Laat de selectie het maar niet horen, want onderschatting ligt weer op de loer.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg lekker dat Amoah en Penders er beiden niet bij zijn
Ik zeg 6-0quote:Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Laat de selectie het maar niet horen, want onderschatting ligt weer op de loer.
Ooit zal ik het goed voorspellen, waarschijnlijk de thuiswedstrijd tegen feyenoord.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
![]()
Verwacht vrijdag weer een kut wedstrijd, dankzij jou!
3-1quote:Op woensdag 10 december 2008 17:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ooit zal ik het goed voorspellen, waarschijnlijk de thuiswedstrijd tegen feyenoord.
Eensquote:Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vind het weer eens tijd worden voor 'de nul'.
Op zich boeit het me geen fuck. Als we vanaf nu alles met 6-5 winnen is het ook prima.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vind het weer eens tijd worden voor 'de nul'.
Ik ben al lang blij als we uberhaupt winnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich boeit het me geen fuck. Als we vanaf nu alles met 6-5 winnen is het ook prima.
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als we uberhaupt winnen.
Het gebeurd niet vaak dat ik voor Feyenoord benquote:Op woensdag 10 december 2008 18:57 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben blij als AZ uit tegen Feyenoord as zaterdag verliest en vrijdag volgende week thuis tegen Utrecht en de week daarop thuis tegen NEC.
Je bent ook niet voor Feyenoord, je hoopt dat AZ verliest.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef toma het volgende:
[..]
Het gebeurd niet vaak dat ik voor Feyenoord ben
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft de cijfers van Ajax gezien in de Sportweek van de wedstrijd tegen Volendam?
Sulejmani 4 - komt dit ooit nog goed?
Ben het wel met die cijfers eens hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft de cijfers van Ajax gezien in de Sportweek van de wedstrijd tegen Volendam?
Sulejmani 4 - komt dit ooit nog goed?
Van der Wiel 4 - was met zijn gedachten ergens elders
Enoh 4 - onbeholpenheid straalde er vanaf
Urby 4 - Dramatisch achter de spits, op links iets beter
Lindgren 4 - aanvoeder zonder uitstraling
Oleguer 3 - in een woord ontluisterend
Niet beetje overdreven ???
Maar als je zo slecht speelt en dan toch wint kan je na gaan als Ajax goed speelt.....
Wie gaat er woensdag naar Ajax - Praag?? IK!
In de VI kregen Enoh, vd Wiel en Oleguer ook een 4.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Maar 4-en en 3-en?Als je 3-0 verliest van Volendam dan kan ik het me nog voorstellen, maar dit is wel heel erg overdreven.
Het spel was niet beter dan tegen Heerenveen en Willem 2, alleen speelde je nu tegen Volendam. De cijfers zijn dus wel terecht.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Maar 4-en en 3-en?Als je 3-0 verliest van Volendam dan kan ik het me nog voorstellen, maar dit is wel heel erg overdreven.
Mooiste was nog dat Vertonghen in De Telegraaf een acht kreeg. Cijfers daar zijn over het algemeen toch een stuk realistischer, waarbij kenners becijferen in plaats van studenten.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Die is echt de weg kwijt...quote:Van Gaal ambieert trainerschap Feyenoord
Door Sjors (Sj0rSz) op woensdag 10 december 2008 19:08
Bron: Sport1
Louis van Gaal was dinsdagavond, naar aanleiding van het Champions League-voetbal te gast bij Sport1. Daar liet de trainer van AZ zonder blikken of blozen weten niet terug te deinzen voor het trainerschap bij Feyenoord.
De oefenmeester zou zelfs ambities voor deze functie hebben gehad. "Maar ze zijn nooit met een aanbieding gekomen," liet Van Gaal, wiens vrouw Feyenoord-fan en Rotterdamse is, voor de camera's van de sportzender weten.
Het balletje kwam aan het rollen, nadat men aan Van Gaal vroeg of hij met zijn FC Barcelona-verleden aan de slag zou kunnen gaan bij Real Madrid. De Koninklijke ontsloeg gisteren trainer Bernd Schüster en stelde niet veel later Juande Ramos als nieuwe oefenmeester aan.
Van Gaal liet weten dat dit geen enkel probleem zou zijn. De Amsterdammer trainde in het verleden ook Ajax, maar ziet de rivaliteit tussen de twee ploegen niet als obstakel.
Dat dus. Moest ik gisteren ook meteen aan denken.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe de Kuip tekeer ging toen z'n vrouw was overleden...
Ja idd wtfquote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat en wtf is dat VBL-Contest?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:50 schreef Jasza het volgende:
Gatver Louis.
Sfeerverslagen contest.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat en wtf is dat VBL-Contest?
Dat is een tagje dat users krijgen die een verhaal hebben geschreven over de wedstrijd dag van....quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat en wtf is dat VBL-Contest?
Aha. Wanneer is die contest want ik schrijf pas na de 17e m'n 3 verslagen en weet niet wanneer ik ze kan inleveren aangezien ik geen internet in NL heb en pas 1 januari weer in Praag ben.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is een tagje dat users krijgen die een verhaal hebben geschreven over de wedstrijd dag van....
Daar is nu een wedstrijdje van en al die users hebben die tag nu dus
Check je pm eensquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aha. Wanneer is die contest want ik schrijf pas na de 17e m'n 3 verslagen en weet niet wanneer ik ze kan inleveren aangezien ik geen internet in NL heb en pas 1 januari weer in Praag ben.
Gatverdamme ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij doet er in ieder geval alles aan om het tegendeel te bewijzen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |