Doe dan eerst de leiderscap/officer testquote:Op woensdag 10 december 2008 13:05 schreef magge het volgende:
[..]
Maar toch zou ik dit wel een keer willen doen, een echte officer zijn in een goede guild (ofja, goed te maken). 't lijkt me toch een heel andere ervaring.
Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gear als hoofddoel hebben maakt het spel voor mij niet leuk meer.
Ik ben het overigens niet eens het je eerste punt. IRL dingen zoals religie en politiek kunnen prima in de guild besproken worden, mits met mate, zonder gebash en genuanceerd, uiteraard.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe dan eerst de leiderscap/officer test
In /g onstaat er een discussie over de aanwezigheid van westerse soldaten in Afghanistan. Het gaat er verhit aan toe tussen voor en tegenstanders. Ook Moslim-bashen wordt veelvuldig gedaan. Toevallig weet je dat je een Moslim in de guild hebt.
A) Je doet lekker mee met de discussie, maar doet niet mee aan het bashen
B) Je verteld ze om op te houden en rekening te houden met de Moslim in de guild
C) Maakt geen donder uit of er wel of niet een Moslim in de guild zit, RL politiek, ras en geloof hou je uit WoW
Er dropped een goede DPS dagger. Een rogue en een hunter beginnen te ruziën over wie hem zou mogen hebben.
A) Jij bent die hunter, en je zal die dagger hebben
B) Je verteld de hunter dat hij niet moet zeuren, daggers zijn rogues eerst
C) Je vraagt de rogue en de hunter allebei na te denken, wie heeft er meer aan. De rogue bijv. zou er een 2 dps upgrade van hebben, omdat hij al goed gegeared is, de hunter loopt in blue rond en zou er minstens 30 dps uit halen. Door jouw overtuigingskracht besluit de rogue te passen
Vanavond doen jullie een nieuwe raid baas. Er zijn veel te veel sign-ups. Je weet van jezelf dat je raid-leading skills niet echt goed zijn en aan je gear mag ook nog wel gewerkt worden.
A) Daar heb je geen boodschap aan, officers gaan altijd mee
B) Helaas is er geen andere officer aanwezig die mee kan, want je wil wel 1 officer er bij hebben, dus je zult wel moeten
C) Je kijkt naar wat er nodig is voor die baas. Als dat betekent dat jij achterblijft, is het niet anders. De guild is eerst
Er vind in /o een discussie plaats over op welke raid de guild zich op gaat concentreren
A) Je ziet wel, laat andere maar beslissen
B) Je praat en denkt mee, maar laat de eindbeslissing aan iemand anders over
C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit
Meeste A: geen officer materiaal
Meeste B: je bent op de goede weg
Meeste C: waarschijnlijk ben je al lang officer (geweest)
Dat kan, ik haal lol uit het spelen zelf, dus bv. een instance doen met vrienden.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.
Het is een deel van je spel. Immers doe je ook solo-dungeons.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik de gear als maatstaaf van groei binnen het spel. Als ik niet meer groei, is voor mij de lol er af.
Klopt best ben een tijdje GM geweestquote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In /g onstaat er een discussie over de aanwezigheid van westerse soldaten in Afghanistan. Het gaat er verhit aan toe tussen voor en tegenstanders. Ook Moslim-bashen wordt veelvuldig gedaan. Toevallig weet je dat je een Moslim in de guild hebt.
B) Je verteld ze om op te houden en rekening te houden met de Moslim in de guild
C) Maakt geen donder uit of er wel of niet een Moslim in de guild zit, RL politiek, ras en geloof hou je uit WoW
Er dropped een goede DPS dagger. Een rogue en een hunter beginnen te ruziën over wie hem zou mogen hebben.
C) Je vraagt de rogue en de hunter allebei na te denken, wie heeft er meer aan. De rogue bijv. zou er een 2 dps upgrade van hebben, omdat hij al goed gegeared is, de hunter loopt in blue rond en zou er minstens 30 dps uit halen. Door jouw overtuigingskracht besluit de rogue te passen
Vanavond doen jullie een nieuwe raid baas. Er zijn veel te veel sign-ups. Je weet van jezelf dat je raid-leading skills niet echt goed zijn en aan je gear mag ook nog wel gewerkt worden.
B) Helaas is er geen andere officer aanwezig die mee kan, want je wil wel 1 officer er bij hebben, dus je zult wel moeten
C) Je kijkt naar wat er nodig is voor die baas. Als dat betekent dat jij achterblijft, is het niet anders. De guild is eerst
Er vind in /o een discussie plaats over op welke raid de guild zich op gaat concentreren
C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit
Ja klopt wel, en ook instances met vrienden doen is leuk. Maar als ik kijk naar Vanilla, toen kon ik echt Strat, Scholo en UBRS op een gegeven moment niet meer zien. Op een gegeven moment heb je instances te vaak gedaan en wordt het saai.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef GI het volgende:
[..]
Het is een deel van je spel. Immers doe je ook solo-dungeons.
Als er in het voorbeeld geen gebash zat was ik voor A gegaan. Maar zodra er hele flamewars bezig zijn/gebashed word gaat het de verkeerde kant op en hoort het niet meer in een spelletje thuis.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ben het overigens niet eens het je eerste punt. IRL dingen zoals religie en politiek kunnen prima in de guild besproken worden, mits met mate, zonder gebash en genuanceerd, uiteraard.
En het derde punt, er zal toch echt iemand moeten leaden. Dit hoeft niet altijd een officer te zijn, maar wel iemand die een beetje RL-capaciteiten heeft.
En dan is het tijd om te stoppen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt wel, en ook instances met vrienden doen is leuk. Maar als ik kijk naar Vanilla, toen kon ik echt Strat, Scholo en UBRS op een gegeven moment niet meer zien. Op een gegeven moment heb je instances te vaak gedaan en wordt het saai.
Klopt, ben tijdje officer geweest, maar werd een beetje gek van het gezeur en het waren altijd dezelfde die inzet toonde voor de guild, daarom gestopt als officer.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackersquote:Op woensdag 10 december 2008 12:06 schreef Murloc het volgende:
[..]
Wat is hier het verschil dan met andere melee (fury warriors/feral druids/enhancement shammies) of randged (oomkins/locks/elemental shammies)?
Zie het ff niet.
Dat is wel slechtquote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackers)
Priest was shadow, is even gerespecced naar holy voor onze run in UK. Maar na een paar heals was ie alweer oom dus kon ik weer chainheals spammenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Dat is wel slecht
Eis betere healing of kick ze, makkelijk.
Je joined als DPS in een raid en dan moet je gaan healen? Of gewoon 5 mans...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als elemental shaman zit ik meestal niet aan de top met de dmg omdat ik vaak aan het offhealen ben. (de meeste healers zijn vieze slackers)
Denk ik zo. ^^quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[b]C) Je geeft met goede argumenten aan waarom x en niet y, maar luistert ook naar andere en in overleg komen jullie er uit[/b
]Meeste A: geen officer materiaal
Aah zo, dacht al.. in een raid ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Priest was shadow, is even gerespecced naar holy voor onze run in UK. Maar na een paar heals was ie alweer oom dus kon ik weer chainheals spammen(Gebruikt die slacker zijn wand ook nog niet eens...)
Ik wilde hier nog even op reagerenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Merkowitz het volgende:
De balans is op dit moment in pve helemaal zo slecht nog niet. Hunters zijn op dit moment erg sterk en met name rogues en hybrids hebben het moeilijker.
Gezeik over op-ness altijd.
Dit zie je verkeerd.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Gnomes zijn irritante gluiperdjes die hun eigen huis geeneens van level 25 elite mobs kunnen bevrijden met zijn allen. Stop die roze paardenstaart maar in je kleine poepert
/Signed.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
![]()
Ik kan trouwens best mijn eigen stad in mijn eentje ontdoen van alle mobs. Ik stem dus ook voor een world event waarin Gnomeregan gerestored wordt als main city.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |