abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 12:16:55 #26
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63902125
mage -> all.

gnome mage welteverstaan!!

hihihi
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63902159
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:06 schreef Murloc het volgende:

[..]

Wat is hier het verschil dan met andere melee (fury warriors/feral druids/enhancement shammies) of randged (oomkins/locks/elemental shammies)?
Zie het ff niet.
Rogues kunnen alleen maar DPSen, die andere classes kunnen verschillende rollen vervullen.

Daarom zouden Rogues in mijn ogen de beste melee DPSers moeten zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63902180
Ret paladin > *
pi_63902225
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Titanpanel
tnx.. nog meer addons aan te raden?
Dit keer zonder signature
pi_63902258
Waarom huilen mensen op pve nerfs? Is het pijnlijk om niet meer bovenaan de damage chart te staan ofzo? lekker boeiend... Op die blizz forums trouwens ook, eerst met tbc waren rogues vaak hoog in raids, kreeg je die discussies van "rogues zijn OP", dus die rogues zeggen allemaal learn to play. Nu zitten alle rogues ineens te huilen over dat huntards en mages meer damage doen, dus nu zeggen zij allemaa tegen de rogues lean to play .

Maarja lekker boeiend dat die hunter meer schade doet dan mij, je vecht idd samen tegen de boss, dus hoe meer dps hoe beter. Damage charts boeien me niet zoveel, zo lang de boss maar neergaat en je je loot krijgt .

Oja gisteren nog ff met een ele shammy uit m'n guild al onze cooldowns losgelaten op de heroic boss training dummy . Ik zat op 3.2k dps en hij 2.9 . En idd, die frostfire spec = win. Gisteren door trinket procs een paar keer 10k crits gehaald. Hoogste was 10960 ofzo.
  woensdag 10 december 2008 @ 12:25:48 #31
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63902321
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rogues kunnen alleen maar DPSen, die andere classes kunnen verschillende rollen vervullen.

Daarom zouden Rogues in mijn ogen de beste melee DPSers moeten zijn.
Rogues zijn/waren toen ik BG's speelde. Erg erg erg sterk in PVP, dat is het enige waar die class imho bovenaan moet staan.
  woensdag 10 december 2008 @ 12:28:14 #32
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63902377
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom huilen mensen op pve nerfs? Is het pijnlijk om niet meer bovenaan de damage chart te staan ofzo? lekker boeiend... Op die blizz forums trouwens ook, eerst met tbc waren rogues vaak hoog in raids, kreeg je die discussies van "rogues zijn OP", dus die rogues zeggen allemaal learn to play. Nu zitten alle rogues ineens te huilen over dat huntards en mages meer damage doen, dus nu zeggen zij allemaa tegen de rogues lean to play .

Maarja lekker boeiend dat die hunter meer schade doet dan mij, je vecht idd samen tegen de boss, dus hoe meer dps hoe beter. Damage charts boeien me niet zoveel, zo lang de boss maar neergaat en je je loot krijgt .
Read the bold. Enough said.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63902431
<TVP>
  woensdag 10 december 2008 @ 12:31:23 #34
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63902443
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
En idd, die frostfire spec = win. Gisteren door trinket procs een paar keer 10k crits gehaald. Hoogste was 10960 ofzo.
Ik ben maar een n00b natuurlijk Heb alleen maar greens. Maar met 5K crits ben ik al ontzettend blij. Mijn DPS zweeft op het moment ergens rond de 2300 tijdens het levellen. En dat is samen met die hunter, dus ze gaan redelijk rap dood. Als ik zo solo'en zou het wat hoger liggen omdat de pyroblast 6 seconden casting time mijn DM niet triggert maar dat het pas bij de eerste hit raak is. De hunter clicked en heeft een instant cast first hit.
pi_63902465
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

OMG mega tuup, lees ff alles na, vind eens 1 post waarin ik vraag dat ze iemand moeten nerfen????

Ik vind dat generf gezeur gelul, maar omdat mensen continue zeuren worden teveel classes generfd, ik merk dat nu als rogue, ik heb nooit gezeurd, maar nu vind ik het wel lame dat een hunter mij outdpst, als rogue heb je alleen maar Melee dps, je hebt minder armor dan een warrior, je kan niet kiten zoals een hunter, als jij door het nerfen ook nog minder dpsoutput heb dan baal je wel hoor.
Als je een beetje de blue posts in de gaten houdt dan lees je dat Blizzard helemaal geen classes nerft naar aanleiding van QQ op het forum. Dat ze er hoogstens later naar kijken en het een en ander constateren voor veranderning (lees: verandering, geen nerf) is een ander verhaal.
pi_63902467
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rogues toch ook ? En die lopen veel meer risico aangezien ze zo dichtbij moeten staan.
Rouges kunnen onzichtbaar worden. Als je dan toch gaat vergelijken, moet je wel alles meenemen.
pi_63902488
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:28 schreef magge het volgende:

[..]

Read the bold. Enough said.
Zo zou het moeten zijn inderdaad, maar heel veel mensen halen nogal wat voldoening uit de DPS-charts, kunnen ze tenminste nog iets goed. IRL faalt het gros van de WoW-spelers namelijk .

Ik ben sinds 2/3 jaar weer begonnen trouwens, speelde een warrior maar heb op 55 toch maar een DK gerolled, kon het niet laten ! Bevalt me wel goed trouwens, 5/6 mobs van 1/2 levels hoger tegelijk beuken en met full hp naar 't volgende groepje ! Blood ftw!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63902501
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:50 schreef Murloc het volgende:

[..]

FF aangepast voor je
Je vergeet deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63902544
Gisteren overigens vrijwel unaniem besloten dat de huidige GM die meer op de bank zit met zijn vriendin of haar ligt te neuken dan dat hij online is, zijn functie moet overdragen aan mij. Niet dat ik weer GM wil zijn, maar men vind mij de meest geschikte persoon... *zucht* sucks being a born leader...
  woensdag 10 december 2008 @ 12:36:42 #40
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63902567
Doen we wel in stijl he! Ik ben geen gnome mage ofzo

pi_63902573
Ja daarom is het gewoon een goede spec, zelfs in greens haal je al 5k crits . Ben helaas op 80 zo gespecced, heb de hele tijd gelevelled met oude fire/icy veins spec, maar je merkt veel verschil idd. Op level 80 ff zo geprobeerd, hoogste fireball crit was rond de 6k, toen frostfire spec en ineens is m'n average crit rond de 8.5k.
Natuurlijk ook ff gekeken wat de mages uit Nihilum/SK gaming voor spec hebben . En ze lopen daar idd ook allemaal rond met 0/53/18. Sommige met blast wave, sommige zonder living bomb, maar het komt allemaal op hetzelfde neer .
pi_63902582
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Rouges kunnen onzichtbaar worden. Als je dan toch gaat vergelijken, moet je wel alles meenemen.
pi_63902583
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren overigens vrijwel unaniem besloten dat de huidige GM die meer op de bank zit met zijn vriendin of haar ligt te neuken dan dat hij online is, zijn functie moet overdragen aan mij. Niet dat ik weer GM wil zijn, maar men vind mij de meest geschikte persoon... *zucht* sucks being a born leader...
Ja erg is dat. Ik heb dat dus met groups (instances én raids) leaden.
  woensdag 10 december 2008 @ 12:37:50 #44
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63902595
Als iemand tegen mij dat zou zeggen als GuildMaster, dan zou ik iederen guildkicken. "Mijn guild. Ga maar elders spelen"
pi_63902637
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef GI het volgende:
Als iemand tegen mij dat zou zeggen als GuildMaster, dan zou ik iederen guildkicken. "Mijn guild. Ga maar elders spelen"
Wat ben ik blij dat ik niet bij jou in de guild zit. Sowieso, ik heb de indruk dat 9 van de 10 guildmasters dikke ego's zijn (onze GM heeft zelfs z'n GM tag naar "The EGO" veranderd, I shit you not).
  woensdag 10 december 2008 @ 12:40:39 #46
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63902657
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ja daarom is het gewoon een goede spec, zelfs in greens haal je al 5k crits . Ben helaas op 80 zo gespecced, heb de hele tijd gelevelled met oude fire/icy veins spec, maar je merkt veel verschil idd. Op level 80 ff zo geprobeerd, hoogste fireball crit was rond de 6k, toen frostfire spec en ineens is m'n average crit rond de 8.5k.
Natuurlijk ook ff gekeken wat de mages uit Nihilum/SK gaming voor spec hebben . En ze lopen daar idd ook allemaal rond met 0/53/18. Sommige met blast wave, sommige zonder living bomb, maar het komt allemaal op hetzelfde neer .
Het is gewoon fijn rondlopen ermee. Ik ben fire-fan. Maar de pure damage die je met frostfire-bolt en build krijgt is genoeg om zelfs mijn vuurvoorliefde te doen vergeten.

DAMAGE!FIRE!BURN!IGNITE!FREEZE!DIE!QUICK!POOF!PEW!PEW!
pi_63902661
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:39 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat ik niet bij jou in de guild zit. Sowieso, ik heb de indruk dat 9 van de 10 guildmasters dikke ego's zijn (onze GM heeft zelfs z'n GM tag naar "The EGO" veranderd, I shit you not).
O, en Remco, mocht je dit lezen: je bent wel lief, hoor!
  woensdag 10 december 2008 @ 12:42:38 #48
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63902698
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:39 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Het is ook enigzins gechargeerd natuurlijk. Maar guild/drama is niemand vreemd. Ik heb grote groepen onder mijn leiding gehad in andere spelletjes. Het is altijd wat, het is altijd geneuzel en het is nooit goed wat je doet. Ik hou me sindsdien op de achtergrond en doe lekker wat ik zelf wel. Ik 'speel' weer een spelletje in plaats van dat ik een tweede 40 urige baan erbij heb die ik zogenaamd voor de lol doe.
pi_63902772
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef GI het volgende:

[..]

Het is ook enigzins gechargeerd natuurlijk. Maar guild/drama is niemand vreemd. Ik heb grote groepen onder mijn leiding gehad in andere spelletjes. Het is altijd wat, het is altijd geneuzel en het is nooit goed wat je doet. Ik hou me sindsdien op de achtergrond en doe lekker wat ik zelf wel. Ik 'speel' weer een spelletje in plaats van dat ik een tweede 40 urige baan erbij heb die ik zogenaamd voor de lol doe.
Ik ben ook 1,5 jaar officer geweest in een grote guild in WoW, dat was inderdaad op een gegeven moment gewoon niet leuk meer, iedereen heeft wel wat te zeiken, het is nooit goed.

Kreeg op een gegeven moment zelfs ruzie met de priest en rogue classleader, omdat ik het voor de casuals opnam wat betreft het DKP-systeem.
(we waren een casual raiding guild)

Echt persoonlijke beledigingen kreeg ik in mijn mailbox, of per whisper, te triest gewoon.

Heb toen ook mijn officer-schap neergelegd, en mijn complete kijk op het spel veranderd, het werd er toen enorm veel leuker op iig.
  woensdag 10 december 2008 @ 12:47:41 #50
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63902804
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:36 schreef GI het volgende:
Doen we wel in stijl he! Ik ben geen gnome mage ofzo

[ afbeelding ]
EY!

Gnomes rock >_<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')