MMO-Champ is een goede site, maar ze waren net iets te snel met demon nerfs, toen ik ernaar keek ging me het iets te snel.quote:
Gratzquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef Windigo het volgende:
Heb eindelijk mijn nieuwe pc en ben nu wotlk aan het installeren!
Ow dankje zal het in de gaten houdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:16 schreef DonPerignon het volgende:
Als ik jullie was, zou ik erg oppassen. Er wordt nl. a la Nigerianstyle gescamd wat betreft Wow. Check het KLB kanaal..
Wow
Ik was ff in ogrimmar om te checken hoeveel hordies er aanwezig waren. (23:00) Word ik ineens door troll roofstalkers aangevallen. xD (Die lui zijn elite)quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Cool. We raiden alle 4 elke dag tegenwoordig.
46.4k HP Bear tank ftw. ^^
Full frost pwnt alles met questen. Aoe killing 20 mobs tegelijk... lukt je met frostfire en arcane niet. Tel daarbij het slowing effect en frostbite, en je solo'd de meeste group quests ook nog eens als je een beetje kan spelen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat is waar dat je een hele hoop buffs hebt, maar frostfire build werkt toch echt alleen als je betere gear hebt dan greens en quest gear. Ik zeg niet hoe je moet spelen, maar in mijn ogen is frostfire gewoon te langzaam voor questen. Arcane daarentegen is veel snellere dmg output en veel betere CC capaciteit. Ideaal voor questen.
Maar goed, iedereen zijn eigen speelstijl.
Met group quests hangt er vanaf. Sommige wel, maar veel elites zijn immune voor slow en die arcane nova shit, dus dat gaat dan niet werken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:52 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Full frost pwnt alles met questen. Aoe killing 20 mobs tegelijk... lukt je met frostfire en arcane niet. Tel daarbij het slowing effect en frostbite, en je solo'd de meeste group quests ook nog eens als je een beetje kan spelen.
Female forsaken slaan zo gaaf unarmed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:51 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals gezegd gister weer de 4 Horde cities geraid, waarvan SM de laatste. Ik wou natijd nog ff wat aankutten in BM room maar viel beetje tegen zonder healing.
Anyways, zie chat links-onder. Damage + dps meters.En ja, ik heb alles getanked. Niet meer, niet minder.
![]()
Als je LP nog ander de 375 is kan je dat mooi trainen in zangramarhs in dat dorp midden onder met de l ockboxes daar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:44 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Level 80! (1x).![]()
Vanavond mijn engineering en lockpicking maar eens wat trainen en dan Dire Maul in zodat de goblins weer eens wat vriendelijker tegen mij zijn (en dat ik mijn Loremaster achievement kan halen). Mijn 3000 quests heb ik in ieder geval ook completed.
Hoe hebben ze die in hemelsnaam de lift op gekregen :Squote:Op zaterdag 13 december 2008 17:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Ze waren gister leuk bezig in Org
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dunno ze zijn wel een uur bezig geweestquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe hebben ze die in hemelsnaam de lift op gekregen :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |