quote:
Misschien zijn ze over 2 jaar wel zo wanhopig dat hij met open armen wordt ontvangen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef Putdeksels het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig zal Von Gahl nooit welkom zijn in De Kuip.
Een coach moet het toch juist hoger zoeken als hij enige ambitie heeft=quote:Op donderdag 11 december 2008 10:05 schreef Putdeksels het volgende:
Over 2 jaar wordt Mario gewoon de trainer, dat is allang bekend.
Ik denk dat NAC de vrije val heeft ingezet, die presteerden boven hun maat. Dat gaat niet een heel seizoen goed.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik hoop dat het ook weer eens wat beter gaat met het voetbal want de laatste wedstrijden is het niet veel eigenlijk kwa spel.
TribalFootball verzint zelf weer eens ietsquote:Ajax are chasing Barcelona striker Bojan Krkic.
The Spain international is wanted by Ajax boss Marco van Basten as a replacement for Klaas-Jan Huntelaar, who is joining Real Madrid next month.
Ajax are prepared to offer £11 million for Krkic when the winter market opens.
Wat een prachtig elftal was datquote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zes jaar geleden alweer, tering wat gaat het snel allemaal.
Marco doe eens een bod van 13 miljoen.quote:Het heeft er alle schijn van dat Alex in januari bij Chelsea vertrekt. De Braziliaanse mandekker heeft het bestuur verzocht mee te werken aan een overgang. AC Milan, Panathinaikos en Sevilla hebben reeds interesse getoond in de voormalig verdediger van PSV, die een slordige tien miljoen euro moet opbrengen. (Diverse Britse tabloids)
Idd, ze mogen ook weleens een groot bedrag neerleggen voor een verdedigerquote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef toma het volgende:
[..]
Marco doe eens een bod van 13 miljoen.
Zij spelen ook Uefa Cup, maar staan geen 2e in de competitie, wij zijn dus beter!!11!!11!!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ze mogen ook weleens een groot bedrag neerleggen voor een verdediger![]()
Maar Als AC Milan interesse heeft kunnen wij wel inpakken natuurlijk.
Tegen Panathinaikos en Sevilla ben je (in principe) ook kansloos helaas.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ze mogen ook weleens een groot bedrag neerleggen voor een verdediger![]()
Maar Als AC Milan interesse heeft kunnen wij wel inpakken natuurlijk.
Helemaal nu Panathinaikos door is in de CL.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tegen Panathinaikos en Sevilla ben je (in principe) ook kansloos helaas.
Jariquote:
petriquote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was nog in je Ajax tijd?quote:
Dat is precies wat ik dacht toen ik dat artikel zag op Ajax.nl!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
In 1999, toen was je 8quote:Op donderdag 11 december 2008 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik niet, wanneer was dit?
Maar Litmanen was wel een held natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |