Ik crit al 9.6 en ik ben affli.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef GI het volgende:
Ik ben trouwens helemaal happy met mijn frostfire spec. Frost fire Crits van 5K + Dat is wat anders dan de 4k+ die ik gewend was met mijn full-fire.
Rogues zijn wel echt te makkelijk in 1 op 1, pve valt wel mee, maar ze doen nu zeker te weinig damage in pve, maar het helpt dan ook niet dat een groot gedeelte combat naar pve muti is gegaan.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom huilen mensen op pve nerfs? Is het pijnlijk om niet meer bovenaan de damage chart te staan ofzo? lekker boeiend... Op die blizz forums trouwens ook, eerst met tbc waren rogues vaak hoog in raids, kreeg je die discussies van "rogues zijn OP", dus die rogues zeggen allemaal learn to play. Nu zitten alle rogues ineens te huilen over dat huntards en mages meer damage doen, dus nu zeggen zij allemaa tegen de rogues lean to play.
Maarja lekker boeiend dat die hunter meer schade doet dan mij, je vecht idd samen tegen de boss, dus hoe meer dps hoe beter. Damage charts boeien me niet zoveel, zo lang de boss maar neergaat en je je loot krijgt.
Oja gisteren nog ff met een ele shammy uit m'n guild al onze cooldowns losgelaten op de heroic boss training dummy. Ik zat op 3.2k dps en hij 2.9
. En idd, die frostfire spec = win. Gisteren door trinket procs een paar keer 10k crits gehaald. Hoogste was 10960 ofzo.
Dat is knap, warlocks hebben geeneens frostfire.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik crit al 9.6 en ik ben affli.
Ja volgens mij is combat ook nog steeds de beste pve spec. Maarja, ik vind dat ze eerder classes die te weinig damage doen wat moeten upscalen, dan alsmaar de hoogste class te blijven nerfen, dan blijf je aan de gang.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rogues zijn wel echt te makkelijk in 1 op 1, pve valt wel mee, maar ze doen nu zeker te weinig damage in pve, maar het helpt dan ook niet dat een groot gedeelte combat naar pve muti is gegaan.
Whehe eerst maar eens goed naar lvl 80 en in me down time dat ik anders toch niks te doen heb maar eens gaan rep farmen. Maar eerst 3man mamoet en me moters maken voordat ik uberhaupt andere mounts ga kopenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ]
46 mounts te gaan..... hoe willen ze dat trouwens flikken? ik heb de 50 achievement al maar ik hoef alleen nog netherwing gnomes en dan de mounts van outland dat ga ik dus nooit redden
Pew pew feral en 13k fb crits , dus wat is je punt precies ?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik crit al 9.6 en ik ben affli.
quote:Tapping: All player spells which cause a creature to become aggressive to you will now also immediately cause the creature to be tapped.
Ook erg fijn voor shadowpriests.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef Murloc het volgende:
Eindelijk:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als affliction was dit zo irritant... Duurt echt paar seconden wil je dot eerste dmg doen.
Want?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:49 schreef Verluste het volgende:
Toen ik nog WoW speelde als OT en later MT van de guild kotsten we op hunters. Er is echt niks aan.
En voor rogues. Irritant van die mensen die taggen nadat je cheap shotquote:Op donderdag 11 december 2008 15:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ook erg fijn voor shadowpriests..
Weer zo één die het niet kan hebben dat hunters nog steeds de beste pullers zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 15:49 schreef Verluste het volgende:
Toen ik nog WoW speelde als OT en later MT van de guild kotsten we op hunters. Er is echt niks aan.
Ik heb hem net geinstaleerd even kijken of het wat is (wil namelijk niet op mijn langzame mounts gaan -.-)quote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehe eerst maar eens goed naar lvl 80 en in me down time dat ik anders toch niks te doen heb maar eens gaan rep farmen. Maar eerst 3man mamoet en me moters maken voordat ik uberhaupt andere mounts ga kopen. Btw Hastin gebru ik jij ook Gogomount?
QFT. Het is belangrijker om een beetje te ouwehoeren en er wat loot aan over te houdenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen moeten gewoon stoppen met huilen als een andere class dan die van hun top damage doet. Wees blij en fap niet op de damage meters, maar op de loot die de boss dropt.
Omdat 9 van de 10 hunters kindjes zijn (jippie, een virtueel huisdier!), en omdat je een minimaal niveau van skill nodig hebt om een succesvolle hunter te zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weer zo één die het niet kan hebben dat hunters nog steeds de beste pullers zijn
Hoezo, beste pullers? Misdirection is leuk maar een Faerie Fire van 2k threat is nog leuker.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weer zo één die het niet kan hebben dat hunters nog steeds de beste pullers zijn
quote:Skills
Affliction
* Drain Mana now Transfers 3% of target's maximum mana every 1 sec from the target to the caster (up to a maximum of 6% of the caster's maximum mana every 1 sec). Lasts 5 sec.
Demonology
* Ritual of Summoning Will now create a summoning portal object which can be re-used for multiple summons for 5 minutes.
* Firestones now have a chance to deal fire damage on attack. (Grand Firestone: each attack has a chance to deal 116 to 174 additional fire damage.)
Talents
Destruction
* Backdraft now also reduces the global cooldown of your next three Destruction spells by 10/20/30%.
* Chaos Bolt
damage has been increased (from 1036-1314 to 1243-1577 for Rank 4).
Demonology
* Demonic Knowledge now Increases your spell damage by an amount equal to 3/6/9% of the total of your active demon's Stamina plus Intellect. (Down from 4/8/12%)
* Demonic Tactics now Increases melee and spell critical strike chance for you and your summoned demon by 1/2/3/4/5%. (Down from 2/4/6/8/10%)
* Demonic Empathy now affects all spells for 15 seconds. (Old - 3 next spells)
* Demonic Pact now increases spell power by 10% of your spell damage. (Up from 2%)
Of als je ze dood maakt terwijl ze springen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef Murloc het volgende:
Het enige leuke aan gnomes is het geluid als ze doodgaan
Iedereen ging altijd op de gnomes af op BG'squote:Op donderdag 11 december 2008 20:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Of als je ze dood maakt terwijl ze springen.
Hoezo? Allemaal goede changes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |