In iron maiden bandshirtsquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Terechte klacht.
Maarre hoe loopt TS er dan bij?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Terechte klacht.
Maarre hoe loopt TS er dan bij?
j.a.m.m.e.r.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:01 schreef Luiheid het volgende:
Wheheh dat rechtse shirt heb ik nu aan
Kom maar met die opmerkingen![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
j.a.m.m.e.r.
Das pas een straf voor de medemensch! Enkel puberale wannabees lopen in maidenshirts!
Redelijk gay!quote:
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:17 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Redelijk gay!
Mr TS Damsco kom uit de anonimiteit en verkondig je achterlijke generaliserende praatjes eens tijdens een zachtaardig hardcore concert. Kijken hoe de rest van de medebanddragende gasten zullen reageren. Waarschijnlijk sta je in het middelpunt van de belangstelling tijdens een vriendelijke confrontatie tijdens een potje violent slamdancing.
Cu you mf. Buy the t shirts and support your local scene!!!
Helemaal waar, maar een t-shirt met een skelet die de metalgroet geeft, een gitaar om zijn nek heeft hangen, om het geheel af te sluiten met een kinderachtige '666' ernaast is echt beyond white trash. Doe het dan goed en trek meteen een zijden Goku-blouse aan, weet je zeker dat je niet hoeft te neuken met iets wat minder dan honderdtwintig kilo weegt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:17 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Redelijk gay!
Mr TS Damsco kom uit de anonimiteit en verkondig je achterlijke generaliserende praatjes eens tijdens een zachtaardig hardcore concert. Kijken hoe de rest van de medebanddragende gasten zullen reageren. Waarschijnlijk sta je in het middelpunt van de belangstelling tijdens een vriendelijke confrontatie tijdens een potje violent slamdancing.
Cu you mf. Buy the t shirts and support your local scene!!!
Wie ben jij om te bapalen wat normale kleding is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:56 schreef damsco het volgende:
Je kent ze wel, figuren die in bandshirts rondlopen. Vaak hebben ze ongewassen (tevens vet) haar, en hebben een penetrante lucht om hen heen hangen. Waarom zou je jezelf en je medemens zo willen martelen. Koop gewoon normale kleding!
[ afbeelding ]
De systeembeerder
Klacht: mensen met bandshirts
Aldus de provinciaal uit het welbekende inteeltdorpquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bapalen wat normale kleding is?
wat een kankertopic
nichtenmerk pas wel bij zijn nichtenkopquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
50 euro uitgeven aan een D&G (nichtenmerk) t-shirt is geen marteling van de samenleving?
Stomme metroseksueel.
* DutchErrorist draagt vandaag een mooie Anti-Flag t-shirt terwijl hij systeembeheer doet
dieptepunt van de dagquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:40 schreef dagdag het volgende:
hetgeen mr damsco zich druk over maakt geeft wel aan dat hij zelf een idioot triest leven heb
wat woord de klacht morgen ? mensen met een te hoge schutting zodat je niet naar de tuin kan kijken
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
TS draagt zeker liever t-shirts van WoW?
Mensen die WoW spelenDamsco
Die middelste op de foto is al een eind op weg om zijn roots te achterhalen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een aantal jaren geleden had ik ook zulke shirts. Ik vind het achteraf gezien gewoon iets puberaals wat je rond je 15e/16e doet om je identiteit te vinden.
roflpantoffelquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Maringo het volgende:
* Maringo meld zich met Hinder shirt en Rammstein Hoodie en gaat nu weer verder achter de computer zn werk afmaken.
Kon ik de samenstellers/schrijvers van schoolboeken maar aanraden datzelfde te doen mbt hun demoniserende praatjes over Nazi-Duitsland.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:17 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Redelijk gay!
Mr TS Damsco kom uit de anonimiteit en verkondig je achterlijke generaliserende praatjes eens tijdens een zachtaardig hardcore concert. Kijken hoe de rest van de medebanddragende gasten zullen reageren.
Wat een fokking onzin zeg. Als je nog naar concerten gaat en je vind de band vet, dan koop je daar een shirt/cd/whatever van. Beetje support.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een aantal jaren geleden had ik ook zulke shirts. Ik vind het achteraf gezien gewoon iets puberaals wat je rond je 15e/16e doet om je identiteit te vinden.
Je komt best triest over. Waar is het mis gegaan in je leven?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Wat een fokking onzin zeg. Als je nog naar concerten gaat en je vind de band vet, dan koop je daar een shirt/cd/whatever van. Beetje support.
Verschil met 15/16 jaar is, dat de meeste nu gewoon te burgelijk zijn geworden en waarschijnlijk niet meer van het vrouwtje naar concerten toe mogen omdat je nu verantwoordelijkheden hebt. Kinderen opvoeden, hond uitlaten, afwas doen, met je vrouw filmpje kijken op de bank.
Die shirts zijn ook gewoon in de winkel te koop. En als je elke dag zo'n shirt aantrekt heb ik het idee dat je in de puberteit bent blijven steken. Okay, een shirt kopen bij een concert kan best, maar om het elke dag ook op het werk aan te hebben? Nee. Thuis kan best eens in de zoveel tijd. Maar op het werk of elke dag zo'n ding aan vind ik toch een beetje ehm.. Alsof je achter bent gebleven in de psychische en mogelijk ook de sociale ontwikkeling..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Wat een fokking onzin zeg. Als je nog naar concerten gaat en je vind de band vet, dan koop je daar een shirt/cd/whatever van. Beetje support.
Verschil met 15/16 jaar is, dat de meeste nu gewoon te burgelijk zijn geworden en waarschijnlijk niet meer van het vrouwtje naar concerten toe mogen omdat je nu verantwoordelijkheden hebt. Kinderen opvoeden, hond uitlaten, afwas doen, met je vrouw filmpje kijken op de bank.
Hij woont in Limburg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Je komt best triest over. Waar is het mis gegaan in je leven?
Of gewoon een vrouw uitkiezen die meegaatquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Mensen enkel op hun uiterlijk beoordelen. Waar is het misgegaan in je leven?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Hinder. Jezus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Maringo het volgende:
* Maringo meld zich met Hinder shirt en Rammstein Hoodie en gaat nu weer verder achter de computer zn werk afmaken.
Mensen die geilen op merkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef dagdag het volgende:
kijk even Raffaello Network echte merkkleding
want d en g shirt is gewoon hah
Dit kunnen we ook aan jou vragen Damsco.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef damsco het volgende:
[..]
maakt mij het uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mensen die geilen op merken
Mensen die geilen op bandshirts
EPIC FAIL!!!
Dat zeggen die gotiekjes en skaters en ander achtergesteld volk altijdquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mensen enkel op hun uiterlijk beoordelen. Misschien is het innerlijk wel geweldig
Klopt, zulks uitspraken zijn verzonnen door lelijke mensenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat zeggen die gotiekjes en skaters en ander achtergesteld volk altijd
Tenzij de omschreven figuren hun bandshirts van 't leger des heils of vergelijkbare instelling ontvangen hebben (dit zou wel het ongewassen haar en de lucht die om hen heen hangt verklaren) beoordeelt hij hen nog altijd voornamelijk op hun kledingkeuze (en daarbij hygiene/lichaamsverzorging), mijns inziens net even iets anders.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mensen enkel op hun uiterlijk beoordelen. Waar is het misgegaan in je leven?
Wil je nou echt bij het stelletje spellingspaupers horen die je haten als je niet weet of het een d of een t is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tenzij de omschreven figuren hun bandshirts van 't leger des heils of vergelijkbare instelling ontvangen hebben (dit zou wel het ongewassen haar en de lucht die om hen heen hangt verklaren) beoordeelt hij hen nog altijd voornamelijk op hun kledingkeuze (en daarbij hygiene/lichaamsverzorging), mijns inziens net even iets anders. zo denk ik er niet over
Linkquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Dit kunnen we ook aan jou vragen Damsco.
Wat is er precies misgegaan in je leven, dat jij schijnbaar zulke haat voelt tegen mensen die metal en alle gerelateerde zaken c.q. graag aan de schandpaal nagelt?
Of ben je het mini-relletje van een tijdje terug in de SC vergeten met Bobby-B en mij waar Biogarde ten tonele moest verschijnen om jou te troosten?
Laat het eens met rust
Hinderquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Maringo het volgende:
Ik zet mij zelf voor lul omdat ik mijzelf wel verzorg, in tegenstelling tot schooiers zoals jullie? Ach, let it be. Om heel eerlijk te zijn bevestigd het alleen maar mijn mening over metalfanboysquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
maakt mij het uit
maar lopen zeuren op bandshirts en zelf een foto neerzetten van hem in een dolce gabbana shirt uit taiwan
dan zet je jezelf voor lul
wie zegt dat ik bandshirts hoefquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zet mij zelf voor lul omdat ik mijzelf wel verzorg, in tegenstelling tot schooiers zoals jullie? Ach, let it be. Om heel eerlijk te zijn bevestigd het alleen maar mijn mening over metalfanboys
-quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wil je nou echt bij het stelletje spellingspaupers horen die je haten als je niet weet of het een d of een t is?
Ja jammer dat ik jou geen ban heb kunnen aannaaienquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij wat ook al te janken dat ik hem had bedreigd... Zie fb...
Hij heeft nogal een obsessie met metalheads / alto's / gothics / etcetera. Nare jeugdervaringen toevallig?quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft nogal een obsessie met metalheads / alto's / gothics / etcetera. Nare jeugdervaringen toevallig?
Dat waren niet ik en Bobby-B. Wij waren bezig elk argument wat jij zogenaamd aandroeg de grond in te boren en jouw eens op je plaats te wijzen. Dat iemand anders vond dat het er nogal vijandig aan toe ging en ging huilen bij Bio die zich vervolgens mengde in het gesprek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef damsco het volgende:
[..]
ze probeerden mij een ban aan te smeren, maar toen kregen zij juist een sneer van bio![]()
![]()
![]()
Zit ook wat in.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
50 euro uitgeven aan een D&G (nichtenmerk) t-shirt is geen marteling van de samenleving?
Ook. Maar jullie gingen toe ook huilie huilie doen. Heb btw een weekban erop zitten, dus ik sta niet meer op scherpquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat waren niet ik en Bobby-B. Wij waren bezig elk argument wat jij zogenaamd aandroeg de grond in te boren en jouw eens op je plaats te wijzen. Dat iemand anders vond dat het er nogal vijandig aan toe ging en ging huilen bij Bio die zich vervolgens mengde in het gesprek.
En als ik het mij goed herinner waren niet ik en Bobby die op onze todden kregen maar heeft Bio iets gezegd in de trant van dat juist jij al op scherp stond.
Makkelijk he, iets zo verdraaien dat het jou het beste uitkomt?
Toepasselijke UIquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:38 schreef jagga het volgende:
Ok fair enough.
Bio zei idd dat wij alle moesten kappen met dat gemekker,
Het zoveelste bandshirts topicquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef Jenglejack het volgende:
Wat een kanker topic, je bent niet origineel damsco.
Ja inderdaad. Kun je beter van die mooie bandshirts aantrekken hequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
D&G is trouwens wel vreselijk pauper!
Jij komt uit Zeewoldequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef dagdag het volgende:
die mr damsco is typisch zo geval
wat in italie met een prada brilletje van 30 euro oploopt
,ineens ziet hij dat iedereen naar hem kijkt en lacht
hij denkt 'dat was een goede aankoop'
maar wacht is zelfs de heren lachen
verrek dat ding is namaak
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef dagdag het volgende:
Slaap je toevallig met het licht aan 's nachts?quote:
Van lang geleden kan niet meer vinden.quote:
Welke kleding heb jij dan? Ben benieuwd wat jij onder smaak verstaat. Zolang het geen band shirts zijn is het zelfs mogelijk dat ik je stijlvol kan noemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef dagdag het volgende:
Vind je jezelf nou ook niet falen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kun je beter van die mooie bandshirts aantrekken he![]()
In een gemiddelde club kom je geen eens naar binnen met zulke pauper band shirts gast. Dus grote faal voor jou
Ik heb zelf toch regelmatig band-shirts gedragen ook als ik uitging dus ik weet niet welke club jij bedoeld maar ik heb er nooit last van gehad?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
In een gemiddelde club kom je geen eens naar binnen met zulke pauper band shirts gast. Dus grote faal voor jou
Hij bedoeld die clubs waar je de standaard sugababes en superdudes ofwel breezahs vind, waar je enkel naar binnen mag met een D&G shirt vol glittersquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik heb zelf toch regelmatig band-shirts gedragen ook als ik uitging dus ik weet niet welke club jij bedoeld maar ik heb er nooit last van gehad?
in dit topic plaatste ik een winkel genaamd Raffaello Networkquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Welke kleding heb jij dan? Ben benieuwd wat jij onder smaak verstaat. Zolang het geen band shirts zijn is het zelfs mogelijk dat ik je stijlvol kan noemen
Husky shirtsquote:
oh... Nee daar kwam ik niet zo vaakquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij bedoeld die clubs waar je de standaard sugababes en superdudes ofwel breezahs vind, waar je enkel naar binnen mag met een D&G shirt vol glitters
Zo te zien valt er ook het nodige te compenseren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol TS geeft 50¤ voor een D&G shirt () uit om zijn onzekerheid te maskeren en noemt mensen met bandshirts triest...
Faalhaas
Ligt eraan naar welke concerten je gaat. Vrijwel al mijn bandshirts zijn niet in een winkel te koop. Ga vrij veel naar concerten en festivals en kroeg en feesten, dus met mijn sociale ontwikkeling zit het wel goed. Beter dan de gemiddelde huisjeboompjebeestje sucker die zijn huis niet meer uitkomt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die shirts zijn ook gewoon in de winkel te koop.
Helaas voor jou is deze jongen verre van onzeker. Ik ken mijn kwaliteiten en mijn mindere kanten. Deze vlieger gaat dus niet op, anders zou ik toch ook geen foto van mij online zetten dwaas.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol TS geeft 50¤ voor een D&G shirt () uit om zijn onzekerheid te maskeren en noemt mensen met bandshirts triest...
Faalhaas
het hele idee van metal is toch dat je je juist afkeert van de maatschappij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef damsco het volgende:
Hoe voelt dat trouwens, dat de maatschappij steeds meer afkeer krijgt tegen jullie?
Waaruit maak je dat op droeflul?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef damsco het volgende:
Hoe voelt dat trouwens, dat de maatschappij steeds meer afkeer krijgt tegen jullie?
Het houdt je wel bezig hè?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef skyrebel het volgende:
[..]
de gemiddelde huisjeboompjebeestje sucker
En dat zegt degene die alleen maar zit te huilen in de klaagbank topics en dat maar liefst 18x per dag. Dat vind ik best wel triest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Damsco, pauper glittertje. Wees is niet zien huilie in alle opzichtenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef damsco het volgende:
Skaffa, lelijke rat. Ga eens je dagelijkse dosis drugs gebruiken, vuile addicted bitch
Waarom probeer je mij het enige plezier in dit forum te ontnemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Damsco, pauper glittertje. Wees is niet zien huilie in alle opzichten
Toch denk ik dat onze Damsco zijn replaybroek volschijt tegen een heavy metal gastquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik zie nu pas je ondertitel:
Support our war against metal. Join our troops and fight back!
You're either with us, or against us. Failure is not an option!
Omdat ik daar plezier aan beleef. De één zijn dood.....quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij het enige plezier in dit forum te ontnemen.
Waarom denk je dat hij specifiek hier een topic erover opentquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Toch denk ik dat onze Damsco zijn replaybroek volschijt tegen een heavy metal gast
Ik help je dan wel heel eventjes.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef CasB het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat de mensen die 'moeilijk' doen over bandshirts zelf in de grootste paupermerken lopen.
Als ik een shirt van Bad Religion aan heb, dan doe ik dat omdat ik de band goed vind. Als jij een shirt van D&G aan hebt, dan doe je dat toch ook omdat je dat merk goed vindt. Of om erbij te horen, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door M4a1 op 09-12-2008 14:39:04 ]
Daarom gaan we naar rock cafés omdat daar wel goede muziek wordt gedraaidquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel zelverzekerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Helaas voor jou is deze jongen verre van onzeker. Ik ken mijn kwaliteiten en mijn mindere kanten. Deze vlieger gaat dus niet op, anders zou ik toch ook geen foto van mij online zetten dwaas.
Is dat zwaar, muziek dragen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daarom gaan we naar rock cafés omdat daar wel goede muziek wordt gedraagd
Could be, maar het is iets anders dan arrogant zijn he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel zelverzekerd
Narcismequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Could be, maar het is iets anders dan arrogant zijn he.
Wedden dat ik overal gewoon binnenkom met m'n metallica shirt aan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat man. Je bent nog te reddenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:16 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Wedden dat ik overal gewoon binnenkom met m'n metallica shirt aan?
Alleen veel chickies zal ik niet hosselen
jij niet meer vrees ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat man. Je bent nog te redden
We hebben het niet over shirts van de backstreet boys maar van toffe bandsquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Nikmans het volgende:
Mensen met bandshirts
Ik droeg ze ook, en toen werd ik 15 en was het niet meer stoer.
Precies. Zeker niet elke band is t-shirt waardig. Alleen de vetste bruutste old-school hardste hardocre strakke zieke zware beatdown lompe terror kick-in-your-face metalcore brutal hatecore bands komen in aanmerking.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We hebben het niet over shirts van de backstreet boys maar van toffe bands
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een bandshirt van Normaal
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef BigKahuna het volgende:
Deze hangt namelijk ingelijst aan mijn muur
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Damsco alweer een geniaal topic waar je aan alle kanten verbaal klapjes krijgt![]()
Serieus,
Hou eens op met dat achterlijke metal gebash.
Je kankert er zo extreem veel op dat je er wel vaak mee bezig MOET zijn.
Vertel eens,
Luisterde je pappa iron maiden toen hij je anaal vernederde ?
quote:Dit is voor iedereen die op alternatieve mensen kankert
En nog eens wat.
Jullie zitten allemaal wel te kankeren dat alto's zich afzetten tegen iedereen en alles en zich anders voelen dan de rest.
Maar dat is toch precies wat jullie allemaal zelf hebben veroorzaakt ?
Al vanaf het moment dat de eerste mensen andere dingen leuk vonden ( lees: Niet wat het merendeel leuk vind ) worden ze aangesproken met alto/gothic/metalhead/emo.
Keer op keer op keer word er verteld en gesuggereert dat alto's niet normaal zijn, en niet bij de " normale " mensen horen.
Dan is het toch niet meer dan logisch dat ze zich in de loop der jaren zijn gaan profileren als anders zijnde ?
Jarenlang zijn alto's bestempeld als anders, en nu beamen ze dat en gedragen ze zich ernaar en dan opeens is het allemaal slecht en blablabla ?
Het is jullie eigen schuld.
copyright by Noorsbloed.
quote:Geboortedatum 22-09-1985
Ben jij misbruikt dan? Ik kan je een ding vertellen, het is niet normaal als je pappa dat doet! Ga ermee naar de zedenpolitiequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Damsco alweer een geniaal topic waar je aan alle kanten verbaal klapjes krijgt![]()
Serieus,
Hou eens op met dat achterlijke metal gebash.
Je kankert er zo extreem veel op dat je er wel vaak mee bezig MOET zijn.
Vertel eens,
Luisterde je pappa iron maiden toen hij je anaal vernederde ?
Hoe kom jij erbij dat ik de discussie heb verloren. Vind je het gek, dit hele forum zit vol met geestelijk minder bedeelde mensen die naar metal luisteren. Had jij iets anders verwacht dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef dagdag het volgende:
kut heh heb je discussie verloren en reageer je alleen op users die met je eens zijn
Laat maar zien dan, "baas"quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:58 schreef minq het volgende:
TS: er zijn ook hele toffe, fris uitziende bandshirts. Niet alleen heavy/death/crap metal bands hebben shirts, you know.
Idioot.
"is eens wat anders"? Je irriteert me mateloos knul.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef damsco het volgende:
Ik ben benieuwd, is eens wat anders dan geflame.
Dat weet ik. Je voelt je, gezien je metalliefhebber bent, aangevallen. Jammer mijn jong, dat is de harde wereld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef Quir het volgende:
[..]
"is eens wat anders"? Je irriteert me mateloos knul.
Oke, acceptabel. Jammer van de pasvormen (zeker de bovenste) alleen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef minq het volgende:
Om terug te komen op m'n post wat naar boven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(klein plaatje, IS gedrukt op een shirt, kan het zo gauw niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zeker een metalliefhebber, maar daarnaast respecteer ik anderen. Persoonlijk heb ik een hekel aan "rap", maar haal ik daarvoor iedereen neer die ernaar luistert? Tolerantie, mijn minder bedeelde vrind.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat weet ik. Je voelt je, gezien je metalliefhebber bent, aangevallen. Jammer mijn jong, dat is de harde wereld.
Je begrijpt m'n punt, hoop ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Oke, acceptabel. Jammer van de pasvormen (zeker de bovenste) alleen.
Is de bovenste een Eazy-E shirt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel tof (er staat war sucks, let's party)
Oh yes it isquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is de bovenste een Eazy-E shirt?
Op de bandshirts van bovengenoemde wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh yes it is
Trouwens die pasvormen is flauwekul, ik heb alleen maar slimfit achtige bandshirts
Dan moet je ook niet op metallica zoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik behoorlijk vaak een "omfg."-gedachte heb, als ik de shirts bekijk die in de large staan.
Maarja, de large... Dat is me ook een kutblad. Ze mogen wel eens wat meer variatie erin gooien, altijd maar die Metallica-zooi, dat hoef ik helemaal niet!
Ik noemde even een random band die veel ruimte krijgt in de Large, en waar ik de muziek niet van luister.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op metallica zoeken.
Zulke shirts vind ik dus 10 keer niks. Van die hippieachtige shirts met semi-wijze uitspraken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mooie pasvorm, maar ik heb hem gekregen van een vriendin en de text die er op staat vind ik mooi
(You can kill the protester, but you can't kill the protest ... en op de achterkant bullets can't silence ideas)
En nog wat andere
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Zulke shirts vind ik dus 10 keer niks. Van die hippieachtige shirts met semi-wijze uitspraken.
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde he.
Die vallen nog wel mee, al zou ik ze zelf niet dragen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef minq het volgende:
Om terug te komen op m'n post wat naar boven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(klein plaatje, IS gedrukt op een shirt, kan het zo gauw niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
!
[..]
![]()
Woorden schieten mij even tekort, hopelijk volstaan vooralsnog de smilies.
Neen faler,quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben jij misbruikt dan? Ik kan je een ding vertellen, het is niet normaal als je pappa dat doet! Ga ermee naar de zedenpolitie![]()
Noorsbloed, arme drommel
Geen idee wat 'the strokes' zijn/is, maar ook deze valt nog mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:06 schreef Radioheader het volgende:
Ik draag mn bandshirt eigenlijk alleen als ik naar een concert ga of gewoon chillen. Al die metal-shirts met doodshoofden en omgekeerde kruizen hoeft van mij niet zo, maargoed ieder z'n smaak.
Mijn bandshirt [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Poll: Was deze reactie voorspelbaarJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jouw posts zijn net zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Poll: Was deze reactie voorspelbaarJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Hebben we onze lelijke kneus ook weer.
Klopt, maar als jij er niet bent doe ik normaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Jouw posts zijn net zo voorspelbaar.
Triest, je kijk mij cool zijn want ik ken de Strokes niet, valt een beetje tegenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee wat 'the strokes' zijn/is, maar ook deze valt nog mee.
Noes!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:13 schreef xminator het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=316290&aid=2
klik eens
BOEHOE ik heb respect voor iedereen, behalve als het mij even niet uitkomt BOEHOE ik ben Noorsbloed en doe een dikke huillie huilliequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Iemand beoordelen op zijn leeftijd![]()
Beoordeel jij altijd mensen op uiterlijke kenmerken en stijl ?
Zo ja,
dan ben je net zo sociaal incapabel als Damsco
[..]
Neen faler,
ik heb geleerd respect te hebben voor ander mensen en hun smaak ( Tenzij het mensen zoals jij zijn )
Maar gezien het feit dat jij net zo tolerant als Hitler bent, ga ik lekker door met kankeren op jou.
Wat meer dan een paar nare woorden ben je ook niet waard.
Vuige vieze trol
Nee, straks herkennen figuren als jij me ooit ergens een keer en denken m'n vrienden dat ik uberhaupt praat met dergelijke losers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Jij hebt niet eens een fobo.
Dus kom eerst daar maar eens mee voordat je anderen gaat beoordelen op hun looks
F.A.L.E.R
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef damsco het volgende:
[..]
BOEHOE ik heb respect voor iedereen, behalve als het mij even niet uitkomt BOEHOE ik ben Noorsbloed en doe een dikke huillie huillie![]()
![]()
!111!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*proest* gast werkelijk, wat maak jij een karikatuur van jezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boehooooe ik begin te huilen als iemand online zegt ik op zijn hitlist staquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef damsco het volgende:
[..]
BOEHOE ik heb respect voor iedereen, behalve als het mij even niet uitkomt BOEHOE ik ben Noorsbloed en doe een dikke huillie huillie![]()
![]()
!111!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*proest* gast werkelijk, wat maak jij een karikatuur van jezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fail.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, straks herkennen figuren als jij me ooit ergens een keer en denken m'n vrienden dat ik uberhaupt praat met dergelijke losers.
Praten noemt hij datquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, straks herkennen figuren als jij me ooit ergens een keer en denken m'n vrienden dat ik uberhaupt praat met dergelijke losers.
Nee, wat ik wel zie is dat je zo hypocriet als de tering bentquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Ben je bekend met het volgende ?
Ere wie ere toekomt ?
Respect wie respect toekomt ?
Het enigste wat jou komt toevliegen is stront,
Gegooit door honderen mensen
nee JIJ ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Praten noemt hij dat
Jij kan nog geen normale conversatie houden als je er met je lelijke kop tegen aan liep
Dat jij het concept eer niet begrijpt verbaast mij dan ook werkelijkwaar nietsquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, wat ik wel zie is dat je zo hypocriet als de tering bent![]()
werkelijk waar, vuig langharig tuig
![]()
![]()
![]()
Ik en mijn verloofde vinden dat inderdaadquote:
Tis Damsco, die ziet alles zwart-wit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
* Darkestrah keek net in Noorsbloed's fobo.
Dat dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
* Darkestrah keek net in Noorsbloed's fobo.
HAHAHAHhA je zei zwart witquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tis Damsco, die ziet alles zwart-wit.
OMG MIJN FOBO !quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef damsco het volgende:
[..]
HAHAHAHhA je zei zwart wit
[ afbeelding ]
Vampirefreaks?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef damsco het volgende:
[..]
HAHAHAHhA je zei zwart wit
[ afbeelding ]
Laten we ze neerslaan, net als insecten die je lastigvallenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef Crane het volgende:
[..]
DamscoHet stinkt hier naar metalnerds.
Neen dat heeft hij niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Vampirefreaks?![]()
![]()
![]()
![]()
dit heb je er zelf bij gepaint toch?
Ik reken ze tot de kakkerlakken, die blijven steeds terugkomen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Laten we ze neerslaan, net als insecten die je lastigvallen
Pestkop die je er bent!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Whehe, Hey ik ben blij dat niet iedereen hetzelfde is, maar toch ga ik een lekker partij kankeren op mensen die bandshirts dragen. Hypocrisiequote:
haha jij bent bang voor het oordeel van je vrienden, onzekere kutquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Ooooh die had ik al gezegd!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Whehe, Hey ik ben blij dat niet iedereen hetzelfde is, maar toch ga ik een lekker partij kankeren op mensen die bandshirts dragen. Hypocrisie
DOEN! Je kan wel beginnen bij het Isis concert in Utrecht aankomende donderdagquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, terecht die kritiek. Doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Crane.. en damsco sorry, maar jullie zijn gewoon sneu.
[..]
Whehe, Hey ik ben blij dat niet iedereen hetzelfde is, maar toch ga ik een lekker partij kankeren op mensen die bandshirts dragen. Hypocrisie
Nee hoor, die vrienden hebben dan gewoon gelijk dat ze me hard uitlachen. Zou andersom ook zo zijn.quote:haha jij bent bang voor het oordeel van je vrienden, onzekere kut
Sigur Rosquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:31 schreef Darkestrah het volgende:
Terechte klacht, alleen heb ikzelf ook een bandshirt. Niks schreeuwerigs ofzo, gekocht bij het concert.:
[ afbeelding ]
Ga je straks op mn kerst avatar stemmen?quote:
Je mist een baardquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je straks op mn kerst avatar stemmen?
Waar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je straks op mn kerst avatar stemmen?
Die deelden ze zaterdag helaas niet uitquote:
Vast wel ja. Maar als je toch wacht zou je dan ook nog even op mijn vorige reactie willen reageren? O grote metalbashert.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom baas![]()
![]()
![]()
![]()
De kakkerlakken zijn op dit moment weg, maar ze komen vast wel terug
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom baas![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Wat, whut, WAAT??!! Een topic dat weer eens een battle is geworden tussen de 'altootjes' en de 'normale' () mensch zónder tig linkjes naar YouTube van veelal kutmuziek
We hebben het nu over shirts. Geen muziek, slechts randverschijnselen jwtz.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Wat, whut, WAAT??!! Een topic dat weer eens een battle is geworden tussen de 'altootjes' en de 'normale' () mensch zónder tig linkjes naar YouTube van veelal kutmuziek
Ik zou niet weten wie of wat 'de normale mens' is. En al helemaal niet op FOK!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Normaal? Bekrompen metroseksuele kneuzen bedole je
Jah, en waar loopt dat meestal op uit? Vooral met bepaalde users die zich ook in dit topic weer gigantisch druk maken om niks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
We hebben het nu over shirts. Geen muziek, slechts randverschijnselen jwtz.
Sorry, maar heb je dan zelf niet door hoe volkomen belachelijk je jezelf nu aan het maken bent? Ik beoordeel je niet op grond van je uiterlijk of je manier van kleden noch op persoonlijke verzorging of hygiene. Ik beoordeel je op grond van de geciteerde uitlatingen die je toch echt zelf gedaan hebt. Bij 1 ervan vond je het zelfs nodig copyright te vermelden; eerder dan die tekst kopieren zou ik me er diep voor schamen, plaatsvervangend ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Iemand beoordelen op zijn leeftijd![]()
Beoordeel jij altijd mensen op uiterlijke kenmerken en stijl ?
Zo ja,
dan ben je net zo sociaal incapabel als Damsco
Beats tv anytime.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jah, en waar loopt dat meestal op uit? Vooral met bepaalde users die zich ook in dit topic weer gigantisch druk maken om niks.
Of we draaien het even om, ik weet dat inlevingsvermogen niet je sterkste ding is, maar kom eens gerust onder je steen vandaan en realiseer dat niet iedereen hetzelfde is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, gewoon terecht. Doe gewoon normaal.
[..]
[..]
Nee hoor, die vrienden hebben dan gewoon gelijk dat ze me hard uitlachen. Zou andersom ook zo zijn.Dat jij nou uberhaupt geen vrienden hebt...
My thoughts exactly. Ik heb het ooit geprobeerd op een normale manier met hem erover te hebben, dat faalde helaas gigantisch. Hij verkeerd simpelweg niet in de positie om dergelijke uitspraken te doen. Net als de spookrijder op de snelweg die tegen zijn passagier zegt "waarom rijden al die auto's toch op de verkeerde helft van de weg". Hij ziet niet in dat hij juist degene is die hier totaal geen recht van spreken heeft.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sorry, maar heb je dan zelf niet door hoe volkomen belachelijk je jezelf nu aan het maken bent? Ik beoordeel je niet op grond van je uiterlijk of je manier van kleden noch op persoonlijke verzorging of hygiene. Ik beoordeel je op grond van de geciteerde uitlatingen die je toch echt zelf gedaan hebt. Bij 1 ervan vond je het zelfs nodig copyright te vermelden; eerder dan die tekst kopieren zou ik me er diep voor schamen, plaatsvervangend ja.![]()
Het is vrij hilarisch dat jij denkt in een positie te verkeren waarin het geoorloofd is anderen voor sociaal incapabel uit te maken. Wat jouw visie op de maatschappij: jouw denkbeeldige tweedeling, de hele "zij accepteren ons niet" monoloog, etaleert is een in alle waarschijnlijkheid vrij meelijwekkende jeugd alsmede een grote mate van sociale armoede.![]()
Waar de meeste anderen de hele "Wij worden door de populaire mainstream kids afgewezen dus vormen we nu ons eigen duistere groepje" fase ontgroeien, ben jij er for some reason in blijven hangen. Schrijf je er trots teksten over in je fotoboek. Teksten die geenszins zouden misstaan op de cu2/hyves/whatever van een 13 a 14-jarige puber.![]()
Jij bevestigt zelf alle negatieve vooroordelen die er over o.a. alto's heersen; dat 't maar losers/rejects zouden zijn die nergens anders bij kunnen horen en dus uit ellende maar een beetje samen optrekken, zichzelf extreem anders profileren en dan het hele verwijten maken naar de 'cool kids'.![]()
En wat doe je vervolgens? Je vermeldt er je copyright bij, alsof iemand die crap zou willen kopieren, alsof er iets slims/cools/leuks staat.![]()
![]()
![]()
Hierom zou ik je graag uitroepen tot:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Oh en hey, vooral over incestueus seksueel misbruik beginnen, daarmee toon je inderdaad aan hoe 'sociaal capabel' je bent.![]()
Ja kakkerlakken komen altijd terugquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom baas![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk stukjequote:Lappert tekst van NotYou.
Lol, ik wist niet eens dat er richtlijnen waren voor hoe je hoort te denkenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef damsco het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Ik heb het ooit geprobeerd op een normale manier met hem erover te hebben, dat faalde helaas gigantisch. Hij verkeerd simpelweg niet in de positie om dergelijke uitspraken te doen. Net als de spookrijder op de snelweg die tegen zijn passagier zegt "waarom rijden al die auto's toch op de verkeerde helft van de weg". Hij ziet niet in dat hij juist degene is die hier totaal geen recht van spreken heeft.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Of we draaien het even om, ik weet dat inlevingsvermogen niet je sterkste ding is, maar kom eens gerust onder je steen vandaan en realiseer dat niet iedereen hetzelfde is.
Gast, stap eens je deur uit en merk dat 90 % van de mensen mijn denkbeelden deelt wat betreft depressieve metal-mongolen.quote:Het is hooguit krampachtig om te denken dat iedereen jouw denkbeelden deelt.
Doe jezelf een plezier en ga ook eens met een alto om ipv de standaard cliches op te trommelen.
Het is gewoon angst voor het onbekende
quote:Kun je die zelfreflectie overigens even achterwege laten, dit is een serieuze discussie
Neen. Wat denk je zelf, dat ik behoefte heb in een meeting?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lol, ik wist niet eens dat er richtlijnen waren voor hoe je hoort te denken![]()
Noorsbloed kan dan wel gigantisch overdrijven maar degene die 24/7 poep praat ben jij.
En reageer eens op mijn 1e post ventje.
Kaps eens met dat 'anders' en 'niet iedereen denkt als jij'-gelul.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lol, ik wist niet eens dat er richtlijnen waren voor hoe je hoort te denken![]()
Noorsbloed kan dan wel gigantisch overdrijven maar degene die 24/7 poep praat ben jij.
En reageer eens op mijn 1e post ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |