quote:Op woensdag 10 december 2008 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Kijk naar de classes die ons in het verleden probeerden te benaderen:
Nu snap ik je kinderachtige reactie op mijn eerdere post, jij bent een hunter, maar ik vraag niet om Nerfs van hunters, en de sterkste en coolste, tja daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb zelf ook een lvl 60+ hunter, maar ik vind er niets aan, het button pressen van een paar attacks van afstand, ik hou gewoon meer van Melee.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Hunters horen sowieso de sterkste te zijn. We zijn de coolste. Kijk naar de classes die ons in het verleden probeerden te benaderen:
rogue/druid: stelletje leer fetisjisten, gimps horen zich gedragen, anders gaan ze weer de kooi in
fury warriors: een warrior hoort klappen te krijgen, spec prot kkthnx
s-priest/mage/warlock: serieus, jullie hebben een jurk aan, pak je stokje en en zwaai er wat mee, dirigenten doen geen schade
de rest moet healen
hunters FTW
Nou doe nu maar weer rustig hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Ja, van die lui die dachten dat ze evenveel recht hadden op damage als wij hunters.
Ik zei raid omgeving. En dat je aant trollen was , was overduidelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef stbabylon het volgende:
He ho! Mijn pet doet maar 45% van mijn totale damage!
Leuk, moet je zeker doen!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef GI het volgende:
Ik heb een vast speelmaatje http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Riadsala
Ik denk dat we binnenkort oude content gaan duo-en. Gewoon om het een keer gezien te hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef GI het volgende:
[..]
Pfft! Mijn pie's geven mana en hp. Dus doe die drink dispenser weg ja!
Imho zouden mage net boven rogue moeten zitten. Een Glass cannon, één goede hit en je bent als mage passé.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Raid-damage-wise zou het er in mijn ogen altijd zo uit moeten zien.
1.Rogue
2.Mage
3. Rest
Rogues zouden altijd de hoogste DPS moeten doen, die staan nml. in melee-range.
Mages zouden altijd daarachter moeten zitten, die staan nml. vanuit range te schieten.
De rest zou ongeveer gelijk moeten zijn qua dmg.
Uiteraard geldt dit bij gelijke gear, skill en stats.
Rogues toch ook ? En die lopen veel meer risico aangezien ze zo dichtbij moeten staan.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:54 schreef GI het volgende:
[..]
Imho zouden mage net boven rogue moeten zitten. Een Glass cannon, één goede hit en je bent als mage passé.
1. Pure damage classes (allemaal evenveel anders voelen sommige zich buiten geslotenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Raid-damage-wise zou het er in mijn ogen altijd zo uit moeten zien.
1.Rogue
2.Mage
3. Rest
Mages zouden altijd daarachter moeten zitten, die staan nml. vanuit range te schieten.
De rest zou ongeveer gelijk moeten zijn qua dmg.
Uiteraard geldt dit bij gelijke gear, skill en stats.
En de hybrids dan ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
1. Pure damage classes (allemaal evenveel anders voelen sommige zich buiten gesloten)
2. Tanks
3. Healers
Ben je van het hele gezeik af.
Aan gezien er altijd DPS te veel is vallen die onder 2 en 3 waar nodigquote:
Wat is hier het verschil dan met andere melee (fury warriors/feral druids/enhancement shammies) of randged (oomkins/locks/elemental shammies)?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Deels.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rogues toch ook ? En die lopen veel meer risico aangezien ze zo dichtbij moeten staan.
Rogues kunnen alleen maar DPSen, die andere classes kunnen verschillende rollen vervullen.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:06 schreef Murloc het volgende:
[..]
Wat is hier het verschil dan met andere melee (fury warriors/feral druids/enhancement shammies) of randged (oomkins/locks/elemental shammies)?
Zie het ff niet.
Rogues zijn/waren toen ik BG's speelde. Erg erg erg sterk in PVP, dat is het enige waar die class imho bovenaan moet staan.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rogues kunnen alleen maar DPSen, die andere classes kunnen verschillende rollen vervullen.
Daarom zouden Rogues in mijn ogen de beste melee DPSers moeten zijn.
Read the bold. Enough said.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom huilen mensen op pve nerfs? Is het pijnlijk om niet meer bovenaan de damage chart te staan ofzo? lekker boeiend... Op die blizz forums trouwens ook, eerst met tbc waren rogues vaak hoog in raids, kreeg je die discussies van "rogues zijn OP", dus die rogues zeggen allemaal learn to play. Nu zitten alle rogues ineens te huilen over dat huntards en mages meer damage doen, dus nu zeggen zij allemaa tegen de rogues lean to play.
Maarja lekker boeiend dat die hunter meer schade doet dan mij, je vecht idd samen tegen de boss, dus hoe meer dps hoe beter. Damage charts boeien me niet zoveel, zo lang de boss maar neergaat en je je loot krijgt.
Ik ben maar een n00b natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
En idd, die frostfire spec = win. Gisteren door trinket procs een paar keer 10k crits gehaald. Hoogste was 10960 ofzo.
Als je een beetje de blue posts in de gaten houdt dan lees je dat Blizzard helemaal geen classes nerft naar aanleiding van QQ op het forum. Dat ze er hoogstens later naar kijken en het een en ander constateren voor veranderning (lees: verandering, geen nerf) is een ander verhaal.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
OMG mega tuup, lees ff alles na, vind eens 1 post waarin ik vraag dat ze iemand moeten nerfen????
Ik vind dat generf gezeur gelul, maar omdat mensen continue zeuren worden teveel classes generfd, ik merk dat nu als rogue, ik heb nooit gezeurd, maar nu vind ik het wel lame dat een hunter mij outdpst, als rogue heb je alleen maar Melee dps, je hebt minder armor dan een warrior, je kan niet kiten zoals een hunter, als jij door het nerfen ook nog minder dpsoutput heb dan baal je wel hoor.
Rouges kunnen onzichtbaar worden. Als je dan toch gaat vergelijken, moet je wel alles meenemen.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rogues toch ook ? En die lopen veel meer risico aangezien ze zo dichtbij moeten staan.
Zo zou het moeten zijn inderdaad, maar heel veel mensen halen nogal wat voldoening uit de DPS-charts, kunnen ze tenminste nog iets goed. IRL faalt het gros van de WoW-spelers namelijkquote:
Je vergeet deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rouges kunnen onzichtbaar worden. Als je dan toch gaat vergelijken, moet je wel alles meenemen.
Ja erg is dat. Ik heb dat dus met groups (instances én raids) leaden.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren overigens vrijwel unaniem besloten dat de huidige GM die meer op de bank zit met zijn vriendin of haar ligt te neuken dan dat hij online is, zijn functie moet overdragen aan mij. Niet dat ik weer GM wil zijn, maar men vind mij de meest geschikte persoon... *zucht* sucks being a born leader...
Wat ben ik blij dat ik niet bij jou in de guild zit.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef GI het volgende:
Als iemand tegen mij dat zou zeggen als GuildMaster, dan zou ik iederen guildkicken. "Mijn guild. Ga maar elders spelen"
Het is gewoon fijn rondlopen ermee. Ik ben fire-fan. Maar de pure damage die je met frostfire-bolt en build krijgt is genoeg om zelfs mijn vuurvoorliefde te doen vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ja daarom is het gewoon een goede spec, zelfs in greens haal je al 5k crits. Ben helaas op 80 zo gespecced, heb de hele tijd gelevelled met oude fire/icy veins spec, maar je merkt veel verschil idd. Op level 80 ff zo geprobeerd, hoogste fireball crit was rond de 6k, toen frostfire spec en ineens is m'n average crit rond de 8.5k.
Natuurlijk ook ff gekeken wat de mages uit Nihilum/SK gaming voor spec hebben. En ze lopen daar idd ook allemaal rond met 0/53/18. Sommige met blast wave, sommige zonder living bomb, maar het komt allemaal op hetzelfde neer
.
O, en Remco, mocht je dit lezen: je bent wel lief, hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet bij jou in de guild zit.Sowieso, ik heb de indruk dat 9 van de 10 guildmasters dikke ego's zijn (onze GM heeft zelfs z'n GM tag naar "The EGO" veranderd, I shit you not).
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet bij jou in de guild zit.Sowieso, ik heb de indruk dat 9 van de 10 guildmasters dikke ego's zijn (onze GM heeft zelfs z'n GM tag naar "The EGO" veranderd, I shit you not).
Ik ben ook 1,5 jaar officer geweest in een grote guild in WoW, dat was inderdaad op een gegeven moment gewoon niet leuk meer, iedereen heeft wel wat te zeiken, het is nooit goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef GI het volgende:
[..]Het is ook enigzins gechargeerd natuurlijk. Maar guild/drama is niemand vreemd. Ik heb grote groepen onder mijn leiding gehad in andere spelletjes. Het is altijd wat, het is altijd geneuzel en het is nooit goed wat je doet. Ik hou me sindsdien op de achtergrond en doe lekker wat ik zelf wel. Ik 'speel' weer een spelletje in plaats van dat ik een tweede 40 urige baan erbij heb die ik zogenaamd voor de lol doe.
EY!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:36 schreef GI het volgende:
Doen we wel in stijl he! Ik ben geen gnome mage ofzo
[ afbeelding ]
Je staat als officer, of als group owner op een punt waar je het voor de grote gemene deler op moet nemen. Je hebt de elite group die het beste is en je hebt de group die er wat onder hangt. Ook is er de groep van mindere goden met potentie die toch ook zeer zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ook 1,5 jaar officer geweest in een grote guild in WoW, dat was inderdaad op een gegeven moment gewoon niet leuk meer, iedereen heeft wel wat te zeiken, het is nooit goed.
Kreeg op een gegeven moment zelfs ruzie met de priest en rogue classleader, omdat ik het voor de casuals opnam wat betreft het DKP-systeem.
(we waren een casual raiding guild)
Echt persoonlijke beledigingen kreeg ik in mijn mailbox, of per whisper, te triest gewoon.
Heb toen ook mijn officer-schap neergelegd, en mijn complete kijk op het spel veranderd, het werd er toen enorm veel leuker op iig.
Gnomes zijn irritante gluiperdjes die hun eigen huis geeneens van level 25 elite mobs kunnen bevrijden met zijn allen. Stop die roze paardenstaart maar in je kleine poepertquote:
Inderdaad ja, je legt het precies goed uit.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:50 schreef GI het volgende:
[..]
Je staat als officer, of als group owner op een punt waar je het voor de grote gemene deler op moet nemen. Je hebt de elite group die het beste is en je hebt de group die er wat onder hangt. Ook is er de groep van mindere goden met potentie die toch ook zeer zeker de moeite waard.
Dit heeft als gevolg dat je soms wat extra aandacht (en in WoW loot) aan de nieuwe, mindere mensen moet geven om ze langzaam op te laten klimmen en rustig naar hetzelfde niveau te laten komen. Dat is soms voor de erge elite moeilijk te verkroppen en dat heeft drama als gevolg.
Mensen gaan whisperen, mailen, posten, of gewoon negeren van dingen die nergens goed voor zijn. Je raakt daar op een hoge guildpositie in meegetrokken en je probeert alles op te lossen. De spelletjes die je speelt kunnen je RL gaan beinvloeden, je kan opeens jezelf rot gaan voelen en toch maar aanloggen terwijl je liever op een alt gewoon het spel zou willen spelen maar plichtsbesef roept je toch weer naar je main.
Zodra je dat hebt, moet je realiseren dat het tever is gegaan en 'vers' beginnen.
Lijkt me duidelijk, toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, hou er even rekening mee dat het niet een coupe is of zo.
We zitten met de volgende situatie:
De huidige GM is per week 30 minuten online, zit op level 72 of zo. En ligt de rest van de tijd zijn vriendin vol te blaffen. Daarnaast heeft hij om hackproblemen te beperken in overleg de GB op max. 300g door officers en 5 items verwijderen door officers ingesteld. Elke keer dus dat er nu iets moet worden gedaan mbt de GB moeten we soms weken wachten tot hij weer eens online is.
Daarnaast zetten we mij, tegen wil en dank, ben ik begonnen om raids op te starten, er voor te zorgen dat er voldoende heroics worden geregeld, dat de juiste personen enchants/inscriptions/jewelcrafts doen zodat de guild hoge crafters heeft waar de guild recipies heen kunnen gaan en de hele guild er profijt van heeft. Oftewel, als officer zijnde leidt ik op dit moment de guild. Niet dat ik er zin in heb, maar niemand anders doet het. De andere officers doen wel een beetje, maar niet in de mate zoals ik het doe, en dan nog bijna alles checken met mij voor ze iets doen.
Wie zou jij liever als GM hebben?
Wat nu als ik dat lekker vind?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Gnomes zijn irritante gluiperdjes die hun eigen huis geeneens van level 25 elite mobs kunnen bevrijden met zijn allen. Stop die roze paardenstaart maar in je kleine poepert
Ik zeg niet dat jij fout bent hoor. Ik geef je zelfs groot gelijk. Alleen zou ik zelf gewoon een nieuwe guild beginnen en deze voor de huidige GM latenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, hou er even rekening mee dat het niet een coupe is of zo.
We zitten met de volgende situatie:
De huidige GM is per week 30 minuten online, zit op level 72 of zo. En ligt de rest van de tijd zijn vriendin vol te blaffen. Daarnaast heeft hij om hackproblemen te beperken in overleg de GB op max. 300g door officers en 5 items verwijderen door officers ingesteld. Elke keer dus dat er nu iets moet worden gedaan mbt de GB moeten we soms weken wachten tot hij weer eens online is.
Daarnaast zetten we mij, tegen wil en dank, ben ik begonnen om raids op te starten, er voor te zorgen dat er voldoende heroics worden geregeld, dat de juiste personen enchants/inscriptions/jewelcrafts doen zodat de guild hoge crafters heeft waar de guild recipies heen kunnen gaan en de hele guild er profijt van heeft. Oftewel, als officer zijnde leidt ik op dit moment de guild. Niet dat ik er zin in heb, maar niemand anders doet het. De andere officers doen wel een beetje, maar niet in de mate zoals ik het doe, en dan nog bijna alles checken met mij voor ze iets doen.
Wie zou jij liever als GM hebben?
Je vergeet sapquote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rouges kunnen onzichtbaar worden. Als je dan toch gaat vergelijken, moet je wel alles meenemen.
Mijn guild bestaat nu meer dan 3 jaar, ooit high-end, nu casual, zitten heel veel vrienden in. Oh, en mijn naam staat ook op de guildcharter.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:57 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij fout bent hoor. Ik geef je zelfs groot gelijk. Alleen zou ik zelf gewoon een nieuwe guild beginnen en deze voor de huidige GM laten
De enige die daar wat aan kan doen ben jijzelf. Als je op een gegeven moment geen tijd meer hebt om je solo dungeons te doen omdat je er altijd bij moet zijn dan ben je te ver.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:57 schreef stbabylon het volgende:
En de reden waarom ik er geen zin heb wordt heel goed omschreven door GI. In het verleden ben ik 1,5 jaar GM geweest van deze guild, zijn we verder gekomen dan ooit, maar werd ik langzaamaan knetter gek. Ik ben toen op een gegeven moment omlaag gestapt en verolgens naar een andere guild. Daar 3 weken geraid en toen bijna een jaar met WoW gestopt. Wil ik liever niet weer meemaken.
Achievements vind ik helemaal niks, vind het een hele goedkope manier om mensen aan het spelen te houden.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:02 schreef GI het volgende:
Dat leidt meteen tot een andere discussie/mening.
Achievements zijn voor mensen zoals ik geweldig. Ik heb een doel om iets te doen. Mijn Ambassador tag heeft mij uren en uren gekost en ook klauwen vol met geld/runecloth om de gnomeregan rep hoog te krijgen.
Ik heb nu drie einddoelen die ik wil hebben:
1) Level 80
2) Justicar Title
3) Travelers mammoth
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, je legt het precies goed uit.
Ik nam het altijd op voor die grote groep die onder de elite zat, die 2 CL’s wilden bv. dat als zij 10000 DKP hadden, ze mochten kopen wat ze wilden, bv. als Priest een Rogue Dagger kopen puur omdat het kan.
Echt 20+ paginas over gediscussieerd toen, en ik werd tegen het einde voor rotte vis uitgemaakt. :’)
En wat je zegt over de verplichting om in te loggen, helemaal waar, soms wilde ik niet eens spelen, maar dan logde ik toch maar in om mee te gaan raiden, puur om er te zijn als officer-zijnde.
Ach ja, heb er toch ook veel van geleerd denk ik.
En de andere officers + GM vonden vrijwel altijd dat ik gelijk had, dat was ook wel fijn natuurlijk.
Ik stond het dichtste bij de casuals werd altijd gezegd, die reden heeft er ook voor gezorgd dat ik een aantal keren toch maar weer ''ja'' zei als me werd gevraagd om toch door te gaan als officer.
Ik wil ook niet perse alles vol hebben. Maar het geeft wel wat te doen voor de dode momentenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Achievements vind ik helemaal niks, vind het een hele goedkope manier om mensen aan het spelen te houden.
Dat staat voorop.quote:Zelf heb ik ook geen enkel doel meer eigenlijk in WoW, behalve dan plezier hebben als ik speel.
Slechte troll :pquote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gear als hoofddoel hebben maakt het spel voor mij niet leuk meer.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:06 schreef stbabylon het volgende:
Mijn doel is simpel:
Als ik in 7 dagen (gewone dagen, dus als ik 's avonds speel, is dat een dag, een zaterdagmiddag ook, etc.) spelen, geen major gear upgrade meer krijg, kap ik weer.
Ik ga niet weer 2 weken raiden voor een 6 DPS upgrade.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Gear als hoofddoel hebben maakt het spel voor mij niet leuk meer.
Doe dan eerst de leiderscap/officer testquote:Op woensdag 10 december 2008 13:05 schreef magge het volgende:
[..]
Maar toch zou ik dit wel een keer willen doen, een echte officer zijn in een goede guild (ofja, goed te maken). 't lijkt me toch een heel andere ervaring.
Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gear als hoofddoel hebben maakt het spel voor mij niet leuk meer.
Ik ben het overigens niet eens het je eerste punt. IRL dingen zoals religie en politiek kunnen prima in de guild besproken worden, mits met mate, zonder gebash en genuanceerd, uiteraard.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe dan eerst de leiderscap/officer test
In /g onstaat er een discussie over de aanwezigheid van westerse soldaten in Afghanistan. Het gaat er verhit aan toe tussen voor en tegenstanders. Ook Moslim-bashen wordt veelvuldig gedaan. Toevallig weet je dat je een Moslim in de guild hebt.
A) Je doet lekker mee met de discussie, maar doet niet mee aan het bashen
B) Je verteld ze om op te houden en rekening te houden met de Moslim in de guild
C) Maakt geen donder uit of er wel of niet een Moslim in de guild zit, RL politiek, ras en geloof hou je uit WoW
Er dropped een goede DPS dagger. Een rogue en een hunter beginnen te ruziën over wie hem zou mogen hebben.
A) Jij bent die hunter, en je zal die dagger hebben
B) Je verteld de hunter dat hij niet moet zeuren, daggers zijn rogues eerst
C) Je vraagt de rogue en de hunter allebei na te denken, wie heeft er meer aan. De rogue bijv. zou er een 2 dps upgrade van hebben, omdat hij al goed gegeared is, de hunter loopt in blue rond en zou er minstens 30 dps uit halen. Door jouw overtuigingskracht besluit de rogue te passen
Vanavond doen jullie een nieuwe raid baas. Er zijn veel te veel sign-ups. Je weet van jezelf dat je raid-leading skills niet echt goed zijn en aan je gear mag ook nog wel gewerkt worden.
A) Daar heb je geen boodschap aan, officers gaan altijd mee
B) Helaas is er geen andere officer aanwezig die mee kan, want je wil wel 1 officer er bij hebben, dus je zult wel moeten
C) Je kijkt naar wat er nodig is voor die baas. Als dat betekent dat jij achterblijft, is het niet anders. De guild is eerst
Er vind in /o een discussie plaats over op welke raid de guild zich op gaat concentreren
A) Je ziet wel, laat andere maar beslissen
B) Je praat en denkt mee, maar laat de eindbeslissing aan iemand anders over
C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit
Meeste A: geen officer materiaal
Meeste B: je bent op de goede weg
Meeste C: waarschijnlijk ben je al lang officer (geweest)
Dat kan, ik haal lol uit het spelen zelf, dus bv. een instance doen met vrienden.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.
Het is een deel van je spel. Immers doe je ook solo-dungeons.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.
Klopt best ben een tijdje GM geweestquote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In /g onstaat er een discussie over de aanwezigheid van westerse soldaten in Afghanistan. Het gaat er verhit aan toe tussen voor en tegenstanders. Ook Moslim-bashen wordt veelvuldig gedaan. Toevallig weet je dat je een Moslim in de guild hebt.
B) Je verteld ze om op te houden en rekening te houden met de Moslim in de guild
C) Maakt geen donder uit of er wel of niet een Moslim in de guild zit, RL politiek, ras en geloof hou je uit WoW
Er dropped een goede DPS dagger. Een rogue en een hunter beginnen te ruziën over wie hem zou mogen hebben.
C) Je vraagt de rogue en de hunter allebei na te denken, wie heeft er meer aan. De rogue bijv. zou er een 2 dps upgrade van hebben, omdat hij al goed gegeared is, de hunter loopt in blue rond en zou er minstens 30 dps uit halen. Door jouw overtuigingskracht besluit de rogue te passen
Vanavond doen jullie een nieuwe raid baas. Er zijn veel te veel sign-ups. Je weet van jezelf dat je raid-leading skills niet echt goed zijn en aan je gear mag ook nog wel gewerkt worden.
B) Helaas is er geen andere officer aanwezig die mee kan, want je wil wel 1 officer er bij hebben, dus je zult wel moeten
C) Je kijkt naar wat er nodig is voor die baas. Als dat betekent dat jij achterblijft, is het niet anders. De guild is eerst
Er vind in /o een discussie plaats over op welke raid de guild zich op gaat concentreren
C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit
Ja klopt wel, en ook instances met vrienden doen is leuk. Maar als ik kijk naar Vanilla, toen kon ik echt Strat, Scholo en UBRS op een gegeven moment niet meer zien. Op een gegeven moment heb je instances te vaak gedaan en wordt het saai.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef GI het volgende:
[..]
Het is een deel van je spel. Immers doe je ook solo-dungeons.
Als er in het voorbeeld geen gebash zat was ik voor A gegaan. Maar zodra er hele flamewars bezig zijn/gebashed word gaat het de verkeerde kant op en hoort het niet meer in een spelletje thuis.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ben het overigens niet eens het je eerste punt. IRL dingen zoals religie en politiek kunnen prima in de guild besproken worden, mits met mate, zonder gebash en genuanceerd, uiteraard.
En het derde punt, er zal toch echt iemand moeten leaden. Dit hoeft niet altijd een officer te zijn, maar wel iemand die een beetje RL-capaciteiten heeft.
En dan is het tijd om te stoppen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt wel, en ook instances met vrienden doen is leuk. Maar als ik kijk naar Vanilla, toen kon ik echt Strat, Scholo en UBRS op een gegeven moment niet meer zien. Op een gegeven moment heb je instances te vaak gedaan en wordt het saai.
Klopt, ben tijdje officer geweest, maar werd een beetje gek van het gezeur en het waren altijd dezelfde die inzet toonde voor de guild, daarom gestopt als officer.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackersquote:Op woensdag 10 december 2008 12:06 schreef Murloc het volgende:
[..]
Wat is hier het verschil dan met andere melee (fury warriors/feral druids/enhancement shammies) of randged (oomkins/locks/elemental shammies)?
Zie het ff niet.
Dat is wel slechtquote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackers)
Priest was shadow, is even gerespecced naar holy voor onze run in UK. Maar na een paar heals was ie alweer oom dus kon ik weer chainheals spammenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Dat is wel slecht
Eis betere healing of kick ze, makkelijk.
Je joined als DPS in een raid en dan moet je gaan healen? Of gewoon 5 mans...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackers)
Denk ik zo. ^^quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[b]C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit[/b
]Meeste A: geen officer materiaal
Aah zo, dacht al.. in een raid ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Priest was shadow, is even gerespecced naar holy voor onze run in UK. Maar na een paar heals was ie alweer oom dus kon ik weer chainheals spammen(Gebruikt die slacker zijn wand ook nog niet eens...)
Ik wilde hier nog even op reagerenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Merkowitz het volgende:
De balans is op dit moment in pve helemaal zo slecht nog niet. Hunters zijn op dit moment erg sterk en met name rogues en hybrids hebben het moeilijker.
Gezeik over op-ness altijd.
Dit zie je verkeerd.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Gnomes zijn irritante gluiperdjes die hun eigen huis geeneens van level 25 elite mobs kunnen bevrijden met zijn allen. Stop die roze paardenstaart maar in je kleine poepert
/Signed.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
![]()
Ik kan trouwens best mijn eigen stad in mijn eentje ontdoen van alle mobs. Ik stem dus ook voor een world event waarin Gnomeregan gerestored wordt als main city.
Ik lach me altijd rot als ik een lowbie door Gnomer boost.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef Murloc het volgende:
Het enige leuke aan gnomes is het geluid als ze doodgaan
Ow je hebt er ook hele goede bij! Afgelopen zondag nexus wezen speedrunnen voor wat xp en hopelijk leuke gear. Die druid die mee was deed zijn werk echt mega goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef magge het volgende:
Healers zijn in 't overal geen slackers, ieder heeft zn manier.
Enige instance waar ik nog nooit ben geweestquote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik lach me altijd rot als ik een lowbie door Gnomer boost.
Mauradon ook niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige instance waar ik nog nooit ben geweest. Te ver lopen.
In mijn oude guild op Dun Morogh hadden we 2 GM's in de guild zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:01 schreef drumstickNL het volgende:
Heb vandaag voor het eerst een GM in actie gezien.
zit een portal in booty bay geloof ik :pquote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige instance waar ik nog nooit ben geweest. Te ver lopen.
level 51 geworden netquote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef PBateman1978 het volgende:
73 geworden, nog maar 7 levels te gaan.
En weer wat world pvp gehad, dat was toch wel weer hartslagversnellend.
Hmm 5k lijkt me wat laag aangezien ik avg 10k crit in raids met uitschieters in de 14k.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef GI het volgende:
Ik ben trouwens helemaal happy met mijn frostfire spec. Frost fire Crits van 5K + Dat is wat anders dan de 4k+ die ik gewend was met mijn full-fire.
In een raid heb je een hele berg buffs die je damage output ook wat beter maken, heb je ook nog eens anderen die op je doelwit staan te debuffen en ben je ook nog eens ge-equipped in blue's zo niet purples. Ik loop daarintegen alleen met Arcane Intellect en Mage Armor rond, in bij elkaar geraapte greens die mijn +int wat hoger krijgen waardoor ik wat langer met mijn mana doe.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Hmm 5k lijkt me wat laag aangezien ik avg 10k crit in raids met uitschieters in de 14k.
Frostfire spec is trouwens ook puur raid spec. Het is kut voor questen en al helemaal uit den boze voor pvp. Wat zijn je stats btw (sp/crit/hit/haste)? Ik zou geen frostfire spec nemen als je geen 30% crit hebt.
http://www.wowhead.com/?talent=oZfVcbRhIhVubhctbIccoc
Dat is mijn spec voor frostfire bolt spam.
quote:The buffs here are designed primarily to make Arcane more competitive with Fire / Frostfire builds in PvE. Because they could end up buffing Arcane in PvP, we are prepared to adjust the damage of say Arcane Barrage if needed, but we want to see these in action on the PTR first.
Mage PvE damage in general is something we are keeping a close eye on. With the recent hunter changes, many of which were nerfs to PvE damage, we want to make sure mages now don’t break away from the pack of damage-dealing specs.
1) Evocation – cooldown reduced to 4 min.
2) Arcane Flows – now also reduces the cooldown of Evocation by an additional 1 / 2 min.
3) Arcane Blast – overhauled. Will now increase the damage of your next Arcane spell by 15%. However using Arcane Blast itself does not consume the charge, but instead increases the mana of your next Arcane Blast, up to a maximum of 3 stacks (and a 45% buff). You can alternate Blast and Barrage to keep buffing Barrage, or you can build Blast up higher for a heavy mana cost.
4) Torment the Weak – now works with Arcane Blast and does bonus damage to targets afflicted by any kind of slowing effect (e.g. Thunder Clap).
5) Elemental Precision – renamed Precision and now works on all spells.
6) Improved Blizzard – snaring effect reduced to 20/40/50%.
EDIT: We recently made the Arcane Blast stack 15/30/45% to your next Arcane spell.
quote:Evocation – cooldown reduced to 4 min.
En de way over the top manier hoe ze vallenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef Murloc het volgende:
huh wat waar?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie de notes gezien van DK's, ze gaan ze buffen, ik lag krom![]()
Ik ben eindelijk bijgekomen van Heigan. Wat tof
Eerste baas geen probleem. Toen de dans. Eerst twee whipes. 1ste keer danste ik goed, 2de keer niet. Toen poging 3. Op ongeveer 55% waren er nog over:quote:
PLEASE PASTE THE NOTES!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie de notes gezien van DK's, ze gaan ze buffen, ik lag krom![]()
Ik ben eindelijk bijgekomen van Heigan. Wat tof
Zit er aan te denken of ik me rouge een sex change moet geven of niet aangezien female zo fucking hot zijn xD.quote:[size=3]Blizzard introducing Paid Character Customization[/size]
This service lets you re-customize every aspect of a character's appearance, including gender and name...
[blizzquote author=Blizzard source=http://us.blizzard.com/support/article.xml?tag=CRCFAQ][color=white]What is Character Re-Customization?[/color]
Character Re-Customization is a paid service that lets you change an existing character's gender, face, skin color, and other cosmetic features determined by his or her race and gender combination. When you perform a Character Re-Customization, you may also change the character's hair color and hair style (similar to the in-game barbershop) and select a new name, if desired.
[color=white]Can I change my character's race or class?[/color]
No, you cannot alter a character's race or class. You may only change cosmetic features of a character through Character Re-Customization.
[color=white]How much does this service cost?[/color]
A single Character Re-Customization costs $15 (not including applicable taxes). This flat fee covers all customization options available for a single character.
[color=white]How do I know if I will be taxed?[/color]
Players in select states in the U.S. may be subject to taxation when using the Character Re-Customization service. This list includes but is not limited to:
- New Mexico
- Texas
[color=white]How will my guildmates and friends know I customized my character?[/color]
The re-customized character will remain in the same guild and will stay on the friends lists of anyone who had added it. If you changed the character's name, the new name will appear on friends lists in place of the old one, so we recommend you tell your friends and guildmates about the re-customization as soon as possible.
[color=white]Can other players use this feature to get off my ignore list?[/color]
No. Characters whose names have been changed will remain on your ignore list, and their names will be updated automatically.
[color=white]Will this affect a character's mail or auctions?[/color]
Existing in-game mail and auctions will not be interrupted or canceled. However, after you change a character's name, other players will need to send new mail to the new character name.
[color=white]Can I customize multiple characters at once?[/color]
The Character Re-Customization service only allows one character to be customized per transaction. If you would like to customize multiple characters, you will need to process and pay for each one separately.
[color=white]What will happen to the character's Armory profile?[/color]
Once you have completed the Character Re-Customization process, the Armory profile will be updated to reflect the character's new look and name.
[color=white]When will I be charged for the customization?[/color]
You will be charged immediately upon pressing the confirmation button on the Character Re-Customization page.
[color=white]Is there any way to cancel the re-customization while the process is pending?[/color]
Because the credit card is charged immediately upon confirmation, you cannot cancel the process once you have pressed the confirmation button and the character customization process is underway.
[color=white]After I've paid, how do I go about selecting the new gender, face, name, and so on for the character?[/color]
After your payment has been processed, you will see a new button when you log in to World of Warcraft that lets you re-customize the character's features (and name, if desired) at your convenience. You do not have to re-customize the character immediately.
[color=white]Are there any brand-new faces, horn styles, or other cosmetic options available only through Character Re-Customization?[/color]
No. The face, skin color, and other cosmetic options available through Character Re-Customization are the same as those already available to players at character creation.
[color=white]What if the name I want is already in use?[/color]
Character names are unique on a per-realm basis. You will not be able to choose a character name that is already in use by another player on the realm.
[color=white]If I change the character's name, what happens to the old name?[/color]
Once the name change is complete, the character's old name will be locked from use on the realm for 90 days. After that time, the old name can be claimed by any player on a first-come, first-served basis. If you want to use the name again, you will have to reclaim it before anyone else does after the 90 days have passed and the name is made available again.
[color=white]Can I change my character's appearance and name again if I want to?[/color]
Yes, but after completing a Character Re-Customization, that specific character cannot have his or her appearance or name changed again for 30 days. After 30 days have passed, you would need to purchase another Character Re-Customization or Paid Character Name Change if you would like to choose a new appearance or name. For more information on Paid Character Name Changes, please refer to our FAQ.
[color=white]Is there any way to revert to the character's original name after Character Re-Customization is completed?[/color]
Once you have selected the confirmation button to complete your name change, there is no way to immediately revert back to the old name. The old name is locked from use on the realm for 90 days, and you will have to perform another Character Re-Customization or Paid Character Name Change after the name is made available again. For these reasons, and because the Character Re-Customization charge is immediate and non-refundable, please be certain of your selection before you complete the process.
Thanks Wyri voor de quote.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet niet of jullie het gelezen hebben? http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=29808.0
[..]
Zit er aan te denken of ik me rouge een sex change moet geven of niet aangezien female zo fucking hot zijn xD.
Twee GameMastersquote:Op woensdag 10 december 2008 20:08 schreef drumstickNL het volgende:
Gamemoderators of guild?
GM's <3quote:
Yep zo ging het bij ons ook, vooral toen we problemen hadden met de nogal buggy General Rajaxx in AQ20.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Goede bekende door de guild, Nederlander is het een tijd geweest. Hij mocht ons niet direct helpen, en we mochten het officieel ook niet weten, maar hij wist wel precies welke paden we moesten bewandelen als iets snel voor elkaar moesten hebben.
Ja best zonde dat ik mijn night elf niet kan veranderen in een gnomequote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet niet of jullie het gelezen hebben? http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=29808.0
[..]
Zit er aan te denken of ik me rouge een sex change moet geven of niet aangezien female zo fucking hot zijn xD.
15 dollar zal wel iets van 10 euro zijn. En ja, dat, plus e.v.t. gender.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik vraag me dan af, met die kapsalon die al in het spel zit, moet je dus 15 euro's betalen om alleen de face en skin color te veranderen?.
die 3de boss in Utgarde Pinnaclequote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
Wat vinden jullie de meest (heroic) schijt-instances/raidbosses tot nu toe?
- Oculus, laatste boss. Na 3 uur en iets van 15 wipes met 3x repairen eindelijk neer gekregen.
- Old Kingdom, dito. Niet neer gekregen. Healer had veel te goeie gear.![]()
Beide heroics, uiteraard.
Dat is waar dat je een hele hoop buffs hebt, maar frostfire build werkt toch echt alleen als je betere gear hebt dan greens en quest gear. Ik zeg niet hoe je moet spelen, maar in mijn ogen is frostfire gewoon te langzaam voor questen. Arcane daarentegen is veel snellere dmg output en veel betere CC capaciteit. Ideaal voor questen.quote:Op donderdag 11 december 2008 07:14 schreef GI het volgende:
[..]
In een raid heb je een hele berg buffs die je damage output ook wat beter maken, heb je ook nog eens anderen die op je doelwit staan te debuffen en ben je ook nog eens ge-equipped in blue's zo niet purples. Ik loop daarintegen alleen met Arcane Intellect en Mage Armor rond, in bij elkaar geraapte greens die mijn +int wat hoger krijgen waardoor ik wat langer met mijn mana doe.
Ik ben het niet eens met het statement dat het voor questen geen viable build is, hij is in ieder geval al beter dan full-fire. Al zal jij waarschijnlijk ook mijn fire-build stomzinnig vinden (Wat hij vast ook is, maar ik vond het leuk)
Frostfire > Firequote:Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat is waar dat je een hele hoop buffs hebt, maar frostfire build werkt toch echt alleen als je betere gear hebt dan greens en quest gear. Ik zeg niet hoe je moet spelen, maar in mijn ogen is frostfire gewoon te langzaam voor questen. Arcane daarentegen is veel snellere dmg output en veel betere CC capaciteit. Ideaal voor questen.
Maar goed, iedereen zijn eigen speelstijl.
HoL laatste boss is ook wel een pain. Ik speel redelijk veel pugs aangezien ik meer in een pvp/rp guild zit dus sommige instances worden gewoon onmogelijk gemaakt door de retards in je groep. net vanochtend me daily heroic alweer verneukt door dat 2 noobs mage en drood niet wegrenden voor de firedingen bij de 2e boss in old kingdoms en een healer die na tig x gezegd te hebben nog steeds gaat proberen te healen wanneer die dat vampire truukje van m doet.....dan wordt ik echt kwaad gewoon, daarna maar mooi uitgelogd en even lekker een koppie koffie gedronkenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
Wat vinden jullie de meest (heroic) schijt-instances/raidbosses tot nu toe?
- Oculus, laatste boss. Na 3 uur en iets van 15 wipes met 3x repairen eindelijk neer gekregen.
- Old Kingdom, dito. Niet neer gekregen. Healer had veel te goeie gear.![]()
Beide heroics, uiteraard.
Frostfire is ook vooral afhankelijk van je crits. Normal frostfire damage is iets van 200-300 onder een normale fireball. Crit is dan weer 2k-3k meer, je moet dus minstens eens in de 10 hits een crit maken om gelijk aan fireball te zijn. En vaker voor een hogere dps.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat is waar dat je een hele hoop buffs hebt, maar frostfire build werkt toch echt alleen als je betere gear hebt dan greens en quest gear. Ik zeg niet hoe je moet spelen, maar in mijn ogen is frostfire gewoon te langzaam voor questen. Arcane daarentegen is veel snellere dmg output en veel betere CC capaciteit. Ideaal voor questen.
Ehrquote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Stommie het volgende:
[..]
HoL laatste boss is ook wel een pain.
Heb je die spells gezien? En ze lopen ook net zoals npc's.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef magge het volgende:
[..]
GM's <3
Ik heb er eentje ooit lang lang geleden gezien, toen we die grote whats-his-name reus in Molten Core dood hadden en er zat geen lewt in.
Non heroic en non heroic blijven we gewoon met z'n alleen tegen de baas aan staan (ook hunters). Die blast doet veel minder damage dan die debuff.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, alleen dan moet je wel een healer hebben die op tijd weg loopt, want als die in de blast staat schiet het verder weinig op. Of neem je die blast gewoon altijd, zonder weg te rennen?
Zal dat eens proberen, klinkt niet slecht idd. Wij deden het altijd zo: boss tanken op dat cirkeltje op het platform en allemaal huggen. Dan als die blast komt weg lopen, blast, weer terug lopen naar het platform en verder dps-en. Alleen dan verlies je idd veel tijd en omdat je wegloopt krijg je die debuff. En als je niet op tijd bent, debuff + blast = dood.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Non heroic en non heroic blijven we gewoon met z'n alleen tegen de baas aan staan (ook hunters). Die blast doet veel minder damage dan die debuff.
het hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, maar zoals ik al zei doe ik veel pugs, waar dus vaak wel een slacker aanwezig is die het constant verneukt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
EhrWat is er moeilijk aan, iedereen op de baas zijn tenen, iedereen dps-en, healer houdt iedereen levend...
Die zijn van de PTR he...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef GI het volgende:
Ik ga meteen vanavond voor mijn mage een mechostrider kopen.
Ik crit al 9.6 en ik ben affli.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef GI het volgende:
Ik ben trouwens helemaal happy met mijn frostfire spec. Frost fire Crits van 5K + Dat is wat anders dan de 4k+ die ik gewend was met mijn full-fire.
Rogues zijn wel echt te makkelijk in 1 op 1, pve valt wel mee, maar ze doen nu zeker te weinig damage in pve, maar het helpt dan ook niet dat een groot gedeelte combat naar pve muti is gegaan.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom huilen mensen op pve nerfs? Is het pijnlijk om niet meer bovenaan de damage chart te staan ofzo? lekker boeiend... Op die blizz forums trouwens ook, eerst met tbc waren rogues vaak hoog in raids, kreeg je die discussies van "rogues zijn OP", dus die rogues zeggen allemaal learn to play. Nu zitten alle rogues ineens te huilen over dat huntards en mages meer damage doen, dus nu zeggen zij allemaa tegen de rogues lean to play.
Maarja lekker boeiend dat die hunter meer schade doet dan mij, je vecht idd samen tegen de boss, dus hoe meer dps hoe beter. Damage charts boeien me niet zoveel, zo lang de boss maar neergaat en je je loot krijgt.
Oja gisteren nog ff met een ele shammy uit m'n guild al onze cooldowns losgelaten op de heroic boss training dummy. Ik zat op 3.2k dps en hij 2.9
. En idd, die frostfire spec = win. Gisteren door trinket procs een paar keer 10k crits gehaald. Hoogste was 10960 ofzo.
Dat is knap, warlocks hebben geeneens frostfire.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik crit al 9.6 en ik ben affli.
Ja volgens mij is combat ook nog steeds de beste pve spec. Maarja, ik vind dat ze eerder classes die te weinig damage doen wat moeten upscalen, dan alsmaar de hoogste class te blijven nerfen, dan blijf je aan de gang.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rogues zijn wel echt te makkelijk in 1 op 1, pve valt wel mee, maar ze doen nu zeker te weinig damage in pve, maar het helpt dan ook niet dat een groot gedeelte combat naar pve muti is gegaan.
Whehe eerst maar eens goed naar lvl 80 en in me down time dat ik anders toch niks te doen heb maar eens gaan rep farmen. Maar eerst 3man mamoet en me moters maken voordat ik uberhaupt andere mounts ga kopenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ]
46 mounts te gaan..... hoe willen ze dat trouwens flikken? ik heb de 50 achievement al maar ik hoef alleen nog netherwing gnomes en dan de mounts van outland dat ga ik dus nooit redden
Pew pew feral en 13k fb crits , dus wat is je punt precies ?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik crit al 9.6 en ik ben affli.
quote:Tapping: All player spells which cause a creature to become aggressive to you will now also immediately cause the creature to be tapped.
Ook erg fijn voor shadowpriests.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef Murloc het volgende:
Eindelijk:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als affliction was dit zo irritant... Duurt echt paar seconden wil je dot eerste dmg doen.
Want?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:49 schreef Verluste het volgende:
Toen ik nog WoW speelde als OT en later MT van de guild kotsten we op hunters. Er is echt niks aan.
En voor rogues. Irritant van die mensen die taggen nadat je cheap shotquote:Op donderdag 11 december 2008 15:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ook erg fijn voor shadowpriests..
Weer zo één die het niet kan hebben dat hunters nog steeds de beste pullers zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 15:49 schreef Verluste het volgende:
Toen ik nog WoW speelde als OT en later MT van de guild kotsten we op hunters. Er is echt niks aan.
Ik heb hem net geinstaleerd even kijken of het wat is (wil namelijk niet op mijn langzame mounts gaan -.-)quote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehe eerst maar eens goed naar lvl 80 en in me down time dat ik anders toch niks te doen heb maar eens gaan rep farmen. Maar eerst 3man mamoet en me moters maken voordat ik uberhaupt andere mounts ga kopen. Btw Hastin gebru ik jij ook Gogomount?
QFT. Het is belangrijker om een beetje te ouwehoeren en er wat loot aan over te houdenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen moeten gewoon stoppen met huilen als een andere class dan die van hun top damage doet. Wees blij en fap niet op de damage meters, maar op de loot die de boss dropt.
Omdat 9 van de 10 hunters kindjes zijn (jippie, een virtueel huisdier!), en omdat je een minimaal niveau van skill nodig hebt om een succesvolle hunter te zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weer zo één die het niet kan hebben dat hunters nog steeds de beste pullers zijn
Hoezo, beste pullers? Misdirection is leuk maar een Faerie Fire van 2k threat is nog leuker.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weer zo één die het niet kan hebben dat hunters nog steeds de beste pullers zijn
quote:Skills
Affliction
* Drain Mana now Transfers 3% of target's maximum mana every 1 sec from the target to the caster (up to a maximum of 6% of the caster's maximum mana every 1 sec). Lasts 5 sec.
Demonology
* Ritual of Summoning Will now create a summoning portal object which can be re-used for multiple summons for 5 minutes.
* Firestones now have a chance to deal fire damage on attack. (Grand Firestone: each attack has a chance to deal 116 to 174 additional fire damage.)
Talents
Destruction
* Backdraft now also reduces the global cooldown of your next three Destruction spells by 10/20/30%.
* Chaos Bolt
damage has been increased (from 1036-1314 to 1243-1577 for Rank 4).
Demonology
* Demonic Knowledge now Increases your spell damage by an amount equal to 3/6/9% of the total of your active demon's Stamina plus Intellect. (Down from 4/8/12%)
* Demonic Tactics now Increases melee and spell critical strike chance for you and your summoned demon by 1/2/3/4/5%. (Down from 2/4/6/8/10%)
* Demonic Empathy now affects all spells for 15 seconds. (Old - 3 next spells)
* Demonic Pact now increases spell power by 10% of your spell damage. (Up from 2%)
Of als je ze dood maakt terwijl ze springen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef Murloc het volgende:
Iedereen ging altijd op de gnomes af op BG'squote:Op donderdag 11 december 2008 20:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Of als je ze dood maakt terwijl ze springen.
Hoezo? Allemaal goede changes.quote:
WAT een gelul zeg. Ga zelf eerst eens succesvol met een hunter raiden, dan lul je wel anders.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:44 schreef Verluste het volgende:
en omdat je een minimaal niveau van skill nodig hebt om een succesvolle hunter te zijn.
Wilde net zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoezo? Allemaal goede changes.
Dat is vrij normaal op Thaddius? Weet niet hoeveel damage het normaal doet, maar met de charges die je krijgt, doe je associaal meer damage. Iedere class, niet alleen pala'squote:Op donderdag 11 december 2008 23:45 schreef uwbftp het volgende:
Waar blijft de Judgement fix >:(
21:51'39.786 Hylo Judgement of Blood hits Thaddius for 16427 Holy. (Critical)
21:51'48.189 Hylo Judgement of Blood hits Thaddius for 16835 Holy. (Critical)
21:51'56.625 Hylo Judgement of Blood hits Thaddius for 13946 Holy. (Critical) (1498 Resisted)
<--- (21:52'05)
<--- (21:52'14)
<--- (21:52'23)
<--- (21:52'32)
21:52'41.233 Hylo Judgement of Blood hits Thaddius for 6617 Holy. (Critical) (711 Resisted)
21:52'49.941 Hylo Judgement of Blood hits Thaddius for 8192 Holy.
21:52'58.827 Hylo Judgement of Blood hits Thaddius for 17014 Holy. (Critical)
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoezo? Allemaal goede changes.
Mwoch een aantal shaman changes zijn wel welkomquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel iedereen wordt met de nerfbat gehit (behalve DK's)
Ben je blind? kijk maar eens naar de warrior changesquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel iedereen wordt met de nerfbat gehit (behalve DK's)
We hoeven nu stukken minder naar hit te gearen en meer naar STR/crit/agiquote:Skills
Taunt range has been increased from 20 to 30 yards.
Talents
Fury
Bloodthirst now affects the next 3 successful melee attacks (Down from 5). Now restores 1% of max health. (Up from 0.6%)
Bloodsurge changed to Your Heroic Strike, Bloodthirst, and Whirlwind hits have a 7/13/20% chance of making your next Slam instant for 5 sec. (Old - 33/66/100% and only affected Bloodthirst critical hits)
Titan's Grip hit chance penalty has been removed.
Die hebben we dan ook gekregenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mwoch een aantal shaman changes zijn wel welkom
Yep! vanavond weer resto speccen en instances doen, vriendjes maken en dan volgende week weer mee als dpsquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die hebben we dan ook gekregen
Ik bedoel die gap van judgement "hits"quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal op Thaddius? Weet niet hoeveel damage het normaal doet, maar met de charges die je krijgt, doe je associaal meer damage. Iedere class, niet alleen pala's
hunter is simpeler, maar paladin is leukerquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil pvp gaan spelen als Blood elf maar ben alleen aan het twijfelen aan een Paladin of Hunter
Ah jeu, een single target taunt. Nice. En die judgement bug heb ik als prot pala ook erg last van, maakt het levellen een stuk moeilijker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:03 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Ik bedoel die gap van judgement "hits"
De damage, daar gaat het niet om, er is een bug sinds 3.0 ofzo waarbij sommige judgements niet hitten, geen resist, miss or w/e. Gewoon niks, dat is een zware dps loss
Hand of Reckoning(NEW): Available on trainers at level 16. It’s a 30 yard range taunt that causes Holy damage.
lol
Zou ik nog maar niet zeggen. Eerst een naar arena kijken dat binnenkort uitkomtquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:09 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hunter is simpeler, maar paladin is leuker
Heh, eerder een Hand of Beckoning, dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah jeu, een single target taunt. Nice. En die judgement bug heb ik als prot pala ook erg last van, maakt het levellen een stuk moeilijker.
Nouja hunter begon me op level 40 te vervelen, paladin verveelt me nu op level 74 (eigenlijk al eerder meer gewoon maar doorgegaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:09 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hunter is simpeler, maar paladin is leuker
Ach, wanneer is de laatste keer dat jij drain mana hebt gebruikt? Tegen die ene verdwaalde holy pala met pvp aan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Skills
Affliction
* Drain Mana now Transfers 3% of target's maximum mana every 1 sec from the target to the caster (up to a maximum of 6% of the caster's maximum mana every 1 sec). Lasts 5 sec. Super. Erg nuttig![]()
Demonology
* Ritual of Summoning Will now create a summoning portal object which can be re-used for multiple summons for 5 minutes.![]()
* Firestones now have a chance to deal fire damage on attack. (Grand Firestone: each attack has a chance to deal 116 to 174 additional fire damage.)Nog zo'n superability
Talents
Destruction
* Backdraft now also reduces the global cooldown of your next three Destruction spells by 10/20/30%.Ach ja scheelt al met al een seconde over een totale backdraft. Kleine dps increase
* Chaos Bolt damage has been increased (from 1036-1314 to 1243-1577 for Rank 4).Sja eens in de 14 seconden zie je een iets dikkere CB. Hoera! Vrijwel niets van te merken dps wise.
Demonology
* Demonic Knowledge now Increases your spell damage by an amount equal to 3/6/9% of the total of your active demon's Stamina plus Intellect. (Down from 4/8/12%)nerf
* Demonic Tactics now Increases melee and spell critical strike chance for you and your summoned demon by 1/2/3/4/5%. (Down from 2/4/6/8/10%) Nerf
* Demonic Empathy now affects all spells for 15 seconds. (Old - 3 next spells) Buff, maar staat niet in verhouding tot de eerdere nerfs
* Demonic Pact now increases spell power by 10% of your spell damage. (Up from 2%)
Dit was een 5-punts talent die ze nu dus naar een 1 punts talent omzetten. Helaas voor iedereen maakt dit geen hol uit omdat DP niet stacked met Totem of Wrath. Zinloze talent in raids dus
Kortom Affli gebeurt niks mee, Demo wordt generfed en destro krijgt een minime buff. Over de gehele lijn gezien is dit een nerfpatch voor Warlocks. 0/41/30 wordt minder aantrekkelijk, terwijl het op dit moment een meer dan viable raidbuild is.
ECHTER
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=13393781472&sid=1
Gelukkig maar
mooiquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En de demon nerfs gaan niet door.
MMO-Champ is een goede site, maar ze waren net iets te snel met demon nerfs, toen ik ernaar keek ging me het iets te snel.quote:
Gratzquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef Windigo het volgende:
Heb eindelijk mijn nieuwe pc en ben nu wotlk aan het installeren!
Ow dankje zal het in de gaten houdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:16 schreef DonPerignon het volgende:
Als ik jullie was, zou ik erg oppassen. Er wordt nl. a la Nigerianstyle gescamd wat betreft Wow. Check het KLB kanaal..
Wow
Ik was ff in ogrimmar om te checken hoeveel hordies er aanwezig waren. (23:00) Word ik ineens door troll roofstalkers aangevallen. xD (Die lui zijn elite)quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Cool. We raiden alle 4 elke dag tegenwoordig.
46.4k HP Bear tank ftw. ^^
Full frost pwnt alles met questen. Aoe killing 20 mobs tegelijk... lukt je met frostfire en arcane niet. Tel daarbij het slowing effect en frostbite, en je solo'd de meeste group quests ook nog eens als je een beetje kan spelen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef Katth het volgende:
[..]
Maar goed, iedereen zijn eigen speelstijl.
Met group quests hangt er vanaf. Sommige wel, maar veel elites zijn immune voor slow en die arcane nova shit, dus dat gaat dan niet werken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:52 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Full frost pwnt alles met questen. Aoe killing 20 mobs tegelijk... lukt je met frostfire en arcane niet. Tel daarbij het slowing effect en frostbite, en je solo'd de meeste group quests ook nog eens als je een beetje kan spelen.
Female forsaken slaan zo gaaf unarmed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:51 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals gezegd gister weer de 4 Horde cities geraid, waarvan SM de laatste. Ik wou natijd nog ff wat aankutten in BM room maar viel beetje tegen zonder healing.
Anyways, zie chat links-onder. Damage + dps meters.En ja, ik heb alles getanked. Niet meer, niet minder.
![]()
Als je LP nog ander de 375 is kan je dat mooi trainen in zangramarhs in dat dorp midden onder met de l ockboxes daar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:44 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Level 80! (1x).![]()
Vanavond mijn engineering en lockpicking maar eens wat trainen en dan Dire Maul in zodat de goblins weer eens wat vriendelijker tegen mij zijn (en dat ik mijn Loremaster achievement kan halen). Mijn 3000 quests heb ik in ieder geval ook completed.
Hoe hebben ze die in hemelsnaam de lift op gekregen :Squote:Op zaterdag 13 december 2008 17:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Ze waren gister leuk bezig in Org
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dunno ze zijn wel een uur bezig geweestquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe hebben ze die in hemelsnaam de lift op gekregen :S
Orb of deceptionquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Door welke teleport kon je race ook alweer veranderen?
Engineering trinkets.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Niet de goedkoopste, wel de allersnelste: AHquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:33 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de beste manier om de orb of deception te krijgen?
DM Arena en er zijn nog steeds best veel mensen die hem proberen te farmenquote:
Ja klopt, maar ik bedoelde ook Dire Maul.quote:Op zondag 14 december 2008 12:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
DM Arena en er zijn nog steeds best veel mensen die hem proberen te farmen.
Yeah weet ik denk zeg het er ff bij voor de duidelijkheidquote:Op zondag 14 december 2008 12:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik bedoelde ook Dire Maul.
maar de drop rate is in DM wel het hoogst: http://www.wowhead.com/?item=1973quote:Op zondag 14 december 2008 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
elke level 60 (of 60+, 61+, 62+ de elites uit vanilla) kan em droppen.
Die Orb of Deception dropte laatst 2x achter elkaar voor mij in Corin's Crossing (EPL).quote:Op zondag 14 december 2008 12:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
DM Arena en er zijn nog steeds best veel mensen die hem proberen te farmen.
Gisteravond lekker naxx 25 man gedaan met mijn guildquote:Op zondag 14 december 2008 18:10 schreef Stommie het volgende:
gisteravond lekker lopen whipen op sartharion 25, met een PUG tot 35% gekomen
Zou voor mij heel moeilijk zijn om die te passen, ik zou bijna item hit capped zijn met die trink.quote:Op zondag 14 december 2008 18:18 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Gisteravond lekker naxx 25 man gedaan met mijn guild. Heb nog Dying Curse geloot van Maexxna, omdat de Warlock classleader voor mijn passde
. Hij stacked met Sundial of the Exiled, dus dat is wel nice voor wat imba crits
.
Dat is wel heel slecht. Hij is op 25 man makkelijker dan op 10 man, wat uiteraard nog belachelijker is.quote:Op zondag 14 december 2008 18:10 schreef Stommie het volgende:
gisteravond lekker lopen whipen op sartharion 25, met een PUG tot 35% gekomen
geen teleport, wel hetzelfde toestel qua uiterlijk, met kerst kan je een gnome met winteroutfit worden ongeacht je ras.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit er nu zo'n 54 hit overheen. Oopsquote:Op maandag 15 december 2008 01:00 schreef Murloc het volgende:
Zo, helemaal hitcapped nuNu werken aan crit en dmg
Gewoon geen geld uitgeven. Ik draag alleen spul wat ik met questen verdien. Bandages, eten en drinken koop ik ook niet. Heal + watershield zorgt ervoor dat ik altijd getopped blijf. En heb ik nog skinning maar dat gaat allemaal naar AH.quote:Op maandag 15 december 2008 10:23 schreef GI het volgende:
Huh, hoe heb jij je geld uitgegeven dan ? Ik heb van 70 t/m 77 ongeveer 1500 goud verdient. Dus in principe zou cold weather flying niet echt farmen veroorzaken.
Ooow cold weather flying heb ik wel, maar ik heb mijn epic flying skill nog niet (die van 5000g)quote:Op maandag 15 december 2008 10:30 schreef GI het volgende:
Raar, ik draag ook alleen questspul, koop geen enchants en heb tailoring. Ben een mage dus eten en drinken kost me ook niks. Vreemd dat jij dan wat geld problemen hebt.
Het is maandag ochtendquote:Op maandag 15 december 2008 10:37 schreef GI het volgende:
Ow, ik las fout !
Epic moet ik nog 2K voor. Dus dat farmen snap ik weer wel.
Excuus.
Mjah die classleader heeft sowieso al veel mindere gear dan ik -,- . Overigens is het helemaal niet moeilijk om hitcapped te raken als warlock, ik loop nu constant hit te vervangen door spelldamage. Dat trinket vind ik vooral heel fijn vanwege de passive proc (ik vergeet de active dingen namelijk vaak te gebruikenquote:Op zondag 14 december 2008 18:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Zou voor mij heel moeilijk zijn om die te passen, ik zou bijna item hit capped zijn met die trink.
Mjah ik was affliction op Loatheb 10-man, maar dat was zwaar kutquote:Op zondag 14 december 2008 18:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Zou je trouwens niet 2/2 demonic power doen met 1/2 itensity inplaats van andersom?
Questen verdient iig wel lekker, ik ben met de loremaster / ambassador / the seeker achievements bezigquote:Op maandag 15 december 2008 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik had geen epic flying meer nodig, deed heel veel quests, en toch moest ik 800g van de vault lenen om cold weather flying te leren.
(engineering powerlevellen in de eerste 2 weken kost een boel centen hehe)
3 drakes down?quote:Op maandag 15 december 2008 14:51 schreef sanakthe het volgende:
Vanavond Sartharion met 3 drakes proberen. Ben benieuwd D:
Haha tenenkrommend is dat ja. Of van die mensen die TOCH via links naar de andere kant gaan en dus botsen met + mensen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef Fir3fly het volgende:
Meh, Thaddius 25 man is best kut als een paar mensen steeds de jump missen. Enrage op 10% is het gevolg.
Ik heb altijd heel erg moeite er mee. Ik probeer constant hit gear te krijgen, maar meestal dropt het niet eens of is het alleen hit en SP en niet met haste erbij.quote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Mjah die classleader heeft sowieso al veel mindere gear dan ik -,- . Overigens is het helemaal niet moeilijk om hitcapped te raken als warlock, ik loop nu constant hit te vervangen door spelldamage. Dat trinket vind ik vooral heel fijn vanwege de passive proc (ik vergeet de active dingen namelijk vaak te gebruiken). Hoewel de hit er op natuurlijk ook leuk is
.
[..]
Mjah ik was affliction op Loatheb 10-man, maar dat was zwaar kut. Ik wilde sowieso al destruction respeccen en mijn imp was op dat gevecht op de helft al door zijn mana heen. Dus ik dacht het heeft niet zo veel nut om mijn imp zijn casts nog sneller te maken.
Echter nu raakt hij bijna nooit zonder mana (misschien ook wel grotendeels door Improved Soul Leach), dus op zich zou dat wel kunnen. Maar ach voor grinden en PvP is intensity wel fijn.
Overigens gisteravond in no-time (zonder whipes) de Plague Quarter 25-man gedaan.
Helaas hadden de priests nogal veel moeite met het mindcontrollen bij Instructor Razuvious, dus daar zijn we een stuk of 8 keer op gewhiped (waarvan 1x op ~2%, met 24 man, doh!). Toen hebben we het maar voor gezien gehouden, aangezien iedereen zijn aandacht verslapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |