http://www.remegroep.nl/afs/0304/thuis/brugge/brugge.htmlquote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef Silenus het volgende:Club Brugge zou een mooi affiche zijn ja, hebben we nog iets tegen recht te zetten. Overigens apart dat tijdens de vorige ontmoeting in Amsterdam Sonck voor vanalles en nogwat werd uitgemaakt door de Brugse supporters en hij gewoon de enige twee doelpunten maakte.
Ik was 5/6 toen Ajax de CL won. Ik heb alle wedstrijden gekeken (met dank aan mijn vader die vond dat ik op mocht blijven) en ik was toen al helemaal Ajax. Ook al het jaar daarvoor toen ik 4 was heb ik weinig wedstrijden gemist voor de tv. En dat terwijl niemand in mijn familie fan van Ajax is.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, en ik denk dat 75% van de rest alle niet Ajax supporterende Fokkers in 1995 wel gedeeltelijk of helemaal voor Ajax waren. Alleen geven ze dat nu gewoon niet toe.
Ik ken zoveel fanatieke clubsupporters die vroeger (ja, toen je 11 was ja) voor Ajax waren en nu voor een andere club. Weten wij veel als we zulke jonge pikkies zijn.
het is best koud hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Houniet het volgende:
Ik zal me sjaal maar thuislaten vanavond.
Mij lijkt het ook een gave loting, maar het leuke tripje kunnen we waarschijnlijk wel op onze buik schrijven dan: het wordt vrijwel zeker een combiquote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Blight het volgende:
[..]
http://www.remegroep.nl/afs/0304/thuis/brugge/brugge.html
Happy days!
Ja, lijkt me het perfecte affiche. Een verslaanbare tegenstander, een leuk tripje en kans op een goede rematch.
Een combi voor buitenlandse wedstrijden zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook een gave loting, maar het leuke tripje kunnen we waarschijnlijk wel op onze buik schrijven dan: het wordt vrijwel zeker een combi
M0NTANA heeft hem weleens geopperd geloof ik. Ben het er wel mee eens.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)htm?contentid=215580
Heeft iemand van Ajax weleens interesse voor Alex uitgesproken of is het alleen hier op fok weleens geopperd?
De Spurs natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Dynamo Kiev in maart zou tof zijn.Brugge zit ik eigenlijk niet op te wachten. Eerste 2 weken in Londen. Zijn daar nog ploegen van die we zouden kunnen loten?
Een Joods onderonsje.quote:
Dat is wel heel duidelijk zijn broertje ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Japie kwam weer even kijken vandaag.
Alsmede ook het broertje van Luis Suarez.![]()
[ afbeelding ]
Eerste 2 weken van februari in Londen wilde ik zeggen. Ook al vind ik de Spurs een saaie ploeg (te vaak al gezien) zou het wel mooi passen. Als we dan eerst uitspelen welteverstaan.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Kan Japie niet eens heel boos in de richting van Oleguer kijken ofzo?.
quote:Dario Cvitanich was goed op dreef tijdens de laatste training voor het treffen met NAC. De Argentijn werkte aan het eind van de training af op het doel en was zeer trefzeker. Hij liet zich ook niet afleiden door zijn in zwart-wit gehulde tegenstanders.
Volgens de verhalen heeft ie de training liggend bekekenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is wel heel duidelijk zijn broertje ja.
Kan Jaapie niet even de plek van Oleguer innemenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Japie kwam weer even kijken vandaag.
Alsmede ook het broertje van Luis Suarez.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Houniet het volgende:
Dario Cvitanich was goed op dreef tijdens de laatste training voor het treffen met NAC. De Argentijn werkte aan het eind van de training af op het doel en was zeer trefzeker. Hij liet zich ook niet afleiden door zijn in zwart-wit gehulde tegenstanders.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt helemaal goed met die jongen!
Mijn pa komt uit Gendt en heeft bij de Bataven gevoetbald. Je hebt er 1 cafe op de hoek en die heet Cas. maar daar zal vanavond wel niets te doen zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Is iemand wel eens in Gendt geweest?
Ja plek zat. Je hebt er een tribune en aan de andere kant van het veld hem je van die verhogingen waar je kunt staan. De Bataven is een hoofdklasser dus die hebben plek genoeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het ging mij meer om daar, kan je een beetje staan daar? Is het een beetje groot? Anders ga ik eerder weg, wil natuurlijk wel wat zien.
Wie is die aap links onderin? Vreemd dat mijn geheugen zo snel achteruit gaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zes jaar geleden alweer, tering wat gaat het snel allemaal.
Mido?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wie is die aap links onderin? Vreemd dat mijn geheugen zo snel achteruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |