Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gear als hoofddoel hebben maakt het spel voor mij niet leuk meer.
Ik ben het overigens niet eens het je eerste punt. IRL dingen zoals religie en politiek kunnen prima in de guild besproken worden, mits met mate, zonder gebash en genuanceerd, uiteraard.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe dan eerst de leiderscap/officer test
In /g onstaat er een discussie over de aanwezigheid van westerse soldaten in Afghanistan. Het gaat er verhit aan toe tussen voor en tegenstanders. Ook Moslim-bashen wordt veelvuldig gedaan. Toevallig weet je dat je een Moslim in de guild hebt.
A) Je doet lekker mee met de discussie, maar doet niet mee aan het bashen
B) Je verteld ze om op te houden en rekening te houden met de Moslim in de guild
C) Maakt geen donder uit of er wel of niet een Moslim in de guild zit, RL politiek, ras en geloof hou je uit WoW
Er dropped een goede DPS dagger. Een rogue en een hunter beginnen te ruziën over wie hem zou mogen hebben.
A) Jij bent die hunter, en je zal die dagger hebben
B) Je verteld de hunter dat hij niet moet zeuren, daggers zijn rogues eerst
C) Je vraagt de rogue en de hunter allebei na te denken, wie heeft er meer aan. De rogue bijv. zou er een 2 dps upgrade van hebben, omdat hij al goed gegeared is, de hunter loopt in blue rond en zou er minstens 30 dps uit halen. Door jouw overtuigingskracht besluit de rogue te passen
Vanavond doen jullie een nieuwe raid baas. Er zijn veel te veel sign-ups. Je weet van jezelf dat je raid-leading skills niet echt goed zijn en aan je gear mag ook nog wel gewerkt worden.
A) Daar heb je geen boodschap aan, officers gaan altijd mee
B) Helaas is er geen andere officer aanwezig die mee kan, want je wil wel 1 officer er bij hebben, dus je zult wel moeten
C) Je kijkt naar wat er nodig is voor die baas. Als dat betekent dat jij achterblijft, is het niet anders. De guild is eerst
Er vind in /o een discussie plaats over op welke raid de guild zich op gaat concentreren
A) Je ziet wel, laat andere maar beslissen
B) Je praat en denkt mee, maar laat de eindbeslissing aan iemand anders over
C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit
Meeste A: geen officer materiaal
Meeste B: je bent op de goede weg
Meeste C: waarschijnlijk ben je al lang officer (geweest)
Dat kan, ik haal lol uit het spelen zelf, dus bv. een instance doen met vrienden.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.
Het is een deel van je spel. Immers doe je ook solo-dungeons.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.
Klopt best ben een tijdje GM geweestquote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In /g onstaat er een discussie over de aanwezigheid van westerse soldaten in Afghanistan. Het gaat er verhit aan toe tussen voor en tegenstanders. Ook Moslim-bashen wordt veelvuldig gedaan. Toevallig weet je dat je een Moslim in de guild hebt.
B) Je verteld ze om op te houden en rekening te houden met de Moslim in de guild
C) Maakt geen donder uit of er wel of niet een Moslim in de guild zit, RL politiek, ras en geloof hou je uit WoW
Er dropped een goede DPS dagger. Een rogue en een hunter beginnen te ruziën over wie hem zou mogen hebben.
C) Je vraagt de rogue en de hunter allebei na te denken, wie heeft er meer aan. De rogue bijv. zou er een 2 dps upgrade van hebben, omdat hij al goed gegeared is, de hunter loopt in blue rond en zou er minstens 30 dps uit halen. Door jouw overtuigingskracht besluit de rogue te passen
Vanavond doen jullie een nieuwe raid baas. Er zijn veel te veel sign-ups. Je weet van jezelf dat je raid-leading skills niet echt goed zijn en aan je gear mag ook nog wel gewerkt worden.
B) Helaas is er geen andere officer aanwezig die mee kan, want je wil wel 1 officer er bij hebben, dus je zult wel moeten
C) Je kijkt naar wat er nodig is voor die baas. Als dat betekent dat jij achterblijft, is het niet anders. De guild is eerst
Er vind in /o een discussie plaats over op welke raid de guild zich op gaat concentreren
C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit
Ja klopt wel, en ook instances met vrienden doen is leuk. Maar als ik kijk naar Vanilla, toen kon ik echt Strat, Scholo en UBRS op een gegeven moment niet meer zien. Op een gegeven moment heb je instances te vaak gedaan en wordt het saai.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef GI het volgende:
[..]
Het is een deel van je spel. Immers doe je ook solo-dungeons.
Als er in het voorbeeld geen gebash zat was ik voor A gegaan. Maar zodra er hele flamewars bezig zijn/gebashed word gaat het de verkeerde kant op en hoort het niet meer in een spelletje thuis.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ben het overigens niet eens het je eerste punt. IRL dingen zoals religie en politiek kunnen prima in de guild besproken worden, mits met mate, zonder gebash en genuanceerd, uiteraard.
En het derde punt, er zal toch echt iemand moeten leaden. Dit hoeft niet altijd een officer te zijn, maar wel iemand die een beetje RL-capaciteiten heeft.
En dan is het tijd om te stoppen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt wel, en ook instances met vrienden doen is leuk. Maar als ik kijk naar Vanilla, toen kon ik echt Strat, Scholo en UBRS op een gegeven moment niet meer zien. Op een gegeven moment heb je instances te vaak gedaan en wordt het saai.
Klopt, ben tijdje officer geweest, maar werd een beetje gek van het gezeur en het waren altijd dezelfde die inzet toonde voor de guild, daarom gestopt als officer.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackersquote:Op woensdag 10 december 2008 12:06 schreef Murloc het volgende:
[..]
Wat is hier het verschil dan met andere melee (fury warriors/feral druids/enhancement shammies) of randged (oomkins/locks/elemental shammies)?
Zie het ff niet.
Dat is wel slechtquote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackers)
Priest was shadow, is even gerespecced naar holy voor onze run in UK. Maar na een paar heals was ie alweer oom dus kon ik weer chainheals spammenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Dat is wel slecht
Eis betere healing of kick ze, makkelijk.
Je joined als DPS in een raid en dan moet je gaan healen? Of gewoon 5 mans...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackers)
Denk ik zo. ^^quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[b]C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit[/b
]Meeste A: geen officer materiaal
Aah zo, dacht al.. in een raid ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Priest was shadow, is even gerespecced naar holy voor onze run in UK. Maar na een paar heals was ie alweer oom dus kon ik weer chainheals spammen(Gebruikt die slacker zijn wand ook nog niet eens...)
Ik wilde hier nog even op reagerenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Merkowitz het volgende:
De balans is op dit moment in pve helemaal zo slecht nog niet. Hunters zijn op dit moment erg sterk en met name rogues en hybrids hebben het moeilijker.
Gezeik over op-ness altijd.
Dit zie je verkeerd.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Gnomes zijn irritante gluiperdjes die hun eigen huis geeneens van level 25 elite mobs kunnen bevrijden met zijn allen. Stop die roze paardenstaart maar in je kleine poepert
/Signed.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
![]()
Ik kan trouwens best mijn eigen stad in mijn eentje ontdoen van alle mobs. Ik stem dus ook voor een world event waarin Gnomeregan gerestored wordt als main city.
Ik lach me altijd rot als ik een lowbie door Gnomer boost.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef Murloc het volgende:
Het enige leuke aan gnomes is het geluid als ze doodgaan
Ow je hebt er ook hele goede bij! Afgelopen zondag nexus wezen speedrunnen voor wat xp en hopelijk leuke gear. Die druid die mee was deed zijn werk echt mega goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef magge het volgende:
Healers zijn in 't overal geen slackers, ieder heeft zn manier.
Enige instance waar ik nog nooit ben geweestquote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik lach me altijd rot als ik een lowbie door Gnomer boost.
Mauradon ook niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige instance waar ik nog nooit ben geweest. Te ver lopen.
In mijn oude guild op Dun Morogh hadden we 2 GM's in de guild zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:01 schreef drumstickNL het volgende:
Heb vandaag voor het eerst een GM in actie gezien.
zit een portal in booty bay geloof ik :pquote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige instance waar ik nog nooit ben geweest. Te ver lopen.
level 51 geworden netquote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef PBateman1978 het volgende:
73 geworden, nog maar 7 levels te gaan.
En weer wat world pvp gehad, dat was toch wel weer hartslagversnellend.
Hmm 5k lijkt me wat laag aangezien ik avg 10k crit in raids met uitschieters in de 14k.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef GI het volgende:
Ik ben trouwens helemaal happy met mijn frostfire spec. Frost fire Crits van 5K + Dat is wat anders dan de 4k+ die ik gewend was met mijn full-fire.
In een raid heb je een hele berg buffs die je damage output ook wat beter maken, heb je ook nog eens anderen die op je doelwit staan te debuffen en ben je ook nog eens ge-equipped in blue's zo niet purples. Ik loop daarintegen alleen met Arcane Intellect en Mage Armor rond, in bij elkaar geraapte greens die mijn +int wat hoger krijgen waardoor ik wat langer met mijn mana doe.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Hmm 5k lijkt me wat laag aangezien ik avg 10k crit in raids met uitschieters in de 14k.
Frostfire spec is trouwens ook puur raid spec. Het is kut voor questen en al helemaal uit den boze voor pvp. Wat zijn je stats btw (sp/crit/hit/haste)? Ik zou geen frostfire spec nemen als je geen 30% crit hebt.
http://www.wowhead.com/?talent=oZfVcbRhIhVubhctbIccoc
Dat is mijn spec voor frostfire bolt spam.
quote:The buffs here are designed primarily to make Arcane more competitive with Fire / Frostfire builds in PvE. Because they could end up buffing Arcane in PvP, we are prepared to adjust the damage of say Arcane Barrage if needed, but we want to see these in action on the PTR first.
Mage PvE damage in general is something we are keeping a close eye on. With the recent hunter changes, many of which were nerfs to PvE damage, we want to make sure mages now don’t break away from the pack of damage-dealing specs.
1) Evocation – cooldown reduced to 4 min.
2) Arcane Flows – now also reduces the cooldown of Evocation by an additional 1 / 2 min.
3) Arcane Blast – overhauled. Will now increase the damage of your next Arcane spell by 15%. However using Arcane Blast itself does not consume the charge, but instead increases the mana of your next Arcane Blast, up to a maximum of 3 stacks (and a 45% buff). You can alternate Blast and Barrage to keep buffing Barrage, or you can build Blast up higher for a heavy mana cost.
4) Torment the Weak – now works with Arcane Blast and does bonus damage to targets afflicted by any kind of slowing effect (e.g. Thunder Clap).
5) Elemental Precision – renamed Precision and now works on all spells.
6) Improved Blizzard – snaring effect reduced to 20/40/50%.
EDIT: We recently made the Arcane Blast stack 15/30/45% to your next Arcane spell.
quote:Evocation – cooldown reduced to 4 min.
En de way over the top manier hoe ze vallenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef Murloc het volgende:
Het enige leuke aan gnomes is het geluid als ze doodgaan
huh wat waar?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie de notes gezien van DK's, ze gaan ze buffen, ik lag krom![]()
Ik ben eindelijk bijgekomen van Heigan. Wat tof
Eerste baas geen probleem. Toen de dans. Eerst twee whipes. 1ste keer danste ik goed, 2de keer niet. Toen poging 3. Op ongeveer 55% waren er nog over:quote:
PLEASE PASTE THE NOTES!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie de notes gezien van DK's, ze gaan ze buffen, ik lag krom![]()
Ik ben eindelijk bijgekomen van Heigan. Wat tof
Zit er aan te denken of ik me rouge een sex change moet geven of niet aangezien female zo fucking hot zijn xD.quote:[size=3]Blizzard introducing Paid Character Customization[/size]
This service lets you re-customize every aspect of a character's appearance, including gender and name...
[blizzquote author=Blizzard source=http://us.blizzard.com/support/article.xml?tag=CRCFAQ][color=white]What is Character Re-Customization?[/color]
Character Re-Customization is a paid service that lets you change an existing character's gender, face, skin color, and other cosmetic features determined by his or her race and gender combination. When you perform a Character Re-Customization, you may also change the character's hair color and hair style (similar to the in-game barbershop) and select a new name, if desired.
[color=white]Can I change my character's race or class?[/color]
No, you cannot alter a character's race or class. You may only change cosmetic features of a character through Character Re-Customization.
[color=white]How much does this service cost?[/color]
A single Character Re-Customization costs $15 (not including applicable taxes). This flat fee covers all customization options available for a single character.
[color=white]How do I know if I will be taxed?[/color]
Players in select states in the U.S. may be subject to taxation when using the Character Re-Customization service. This list includes but is not limited to:
- New Mexico
- Texas
[color=white]How will my guildmates and friends know I customized my character?[/color]
The re-customized character will remain in the same guild and will stay on the friends lists of anyone who had added it. If you changed the character's name, the new name will appear on friends lists in place of the old one, so we recommend you tell your friends and guildmates about the re-customization as soon as possible.
[color=white]Can other players use this feature to get off my ignore list?[/color]
No. Characters whose names have been changed will remain on your ignore list, and their names will be updated automatically.
[color=white]Will this affect a character's mail or auctions?[/color]
Existing in-game mail and auctions will not be interrupted or canceled. However, after you change a character's name, other players will need to send new mail to the new character name.
[color=white]Can I customize multiple characters at once?[/color]
The Character Re-Customization service only allows one character to be customized per transaction. If you would like to customize multiple characters, you will need to process and pay for each one separately.
[color=white]What will happen to the character's Armory profile?[/color]
Once you have completed the Character Re-Customization process, the Armory profile will be updated to reflect the character's new look and name.
[color=white]When will I be charged for the customization?[/color]
You will be charged immediately upon pressing the confirmation button on the Character Re-Customization page.
[color=white]Is there any way to cancel the re-customization while the process is pending?[/color]
Because the credit card is charged immediately upon confirmation, you cannot cancel the process once you have pressed the confirmation button and the character customization process is underway.
[color=white]After I've paid, how do I go about selecting the new gender, face, name, and so on for the character?[/color]
After your payment has been processed, you will see a new button when you log in to World of Warcraft that lets you re-customize the character's features (and name, if desired) at your convenience. You do not have to re-customize the character immediately.
[color=white]Are there any brand-new faces, horn styles, or other cosmetic options available only through Character Re-Customization?[/color]
No. The face, skin color, and other cosmetic options available through Character Re-Customization are the same as those already available to players at character creation.
[color=white]What if the name I want is already in use?[/color]
Character names are unique on a per-realm basis. You will not be able to choose a character name that is already in use by another player on the realm.
[color=white]If I change the character's name, what happens to the old name?[/color]
Once the name change is complete, the character's old name will be locked from use on the realm for 90 days. After that time, the old name can be claimed by any player on a first-come, first-served basis. If you want to use the name again, you will have to reclaim it before anyone else does after the 90 days have passed and the name is made available again.
[color=white]Can I change my character's appearance and name again if I want to?[/color]
Yes, but after completing a Character Re-Customization, that specific character cannot have his or her appearance or name changed again for 30 days. After 30 days have passed, you would need to purchase another Character Re-Customization or Paid Character Name Change if you would like to choose a new appearance or name. For more information on Paid Character Name Changes, please refer to our FAQ.
[color=white]Is there any way to revert to the character's original name after Character Re-Customization is completed?[/color]
Once you have selected the confirmation button to complete your name change, there is no way to immediately revert back to the old name. The old name is locked from use on the realm for 90 days, and you will have to perform another Character Re-Customization or Paid Character Name Change after the name is made available again. For these reasons, and because the Character Re-Customization charge is immediate and non-refundable, please be certain of your selection before you complete the process.
Thanks Wyri voor de quote.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet niet of jullie het gelezen hebben? http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=29808.0
[..]
Zit er aan te denken of ik me rouge een sex change moet geven of niet aangezien female zo fucking hot zijn xD.
Twee GameMastersquote:Op woensdag 10 december 2008 20:08 schreef drumstickNL het volgende:
Gamemoderators of guild?
GM's <3quote:
Yep zo ging het bij ons ook, vooral toen we problemen hadden met de nogal buggy General Rajaxx in AQ20.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Goede bekende door de guild, Nederlander is het een tijd geweest. Hij mocht ons niet direct helpen, en we mochten het officieel ook niet weten, maar hij wist wel precies welke paden we moesten bewandelen als iets snel voor elkaar moesten hebben.
Ja best zonde dat ik mijn night elf niet kan veranderen in een gnomequote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet niet of jullie het gelezen hebben? http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=29808.0
[..]
Zit er aan te denken of ik me rouge een sex change moet geven of niet aangezien female zo fucking hot zijn xD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |