balans zocht na de 1-1 toen iedereen over elkaar heen flikkerde.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij rancuneus zijn om dit doekje.
Was idd. een zware bevalling. Dat vond ik echt jammer. maar toch nog een paar seizoenen kunnen genieten.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook pas na veel poespas terug gekomen.
Was het Truus toch niet, want dan hebben we meteen de oorzaakquote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die wedstrijd dat ik dat ene wijf vol in d'r tiet greep
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was het Truus toch niet, want dan hebben we meteen de oorzaak
Same here.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Devz het volgende:
[..]
Van het respect dat ik voor hem had is nog maar heel weinig over inmiddels.
Die was er niet bij in 95quote:Op woensdag 10 december 2008 22:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
En wat denk je van Marco van Basten?
Wat had ie eens eerder gezegd? Kan het niet meer voor de geest halen namelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef denthemen het volgende:
Ik heb heel veel respect voor Louis, het is jammer dat hij dat niet voor de Ajax fans heeft, dit is niet de 1e keer namelijk..
Paar weken terug toch iets als "Ajax is mijn club niet meer"?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat had ie eens eerder gezegd? Kan het niet meer voor de geest halen namelijk.
Dat was het ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Paar weken terug toch iets als "Ajax is mijn club niet meer"?
We hebben altijd Co nog die niet naar die kakkerlakken wildequote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef Rossoneri het volgende:
LouisDie mans schiet echt helemaal door in zijn denken (en doen) een trainerschap bij feyenoord overwegen als ras Amsterdammer (Ajacied) is clubliefde dan nu echt een mythe aan het worden?
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:22 schreef BB-boy het volgende:
[..]
We hebben altijd Co nog die niet naar die kakkerlakken wilde
Co heeft de basis gelegd waarmee Koeman kon oogsten. Die man had gewoon moeten blijven, maar goed laten we die discussie maar niet weer opratelenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
Die zou ik graag nog eens bij Ajax terug willen zien als trainer, net zoals Frank Rijkaard btw.
Idd net zoals Hiddink de basis voor Koeman bij PSV heeft gelegd.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Co heeft de basis gelegd waarmee Koeman kon oogsten. Die man had gewoon moeten blijven, maar goed laten we die discussie maar niet weer opratelen
Klopt, en als hij niet in een gespreid bedje terecht komt (Valencia) faalt hij hopeloosquote:Op woensdag 10 december 2008 23:29 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Idd net zoals Hiddink de basis voor Koeman bij PSV heeft gelegd.
Ja dat vond ik ook zo typerend weer voor Koemanquote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en als hij niet in een gespreid bedje terecht komt (Valencia) faalt hij hopeloos
die zitten allemaal fanatiek te FM'en. Die gasten hebben ondertussen vierkante ogen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef Chadi het volgende:
Hoe zit het trouwens met onze scouting. Zie eigenlijk nog steeds weinig doorbreken wat gratis is
Coquote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Co heeft de basis gelegd waarmee Koeman kon oogsten. Die man had gewoon moeten blijven, maar goed laten we die discussie maar niet weer opratelen
Als dat echt zo was dan hadden ze Carioca voor 3.7 miljoen uit Brazilië opgehaald.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
die zitten allemaal fanatiek te FM'en. Die gasten hebben ondertussen vierkante ogen.
Hij had wel een visie, en een weg waarmee hij weer een team wilde smeden. Dat hele opgeblazen Kleedkamer 2-verhaal vond ik niet zo relevant.quote:
Vergeet Beenhakker niet he. Die man was verantwoordelijk voor het halen van Chivu, Grygera, Zlatan en Mido.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening omtrent het Co-tijdperk al regelmatig hier gedeponeerd. Ik wil die man nooit, maar dan ook nooit meer bij Ajax zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had wel een visie, en een weg waarmee hij weer een team wilde smeden. Dat hele opgeblazen Kleedkamer 2-verhaal vond ik niet zo relevant.
Dat speelde absoluut ook mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Vergeet Beenhakker niet he. Die man was verantwoordelijk voor het halen van Chivu, Grygera, Zlatan en Mido.
Russische clubs hebben helaas ook teveel geld. Topscorer van Slavia (19) vertrokken naar CSKA Moskva. Verdomme...quote:Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als dat echt zo was dan hadden ze Carioca voor 3.7 miljoen uit Brazilië opgehaald.
Nu is hij helaas voor 9 miljoen naar Spartak Moskou vertrokken
Jasza ze geheugen weet wel welke chick, die blonde?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die wedstrijd dat ik dat ene wijf vol in d'r tiet greep toen ik m'n balans zocht na de 1-1 toen iedereen over elkaar heen flikkerde.![]()
![]()
![]()
De dag dat ik vertrok naar Praag... ik heb staan janken toen ik nog even voordat ik vertrok Tante Leen - Oh Johnny draaide... Janken omdat ik wist wat ik achter liet. Nog 8 weekjes en weer thuis.
Nee, totaal onbekende. Maar ze vond het wel lekker geloof ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jasza ze geheugen weet wel welke chick, die blonde?![]()
Die met een maatje van mij mee was zeker?
Coquote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
Die zou ik graag nog eens bij Ajax terug willen zien als trainer, net zoals Frank Rijkaard btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |